Sterke drank is leuk om mee naar de tievus te gaan maar ik merk doorgaans dat ik de volgende ochtend compleet ervan uitgedroogd ben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
dat dus. whisky puur van boven de 40% is te sterk voor mij, ik moest hoesten als een gek
voordat je gaat slapen gewoon een liter water drinkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sterke drank is leuk om mee naar de tievus te gaan maar ik merk doorgaans dat ik de volgende ochtend compleet ervan uitgedroogd ben.
Had je beter een fles fatsoenlijke wijn kunnen pakken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
ja nee maar toch vond ik t wel heavy, was aardig weg daarna
Dat is inderdaad een plan, helaas ben ik dan meestal zo lazerus dat ik meteen naar bed strompel of al eerder ergens in slaap val.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef squirtgun het volgende:
[..]
voordat je gaat slapen gewoon een liter water drinken
hehe, je zou als je weet dat je gaat zuipen alvast een fles water naast je bed kunnen zetten ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een plan, helaas ben ik dan meestal zo lazerus dat ik meteen naar bed strompel of al eerder ergens in slaap val.
Doe ik welquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef squirtgun het volgende:
[..]
hehe, je zou als je weet dat je gaat zuipen alvast een fles water naast je bed kunnen zetten ofzo
Dat heeft weinig nut daar ik toch direct uit mijn bed om te pissen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik welMaar dat is meer voor de volgende morgen. Nadorst
Van wijn krijg ik na een tijdje echt hele erge hoofdpijn juist.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had je beter een fles fatsoenlijke wijn kunnen pakken.
Net zo weg, minder last van ellende.
wijn vind ik vies, en krijg na een glaasje al een raar gevoel in mijn hoofdquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Van wijn krijg ik na een tijdje echt hele erge hoofdpijn juist.
Als je goedkope klerezooi drinkt met veel sulfieten wel ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
dezen mang heeft verstand van zakenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je goedkope klerezooi drinkt met veel sulfieten wel ja.
Maar dan wel passoa drinken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
wijn vind ik vies, en krijg na een glaasje al een raar gevoel in mijn hoofd
Ik blijf altijd liggen tot het pijn doetquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heeft weinig nut daar ik toch direct uit mijn bed om te pissen.
Daarom goede wijn. Hoeft echt niet super duur te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
thee vind ik het beste werken bij droge keel na alcohol, klinkt raar maar thee of melk werkt t beste bij mijquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik blijf altijd liggen tot het pijn doet![]()
Soms droom ik zelfs over mijn nadorst. Dan droom ik dat ik liters en liters sinaasappel ranja (aanleng) drink zonder mijn dorst te stillen
[..]
Daarom goede wijn. Hoeft echt niet super duur te zijn.
En je moet sowieso van die zoete teringzooi die ze wijn menen te noemen afblijven, daar wordt niemand beter van.
De nadorst is inderdaad wel vreselijk lekker om te stillen ja. Zie het ook altijd als een soort toetje op de braspartij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik blijf altijd liggen tot het pijn doet![]()
Soms droom ik zelfs over mijn nadorst. Dan droom ik dat ik liters en liters sinaasappel ranja (aanleng) drink zonder mijn dorst te stillen
Hahaha zo herkenbaar. Heb er nog nooit van hoeven nekken, maar dat komt omdat mijn maag zo zwak is dat ik dat meestal op de bewuste avond al een keer gedaan hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De nadorst is inderdaad wel vreselijk lekker om te stillen ja. Zie het ook altijd als een soort toetje op de braspartij.
Helaas ben ik dan negen van de tien keer te fanatiek en drink ik zoveel koude rotzooi dat ik er misselijk van wordt en in sommige gevallen zelfs van over mijn gier ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |