Nu welquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, want ik kom natuurlijk nooit uit mijn bureaustoel...
[..]
Heb je wel gelezen wat ik schreef?
Nee, dat is het niet. Het gaat om sociaal onwenselijk gedrag en of- en zo ja wat - tegen wilt doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor dat flitsbeleid eerlijk gezegd.
Maar het is nog steeds appels en peren.
De politie is er nooit geweest om sociaal wenselijk gedrag af te dwingen. De politie is er om de wet te handhaven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:35 schreef poepa het volgende:
Nee, dat is het niet. Het gaat om sociaal onwenselijk gedrag en of- en zo ja wat - tegen wilt doen.
Omdat het kinderlijk gedrag is. Als volwassene moet je accepteren dat mensen bepaalde gebreken hebben. Je kunt ze op ongewenst gedrag wijzen, maar iemand stelselmatig buitensluiten/vernederen is geen gedrag voor een volwassene. Maar goed, bejaarden worden vaak weer een beetje kinds, dus in dat opzicht is het niet heel vreemd dat bejaarden dit doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch zo naïef dat pesten leeftijdsgebonden is? Als je oud bent, ben je niet meteen van de bloemen in je haar en dansen maar. Pestgedrag is van alle leeftijden, alle rangen en alle standen.
Jij wilt het gedrag maar liever laten gebeuren dan (m.a.w. niks doen)quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
De politie is er nooit geweest om sociaal wenselijk gedrag af te dwingen. De politie is er om de wet te handhaven.
Voor zover ik weet is er geen wet die stelt dat je als je gaat kaarten iedereen mee moet laten doen die dat wil.
Vele volwassenen vertonen kinderachtig gedrag. Geintjes moeten kunnen anders is het zo saai op kantoor maar pesterijen zijn echt ongewenst.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat het kinderlijk gedrag is. Als volwassene moet je accepteren dat mensen bepaalde gebreken hebben. Je kunt ze op ongewenst gedrag wijzen, maar iemand stelselmatig buitensluiten/vernederen is geen gedrag voor een volwassene. Maar goed, bejaarden worden vaak weer een beetje kinds, dus in dat opzicht is het niet heel vreemd dat bejaarden dit doen.
In jouw wereldje komt pesten op de werkvloer ook niet voor?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:
Omdat het kinderlijk gedrag is. Als volwassene moet je accepteren dat mensen bepaalde gebreken hebben. Je kunt ze op ongewenst gedrag wijzen, maar iemand stelselmatig buitensluiten/vernederen is geen gedrag voor een volwassene. Maar goed, bejaarden worden vaak weer een beetje kinds, dus in dat opzicht is het niet heel vreemd dat bejaarden dit doen.
Het gebeurt op school, op werk en in het bejaardenhuis...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:
Zoals ik al zei: mensen moeten eens leren te accepteren dat ze niet alles kunnen veranderen. Je kan jezelf veranderen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:38 schreef poepa het volgende:
Jij wilt het gedrag maar liever laten gebeuren dan (m.a.w. niks doen)
Het is sociaal gedrag. Dus natuurlijk kom je het overal tegen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:46 schreef Yellowcard het volgende:
Geloof me iemand met aanhef Prof. dr. ir. pest ook. Het ligt aan de karakters van mensen.
Verrek da's waar ook. Gisteren pestte Verhagen de heer Rutte door zijn damesfiets op slot te zetten bij het Catshuis.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is sociaal gedrag. Dus natuurlijk kom je het overal tegen.
Ach ik dacht vroeger van een persoon die me altijd bedreigde en beledigde bij het online gamen dat het een joch van 15 was. Bleek het een vent van 47 te zijn. Het verschil is soms erg moeilijk te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Je moet ook eens voor de grap in het 40+ gedeelte kijken hier, gaat er echt gruwelijk hard aan toe.
Inderdaad, het gaat alleen zo langzaam.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Je moet ook eens voor de grap in het 40+ gedeelte kijken hier, gaat er echt gruwelijk hard aan toe.
De gemiddelde 40+-er is dan ook uitgezakt en uitgeblust...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, het gaat alleen zo langzaam.
Zou het aan de patat liggen van de patatgeneratie ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
De gemiddelde 40+-er is dan ook uitgezakt en uitgeblust...
Dat zeg ik niet, ik geef aan waarom veel mensen denken dat pesten leeftijdsgebonden is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
In jouw wereldje komt pesten op de werkvloer ook niet voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |