Gefeliciteerd met het eredivisiekampioenschap.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi, vooral niet letten op die kneuzen als Honkeytonk in het Ajaxtopic.
gr gr
Oh god, nu krijgen we op hun pik getrapte ajacieden in dit topic?quote:
Vriendelijke minihaakneusquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi, vooral niet letten op die kneuzen als Honkeytonk in het Ajaxtopic.
gr gr
Succes tegen de resterende clubs. Ik ben weer weg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het eredivisiekampioenschap.
K heb die hele wedstrijd niet eens gezienquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh god, nu krijgen we op hun pik getrapte ajacieden in dit topic?
Kunnen jullie er weer niet mee om gaan?
Laat me raden, de scheids was partijdig en de penalty onterecht?
Van harte gefeliciteerd met de 3 punten. Nog wel even kampioen worden he.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog roepen dat het veld kut was. Je weet het maar nooit met die haakneuzen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
En jij dan? Met 100k posts binnen 2 jaar waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon domme kneuzen die in hun leven alleen maar gepest worden om hun uiterlijk
Dank je.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
K heb die hele wedstrijd niet eens geziengezien de twitter berichten was de penalty makkelijk gegeven maar wint feyenoord wel terecht dus
Shit, ik ben gegrepenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
En jij dan? Met 100k posts binnen 2 jaar waarschijnlijk?
whehehehequote:[17:27:49] <~Calvin`MW3> Kampioenschap binnen Forza|BF3
[17:27:52] <~Calvin`MW3> 1-3 voor Ajax.
[17:28:15] <~Calvin`MW3> :d
[17:28:19] * Forza|BF3 is now known as Forza
[17:28:28] <~Calvin`MW3> A1 kampioen, B1 eerste, C1 kampioen !
Feyenoord heeft het stadion ook zo gebouwd dat Ajax er altijd wind tegen en de zon in het gezicht heeft. Echt een rattenstreek van die kakkerlakkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog roepen dat het veld kut was. Je weet het maar nooit met die haakneuzen.
Gebeurt allang jochiequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef vaagjunior het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning heLaat ze maar snel doorstromen naar het 1e en weer echt meevechten om de titel zoals ze de laatste maanden proberen en aardig lukt om weer in de buurt te komen
twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:55:26#Feyenoord O19 heeft haar eigen Drogba; Elvis Manu ligt opnieuw op de grond. En opnieuw voetbalt #Ajax A1 'gewoon' door... #feyaja reageer retweet
twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 18:01:08Na een goede opzet van Daan Blij schiet Joey Sleegers, inmiddels in blessuretijd, op de lat! #feyaja reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |