passoa + jus of malibu + jus is gewoon heerlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als man drink je geen mixdrankjes ts.
een keer gedaan met zo'n fles passie (zon goedkope zooi van de super) was eigenlijk best te doen, had m voor 3 kwart leeg kunnen drinkenquote:
nee?quote:
Gewoon een goede single malt of een lekkere XO.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
passoa + jus of malibu + jus is gewoon heerlijk
beter dan jongens die flügel drinkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef BorusBulldog het volgende:
Dit is het homo verzameltopic?
Mixdrankjes
passiequote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
een keer gedaan met zo'n fles passie (zon goedkope zooi van de super) was eigenlijk best te doen, had m voor 3 kwart leeg kunnen drinkentoen werd t vies
beter zuip je gewoon iets fatsoenlijks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
beter dan jongens die flügel drinken
zeker zon goedkoop pisbier wat 90% van de keren is aangesloten op zo'n gehuurde tap waar heineken op staatquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef squirtgun het volgende:
[..]
beter zuip je gewoon iets fatsoenlijks.
dat dus. whisky puur van boven de 40% is te sterk voor mij, ik moest hoesten als een gekquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
Best terecht. Drankjes als razz drink ik ook echt weg als limonade.
Daarom pure whisky
Je moet ook niet drinken als je 5 bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
dat dus. whisky puur van boven de 40% is te sterk voor mij, ik moest hoesten als een gek
ben geen 5quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken als je 5 bent.
Passie is niks puur aan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
een keer gedaan met zo'n fles passie (zon goedkope zooi van de super) was eigenlijk best te doen, had m voor 3 kwart leeg kunnen drinkentoen werd t vies
ja nee maar toch vond ik t wel heavy, was aardig weg daarnaquote:
strohrum van 80%quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
zeker zon goedkoop pisbier wat 90% van de keren is aangesloten op zo'n gehuurde tap waar heineken op staat
drank van meer dan 40%, daar is toch ook niks leuks meer aanquote:
als je 13 bent niet neequote:Op vrijdag 20 april 2012 18:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
drank van meer dan 40%, daar is toch ook niks leuks meer aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |