Gefeliciteerd met het eredivisiekampioenschap.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi, vooral niet letten op die kneuzen als Honkeytonk in het Ajaxtopic.
gr gr
Oh god, nu krijgen we op hun pik getrapte ajacieden in dit topic?quote:
Vriendelijke minihaakneusquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi, vooral niet letten op die kneuzen als Honkeytonk in het Ajaxtopic.
gr gr
Succes tegen de resterende clubs. Ik ben weer weg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het eredivisiekampioenschap.
K heb die hele wedstrijd niet eens gezienquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh god, nu krijgen we op hun pik getrapte ajacieden in dit topic?
Kunnen jullie er weer niet mee om gaan?
Laat me raden, de scheids was partijdig en de penalty onterecht?
Van harte gefeliciteerd met de 3 punten. Nog wel even kampioen worden he.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog roepen dat het veld kut was. Je weet het maar nooit met die haakneuzen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
En jij dan? Met 100k posts binnen 2 jaar waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon domme kneuzen die in hun leven alleen maar gepest worden om hun uiterlijk
Dank je.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
K heb die hele wedstrijd niet eens geziengezien de twitter berichten was de penalty makkelijk gegeven maar wint feyenoord wel terecht dus
Shit, ik ben gegrepenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
En jij dan? Met 100k posts binnen 2 jaar waarschijnlijk?
whehehehequote:[17:27:49] <~Calvin`MW3> Kampioenschap binnen Forza|BF3
[17:27:52] <~Calvin`MW3> 1-3 voor Ajax.
[17:28:15] <~Calvin`MW3> :d
[17:28:19] * Forza|BF3 is now known as Forza
[17:28:28] <~Calvin`MW3> A1 kampioen, B1 eerste, C1 kampioen !
Feyenoord heeft het stadion ook zo gebouwd dat Ajax er altijd wind tegen en de zon in het gezicht heeft. Echt een rattenstreek van die kakkerlakkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog roepen dat het veld kut was. Je weet het maar nooit met die haakneuzen.
Gebeurt allang jochiequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef vaagjunior het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning heLaat ze maar snel doorstromen naar het 1e en weer echt meevechten om de titel zoals ze de laatste maanden proberen en aardig lukt om weer in de buurt te komen
twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 17:55:26#Feyenoord O19 heeft haar eigen Drogba; Elvis Manu ligt opnieuw op de grond. En opnieuw voetbalt #Ajax A1 'gewoon' door... #feyaja reageer retweet
twitter:AbreschSP twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 18:01:08Na een goede opzet van Daan Blij schiet Joey Sleegers, inmiddels in blessuretijd, op de lat! #feyaja reageer retweet
Het heeft niet veel gescheeld in Januari dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
Als dat een keer bij de echte klassieker gebeurt kan je me begraven.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef Muto het volgende:
Spelen ze door totdat Ajax wint ofzo? Ze zijn al vanaf 16 uur bezig.
17 minuten geleden kwam er al een tweet met 'nog enkele minuten te gaan'.. Ze zijn nu nog bezig..quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef Muto het volgende:
Spelen ze door totdat Ajax wint ofzo? Ze zijn al vanaf 16 uur bezig.
Echt héquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
Toen kon je me ook bij elkaar vegen. Heb 5 minuten na die 1-2 op m'n stoeltje gezeten (op Xquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het heeft niet veel gescheeld in Januari dus
Was je bezopen toen? HEt werd 2-1, 3-1, 3-2 en 4-2....quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen kon je me ook bij elkaar vegen. Heb 5 minuten na die 1-2 op m'n stoeltje gezeten (op X) met hartkloppingen.
Manu kreeg een publiekswissel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er wat gebeurd tijdens de wedstrijd ofwat. Want ze zouden om 16:00 beginnen?
Tsja. Toen dacht ik echt van 'hoe kan die bakkal zo vrijgelaten worden'. Ik zag het zo gebeurenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Merkie het volgende:
Die 3-1 vlak na rust van Bakkal was lekker.
Ik ging dood toen Mulder de clown ging uithangen bij de 3-2.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Merkie het volgende:
Die 3-1 vlak na rust van Bakkal was lekker.
2-1 bedoel ik uiteraard ja. En dat eerste is een retorische vraag ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was je bezopen toen? HEt werd 2-1, 3-1, 3-2 en 4-2....
Nou inderdaad zeg. Ging dit jaar al kapot van de spanning..quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
Ze moesten eerst nog publiek zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
2-1 bedoel ik uiteraard ja. En dat eerste is een retorische vraag ofzo?
En wie heeft daarvoor gezorgd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Ging dit jaar al kapot van de spanning..Overigens hebben we volgens mij wel een briljante wedstrijd gemist doordat ze het zonodig zonder publiek moesten spelen..
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajacieden die besloten onze spelers (Van Persie) in elkaar te beuken.
Neger wat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is inderdaad vaste prik elk weekend op varkenoord.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neger wat?
Maar nee, daar zorgen al die mongolen voor die met elkaar op de vuist gaan.
Tuurlijk niet. We zijn geen Twente.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Komt er nog een huldiging voor Feijenoord als ze de vCL halen? Na dit seizoen en de eindplek van vorig seizoen zouden ze dat wel verdienen
Hoop het nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Komt er nog een huldiging voor Feijenoord als ze de vCL halen? Na dit seizoen en de eindplek van vorig seizoen zouden ze dat wel verdienen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neger wat?
quote:Dieptepunt zijn nog altijd de rellen in april 2004, toen onder anderen Robin van Persie na afloop van de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord op De Toekomst in Amsterdam rake klappen opliep. Zijn ploeggenoot Jorge Acuna werd zelfs gewond naar het ziekenhuis gebracht. De mobiele eenheid moest destijds optreden om Feyenoord uiteindelijk veilig uit Amsterdam te begeleiden.
Ik herinner me dat nog goed. Was echt zo ongelofelijk triest. Speelde Acuna die wedstrijd toen niet ook mee? Staat me nog een foto bij met van Persie en Acuna erop ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
..... Alsof dat OOIT gebeurt op varkenoord.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neger wat?
Vreemd genoeg zorgden spreekkoren en wat vuurwerk in de Kuip ervoor dat er geen publiek meer bij dat soort wedstrijden mag zijn, en dus niet dat incident.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik herinner me dat nog goed. Was echt zo ongelofelijk triest. Speelde Acuna die wedstrijd toen niet ook mee? Staat me nog een foto bij met van Persie en Acuna erop ofzo.
Dat weet en zeg ik niet, maar gewoon Ajacieden en Feyenoorders in het algemeen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
..... Alsof dat OOIT gebeurt op varkenoord.
In de jeugd gedragen WIJ ons altijd normaal als supporters. Ajacieden vinden 't echter nodig om jeugdspelertjes te meppenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet en zeg ik niet, maar gewoon Ajacieden en Feyenoorders in het algemeen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik herinner me dat nog goed. Was echt zo ongelofelijk triest. Speelde Acuna die wedstrijd toen niet ook mee? Staat me nog een foto bij met van Persie en Acuna erop ofzo.
Ik denk niet eens dat degenen die daar zouden kunnen komen ECHT altijd naar de Kuip of ArenA gaan. Ze zouden ook gewoon kunnen komen om het vechten wat ze vast wel graag doen. Zulke simpele zieltjes heb je altijd welquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet en zeg ik niet, maar gewoon Ajacieden en Feyenoorders in het algemeen.
Lijkt me wat overdreven. Een mooie taart volstaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het Stillem II - Zwolle vandaag? Ik ging daar zelfs met gratis kaartjes niet naar toequote:Op vrijdag 20 april 2012 18:14 schreef AryaMehr het volgende:
Feyenoord gewonnen.![]()
Nu Zwolle nog vanaf in Tilburg. Je gaat wel heen he Kapiteintje?
Geen idee. Beide clubs die helemaal in de stress raakten om niks? De KNVB? De autoriteiten die geen fatsoenlijke voetbalwedstrijd kunnen organiseren in NEderland? Triest gedoe altijd.quote:
Een huldiging? We zijn Twente / PSV niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Aboutaleb en van der Laan zijn sowieso zeer slechte burgemeesters. Die van der Laan vindt dat tyfus Koninginnedag vieren met de politie en tompouce belangrijker dan het huldigen van Ajaxquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen idee. Beide clubs die helemaal in de stress raakten om niks? De KNVB? De autoriteiten die geen fatsoenlijke voetbalwedstrijd kunnen organiseren in NEderland? Triest gedoe altijd.
Die werd dacht ik zelfs nog bedreigd met een mes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij ook met Been als trainer.
Is toch ook zo, kampioenschap provincieclubje stelt toch niks voor tegenover een volksfeest?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aboutaleb en van der Laan zijn sowieso zeer slechte burgemeesters. Die van der Laan vindt dat tyfus Koninginnedag vieren met de politie en tompouce belangrijker dan het huldigen van Ajax
Is toch ook niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aboutaleb en van der Laan zijn sowieso zeer slechte burgemeesters. Die van der Laan vindt dat tyfus Koninginnedag vieren met de politie en tompouce belangrijker dan het huldigen van Ajax
Dat laatste is toch te begrijpen? Op koninginnedag komen veel meer mensen af en wordt een jaar vantevoren al gepland. Dat ga je niet even aanpassen aan een paar pleinslopers.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terecht toch? Zo'n club met 15.000 ékte supporters en voor de rest nepperts verdient geen hulldiging tegenover 1.5 miljoen hossende carnaval 2.0 vierders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heb geen clubcard van Willempie 2 he.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:14 schreef AryaMehr het volgende:
Feyenoord gewonnen.![]()
Nu Zwolle nog vanaf in Tilburg. Je gaat wel heen he Kapiteintje?
Als het andersom was geweest dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat laatste is toch te begrijpen? Op koninginnedag komen veel meer mensen af en wordt een jaar vantevoren al gepland. Dat ga je niet even aanpassen aan een paar pleinslopers.
In rotterdam zijn meer Feijenoordvierders dan Carnaval2.0-vierders. Die zitten immers allemaal in Den Haag, Amsterdam en Utrechtquote:
Je bedoelt bij ons? We hebben toch ook geen huldiging gehad ivm Pim toen? Voetbal is belangrijkste bijzaak, maar nog altijd bijzaak in het leven.quote:
Die was toen ook helemaal van z'n a propos. Kan me zoiets nog wel vaag herinneren van een aangeslagen Been.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die werd dacht ik zelfs nog bedreigd met een mes.
Hoeveel mensen vieren er koninginnedag in Rotterdam dan? Op Coolsingel laatste keer zo'n 150.000 toch tijdens kampioenschap?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In rotterdam zijn meer Feijenoordvierders dan Carnaval2.0-vierders. Die zitten immers allemaal in Den Haag, Amsterdam en Utrecht.
Dat was echt het grootste leed ooitquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt bij ons? We hebben toch ook geen huldiging gehad ivm Pim toen? Voetbal is belangrijkste bijzaak, maar nog altijd bijzaak in het leven.
250.000. En zoveel haal je er echt niet met koninginnedagquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoeveel mensen vieren er koninginnedag in Rotterdam dan? Op Coolsingel laatste keer zo'n 150.000 toch tijdens kampioenschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |