Hoe lang is dat dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Mijn haar is nu korter dan het in jaren is geweest, maar veel korter dan dit wordt het niet.
Al scheer je je kaal, die vergissing maken ze niet meerquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Mijn haar is nu korter dan het in jaren is geweest, maar veel korter dan dit wordt het niet. Ik werd ooit op 13-jarige leeftijd aangezien voor een jongen omdat ik zulk kort haar had.... huuuTrauma
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Al scheer je je kaal, die vergissing maken ze niet meer
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Kaaklengte, er kan geen staart meer in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe lang is dat dan?
Mijn haar is momenteel ook veel korter dan het sinds pak 'm beet 2001 is geweest, maar nog steeds heel ruim voorbij mijn schouders.
Het kwam vlak voor de knipbeurt laatst zo'n beetje tot de bilspleet.
NU niet meer nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, ik wil net het laatste vet wegbranden voor een mooi plat buikje. Met oog op zomer strand bikini's enz.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoi, welkom enzo. Heb je een doel wbt kilo's, cm's of jurkjes? En lust je broccoli?
Wow!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef sigme het volgende:
Toen ik een jaar of 17 was heb ik nog eens m'n hoofd kaalgeschoren. Omdat ik wat al te lang m'n haar niet gekamd had en er vilt in zat. Naast de stekeltjes had ik wel twee oorkrulletjes bewaard, want gij zult de hoeken van u hoofd niet scheren.
Ha, zo dacht ik er ook over toen ik 20 was en dacht dat ik perfect was. Maar nu ik ook de 18 nader moet ik bekennen dat ik af en toe denk "...hmmm...". Helaas ben ik als de dood voor injectiespuiten en bloed, dus als ik me in de materie verdiep werkt dat niet zo stimulerend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:41 schreef the85mc het volgende:
Plastische chirurgie zou ik niet eens overwegen, tenzij je er echt psychisch onder lijdt. Bijvoorbeeld als een borst geamputeerd is door borstkanker. Voor de rest vind ik het onzin.
Waarover? Over dat krulhaar gaat vilten als je het niet kamt? Of wil je bijbelles?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow!![]()
Daar moet je even wat meer over uitleggen!
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef minilot het volgende:
Ooo, lief is onderweg naar huis. Tijd voor de laatste stappen inzake de chili!
Tot later!
Zo berekenend ben ik niet. Toen ik nog lang, krullend, zij het viltig klittend haar had, hoefde ik zelden te betalen in de kroeg..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Laureline het volgende:
En over dat het je bier kostte. Ik zou denken dat het je, mits goed afgesloten weddenschappen vooraf, juist heel veel bier zou opleveren!
Maar ik denk dat ze voortaan wel zelf bier moest halen in de kroeg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Laureline het volgende:
En over dat het je bier kostte. Ik zou denken dat het je, mits goed afgesloten weddenschappen vooraf, juist heel veel bier zou opleveren!
Als je in zo'n blauw jurkje past zal dat grote en lompe wel meevallen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lau! Jij bent klein en petite en ik groot en lomp.
Jij bent vanalles, maar niet lomp. Je bent veel te gedistingeerd om zelfs maar te kunnen doen alsof je lomp bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het onderaan de streep slecht voor je portemonnee of goed voor je lever?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo berekenend ben ik niet. Toen ik nog lang, krullend, zij het viltig klittend haar had, hoefde ik zelden te betalen in de kroeg..
Weer naar complimentjes aan het vissen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieve schat, doe eens wat aan je zelfbeeldquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dacht ik ook even...ik besloot een andere confrontatie techniekquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Weer naar complimentjes aan het vissen?
Goed voor m'n netwerk - ik kon gratis bier verdienen in ruil voor vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het onderaan de streep slecht voor je portemonnee of goed voor je lever?
Wat je ook zegt, het is toch tegen dovemansoren gericht...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Dacht ik ook even...ik besloot een andere confrontatie techniek
hihiquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef Laureline het volgende:
Ja schat, maar in verhóuding zijn we wel hetzelfde! Dat jij dan de 0,75 liter bent en ik de 0,5, maakt wat dat betreft niet uit.
Dat correctieding ziet er ook ontzettend handig uit, trouwens, ook uit werkoogpunt! Goede tip!
Jij bent niet groot en lompquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, nee, echt! Ik heb Lau gezien en vergeleken met háár ben ik echt groot en lomp. Heeft niks met complimentjes te maken, maar ik heb echt niet hetzelfde figuur als zij. Mocht ik willen.
jonge, vergeleken met jouw ben ik een olifant!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, nee, echt! Ik heb Lau gezien en vergeleken met háár ben ik echt groot en lomp. Heeft niks met complimentjes te maken, maar ik heb echt niet hetzelfde figuur als zij. Mocht ik willen.
Blijven doen, dan kan je het straks 2 keer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef loveli het volgende:
Heb zo'n stang in de deuropening waar ik me aan kan optrekken. Als ik zin heb. Vanuit stand optrekken is niet zo'n probleem, even blijven hangen ook niet, maar eerst met gestrekte armen gaan hangen en dan optrekken is nog het probleem. Op zich kan ik het 1 keer (en daar ben ik op zich vrij trots op). Maar meestal ga ik hangen, span m'n spieren wat aan, vraag mezelf af wat het nut ervan is om die ene pull-up te doen en loop verder
Welke app is dat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
Was goed te doen. Leuk! Lijkt heel erg op mijn fitnessapp.
Hoe gaat het nu verder? Moet ik nu de hele week level 1 doen?
moet jij niet even rustig aan doen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
Weet ik, en daarna 3 keer, maar ik zie het nut er niet van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijven doen, dan kan je het straks 2 keer.
Ik had verrassend genoeg wat problemen met de sidebenches.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Welke app is dat?
ik heb 'm ook zojuist gedaan, vond het idd goed te doen, hoewel push ups te zwaar (vanwege knieblessure kan ik ze niet op mijn knieen doen) en de gewichtjes vond ik aan de pittige kant. maar dat zal wel gaan wennen
In principe 10 keer level 1, 10 keer 2 en 10 keer 3. Maar mocht het te makkelijk zijn op den duur dan kun je ook eerder een level omhoog gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |