Ja ik had het ook al vermeld, maar achteraf was dat niet zo'n goed idee dus heb ik het weer verwijderd..quote:
Dank je wel! Ja het duurt nog even, maar ik ben allang blij dat ik weer werk heb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Gefeliciteerd FerryNL ... ! Duurt nog even tot 15-05 maar de vooruitzichten zijn gunstig.
Dan is het ook niet handig om op dit bericht te reageren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja ik had het ook al vermeld, maar achteraf was dat niet zo'n goed idee dus heb ik het weer verwijderd..
Waarom steeds die naam vermeldenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef CoolStoryBro het volgende:
Welke vestiging van xxxx xxxxxxxx ga je werken?
Waarom niet. Ferry heeft toch zelf de naam bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Waarom steeds die naam vermelden?
Hij heeft hem ook zelf weggehaald...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Waarom niet. Ferry heeft toch zelf de naam bekend gemaakt?
Zo werkt dat niet in WGR, dat had je kunnen weten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hij heeft hem ook zelf weggehaald...
Grapje zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef CoolStoryBro het volgende:
Welke vestiging van Villa Augustus ga je werken?
veel bedrijven hebben tegenwoordig een google alert op hun bedrijfsnaam staan, dus ze komen er toch wel op. Geen enkel probleem toch netjes?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef FerryNL het volgende:
Waarom maakt iedereen er zo'n groot probleem van dat ik die naam heb geroepen.
De enige die er wellicht problemen mee hebben is het bedrijf zelf, maar die zie ik niet zo gauw hier op deze site komen.
moet er niet aan denken als mijn werkgever mijn onzin post hier zit te lezenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
veel bedrijven hebben tegenwoordig een google alert op hun bedrijfsnaam staan, dus ze komen er toch wel op. Geen enkel probleem toch netjes?
elk huissie hep se kruissiequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef YebCar het volgende:
[..]
moet er niet aan denken als mijn werkgever mijn onzin post hier zit te lezen
hoe kan ik ooit nog serieus worden genomen
Hopelijk gebeurt jou ook hetzelfde. Dan kan ik lachen. Bah, wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet in WGR, dat had je kunnen weten.
Huh wat lul jij nou weer? Ik kom ook uit die regio en was benieuwd of zijn omschrijving datgene was wat ik dacht. Ik zie er niets kwaads in?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:20 schreef tanteklara het volgende:
@Kalinhos,
Doe niet zo flauw en haal die naam weg. Dat zou je zelf ook niet willen.
Dit is de reden: veel bedrijven hebben tegenwoordig een google alert op hun bedrijfsnaam staan,quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Huh wat lul jij nou weer? Ik kom ook uit die regio en was benieuwd of zijn omschrijving datgene was wat ik dacht. Ik zie er niets kwaads in?
Anyway, ik ben er een paar keer geweest en lekker gegeten....gefeliciteerd! Uit het vorige.topic ga.ik geen posts meer aanpassen, als je het uit dit topic wilt zal je je eigen bericht moeten aanpassen. In ieder geval gefeliciteerd.
een facebook pagina is heel wat anders dan informatie over bijvoorbeeld hoe een sollicitatiegesprek bij hun verloopt. Met wie je hebt gesproken en welke contract/loon e.d. je krijgt aangebodenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:43 schreef FerryNL het volgende:
Ze zullen het niet heel erg vinden hoor. Want kwam er ook gister achter dat ze een Facebook pagina hebben.
Ze zijn toch al wel op internet te vinden.
Is ook weer zo ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:55 schreef YebCar het volgende:
[..]
een facebook pagina is heel wat anders dan informatie over bijvoorbeeld hoe een sollicitatiegesprek bij hun verloopt. Met wie je hebt gesproken en welke contract/loon e.d. je krijgt aangeboden
daar zitten ze meestal niet op te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |