Yups, een website is een schriftelijke uiting conform Handelsregisterwetquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ik trouwens op veel webwinkels zie, geen KvK-nummer, dat is bij wet verplicht, incl je contactgegevens.
yepquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Yups, een website is een schriftelijke uiting conform Handelsregisterwet
Een wet die ze snel moeten afschaffen.quote:
Wat ze moeten afschaffen is registratie bij het HDBquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Een wet die ze snel moeten afschaffen.
Hoedat zo? ivm forum "vraag & aanbod? ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Esses het volgende:
Fok! maakt zich er overigens ook schuldig aan hoor.
Nee, Fok! is een bedrijf welke zelf diensten verkoopt (zoals bv. ABO's). FOK is het product van een onderneming (De BV van Danny). Alles op FOK is dus een schriftelijke uiting, en dan met name de abo pages. Daar staat ook niets vermeld mbt. statutaire zetelplaats en KVK nr's. De TED teller kan dan zomaar eens met 20k naar beneden schieten als men kwaad wil.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoedat zo? ivm forum "vraag & aanbod? ?
De TED teller jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, Fok! is een bedrijf welke zelf diensten verkoopt (zoals bv. ABO's). FOK is het product van een onderneming (De BV van Danny). Alles op FOK is dus een schriftelijke uiting, en dan met name de abo pages. Daar staat ook niets vermeld mbt. statutaire zetelplaats en KVK nr's. De TED teller kan dan zomaar eens met 20k naar beneden schieten als men kwaad wil.
Door het grijze gebied? Defensie/justitie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Esses het volgende:
Factsheet: inzet nationale operaties 2008 tot en met november 2011 <--Waar staat de Y as voor? Aantallen?
Daarbij mis ik heel veel KMar inzetten. Wat zijn de definities? Waarom zijn er zo weinig KMar cijfers?
Omdat jullie van de geheime dienst zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Esses het volgende:
Factsheet: inzet nationale operaties 2008 tot en met november 2011 <--Waar staat de Y as voor? Aantallen?
Daarbij mis ik heel veel KMar inzetten. Wat zijn de definities? Waarom zijn er zo weinig KMar cijfers?
Duimen!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:35 schreef paintmeester het volgende:
Net mijn sollicitatie afgerond. Hoor aan het einde van de week of het hem wordt.
Waarvoor heb je gesolliciteerd dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:35 schreef paintmeester het volgende:
Net mijn sollicitatie afgerond. Hoor aan het einde van de week of het hem wordt.
Fijn is dat, he?quote:
Ben blij dat ik daar nou vanaf ben, boegschroef ftw!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Fijn is dat, he?Ik heb afgelopen zondag ook vanaf 12 uur 's middags voor de kust van de noordkop gelegen. Om half 12 's avonds stapten de sleepkapitein met z'n mannen pas van boord.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
BREAKING NEWS: Volgens Pownews is LMB een onderdeel van de KLu.
Ze hebben wel de leukste uitgekozen, of niet?quote:
Dat is een mooi stuk lopen. Zeker langs het kanaal en dan afslaan richting Goirle?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef Eraser127 het volgende:
Zo, vandaag van Oirschot terug naar Gilze gelopen (35km). 4-Daagse here I come
Ah kan ook, maar dan loop je eigenlijk telkens parallel aan de de snelweg. Via Goirle zou denk ik mooier zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Eraser127 het volgende:
Nope,door Oirschot richting Moergestel en dan Tilburg en Gilze. Pas toen we rond 15:45 op de basis kwamen begon pas echt een beetje te regenen gelukkig.
Mwaquote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef jankaas020 het volgende:
Ze hebben wel de leukste uitgekozen, of niet?![]()
Klinkt enorm als het verhaal van de PvdA. Samsom en Wilders zijn nu misschien wel vriendjes.quote:
Ik eis bewijs.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Kijk straks maar naar hun uitzending.quote:
Serieus? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Hoelaat dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk straks maar naar hun uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |