Geen, thee met suiker vind ik niet lekker gelukkigquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, ligt er alleen aan hoeveel suikerklontjes in doet denk ik
Heb ik idd ook pas gelezen. Daarom heb ik die vandaag maar eens geproeft, maar ik houd niet zo van kaneelsmaak. Misschien dat ik de versie met honing wel lekker vind.quote:
kanariequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
:Ik drink vijf tot twaalf koppen thee per dag (inclusief groene thee), lekker boeiend!
Dan poets je gewoon met een daarvoor geschikte tandpasta je tanden...opgelost.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ohja shit thee geeft aanslag op je tanden..
MMh ik doe altijd met alle slokken drinken van de ene naar de andere wang wisselenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thee drinken met een rietje een optie?
Schade is niet ongedaan te maken, alleen te beperken jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan poets je gewoon met een daarvoor geschikte tandpasta je tanden...opgelost.
Die tandpasta's zijn juist een soort schuurmiddel wat het bovenste laagje van je tanden beschadigd. Daardoor lijken ze witter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan poets je gewoon met een daarvoor geschikte tandpasta je tanden...opgelost.
???quote:
Dan zuip je de rest van je leven gewoon water....zucht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die tandpasta's zijn juist een soort schuurmiddel wat het bovenste laagje van je tanden beschadigd. Daardoor lijken ze witter.
Neem een kunstgebit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Schade is niet ongedaan te maken, alleen te beperken ja
Dutch theablend is ook lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:10 schreef Luxuria het volgende:
Welke theesmaakjes drinken jullie allemaal?
Same here, ik moet alleen veel plassen de hele dagquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef afstandbediening het volgende:
Ik zit op gemiddeld 12 mokken per dag.poets wel mijn tanden 3 keer per dag want thee geeft gele aanslag. Doe het al een jaar of 6 en heb geen nadelige gevolgen ondervonden.
Warm water :-( dat is toch niet lekker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef hugsy33 het volgende:
Ik drink zo'n 7 bekers thee per dag, wel altijd groene, en ik merk niks van gele tanden.
Drink trouwens ook vaak gewoon warm water
t is net als koud water, t smaakt nergens naarquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Warm water :-( dat is toch niet lekker?
Ik vind koud water lekker. Maar warm vind ik het niet te drinken hoor :-) maar ieder wat wilsquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
t is net als koud water, t smaakt nergens naar
In groene thee zit wel cafeïne, maar een stuk minder dan in zwarte thee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef hugsy33 het volgende:
Je went eraan denk ik ;
maar in groene thee zit toch ook geen cafeïne en dat maakt ook je tanden niet geel toch?
Er is ook genoeg thee zonder cafeine dacht ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
In groene thee zit wel cafeïne, maar een stuk minder dan in zwarte thee.
Of het je tanden geel maakt, weet ik niet.
Smerig is dat wel vind ik!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:53 schreef Luxuria het volgende:
Oke dan
Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat bijv. gecarameliseerde peerthee, niet slecht is
oh naja ik moet m'n tanden toch laten bleken over n tijdjquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
In groene thee zit wel cafeïne, maar een stuk minder dan in zwarte thee.
Of het je tanden geel maakt, weet ik niet.
Ik ook maar ben al aan de alcoholquote:
Stimuleert de vetverbrandingquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:52 schreef Hidefinition het volgende:
Het schijnt goed te zijn om elke dag drie grote koppen groene thee te drinken.
Ieder zijn ding he! Groene thee kan ik ook wel lauw drinken, maar heet vind ik toch lekkerder.quote:Op maandag 23 april 2012 12:41 schreef rapelsen het volgende:
Groene thee. Doe altijd mijn shakebeker (750ml) half vol met kokend water dan 2 zakjes groene thee erin. Ff laten trekken en dan met koud water aanvullen. Ja, ik drink mijn thee graag lauw.
Die snap ik niet; ik vind kaneel heel erg vies maar drink de hele dag rooibosthee..!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heb ik idd ook pas gelezen. Daarom heb ik die vandaag maar eens geproeft, maar ik houd niet zo van kaneelsmaak. Misschien dat ik de versie met honing wel lekker vind.
In eten vind ik kaneel wel gaan, maar in de thee vind ik het dus echt niet lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 16:14 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Die snap ik niet; ik vind kaneel heel erg vies maar drink de hele dag rooibosthee..!
Van pickwick vind ik niet echt lekker (behalve de rooibos citrusvruchten, die is heel mild), ik heb Skoonvallei Teesakkies (o.i.d.). Goedkoper en veel lekkerder. De ene rooibosthee is de andere niet, het is de moeite een paar soorten te proberen.
Maar wat heeft rooibosthee met kaneel te maken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Heb ik idd ook pas gelezen. Daarom heb ik die vandaag maar eens geproeft, maar ik houd niet zo van kaneelsmaak. Misschien dat ik de versie met honing wel lekker vind.
Ohhh rooibosthee smaakt toch naar kaneel, of ben ik nou gek?quote:Op maandag 23 april 2012 17:15 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Maar wat heeft rooibosthee met kaneel te maken?
http://www.pickwick.nl/RooibosOriginal.aspxquote:Pickwick Rooibos Original is een heerlijke melange van rooibos met een vleugje kaneel en is bijzonder geschikt voor een moment van rust.
Werk je bij de PvdA?quote:Op maandag 23 april 2012 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik drink makkelijk 2 á 3 liter thee op een dag![]()
quote:Thee is goed voor je gebit
Niet alle dranken zijn goed voor het gebit. Dat komt niet alleen door de aanwezige suikers, maar ook door de zuurgraad (pH) van bepaalde dranken. Alle warme theesoorten van Pickwick, ook die met vruchtensmaak, zijn pH-neutraal en tasten het tandglazuur niet aan.
Betekent niet dat je er geen aanslag van krijgt hequote:Op maandag 23 april 2012 18:19 schreef Luxuria het volgende:
Wat ik nu dan lees op de pickwicksite
[..]
Het zal wel een héél grappige opmerking moeten zijn, maar ik snap 'm niet.quote:
Ohja heb je idd gelijk in..quote:Op maandag 23 april 2012 19:55 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Betekent niet dat je er geen aanslag van krijgt he
Oh, komt het daardoor dat ik Pickwick niet lekker vind? Rooibosthee heeft niets met kaneel te maken in ieder geval, behalve als ze er dus kaneel doorgooienquote:Op maandag 23 april 2012 17:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
http://www.pickwick.nl/RooibosOriginal.aspx
Daar, ik ben niet gek gelukkig!![]()
Inderdaad! Ik kreeg gisteren een kopje gekarameliseerde peer-thee aangeboden. Rook super lekker, maar die smaak!quote:
Ja de smaak is helaas niet zo lekker als die ruiktquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik kreeg gisteren een kopje gekarameliseerde peer-thee aangeboden. Rook super lekker, maar die smaak!kei bitter!
![]()
Probeer eens een Chinese supermarkt of een tokoquote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb nog wat losse thee over die mijn vader altijd kocht. Nu woon ik alleen en ben ik dus ook opzoek naar winkels die fatsoenlijke losse thee verkopen. Bij de AH heb je wel maar dat is van Pickwick en dat is niet echt heel goed IMO. Het is wel te doen maar zo goed is het niet. Ik heb van Pickwick groene thee gekocht en er staat op de verpakking dat je het op 100 graden celcius moet laten intrekken maar dat moet juist lager want anders gaan de bladeren 'verbranden' en dan krijg je een merkbare bittere smaak.En de bladeren moeten ook als ze in het water liggen ontvouwen en ik heb gemerkt dat dat nauwelijks gebeurt.
Maar goed ik had al eerder slechte ervaringen met Pickwick en losse thee.
Moet je eens op de site kijken die ik hierboven genoemd hebquote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb nog wat losse thee over die mijn vader altijd kocht. Nu woon ik alleen en ben ik dus ook opzoek naar winkels die fatsoenlijke losse thee verkopen. Bij de AH heb je wel maar dat is van Pickwick en dat is niet echt heel goed IMO. Het is wel te doen maar zo goed is het niet. Ik heb van Pickwick groene thee gekocht en er staat op de verpakking dat je het op 100 graden celcius moet laten intrekken maar dat moet juist lager want anders gaan de bladeren 'verbranden' en dan krijg je een merkbare bittere smaak.En de bladeren moeten ook als ze in het water liggen ontvouwen en ik heb gemerkt dat dat nauwelijks gebeurt.
Maar goed ik had al eerder slechte ervaringen met Pickwick en losse thee.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Moet je eens op de site kijken die ik hierboven genoemd heb![]()
Er staat ook overal een adviestemperatuur van het water bij.
Ik kan niet wachten tot ik het binnen heb!
Lemon pie vond ik juist smerigquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:24 schreef Mirjam het volgende:
pickwick is niet te hachelen, al is de lemon pie versie wel aardig
ik ga voor lipton.
of celestial seasonings
Haha ja ik kon ook echt niet kiezen, heb geprobeerd niet te veel te bestellenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel hardcore dus voorlopig wacht ik ermee anders ga ik erg overdrijven met hoeveel thee ik ga drinken. Als wat ik heb op is zal ik eens wat van internet bestellen als ik geen winkels kan vinden.
Ik word duizelig als ik zie hoeveel verschillende soorten groene thee ze hebben.![]()
Volgens mij wel, behalve buitenland dan (is ¤2,-, ook niet veel).quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Mirjam het volgende:
hee, die theethee.com, is dat altijd gratis verzenden?
Ik heb wel eens dat ik op sommige dagen wel 10 kopjes thee drink.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef Luxuria het volgende:
Is het slecht om veel thee te drinken?
Nu drink ik altijd 2 of 3 koppen groene thee op een dag. Maar ik zou ook wel eens nog daar bovenop 1 of 2 koppen thee met een ander smaakje willen drinken. Is eens wat anders dan al dat water.
Maar is dat nu eigenlijk slecht om een stuk of 5 koppen thee op een dag te drinken? Aangezien er ook caffeïne in zit?
Mag je blij mee zijn ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat ik op sommige dagen wel 10 kopjes thee drink.![]()
Zwarte thee welteverstaan. Ik bof dat mijn tanden nog steeds wit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |