SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:
Al die kapotte plaatjes, geen punt aan het einde van de TT.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefaald. Verklaar je nader.
Jouw laatste TT had een komma ipv een punt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al die kapotte plaatjes, geen punt aan het einde van de TT.
Het gaat nu over Bob en niet om mij, ik faal zo vaak. Van Bob ben ik dit niet gewend ja. Iets met hoge verwachtingen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jouw laatste TT had een komma ipv een punt.
Plaatjes waren ook niet zo leuk, dus maakt niet uit en punt aan het einde van de TT is faal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al die kapotte plaatjes, geen punt aan het einde van de TT.
Wat voor plaatjes waren het?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Plaatjes waren ook niet zo leuk, dus maakt niet uit en punt aan het einde van de TT is faal.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat nu over Bob en niet om mij, ik faal zo vaak. Van Bob ben ik dit niet gewend ja. Iets met hoge verwachtingen.
Weet ik niet meer. Ik ging naar google en typte random gifs in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor plaatjes waren het?
Ik hou nog wel van jullie hoor, allemaal, zelfs Beach en Cosmo.
Bietsje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iedereen kies een UI![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |