Het is niet zo uniek meer. Gebeurt vaker dan dat de NS een trein op tijd laat rijdenquote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand die het gevallen kabinet ook maar iets interesseert?
Beetje.quote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee goed, Wilders 4 president.quote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee joh, waarom zou de regering van 't land waar je in woont je ook wat interesseren?quote:
Zou knap zijn met de 12 zetels die hij straks overhoudtquote:
Neem mijn reactie niet zo serieus johquote:Op maandag 23 april 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee joh, waarom zou de regering van 't land waar je in woont je ook wat interesseren?. Jij woont nog thuis neem ik aan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bam. Om m'n honger naar een sleeve nog even te stillen
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef Juminelle het volgende:
M.A.A.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bam. Om m'n honger naar een sleeve nog even te stillenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Jajong het volgende:
Hoezo? Geef SP de kans om te regeren. Roemer heeft meer verstand in zn linkerteen dan alle andere fractieleiders gecombineerd.
Lelijk. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bam. Om m'n honger naar een sleeve nog even te stillen[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Goeie beargumentatiequote:
Ik wilde het niet zeggen.quote:
Meer om de combinatie.quote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Jajong het volgende:
Ik ga er voor 't gemak maar even vanuit dat je zelfmoord zou plegen om de SP
Initialen van mijn oma aan m'n vaders kant.quote:
Mag je vinden hoorquote:
Welke combinatie zou jij liever zien dan? Ook niet mijn favoriete combi overigens, CDA zie ik liever niet terug in 't kabinet. PvdA wil ik nog een kans geven onder Samson.quote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen.
[..]
Meer om de combinatie.
Ah, die plek heb ik ook altijd in mijn gedachten gehad voor een tat. Waar staat het voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bam. Om m'n honger naar een sleeve nog even te stillen
Zoiets als dit ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, die plek heb ik ook altijd in mijn gedachten gehad voor een tat. Waar staat het voor?
Zoiets als dit ofzo.Wat doe je jezelf aan zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
[..]
Ah, die plek heb ik ook altijd in mijn gedachten gehad voor een tat. Waar staat het voor?
Zoiets als dit ofzo.Initialen van m'n oma. Die is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had ook al een initialentat op een andere vinger, maar deze wilde ik al een tijdje
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik denk dat een paars kabinet voor Nederland het beste is. Sowieso nooit meer PVV.quote:Op maandag 23 april 2012 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Welke combinatie zou jij liever zien dan? Ook niet mijn favoriete combi overigens, CDA zie ik liever niet terug in 't kabinet. PvdA wil ik nog een kans geven onder Samson.
[..]
Zoiets als dit ofzo.lijtk op schaamhaar aan de binnenkant van je vinger yoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |