abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110566570
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_110566698
Mijn haar is nu korter dan het in jaren is geweest, maar veel korter dan dit wordt het niet. Ik werd ooit op 13-jarige leeftijd aangezien voor een jongen omdat ik zulk kort haar had.... huuu ;( Trauma ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_110566725
Ik kan straks de hele pan chili con carne wel opkrijgen, volgens mij. *)

Fast & feast-pret: zéér uitkijken naar je avondeten! O+

Ik had er bij aanvang geloof ik even geen rekening mee gehouden dat we momenteel vaak pas om half negen 's avonds eten. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_110566791
Hier heeft de huiskapster, dezelfde die jaren later mij gelijk kankerpatiënte aan de chemo wist te krijgen met bleekshizzle, ook een keer mijn haar zo kort geknipt dat ik een jongen was leek. Een stuk korter mocht van mij best toen, het hing redelijk ver op m'n rug.

Ik vergeet nooit meer dat moment dat ik wilde voelen hoe kort 't was en ik gewoon héél lang geen haar voelde ;(
Ja doei.
pi_110566804
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Mijn haar is nu korter dan het in jaren is geweest, maar veel korter dan dit wordt het niet.
Hoe lang is dat dan?

Mijn haar is momenteel ook veel korter dan het sinds pak 'm beet 2001 is geweest, maar nog steeds heel ruim voorbij mijn schouders.
Het kwam vlak voor de knipbeurt laatst zo'n beetje tot de bilspleet.
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 19:25:30 #6
70532 loveli
N
pi_110566907
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Mijn haar is nu korter dan het in jaren is geweest, maar veel korter dan dit wordt het niet. Ik werd ooit op 13-jarige leeftijd aangezien voor een jongen omdat ik zulk kort haar had.... huuu ;( Trauma ;(
Al scheer je je kaal, die vergissing maken ze niet meer ;)
crap in = crap out
pi_110566966
Thanks MI en minilot!

Ik doe het thuis. Ik ben vijf jaar geleden een paar lessen poweryoga gaan volgen op de sportschool, maar gezien mijn lijfissues vond ik de benadering van de instructeur niet fijn. Ik heb nu een dvd, een boek yoga anatomie en een mat aangeschaft. Nu kan alles op eigen tempo en manier. Zo hoop ik mijn lijf sterk te houden als fitness even te zwaar is.
pi_110566974
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:25 schreef loveli het volgende:

[..]

:') _O-
Ja doei.
pi_110567020
Toen ik een jaar of 17 was heb ik nog eens m'n hoofd kaalgeschoren. Omdat ik wat al te lang m'n haar niet gekamd had en er vilt in zat. Naast de stekeltjes had ik wel twee oorkrulletjes bewaard, want gij zult de hoeken van u hoofd niet scheren.

Die kale kop heeft me veeeeeeeel bier gekost. Heel veel bier.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_110567076
quote:

[..]

:')

MO! Feli met je hardloopprestatie!
pi_110567133
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe lang is dat dan?

Mijn haar is momenteel ook veel korter dan het sinds pak 'm beet 2001 is geweest, maar nog steeds heel ruim voorbij mijn schouders.
Het kwam vlak voor de knipbeurt laatst zo'n beetje tot de bilspleet.
Kaaklengte, er kan geen staart meer in. :)
pi_110567147
quote:

[..]

NU niet meer nee. :')
pi_110567184
Thanks! *O*

Begint eindelijk schot in m'n challenge te komen ook. Dus gaat echt lekker hier. Nu weer even wat fijn weer voor Jillian :') Ik vind Jillian echt super, maar het hupsen kan écht niet in de woonkamer (de vloer is niet zo stevig en álles beweegt dan heen en weer) dus het moet buiten, maar het was 'nogal nat' de afgelopen dagen -O-

Wellicht morgen als het even droog is, dan ren ik meteen naar buiten! *)
Ja doei.
pi_110567220
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoi, welkom enzo. Heb je een doel wbt kilo's, cm's of jurkjes? En lust je broccoli?
Ja, ik wil net het laatste vet wegbranden voor een mooi plat buikje. Met oog op zomer strand bikini's enz. ;)

Maar niet een echt voedsel en sport plan nog. Nu let ik alleen op dat ik niet teveel vet en koolhydraten eet. Altijd doe ik al veel aan sport, maar nu probeer ik iedere dag minstens een uur intensief te bewegen.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:34:20 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110567278
Thanks mo en lo! Ik ga het zo. eens proberen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_110567519
Spaghettibenen! :o Ik ben morgen echt kreupel. :%

Net weer even gewogen in de sportschool; 83kg. Het aankomen stagneert een beetje. :{
pi_110567523
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef sigme het volgende:
Toen ik een jaar of 17 was heb ik nog eens m'n hoofd kaalgeschoren. Omdat ik wat al te lang m'n haar niet gekamd had en er vilt in zat. Naast de stekeltjes had ik wel twee oorkrulletjes bewaard, want gij zult de hoeken van u hoofd niet scheren.
Wow! :D
Daar moet je even wat meer over uitleggen!
pi_110567550
Ooo, lief is onderweg naar huis. Tijd voor de laatste stappen inzake de chili!
Tot later! :W
pi_110568279
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:41 schreef the85mc het volgende:
Plastische chirurgie zou ik niet eens overwegen, tenzij je er echt psychisch onder lijdt. Bijvoorbeeld als een borst geamputeerd is door borstkanker. Voor de rest vind ik het onzin.

Ha, zo dacht ik er ook over toen ik 20 was en dacht dat ik perfect was. Maar nu ik ook de 18 nader moet ik bekennen dat ik af en toe denk "...hmmm...". Helaas ben ik als de dood voor injectiespuiten en bloed, dus als ik me in de materie verdiep werkt dat niet zo stimulerend.

En XM, kan je 's zomers geen Marlène Dietrichbroeken dragen? Zeg maar die ouderwetse zeemansbroeken, met een hoge, hele aangesloten taille/middenstuk, die dan direct vanaf de heup wijder uitlopen tot onderaan? Volgens mij lijken onze figuren wel op elkaar, en mij staat dat model altijd wel goed, in een linnen stof bijvoorbeeld is het ook heel prettig om te dragen in de zomer.
pi_110568288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Wow! :D
Daar moet je even wat meer over uitleggen!
Waarover? Over dat krulhaar gaat vilten als je het niet kamt? Of wil je bijbelles?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_110568338
En over dat het je bier kostte. Ik zou denken dat het je, mits goed afgesloten weddenschappen vooraf, juist heel veel bier zou opleveren!
pi_110568375
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef minilot het volgende:
Ooo, lief is onderweg naar huis. Tijd voor de laatste stappen inzake de chili!
Tot later! :W
Eet smakelijk!

Je post lijstjes met T's en weet ik veel wat, maar je eet toch al die dingen allemaal tijdens je ene maaltijd per dag? Of eet je op andere momenten wel wat groente/fruit?
pi_110568427
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Laureline het volgende:
En over dat het je bier kostte. Ik zou denken dat het je, mits goed afgesloten weddenschappen vooraf, juist heel veel bier zou opleveren!
Zo berekenend ben ik niet. Toen ik nog lang, krullend, zij het viltig klittend haar had, hoefde ik zelden te betalen in de kroeg..
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:58:21 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110568437
Lau! Jij bent klein en petite en ik groot en lomp :D.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110568456
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Laureline het volgende:
Maar ik denk dat ze voortaan wel zelf bier moest halen in de kroeg.
pi_110568469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je in zo'n blauw jurkje past zal dat grote en lompe wel meevallen. :')
pi_110568522
quote:
Jij bent vanalles, maar niet lomp. Je bent veel te gedistingeerd om zelfs maar te kunnen doen alsof je lomp bent.
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:01:16 #28
70532 loveli
N
pi_110568603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo berekenend ben ik niet. Toen ik nog lang, krullend, zij het viltig klittend haar had, hoefde ik zelden te betalen in de kroeg..
Was het onderaan de streep slecht voor je portemonnee of goed voor je lever?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:01:37 #29
70532 loveli
N
pi_110568621
quote:
Weer naar complimentjes aan het vissen?
crap in = crap out
pi_110568681
quote:
Lieve schat, doe eens wat aan je zelfbeeld :*
pi_110568700
Lijst
• beesten
• kar vol zand scheppen
• yoghurt met havermout, stuk of 8 krekkers met beleg, 2 gekookte eitjes
• kar met zand leegscheppen en kleine stukjes kruien
• 3 boterhammen boter pindakaas
• kar vol zand scheppen
• avondeten: rauwe witlof met gehakt-tomatensaus
• toe: griesmeelpudding met zoetstof ipv suiker
pi_110568725
XM is niet lomp, maar een colafles. Net als ik dus!
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:03:54 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110568737
Nou, nee, echt! Ik heb Lau gezien en vergeleken met háár ben ik echt groot en lomp :D. Heeft niks met complimentjes te maken, maar ik heb echt niet hetzelfde figuur als zij. Mocht ik willen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110568747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Weer naar complimentjes aan het vissen?
Dacht ik ook even...ik besloot een andere confrontatie techniek :')
pi_110568753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Was het onderaan de streep slecht voor je portemonnee of goed voor je lever?
Goed voor m'n netwerk - ik kon gratis bier verdienen in ruil voor vrijwilligerswerk.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:06:38 #36
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_110568872
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Dacht ik ook even...ik besloot een andere confrontatie techniek :')
Wat je ook zegt, het is toch tegen dovemansoren gericht...
Zolang wij je maar een lekker wijf mogen vinden, mag je zelf ook denken wat je wil XM ;)

Ik heb mijn eerste jillian overleefd! gewichtjes van 2kg zijn best heftig voor de eerste keer, maar ik had niet anders :')
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_110568882
Ja schat, maar in verhóuding zijn we wel hetzelfde! Dat jij dan de 0,75 liter bent en ik de 0,5, maakt wat dat betreft niet uit :Y) .

Dat correctieding ziet er ook ontzettend handig uit, trouwens, ook uit werkoogpunt! Goede tip!
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:07:57 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110568955
Was goed te doen. Leuk! Lijkt heel erg op mijn fitnessapp.

Hoe gaat het nu verder? Moet ik nu de hele week level 1 doen?
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:08:16 #39
277802 _Calimero_
pi_110568971
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef Laureline het volgende:
Ja schat, maar in verhóuding zijn we wel hetzelfde! Dat jij dan de 0,75 liter bent en ik de 0,5, maakt wat dat betreft niet uit :Y) .

Dat correctieding ziet er ook ontzettend handig uit, trouwens, ook uit werkoogpunt! Goede tip!
hihi O+
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:08:50 #40
70532 loveli
N
pi_110569011
Heb zo'n stang in de deuropening waar ik me aan kan optrekken. Als ik zin heb. Vanuit stand optrekken is niet zo'n probleem, even blijven hangen ook niet, maar eerst met gestrekte armen gaan hangen en dan optrekken is nog het probleem. Op zich kan ik het 1 keer (en daar ben ik op zich vrij trots op). Maar meestal ga ik hangen, span m'n spieren wat aan, vraag mezelf af wat het nut ervan is om die ene pull-up te doen en loop verder :')

Tink, ik geloof een maand. En dan naar level 2. Het is toch de 30-day shred? Of was dat wat anders?
crap in = crap out
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:10:20 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110569101
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, nee, echt! Ik heb Lau gezien en vergeleken met háár ben ik echt groot en lomp :D. Heeft niks met complimentjes te maken, maar ik heb echt niet hetzelfde figuur als zij. Mocht ik willen.
Jij bent niet groot en lomp
pi_110569114
Ik zie de Jilianbeoefenaars hier inderdaad 10 x level 1 doen, dan moet je 10 x level 2 en dan 10 x level 3, geloof ik.
pi_110569159
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
jonge, vergeleken met jouw ben ik een olifant!
pi_110569179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef loveli het volgende:
Heb zo'n stang in de deuropening waar ik me aan kan optrekken. Als ik zin heb. Vanuit stand optrekken is niet zo'n probleem, even blijven hangen ook niet, maar eerst met gestrekte armen gaan hangen en dan optrekken is nog het probleem. Op zich kan ik het 1 keer (en daar ben ik op zich vrij trots op). Maar meestal ga ik hangen, span m'n spieren wat aan, vraag mezelf af wat het nut ervan is om die ene pull-up te doen en loop verder :')
Blijven doen, dan kan je het straks 2 keer. :Y
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:11:49 #45
277802 _Calimero_
pi_110569187
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Tinkepink het volgende:

Welke app is dat?

ik heb 'm ook zojuist gedaan, vond het idd goed te doen, hoewel push ups te zwaar (vanwege knieblessure kan ik ze niet op mijn knieen doen) en de gewichtjes vond ik aan de pittige kant. maar dat zal wel gaan wennen :)
pi_110569189
quote:

moet jij niet even rustig aan doen?
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:13:27 #47
70532 loveli
N
pi_110569262
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Blijven doen, dan kan je het straks 2 keer. :Y
Weet ik, en daarna 3 keer, maar ik zie het nut er niet van.
crap in = crap out
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:13:46 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110569285
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Welke app is dat?

ik heb 'm ook zojuist gedaan, vond het idd goed te doen, hoewel push ups te zwaar (vanwege knieblessure kan ik ze niet op mijn knieen doen) en de gewichtjes vond ik aan de pittige kant. maar dat zal wel gaan wennen :)
Ik had verrassend genoeg wat problemen met de sidebenches.
De app heet workout trainer.
pi_110569289
quote:

In principe 10 keer level 1, 10 keer 2 en 10 keer 3. Maar mocht het te makkelijk zijn op den duur dan kun je ook eerder een level omhoog gaan natuurlijk :Y
Ja doei.
pi_110569306
Maar totnutoe is nog niemand verder dan halverwege niveau 2 hier, toch? Dus we hebben nog geen hard bewijs voor het beoogde Jilianresultaat.
pi_110569326
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Laureline het volgende:
Maar totnutoe is nog niemand verder dan halverwege niveau 2 hier, toch? Dus we hebben nog geen hard bewijs voor het beoogde Jilianresultaat.
Jij hebt mijn 10-day-result pic gemist? ;(
Ja doei.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:14:47 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110569341
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

moet jij niet even rustig aan doen?
Ja. Daar valt dit ook onder. Dit is ongeveer mijn maandagse sportavondje.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:15:47 #53
277802 _Calimero_
pi_110569401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ooohh ik ook hoor, komt er binnenkort een 20 dagen pic?
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:16:37 #54
277802 _Calimero_
pi_110569450
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik had verrassend genoeg wat problemen met de sidebenches.
De app heet workout trainer.
Welke is de sidebencher oO< :@
pi_110569455
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee hoor! Maar ik wacht natuurlijk op de 30-day bikinipic, die ik kan vergelijken met het lichaam van Jilian.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:17:13 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110569480
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Laureline het volgende:
Ikheb er wel vertrouwen in dat het werkt. Toen ik nog afviel deed ik dit 2 keer per week. Een keer een uur en 1 keer anderhalfuur en toen was ik echt strak na 2 maanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 20-04-2012 20:24:17 ]
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:19:18 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110569585
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Welke is de sidebencher oO< :@
Opzij een been strekken, andere buigen en armen met gewichtjes recht naar voren.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:20:03 #58
277802 _Calimero_
pi_110569619
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Opzij een been strekken, andere buigen en armen met gewichtjes recht naar voren.
Ah ja, die vond ik qua techniek wat lastig!
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:24:15 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110569828
Zou ook 1x in mn leven wel eens 'strak' willen zijn.

Maar ik denk dat dat pas gaat gebeuren als ik tussen zes plankjes lig te mummificeren :').
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:26:20 #60
70532 loveli
N
pi_110569932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

Maar ik denk dat dat pas gaat gebeuren als ik tussen zes plankjes lig te mummificeren :').
Gaat je wel gratis bier kosten.
crap in = crap out
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:26:24 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110569937
quote:

Ik moest er wel heel hard voor werken om het zo te houden. Als ik een kosten-batenanalyse maak valt het ten nadele uit van een superstrak lijf.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:27:07 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110569972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb geloof ik hooguit 2x in mn leven een gratis drankje ergens gekregen :').
pi_110570086
Ik heb echt een hekel aan buikspieren trainen. :( 2 dagen dikke zwembanden omdat ze over m'n heupbotten heen komen. :')
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:31:02 #64
70532 loveli
N
pi_110570149
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb echt een hekel aan buikspieren trainen. :( 2 dagen dikke zwembanden omdat ze over m'n heupbotten heen komen. :')
Waarom train je ze dan? Buikspiernoob, als je de schuine skipt hangen ze niet over je heupen heen, right?
crap in = crap out
pi_110570236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom train je ze dan? Buikspiernoob, als je de schuine skipt hangen ze niet over je heupen heen, right?
Jaa dat wel, maar na die 2 dagen is alles weer strak getrokken en zorgt het er hopelijk voor dat het op termijn mooie abs gaat vormen. Ziet er alleen tijdelijk stom uit. :')
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:35:31 #66
70532 loveli
N
pi_110570350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jaa dat wel, maar na die 2 dagen is alles weer strak getrokken en zorgt het er hopelijk voor dat het op termijn mooie abs gaat vormen. Ziet er alleen tijdelijk stom uit. :')
Abs maak je niet in de sportschool, maar in de keuken. Zeggen ze een paar deuren verder. Waarom steken ze uit? De laag eroverheen? Pomp is toch na een uurtje wel over?

Heb het idee dat abs ook wel groeien met bv odprukken en dat isolatie niet echt een heel grote meerwaarde heeft. Maar heb zelf nooit op blokjes gemikt.
crap in = crap out
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:38:15 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110570489
Vandaag
o. plak brioche met roomboter, toast met zalm en twee keer toast met tomatenroomkaas
T. niets
l. Opscheplepel spinazie, 250 gram groene asperges en een half bakje witvis met broccoli crème
T. 100 gram frambozen + harzer kaasje
d. Salade van asperges (100 gram) , een halve komkommer, een appel, puntpaprika, 100 gram rivierkreeftjes, 100 gram hollandse garnalen en een dressing van whiskey, kwark, light-mayo en ketchup + 2 stukjes geitenkaas + 100 gram zalm
T. klein stukje 70% choco
.S Jillian
pi_110570553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Abs maak je niet in de sportschool, maar in de keuken. Zeggen ze een paar deuren verder. Waarom steken ze uit? De laag eroverheen? Pomp is toch na een uurtje wel over?

Heb het idee dat abs ook wel groeien met bv odprukken en dat isolatie niet echt een heel grote meerwaarde heeft. Maar heb zelf nooit op blokjes gemikt.
Het randje vet raak je inderdaad in de keuken kwijt, maar met verzwaarde oefeningen worden ze groter en beter gedefinieerd. Daarnaast versterk je je core met de oefeningen wat weer invloed heeft op bijna alle andere oefeningen van benen tot schouders.

Dat laagje vet ga ik alleen voorlopig niet kwijtraken aangezien er nog wel wat kg's bij moeten.

Edit: vrouwen moeten ook niet voor blokjes gaan. Zachte buikjes met een lijntje! O+
pi_110570686
O: 2 stukken sunny bee brood (sojabrood, lowcarb) met groentespread
T: 2 capuchino's
L: 2 boterhammen ham/kaas/tomaat
S: uurtje kracht en cardio
T: wat olijven
D: andijvestamppot, 2 rundertartaartjes
T: magere yoghurt en kwark gemixt, met kiwi en stevia
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:42:32 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110570693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het randje vet raak je inderdaad in de keuken kwijt, maar met verzwaarde oefeningen worden ze groter en beter gedefinieerd. Daarnaast versterk je je core met de oefeningen wat weer invloed heeft op bijna alle andere oefeningen van benen tot schouders.

Dat laagje vet ga ik alleen voorlopig niet kwijtraken aangezien er nog wel wat kg's bij moeten.

Edit: vrouwen moeten ook niet voor blokjes gaan. Zachte buikjes met een lijntje! O+
Daar wil ik nou juist vanaf. Zie wel lijntjes, maar heb ook een kussentje op mijn buik.
pi_110570772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik heb ook echt nog flink wat vetjes op mijn buik, maar met twee keer per week 10 minuten trainen krijg ik nu aan de bovenkant weer definitie. (en ik eet ook nog aardig wat vet en suiker). De rest moet zich nog een weg terug vechten. Verzwaard trainen is bij mij niet nodig. Gewoon op de mat, zo'n apparaat erbij en hoppa!
pi_110570774
quote:

Dat, voor de foto. Daarna kan ik wel weer uitlubberen ofzo :')
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:44:46 #73
70532 loveli
N
pi_110570815
30 push-ups en toen was ik het zat (veel meer zitten er ook niet in).
crap in = crap out
pi_110570917
30 achter elkaar? Netjes!

An: die definitie terugkrijgen is voornamelijk minder suikers eten. :P
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:47:15 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110570961
Mijn armspieren zijn in twee maanden tijd volledig verdwenen. Kan er nog maar 10.
pi_110570967
Ik verheugde me op naar mijn vriendje gaan vanavond, maar die heeft blijkbaar andere plannen gemaakt. Daar kan ik nu even niet tegen, want ik zit niet lekker in mijn vel. /wijf
pi_110571109
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:46 schreef ElDinosaur het volgende:
30 achter elkaar? Netjes!

An: die definitie terugkrijgen is voornamelijk minder suikers eten. :P
:Y Alles op zijn tijd :+
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:52:24 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110571244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef creepycookie het volgende:
Ik verheugde me op naar mijn vriendje gaan vanavond, maar die heeft blijkbaar andere plannen gemaakt. Daar kan ik nu even niet tegen, want ik zit niet lekker in mijn vel. /wijf
-O-

Dat is niet leuk nee :*
pi_110571279
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_110571290
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:49 schreef An24 het volgende:

[..]

:Y Alles op zijn tijd :+
Ik kijk nu al met grote vrees op tegen de dag dat ik minder 'moet' gaan eten. :')

cookie -O-
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:54:44 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110571341
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef creepycookie het volgende:
Dat is rot ja. Is er een slternatief? Een vriendin ofzo?
pi_110571445
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik kijk nu al met grote vrees op tegen de dag dat ik minder 'moet' gaan eten. :')

cookie -O-
Niet minder...anders O-)

En een knuffel voor Cookie! :*
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:57:19 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110571473
Een banaan met een toeter nu op rtl4 :').
pi_110571534
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Niet minder...anders O-)

En een knuffel voor Cookie! :*
Ik zal toch wat minder dan 3500-4000kcal moeten gaan eten. ;(
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:58:35 #85
277802 _Calimero_
pi_110571547
lijstje:

O; banaan
T: 2 plakken ontbijtkoek (don't even think it!)
L: 2x boterham kaas met komkommer
T: 4 crackers met avocado
S: uur intensieve steps
T: bleekselderij met yoghurt/cremefraiche/kruiden dip
S: Jillian level 1
D: De peas and feta salad (Yummie btw!)

ik ben wel tevreden eigenlijk, wat jullie?
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:59:45 #86
70532 loveli
N
pi_110571609
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zal toch wat minder dan 3500-4000kcal moeten gaan eten. ;(
Meer bewegen :Y
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 21:00:15 #87
70532 loveli
N
pi_110571631
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef _Calimero_ het volgende:
lijstje:

O; banaan
T: 2 plakken ontbijtkoek (don't even think it!)
L: 2x boterham kaas met komkommer
T: 4 crackers met avocado
S: uur intensieve steps
T: bleekselderij met yoghurt/cremefraiche/kruiden dip
S: Jillian level 1
D: De peas and feta salad (Yummie btw!)

ik ben wel tevreden eigenlijk, wat jullie?
Saved by de avocado.
crap in = crap out
pi_110571841
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is rot ja. Is er een slternatief? Een vriendin ofzo?
Jawel, maar ik wil nu juist even tegen hem aanliggen op de bank en een serie kijken ofzo, heb ik meer behoefte aan. Bovendien ben ik de hele ochtend met een vriendin geweest, en toen zei ik nog, vanavond zie ik hem weer. Meh -O-

Nouja, ik heb nog een aflevering Mad Men :')
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:06:55 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110571957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Jawel, maar ik wil nu juist even tegen hem aanliggen op de bank en een serie kijken ofzo, heb ik meer behoefte aan. Bovendien ben ik de hele ochtend met een vriendin geweest, en toen zei ik nog, vanavond zie ik hem weer. Meh -O-

Nouja, ik heb nog een aflevering Mad Men :')
Dan is het nog rotter. Vroeg slapen, dan is het snel morgen.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:11:41 #90
277802 _Calimero_
pi_110572162
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Saved by de avocado.
:7
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:13:28 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110572233
Heb trek. Wat zal ik nemen?
pi_110572305
O: 2 boterhammen ham
L: yoghurt + muesli, banaan
T: boterham ham, banaan
D: kip met omwikkeld met spek in tomatenperziksaus, rijst, courgette
T: aardbeien
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:15:57 #93
277802 _Calimero_
pi_110572342
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Heb trek. Wat zal ik nemen?
Een glas wijn met nootjes
pi_110572734
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Een glas wijn met nootjes
ik heb net een glas warme choco en een bak appeltaartvulling gegeten! (appel, rozijnen, kaneel).

Lekker!
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:25:42 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110572778
Zeg. Willen jullie eens ophouden met van die lekkere carbrijke dingen te posten :'(.
pi_110572862
D: 2x Biefstuk met spinaziesalade, KH-rijkste was denk ik de twee paprika's
Oh, en het was super :9~

Zo goed, XM?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110572935
Jurkje erbij *O* alleen geen foto :@ die volgt :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:29:23 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110572952
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef V1z0R het volgende:
D: 2x Biefstuk met spinaziesalade, KH-rijkste was denk ik de twee paprika's
Oh, en het was super :9~

Zo goed, XM?
Dankje O+
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 21:30:42 #99
70532 loveli
N
pi_110573016
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg. Willen jullie eens ophouden met van die lekkere carbrijke dingen te posten :'(.
Ter compensatie mijn D: halve bloemkool met 3 plakken gesmolten kaas, ribkarbonade (van een vrolijk big :9 ), 300g spinazie a la creme.
crap in = crap out
pi_110573137
Pompoensalade met linzen met een ui-knof-honingdressing, aardappelen uit de oven en spare ribs met een klodder olijfmayo.
pi_110573209
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Pompoensalade met linzen met een ui-knof-honingdressing, aardappelen uit de oven en spare ribs met een klodder olijfmayo.
:9~
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:39:38 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110573510
Mijn laatste t. is een kwart komkommer met japanse sesamsaus en twee gevulde pepertjes. Ik denk dat ik ook nog een klein beetje havermout neem.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:40:29 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110573568
Spare ribs en salade-boks met Ml! *O* Ben benieuwd naar het jurkje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110573596
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dankje O+
Leuk dat ik iemand kan verblijden met het eten van 400 gram koe :)
Als er geen mensen zoals ik waren had je een flinke overschot koeien gehad! :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:41:39 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110573613
Planning is ook de eindstand geworden. Morgen weer boodschappen doen voor het weekend en maandag. In ieder geval staat er een salade met gerookte zalm op de agenda voor morgen :).
pi_110573681
Oh XM wil je trouwens een keer mee naar die winkel waar ik slaag voor broeken?
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:43:24 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110573697
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Oh XM wil je trouwens een keer mee naar die winkel waar ik slaag voor broeken?
Ja hoor! :Y
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:44:07 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110573730
Eet je naast sla eigenlijk ook andere groente xm? Ben het even kwijt.
pi_110573756
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja hoor! :Y
Ze zijn alleen niet goedkoop :@ www.voorwinden.nl
De eigen vermaakservice doet het hem bij mij.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:45:44 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110573813
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Eet je naast sla eigenlijk ook andere groente xm? Ben het even kwijt.
Niet zoveel.. er zit in andere groente al redelijk snel weer aardig wat carbs. Irritant genoeg. Wel champignonroerbakgroente, maar voor de rest vind ik dat nog lastig. En drinken vind ik echt heel k*t. Ben zo verslingerd aan mn sapjes en lightspul :@. En word al wel de thee zat. Maar thee/water it is :'(.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:47:07 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110573880
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ze zijn alleen niet goedkoop :@ www.voorwinden.nl
De eigen vermaakservice doet het hem bij mij.
Ah, mn droombroek al gevonden O+

Zal me enig staan :z.
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 21:48:29 #112
70532 loveli
N
pi_110573937
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ah, mn droombroek al gevonden O+

[ afbeelding ]

Zal me enig staan :z.
http://www.voorwinden.nl/detail/2180/vero-moda-dames-kuitbroek
:X
crap in = crap out
pi_110573974
Het is geen chino! Het is een kuitbroek ;)
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:51:30 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110574077
Ik zit te zoeken, ben inmiddels op pagina 14, maar ALLE modellen zijn met strak toelopende pijpen en dat maakt me zo huge... Dus ik ga graag mee, als ze weer een flared / uitlopende modellen hebben..
pi_110574087
Zo draag ik nu een polsenoverhemd in combinatie met een enkelbroek :D
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 21:52:15 #116
70532 loveli
N
pi_110574113
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit te zoeken, ben inmiddels op pagina 14, maar ALLE modellen zijn met strak toelopende pijpen en dat maakt me zo huge... Dus ik ga graag mee, als ze weer een flared / uitlopende modellen hebben..
http://www.voorwinden.nl/detail/106044/bandolera-dames-pantalon
crap in = crap out
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:52:35 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110574128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:51 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niet een plaatje! Oh een gifje zie ik, win!

Jij modieuzert O+
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:53:23 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110574156
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:53:40 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110574169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:51 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Draag jij hoogwater :D?
pi_110574177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zie niet een plaatje! Oh een gifje zie ik, win!

Jij modieuzert O+
CAN'T TOUCH THIS :{w

tenenen tene tene tenenene tene tene
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 21:54:46 #121
70532 loveli
N
pi_110574245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben nog geen 80..
Tx :')
crap in = crap out
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:55:47 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110574305
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben nog geen 80..
Ik ben op zoek naar zoiets. Met stillettos, mooie riem, blauw blousje en colbertje perfect op kantoor.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:57:01 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110574364
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Tx :')
Sorry, maar vind het echt een vrij ouwelijke broek :@. En roze is ook niet zo mn kleur :'). Heb nu 1 aardige gespot, maar die kost gelijk 229 euro ;(.
pi_110574369
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Draag jij hoogwater :D?
Ik ben uit m'n kleding gekrompen, 3XL overhemd en een 36/36 broek met riem op eerste gaatje...
Overhemd prop ik nu ook grotendeels achterin, wat er heel raar uitziet, maar van voor lijkt het dan niet alsof ik erin zwem :')
pi_110574390
_O- XM niet alles staat online ;)
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:58:03 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110574430
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Sorry, maar vind het echt een vrij ouwelijke broek :@. En roze is ook niet zo mn kleur :'). Heb nu 1 aardige gespot, maar die kost gelijk 229 euro ;(.
Dacht dat ie beige was. Mijn havermout was trouwens geniaal.
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 21:58:36 #127
70532 loveli
N
pi_110574462
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben op zoek naar zoiets. Met stillettos, mooie riem, blauw blousje en colbertje perfect op kantoor.
Deze zou jou ook mooi staan (misschien net niet voor op kantoor):
http://www.voorwinden.nl/detail/105527/blacky-dress-dames-catsuit
crap in = crap out
pi_110574509
Kijk eens op gap.com, XM. Daar heb ik deze in deze kleur en in het donkerblauw gekocht. Verder ben ik soms ook succesvol in broeken met wijde pijpen bij de mexx en de we!

vrijdag 20 april 2012 @ 21:59:28 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110574529

vrijdag 20 april 2012 @ 22:00:06 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110574563
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

CAN'T TOUCH THIS :{w

tenenen tene tene tenenene tene tene
Baaaabababaaaahbaa babahbaa! babah can't touch this! *O*

Mensen die geluiden opschrijven O+ ^O^
pi_110574620
Wat had je met je havermout gedaan Tink?

Ik ben moe en mn knie doet zeer }:| Maar ik ben wel blij, over 1,5 week verhuizen *O*
Be someone that makes you happy
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:01:20 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110574650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Deze zou jou ook mooi staan (misschien net niet voor op kantoor):
http://www.voorwinden.nl/detail/105527/blacky-dress-dames-catsuit
Gaat niet meer helaas. Mijn lichaam is zich de afgelopen twee maanden naar mijn leeftijd gaan gedragen.
pi_110574663
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Baaaabababaaaahbaa babahbaa! babah can't touch this! *O*

Mensen die geluiden opschrijven O+ ^O^
hoorden van die accentjes op, maar ben programmeur dus zo m'n TB instellen is alleen maar kut...

/Lammetjes happy-dance! O+
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:01:58 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110574698
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou jou geen winkels meer durven te linken :') :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Kijk eens op gap.com, XM. Daar heb ik deze in deze kleur en in het donkerblauw gekocht. Verder ben ik soms ook succesvol in broeken met wijde pijpen bij de mexx en de we!

[ afbeelding ]
Die is leuk ja! O+ Ik heb de laatste tijd geen broeken gekocht eigenlijk, alleen rokjes, jurkjes en leggings voor eronder oO<
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:03:06 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110574758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef Nallie het volgende:

Ik ben moe en mn knie doet zeer }:| Maar ik ben wel blij, over 1,5 week verhuizen *O*
Een smooch :* voor de knie en een *O* voor de naderende verhuizing! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

hoorden van die accentjes op, maar ben programmeur dus zo m'n TB instellen is alleen maar kut...

/Lammetjes happy-dance! O+
:D *O* *meedanst*
pi_110574771
in de US kan ik tenminste winkelen. Broeken die lang genoeg te zijn, en inderdaad, niet alles loopt strak toe! En het kost geen drol. Deze broek was 50 USD.
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:03:33 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110574786
Gaat meer om de 'broek' dan om de winkel Maria ;). Ik heb alle vertrouwen in MI!

Ze hebben wel voor iedere bouw broeken. Ook voor scheefbouw!

vrijdag 20 april 2012 @ 22:03:40 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110574796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef Nallie het volgende:

Melk en twee eetlepels havermout een minuutje in de magnetron tot alle havermout zacht geworden is. Dan mengen met twee eetlepels koude hollunderkwark.
pi_110574818
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gaat meer om de 'broek' dan om de winkel Maria ;). Ik heb alle vertrouwen in MI!

Ze hebben wel voor iedere bouw broeken. Ook voor scheefbouw!

[ afbeelding ]
_O-

(ik lag nog echt dubbel ook :'))
pi_110574899
_O- ben er vanavond geweest en heb echt de meest dramatische jurken gezien.
Gelukkig hebben ze ook nog een stijlvolle afdeling O+
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:07:39 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110574998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Oh eens ff kijken! :D
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 22:11:18 #142
70532 loveli
N
pi_110575175
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Zitten heel mooie dingen tussen en merken die ik nog niet kende en nu opeens wil hebben :')

En ook Dyanne.
crap in = crap out
pi_110575205
:Y Mart Visser O+ Heb er mooie broeken van.
Oh en Tayfun past me vaak wel en Gerry Weber ook.
pi_110575224
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O-

(ik lag nog echt dubbel ook :'))
Sorry V1z! Ik heb er een wijventopic van gemaakt :D
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:12:48 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110575241
Ik vind de jurken minder dramatisch dan de broeken. Ben meer een jurkjes-mens. Jammer van de benen, maar dank aan de wereld voor panties en laarzen. Broeken valt me echt op dat 99% taps toelopende pijpen heeft en dat vind ik mooi bij slanke benen en slank figuur. Niet bij mijn colafles :+.
pi_110575307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]
voor XM.
pi_110575339
Ik wil best suggesties doen voor broeken en jurkjes, maar ik ben ff inspiratieloos en heb volgens mij heel andere lichaamsvorm... lees: geen :')

Lijst:
S: 5 km hardlopen in precies 30 min
T: halve eiwitshake
O: appel, kiwi, yoghurt, speltflakes
T: koffie verkeerd
L: roggebrood pindakaas, salade van tomaat/komkommer/spinazie/feta/paprika/pompoenpitten
T: 2 dropjes, klein glaasje groene smoothie, handje nootjes
D: kom tomatensoep, 2 volkorenboterhammen met geitenkaas, groene salade
T: yoghurt met 4 dadels

Ik vind m wel mooi eigenlijk. de groene smoothie was met bleekselderij ( blijkbaar zijn mn ouders aan de groene smoothies... :') maar ik vind bleekselderij geen winnaar :N)
Be someone that makes you happy
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:15:15 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110575379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sorry V1z! Ik heb er een wijventopic van gemaakt :D
Dat was het de hele dag al :D En het begon geloof ik met een jurkjesvraag van Mo :o *dum dum duuuuum*
pi_110575394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Dit soort dingen staan mij over het algemeen echt heel goed.

:+
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:15:57 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110575412
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

voor XM.
Kán, maar moet uitkijken dat de pijpen dan niet even breed zijn als mn bovenbenen. En dat gebeurt nog wel eens.

Deze vind ik wel mooi, maar is weer geen broek. En beenbedekkend ^O^

Moet ik alleen nog van mn fatty bovenarmen zien af te komen.
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:17:01 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110575462
Nee bleekselderij in smoothie overheerst snel he :o Spinazie is lekkerder, of sla ofzo :Y Waren je ouders naar een soort seminar geweest toevallig? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')