Iets anders... loop jij nu heel erg voor, of 4 maanden achter?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
1/5 vind ik best veel. Triest hoor, je op die leeftijd nog zo verlagen.
Wat wil jij doen tegen mensen die met een vast groepje willen kaarten en niet met bejaarde Y?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat het gebeurt betekent niet dat er niets tegen te doen valt.
Waarom denken mensen toch zo naïef dat pesten leeftijdsgebonden is? Als je oud bent, ben je niet meteen van de bloemen in je haar en dansen maar. Pestgedrag is van alle leeftijden, alle rangen en alle standen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
1/5 vind ik best veel. Triest hoor, je op die leeftijd nog zo verlagen.
Ik dacht dat pesten toch het probleem was, waar je al dan niet op gaat reageren/optreden (=repressie)quote:
Precies.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 schreef Copycat het volgende:
Waarom denken mensen toch zo naïef dat pesten leeftijdsgebonden is? Als je oud bent, ben je niet meteen van de bloemen in je haar en dansen maar. Pestgedrag is van alle leeftijden, alle rangen en alle standen.
Sommigen vinden het een probleem vanuit een romantische gedachte...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 schreef poepa het volgende:
Ik dacht dat pesten toch het probleem was, waar je al dan niet op gaat reageren/optreden (=repressie)
Precies. Die is dan ook al een paar keer op haar nummer gezet, maar "blijft lekker zichzelf". Totdat men het zat is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef Copycat het volgende:
En misschien is dat voorbeeld uit de OP wel zo'n irritant iemand om mee te kaarten. Eentje die je om de haverklap de spelregels moet uitleggen, waar je steeds op moet wachten, die elke keer de verkeerde troef speelt ... met d'r bibberhandjes.
Ik vind wel dat je makkelijk neerlegt bij "natuurlijk gedrag". Vind je dan ook dat politie dan eigenlijk niet nodig isquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sommigen vinden het een probleem vanuit een romantische gedachte...
Voor dit soort menselijk gedrag?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:18 schreef poepa het volgende:
Ik vind wel dat je makkelijk neerlegt bij "natuurlijk gedrag". Vind je dan ook dat politie dan eigenlijk niet nodig is
Dat dus inderdaad. Zo'n kansloze knol. Waarschijnlijk was het ook gewoon tien voor twee, maar zat dat oude geweer nog met haar stoma te rotzooien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef Copycat het volgende:
En misschien is dat voorbeeld uit de OP wel zo'n irritant iemand om mee te kaarten. Eentje die je om de haverklap de spelregels moet uitleggen, waar je steeds op moet wachten, die elke keer de verkeerde troef speelt ... met d'r bibberhandjes.
Oh puhlease,quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies. Die is dan ook al een paar keer op haar nummer gezet, maar "blijft lekker zichzelf". Totdat men het zat is.
Pesten is altijd een wisselwerking.
Nee, maar ik vind zware criminaliteit toch net wat anders dan iemand niet mee laten doen met een spelletje...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:18 schreef poepa het volgende:
Ik vind wel dat je makkelijk neerlegt bij "natuurlijk gedrag". Vind je dan ook dat politie dan eigenlijk niet nodig is
Klopt zo heb ik het ook ervaren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch zo naïef dat pesten leeftijdsgebonden is? Als je oud bent, ben je niet meteen van de bloemen in je haar en dansen maar. Pestgedrag is van alle leeftijden, alle rangen en alle standen.
Fysiek geweld moet wel tegen worden opgetreden natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:22 schreef yvonne het volgende:
Non probleem?
Ze gaan enorm ver in dat treiteren, echt valse praktijken, tot aan fysiek worden aantoe.
Niet tegen niet-fysiek geweld?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Fysiek geweld moet wel tegen worden opgetreden natuurlijk.
Ik kom nooit uit mijn bureaustoel, dat is waar...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef yvonne het volgende:
Oh puhlease,
oordeel maar fijn vanuit je bureaustoel.
Heb je wel gelezen wat ik schreef?quote:Niets mag blijkbaar het reclamebeeld van het lieve ouwetje verpesten.
Alle tokkies zitten door een hele stad verspreid, in een bejaardenhuis/verzorgingstehuis komt het allemaal bij elkaar. En daar gaat dat tokkiegedrag gewoon door hoor.
Die grijze haren betekenen niet automatisch een snoepjes uitdelende lieve oma/opa
Politie bestrijdt echt niet alleen zware criminaliteit maar ook als je 5 km/h te hard rijdt. Dus waar ligt voor jou dan de grens?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind zware criminaliteit toch net wat anders dan iemand niet mee laten doen met een spelletje...
Ja, want ik kom natuurlijk nooit uit mijn bureaustoel...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef yvonne het volgende:
Oh puhlease,
oordeel maar fijn vanuit je bureaustoel.
Heb je wel gelezen wat ik schreef?quote:Niets mag blijkbaar het reclamebeeld van het lieve ouwetje verpesten.
Alle tokkies zitten door een hele stad verspreid, in een bejaardenhuis/verzorgingstehuis komt het allemaal bij elkaar. En daar gaat dat tokkiegedrag gewoon door hoor.
Die grijze haren betekenen niet automatisch een snoepjes uitdelende lieve oma/opa
Ik ben ook niet voor dat flitsbeleid eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:31 schreef poepa het volgende:
Politie bestrijdt echt niet alleen zware criminaliteit maar ook als je 5 km/h te hard rijdt. Dus waar ligt voor jou dan de grens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |