Kusje op je bovenbeenquote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef junamii het volgende:
[..]
Misschien zat je ID in je jasje, ook wel eens gehad
Vandaag mijn bovenbeen aan kokend water verbrand, doet fakking veel pijn
Zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef junamii het volgende:
[..]
Misschien zat je ID in je jasje, ook wel eens gehad
Vandaag mijn bovenbeen aan kokend water verbrand, doet fakking veel pijn
quote:
Half slaperig een halve theepot over m'n been heen gekregen, maar water kwam echt net uit de waterkoker, dus goed aan verbrandquote:Op zondag 22 april 2012 15:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad
En hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Auquote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Half slaperig een halve theepot over m'n been heen gekregen, maar water kwam echt net uit de waterkoker, dus goed aan verbrandHeb er maar zo'n gaasje op gedaan en daaroverheen verband want anders kon ik niet eens een broek aandoen.
Jij ook? Waar/wat/hoe?quote:Op zondag 22 april 2012 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Verbranden, ik maak er ook een kunst van.
Ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Verbranden, ik maak er ook een kunst van.
Vrijdagnacht verbrand aan de uitlaat van m'n brommer (nuchter) en het kampvuur daarzo (niet nuchterquote:
Auw, hoe erg is het uiteindelijk? Ook blaren en zo of heb je je eerstegraads verbrand?quote:Op zondag 22 april 2012 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrijdagnacht verbrand aan de uitlaat van m'n brommer (nuchter) en het kampvuur daarzo (niet nuchter) Maaarrr, ook zo vaak aan de oven en stijltang enzo, heb best veel littekens op mn armen en benen daarvan
Ja, blaar op m'n hand van die uitlaat, van t kampvuur alleen een rode plek. Ik heb me wel 1x ziek verbrand toen ik een ovenschaal uit de oven haalde en die schaal wegglipte zo aan de binnenkant van m'n arm. Eigenlijk had ik toen naar de ehbo gemoeten maargoed, is nu een donkerbruin plekje. Maar pijn dat het deed amai zegquote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Auw, hoe erg is het uiteindelijk? Ook blaren en zo of heb je je eerstegraads verbrand?
Onze tieten brengen ons uit balans.quote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat zijn jullie onhandig zeg, sjezus.
Ik maak al 8 dagen m'n eigen party, heb zelfs m'n eigen bouncerquote:Op zondag 22 april 2012 16:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Mike. Waar was je vrijdagnacht dan? Ik zag je niet scopen tussen de sletjes die los gingen op Sean Paul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tori Chumaki
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:51 schreef Juminelle het volgende:
Wanneer ga je deze tori voor me maki dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tori Chumaki![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer ga je deze tori voor me maki dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef ThaTim het volgende:
wtfKankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
wtfTR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest wel lachen![]()
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Is dat aankomende week jaquote:Op zondag 22 april 2012 22:22 schreef JackieBrown het volgende:
Wat ziet mijn oog? Michella bij shopping queensbazin dat ze is.
Ekten weten.
Hehe ja komende week. Komt ze uit jouw stad ja?quote:Op zondag 22 april 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat aankomende week ja?
Ik ben benieuwd waar ze gaat shoppen hierWaarschijnlijk bij Shelly's ofzo.
Ja, toen ik nog in Arnhem woonde, woonde ik bijna naast haarquote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe ja komende week. Komt ze uit jouw stad ja?
Shopping queensquote:Op zondag 22 april 2012 22:22 schreef JackieBrown het volgende:
Wat ziet mijn oog? Michella bij shopping queensbazin dat ze is.
Ekten weten.
wtfGodverdekanker Tim wat is dezonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad jaquote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Shopping queens
Aldie wijven zijn niks waard man. Geen class maar wannabe class.
Dat programma kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
En alsof vrouwen onderling elkaar eerlijk kunnen beoordelen bij zo'n programma, is toch alleen maar haatniet hoger scoren dan een 6,2 enzo
Doen alsof wij tv kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doen alsof wij dit niet elke avond samen kijken terwijl we kroelen
Wat zit je dwars Jumi?quote:Op zondag 22 april 2012 23:00 schreef Juminelle het volgende:
Ik raak altijd een beetje gemindfucked door jullie, JB en Etha
Mijn brein kan deze verwarring niet handelen.
Wordt er nou gemeet/geneukt of niet?quote:
Dit niet wetenquote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wordt er nou gemeet/geneukt of niet?
Ik wist inmiddels niet meer wat ik nou serieus moest nemen bij julliequote:
Nee, alsof Etha ooit een spange negerin kan krijgenquote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wist inmiddels niet meer wat ik nou serieus moest nemen bij jullie
Alsof spange negerinnen mij kunnen krijgen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, alsof Etha ooit een spange negerin kan krijgen
Duh, je zou meteen op je knieeën gaat voor JB d'r sankaquote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alsof spange negerinnen mij kunnen krijgen.
k doe nie kutjes likke.quote:Op zondag 22 april 2012 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Duh, je zou meteen op je knieeën gaat voor JB d'r sanka
Ohhohoooohhhhhh boyyyyy!!!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wats met jou?quote:Op zondag 22 april 2012 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
Is wel weer genoeg geweest zo he kinders
Hallo Ricko, nog 13 jarige meisjes gegeven?quote:
Racist. TR gemacht.quote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet ik ook niequote:
Klinkt wel aardig als zomermuzak.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom met je spuitende vleesmans dan
dag is nog maar net begonnen!! !!quote:Op maandag 23 april 2012 00:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]heb idd nog niet mijn mooie scrotum mogen legen vandaag
ja haha zekerszquote:
Nee grapje bedoelde ik niet zo ik gebruikte jouw snedige opmerking zodat ik geen gezichtsverlies zou lijden.quote:
kkgeil deze praat maakt me fucking opgewonden ;$quote:Op maandag 23 april 2012 00:44 schreef RickoKun het volgende:
Vaseline maak je mij morgen even wakker door aan mijn oor te sabbelen? Vind ik wel zo fijnDan moet je je wel voorbereiden op hendige incasseringsstoten
Bby jy en ik lkkr kome mmmm ik wort sow hardt yeahquote:Op maandag 23 april 2012 00:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kkgeil deze praat maakt me fucking opgewonden ;$
Owwwwwwwyeaaaaaaaahquote:Op maandag 23 april 2012 00:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bby jy en ik lkkr kome mmmm ik wort sow hardt yeah
quote:Op maandag 23 april 2012 00:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Owwwwwwwyeaaaaaaaah![]()
[ afbeelding ]
gaan we zow doen? :$
vreetzakquote:
watsmetjou ik slaap never ik ben altijd wakker dzeb natte wasbeer enzulks.quote:Op maandag 23 april 2012 01:52 schreef Chocolatebear het volgende:
al deze hommos slapen wat gay ah sahbi iksdee juffrouw neuken met sperma ah sah
quote:Op maandag 23 april 2012 01:58 schreef Chocolatebear het volgende:
ja dat telt niet want je ben altijd doorgesnoven
Sowieso een pizza delenquote:Op maandag 23 april 2012 08:34 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die hun eten afstaanKut ecto's.
Sowieso pepperoni salami pizza eten terwijl je chick hawaii heeft ofzo.quote:
Zit hier ook aan mijn bakje kwarkquote:Op maandag 23 april 2012 08:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso pepperoni salami pizza eten terwijl je chick hawaii heeft ofzo.
She gonne be mad.
Overigens hawaii pizza
Damn ik praat over pizza, terug naar m'n havermout en whey.
[/endo]
quote:In een horecazaak in de Amsterdamse wijk De Pijp heeft zondagavond een schietpartij plaatsgevonden waarbij een man om het leven is gekomen. De politie heeft een verdachte aangehouden.
De schoten werden rond kwart over tien gelost in het 'waterpijpcafé' Shisha Lounge in de Van Woustraat. Bezoekers zijn door de politie opgevangen. In onbevestigde berichten op Twitter wordt gemeld dat het slachtoffer de eigenaar van de zaak is. Ook wordt getweet over huilende cafégangers en een man die met veel geweld door de politie is opgepakt.
De politie heeft de plaats-delict met schermen afgezet. De afgelopen tijd waren er al meerdere schietpartijen in de wijk. Zo werd in november de uitbater van café Emperium doodgeschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |