Uiteraardquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef zoem het volgende:
Taco speelt op safe, maar hij gaat gewoon door lijkt me.
ze kijkt af en toe echt net als road runnerquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef zoem het volgende:
Barry moet eens een andere bril uitzoeken, lelijk ding
Wat is er dan??quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef borisz het volgende:
De tartaar staat voor 28e op de kaart trouwens.
Dankzij Rindert besef ik me nu dat je pas op de vrijdagmorgen voor het alleen staat te werken. Die Rindert heeft de hele week meegefietst met andere.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef golfer het volgende:
Oké. Bekeken.
Nog steeds onbegrijpelijk dat een leerling-kok die werkelijk nog nooit een keuken van binnen heeft gezien en geen enkele techniek heeft zover was gekomen. Ik denk dat hij een 3 weekse schriftelijke LOI-cursus koken heeft gedaan, die Rindert.
Het is gewoon grappig dat hij dat lef heeft. Dat hij zo ver komt zegt genoeg over het programma. Bedoel dat niet lullig, maar hij kwam zo ver door mee te liften op het succes van zijn kookmaatjes. Het was nou niet echt dat hij zelf keigoed stond te presteren. Dus of je het programma topchef kan noemen is natuurlijk te betwijfelenquote:Op zondag 22 april 2012 16:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit nu de aflevering van vrijdag terug te kijken. Het stopwoordje van Rindert is toch wel 'heb ik nog nooit gedaan' en 'voor de eerste keer'.
Kerel toch, waarom doe je als eerste jaars leerling mee aan een kookwedstrijd terwijl je de basis nog niet eens beheerst.
Ho eens eventjesquote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Drassss het volgende:
Zeeland.. veel oma's dus met boerendoeken.
quote:
twitter:RTLTopchef twitterde op maandag 23-04-2012 om 16:34:56Vanavond tijdens de topclass #RTLTopchef 2 gerechten met...mosselen! Kun je niet wachten? Bekijk alvast de recepten! http://t.co/gLtdDiFq reageer retweet
twitter:Smartcook twitterde op maandag 23-04-2012 om 17:08:00alleen maar Zeeuwse producten vandaag, dus een hoop uit de zee. en een oudgediende vanavond @RTLTopchef @vossius reageer retweet
Scherpquote:Op maandag 23 april 2012 17:19 schreef golfer het volgende:
Overigens is het wel grappig dat ze nu gerechten met mosselen gaan maken terwijl het mosselseizoen is afgelopen.![]()
Dus oude opnames of geïmporteerde (diepvries) mosselen, maar geen verse Zeeuwse nu verkrijgbaar.
Het mosselseizoen loopt nog (tot eind april). De opnames voor Zeeland zullen eind februari of eerste week maart zijn geweest, dus het kunnen nog best verse Zeeuwse mosselen zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 17:19 schreef golfer het volgende:
Overigens is het wel grappig dat ze nu gerechten met mosselen gaan maken terwijl het mosselseizoen is afgelopen.![]()
Dus oude opnames of geïmporteerde (diepvries) mosselen, maar geen verse Zeeuwse nu verkrijgbaar.
Ik heb een 21-jarige leerling-mossel gespot, verder ook overigens niet veel soeps.quote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef zoem het volgende:
Hopelijk zit er vanavond een verse mossel tussen![]()
Met een goeie cuisson ja, zorg ik wel voor de sausquote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef zoem het volgende:
Dan zaten ze alsnog in het mosselseizoen met de opnamesquote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
Mosselseizoen stopt volgens mij half april.
Hopelijk maken ze er een lekker zalfje bijquote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef zoem het volgende:
Klopt. Maar niet met de uitzending. Dus als je het gerecht wilt nakoken zal je moeten wachten totdat begin juli het seizoen weer begint.quote:Op maandag 23 april 2012 17:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan zaten ze alsnog in het mosselseizoen met de opnames
Nou, hopelijk moeten ze frikandellen of kroketten maken..quote:Naam: Marlène
Beroep: Eetcafé medewerkster
Laat de saus maar aan mij overquote:Op maandag 23 april 2012 17:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze er een lekker zalfje bij
2 van de gerechten komen al voorbij:quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef golfer het volgende:
Volgende week Zeeland. Oosterscheldekreeft? Zeekraal? Lamsoor? Mosselen?
twitter:vossius twitterde op maandag 23-04-2012 om 17:30:01@RTLTopchef Zeeland aan de meet met Oosterscheldekreeft, weer puntenverlies op het schoonmaken.@Smartcook reageer retweet
Bon chefquote:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef franklop het volgende:
zeeland is mn 2e provincie, familie is oorspronkelijk zeeuws!
ben je daarom zo zuunig?quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef franklop het volgende:
zeeland is mn 2e provincie, familie is oorspronkelijk zeeuws!
alle hollanders zijn dat!quote:
Dat zeggen alle vrouwen ja, ik moet sparen voor het geval ik een vrouw hebquote:
Sterretje op zoek naar een aandachtsgeil blondjequote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef franklop het volgende:
ow god, neee niet nog een programma van een O o Cherso type
Tabatha is beter dan John Beerens, maar nog steedsquote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef Drassss het volgende:
Ah weer een kapper takeover. Die liep vorig jaar ook zo goed![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |