SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ach na warme zakjes en mosselen kan het wel![]()
![]()
Ik mag niks meer zeggen over dat soort dingen van SSBquote:
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Lamsburger?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef Drassss het volgende:
Knalt een duif hier vol tegen het raam. Ik weet wat ik morgen eet![]()
Van mij welquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen over dat soort dingen van SSB![]()
![]()
Rindert is niet heppy
leek meer op een beitelquote:
Saus moet je ook niet kwakken Barry...Dare to unleash my rage..
Barry kwakt witte saus, wat klopt er niet aan deze zin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:21 schreef Drassss het volgende:
Gewoon nog geen kennis, houdoe en bedankt.![]()
STTTTTTTTTquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:25 schreef roos85 het volgende:
Aan het voorstukje te zien gaat Taco sowieso door.![]()
Die jongen komt er welquote:
Eentonige stem, laat weinig enthousiasme blijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
ik vind het echt geen leuke kok, geen uitstraling![]()
Vanavond maar even terugkijken. Te laat thuis vandaag
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
ja datquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Eentonige stem, laat weinig enthousiasme blijken.![]()
Het is geen JJ...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
ik vind het echt geen leuke kok, geen uitstraling![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanavond maar even terugkijken. Te laat thuis vandaag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is wel heel toevallig dat Frank er nu niet is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nog even geduld Roos, vannacht mag je weer.![]()
![]()
Is barry niet gewoon een typetje van Wendy van Dijk?
Er is er maar één die het in de vingers heeft. En dat is niet Justin, hoe zelfverzekerd hij ook was aan het begin van de opdracht.![]()
Genoeg saus op de burgers, dus in principe mag het.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:43 schreef zoem het volgende:
McDonald's reclame, dat dit kan tijdens Topchef![]()
En het zoutje is ook rijkelijk aanwezigquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Genoeg saus op de burgers, dus in principe mag het.![]()
Die is niet te missen inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
En het zoutje is ook rijkelijk aanwezig![]()
![]()
juul heeft honger?quote:Dare to unleash my rage..
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef zoem het volgende:
Taco speelt op safe, maar hij gaat gewoon door lijkt me.![]()
ze kijkt af en toe echt net als road runnerquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef zoem het volgende:
Barry moet eens een andere bril uitzoeken, lelijk ding![]()
Wat is er dan??quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef borisz het volgende:
De tartaar staat voor 28e op de kaart trouwens.
![]()
Oké. Bekeken.
Nog steeds onbegrijpelijk dat een leerling-kok die werkelijk nog nooit een keuken van binnen heeft gezien en geen enkele techniek heeft zover was gekomen. Ik denk dat hij een 3 weekse schriftelijke LOI-cursus koken heeft gedaan, die Rindert.
Taco is de enige die consistent goede gerechten liet zien en maakt wat mij betreft zelfs kans op de uiteindelijke titel Topchef 2012.
Jammer dat dat zeurwijf Barry door is. In ieder geval laat ik haar nooit in mijn keuken werken als thuiskok, want ze maakte er overal een ongelofelijke bende van en laat een soort slagveld achter.
Volgende week Zeeland. Oosterscheldekreeft? Zeekraal? Lamsoor? Mosselen?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Net de langere versie van het voorstukje gezien.
- Kraan: "hallo, ik praat tegen jullie, hallo?"
- Restaurant: "ik vind een saus bij de McDonald's lekkerder"![]()
![]()
Hoe lang geleden is het programma opgenomen? Het lijkt erop dat ze werkelijk een week doen over een week uitzendingen. En wat is het (wezenlijke) verschil met Masterchef?De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan![]()
Zit nu de aflevering van vrijdag terug te kijken. Het stopwoordje van Rindert is toch wel 'heb ik nog nooit gedaan' en 'voor de eerste keer'.
Kerel toch, waarom doe je als eerste jaars leerling mee aan een kookwedstrijd terwijl je de basis nog niet eens beheerst.![]()
![]()
Ik heb gisteren een plakje van mijn duim afgehakt met zo'n mandoline achtig snipper geval
dat is nog best pijnlijk... ik had helaas geen blauwe handschoentjes thuis.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Dankzij Rindert besef ik me nu dat je pas op de vrijdagmorgen voor het alleen staat te werken. Die Rindert heeft de hele week meegefietst met andere.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef golfer het volgende:
Oké. Bekeken.
Nog steeds onbegrijpelijk dat een leerling-kok die werkelijk nog nooit een keuken van binnen heeft gezien en geen enkele techniek heeft zover was gekomen. Ik denk dat hij een 3 weekse schriftelijke LOI-cursus koken heeft gedaan, die Rindert.![]()
![]()
Het is gewoon grappig dat hij dat lef heeft. Dat hij zo ver komt zegt genoeg over het programma. Bedoel dat niet lullig, maar hij kwam zo ver door mee te liften op het succes van zijn kookmaatjes. Het was nou niet echt dat hij zelf keigoed stond te presteren. Dus of je het programma topchef kan noemen is natuurlijk te betwijfelenquote:Op zondag 22 april 2012 16:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit nu de aflevering van vrijdag terug te kijken. Het stopwoordje van Rindert is toch wel 'heb ik nog nooit gedaan' en 'voor de eerste keer'.
Kerel toch, waarom doe je als eerste jaars leerling mee aan een kookwedstrijd terwijl je de basis nog niet eens beheerst.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..![]()
Dat is de grote makke van het format. Al die team- en duo-opdrachten.
Individueel koken is slechts heel sporadisch, dus kan je inderdaad door gunstige team- of duo-indeling heel ver komen, zonder zelf ook maar enigszins te kunnen koken.
Pas op de laatste dag val je dan ongenadig door de mand met gebrek aan vaardigheden en kennis.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik moet vanavond én morgen missenMaar wel Zeeland deze week, daar liggen mijn roots
![]()
Hopelijk bakken ze er wat van en zitten er niet alleen van die 18-jarige kneusjes tussen...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ho eens eventjesquote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Drassss het volgende:
Zeeland.. veel oma's dus met boerendoeken.![]()
Zeeland![]()
![]()
quote:
Qua mooie producten en goede chefs wel in potentie de meest culinaire provincie van het land.
Filmpje over een dag bij Oud Sluis van Sergio Herman:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Een oude bekende van vorig jaar doet nu ook weer mee bij Zeeland:
Ben
Enne:twitter:RTLTopchef twitterde op maandag 23-04-2012 om 16:34:56Vanavond tijdens de topclass #RTLTopchef 2 gerechten met...mosselen! Kun je niet wachten? Bekijk alvast de recepten! http://t.co/gLtdDiFq reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
twitter:Smartcook twitterde op maandag 23-04-2012 om 17:08:00alleen maar Zeeuwse producten vandaag, dus een hoop uit de zee. en een oudgediende vanavond @RTLTopchef @vossius reageer retweet
Overigens is het wel grappig dat ze nu gerechten met mosselen gaan maken terwijl het mosselseizoen is afgelopen.![]()
Dus oude opnames of geïmporteerde (diepvries) mosselen, maar geen verse Zeeuwse nu verkrijgbaar.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Scherpquote:Op maandag 23 april 2012 17:19 schreef golfer het volgende:
Overigens is het wel grappig dat ze nu gerechten met mosselen gaan maken terwijl het mosselseizoen is afgelopen.![]()
Dus oude opnames of geïmporteerde (diepvries) mosselen, maar geen verse Zeeuwse nu verkrijgbaar.![]()
![]()
Het mosselseizoen loopt nog (tot eind april). De opnames voor Zeeland zullen eind februari of eerste week maart zijn geweest, dus het kunnen nog best verse Zeeuwse mosselen zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 17:19 schreef golfer het volgende:
Dus oude opnames of geïmporteerde (diepvries) mosselen, maar geen verse Zeeuwse nu verkrijgbaar.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Mosselseizoen stopt volgens mij half april.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik heb een 21-jarige leerling-mossel gespot, verder ook overigens niet veel soeps.quote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef zoem het volgende:
Hopelijk zit er vanavond een verse mossel tussen![]()
Met een goeie cuisson ja, zorg ik wel voor de sausquote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef zoem het volgende:
![]()
![]()
Dan zaten ze alsnog in het mosselseizoen met de opnamesquote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
Mosselseizoen stopt volgens mij half april.
Hopelijk maken ze er een lekker zalfje bijquote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef zoem het volgende:
Klopt. Maar niet met de uitzending. Dus als je het gerecht wilt nakoken zal je moeten wachten totdat begin juli het seizoen weer begint.quote:Op maandag 23 april 2012 17:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan zaten ze alsnog in het mosselseizoen met de opnames
Nou, hopelijk moeten ze frikandellen of kroketten maken..quote:Naam: Marlène
Beroep: Eetcafé medewerkster![]()
Laat de saus maar aan mij overquote:Op maandag 23 april 2012 17:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze er een lekker zalfje bij![]()
![]()
Met die Danny heb ik nog een tijdje mee staan praten bij de screening van Topchef op het Media Park in december. Aardige knul is dat.![]()
2 van de gerechten komen al voorbij:quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef golfer het volgende:
Volgende week Zeeland. Oosterscheldekreeft? Zeekraal? Lamsoor? Mosselen?
Mosselen en dus ook die kreeft:twitter:vossius twitterde op maandag 23-04-2012 om 17:30:01@RTLTopchef Zeeland aan de meet met Oosterscheldekreeft, weer puntenverlies op het schoonmaken.@Smartcook reageer retweet
UND LOSSSSSSSSSSSSSsssssCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
![]()
LOS
Bon chefquote:Dare to unleash my rage..
de intro duurt liefst 2 minuten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Marcel is bandlid van de heideroosjes of Die Artze of zo?
een Braziliaanse zeeuw, weer wat nieuws
Soort Copacobana in Domburg ofzo?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
zeeland is mn 2e provincie, familie is oorspronkelijk zeeuws!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Gecondoleerd.quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef franklop het volgende:
zeeland is mn 2e provincie, familie is oorspronkelijk zeeuws!![]()
ben je daarom zo zuunig?quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef franklop het volgende:
zeeland is mn 2e provincie, familie is oorspronkelijk zeeuws!![]()
![]()
alle hollanders zijn dat!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
bier moet je opdrinken, niet inkoken!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat zeggen alle vrouwen ja, ik moet sparen voor het geval ik een vrouw hebquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
ow god, neee niet nog een programma van een O o Cherso type
Sterretje op zoek naar een aandachtsgeil blondjequote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef franklop het volgende:
ow god, neee niet nog een programma van een O o Cherso type![]()
![]()
Tabatha is beter dan John Beerens, maar nog steedsquote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef Drassss het volgende:
Ah weer een kapper takeover. Die liep vorig jaar ook zo goed![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen het origineel was lachen, al die rip-offs durf ik geeneens naar te kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Sterretje op zoek naar een aandachtsgeil blondje
Oei, je kent het. Slechte zaak Zoemquote:Op maandag 23 april 2012 19:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Tabatha is beter dan John Beerens, maar nog steeds![]()
![]()
idd verbaas me er ook al overquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tabathaquote:Op maandag 23 april 2012 19:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Tabatha is beter dan John Beerens, maar nog steeds![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom sluiten er zoveel Mexx winkels joh![]()
![]()
Omdat er niet genoeg verkocht wordtquote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom sluiten er zoveel Mexx winkels joh
Nee hoor, heeft o.a. te maken met strategische plaatsbepaling!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Interne verklaringquote:Externe verklaringquote:Nee hoor, heeft o.a. te maken met strategische plaatsbepaling!
![]()
![]()
En jij maar zeggen dat elke vrouw vindt dat geld moet rollenquote:Op maandag 23 april 2012 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat er niet genoeg verkocht wordt
Okequote:Nee hoor, heeft o.a. te maken met strategische plaatsbepaling!![]()
![]()
Slecht verkopende winkels dicht, meer richten op goed verkopende winkels en betere plaatsen vinden, dat ideeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef zoem het volgende:
Renske heeft een zoute mossel, weten we dat ook weer![]()
![]()
lekker ziltig hapje dusCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
zou ook zomaar kunnen jaquote:Op maandag 23 april 2012 19:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heeft die niet met zijn kop ondersteboven in de perioxide gehangen?![]()
![]()
Hij was niet lief tegen Tabatha... dan krijg je dat..quote:Op maandag 23 april 2012 19:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heeft die niet met zijn kop ondersteboven in de perioxide gehangen?Dare to unleash my rage..
quote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef Drassss het volgende:
Geen diepgang bij de mossel, ja dan ben je de lul.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef Drassss het volgende:
Geen diepgang bij de mossel, ja dan ben je de lul.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Renske krijgt van Kraan een tik op d'r mosselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef zoem het volgende:
Renske krijgt van Kraan een tik op d'r mosselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TOOOOOEEEEETTTTTquote:Dare to unleash my rage..
Het issie niet fragmentje staat nog niet in de app
en de ene gif dat Juul met dat weinig eten op zijn bord zit, en Kraan een mega vol bord heeft (met die fazant toen) staat er ook niet in.![]()
Dansen
Woensdag pas terugquote:
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: