Was ook niet serieusquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Openbaring van DM's = ban.
Just sayin'.
I knowquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was ook niet serieusDie ene borderline chick van KLB SC claimde dat ik haar allerlei haat DM's stuurde en vroeg of ik daarmee wilde stoppen
![]()
Zo zag ik er gister uitquote:Op zondag 22 april 2012 13:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben kankerbrak en val gewoon niet in slaap. Heb dit weekend 5 uur geslapen en ik zie eruit als een zombie
Ik zie d'r kk lekker uit vandaag. Wel een beetje jammer dat ik met alleen maar kerols moet werken en hoogstens 2 frieze horzels.quote:
Maak anders even een fernandespicquote:Op zondag 22 april 2012 13:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie d'r kk lekker uit vandaag. Wel een beetje jammer dat ik met alleen maar kerols moet werken en hoogstens 2 frieze horzels.
Voor ik ging werken nog even een drankje doen in een kroeg met wat vrienden en daar in een gevecht beland met een tokkie.quote:
What, waaromquote:Op zondag 22 april 2012 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor ik ging werken nog even een drankje doen in een kroeg met wat vrienden en daar in een gevecht beland met een tokkie.
niet nicequote:Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef Juminelle het volgende:
Ik weet niet hoe, maar ik ben mijn jas, ID-kaart en zonnebril verloren![]()
Na dat ik hem op zijn irritante gedrag wees maakte hij een opmerking die bij mij in het verkeerde keelgat schoot. En een pijnlijke rug.quote:
Ik baal eigenlijk alleen van die ID-kaart, het was een oud jasje en een cheapass zonnebril.quote:
Misschien zat je ID in je jasje, ook wel eens gehadquote:Op zondag 22 april 2012 14:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk alleen van die ID-kaart, het was een oud jasje en een cheapass zonnebril.
Geen idee hoe ik het voor elkaar gekregen heb ookZwarte gaten in mijn herinnering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |