Dat is het probleem; ze hebben geen maat 38 meer en ze doen niet aan restockquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:01 schreef papernote het volgende:
Terugsturen en een maat groter bestellen.
Voor de bruiloft zelf heb een ik een roze jurkje. Deze jurk trek ik aan voor avond receptie. Daarnaast wil ik het in de zomer vaker aantrekkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Mariposas het volgende:
Dikzak.
Ik vind het trouwens ook niet echt een bruiloftjurkje... meer iets voor een feestje 's avonds.
Ik vind het ook niet echt geschikt voor een bruiloftreceptie. Wel mooi maar meer voor een avondje dansen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor de bruiloft zelf heb een ik een roze jurkje. Deze jurk trek ik aan voor avond receptie. Daarnaast wil ik het in de zomer vaker aantrekken
Dan laten verstellen of niet meer eten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat is het probleem; ze hebben geen maat 38 meer en ze doen niet aan restock
Als het jurkje nu al niet past en je maar 3 weken hebt om het passend te krijgen door te dieten, dan kun je denk ik ook niet eten of drinken tijdens de bruiloft om het jurkje passend te houden en je niet opgepropt te voelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor de bruiloft zelf heb een ik een roze jurkje. Deze jurk trek ik aan voor avond receptie. Daarnaast wil ik het in de zomer vaker aantrekken
Ach, dat hele etiquette of je zwart mag dragen bij een avond receptie of niet is een beetje ouderwets. Ik ga sowieso rode pumps dragen en bijbehorende armbanden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt geschikt voor een bruiloftreceptie. Wel mooi maar meer voor een avondje dansen...
Thanks!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:06 schreef DonJoris het volgende:
TS is dik en weet niet hoe ze blijvend af moet vallen, dus gaat ze maar een crash dieet doen, dat als gevolg heeft dat het grootste deel van je verloren gewicht vocht is. Succes
Thanksquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:09 schreef allesbeterweter het volgende:
Ga joggen en eet meer groente en minder fruit ,zit erg veel suiker in fruit........
Succes en veel geluk.
Zal het pm'en naar je!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef mega-worstje het volgende:
Ts heeft maatje 38![]()
Wel leuk jurkje hoor. Gewoon 3 weken niks eten. of eten en vinger in de keel. Tevens zou je even een paar fotos van jezelf en je ontlasting kunnen posten. thnx
Graagquote:
Foto's van ontlastingquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef mega-worstje het volgende:
Ts heeft maatje 38![]()
Wel leuk jurkje hoor. Gewoon 3 weken niks eten. of eten en vinger in de keel. Tevens zou je even een paar fotos van jezelf en je ontlasting kunnen posten. thnx
Ach, dat hele etiquette of je zwart mag dragen bij een avond receptie of niet is een beetje ouderwets. Ik ga sowieso rode pumps dragen en bijbehorende armbanden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt geschikt voor een bruiloftreceptie. Wel mooi maar meer voor een avondje dansen...
Het gaat me niet om de etiquette, daar heb ik ook lak aan... Hoewel ik de regel geen wit om de aandacht niet van de bruid af te leiden wel respecteer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, dat hele etiquette of je zwart mag dragen bij een avond receptie of niet is een beetje ouderwets. Ik ga sowieso rode pumps dragen en bijbehorende armbanden.
Heb daarnaast altijd dat roze jurkje
Totdat je er mee stopt en je eigen eetpatroon weer gaat bepalen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef nutoj het volgende:
Sonja Bakker
werkt bij ons thuis iig wel goed bij allebei
Dat is nu de discussie niet. TS wil binnen 3 weken de jurk passen...ze vraagt niet om advies voor blijvend resultaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:20 schreef Keadran het volgende:
[..]
Totdat je er mee stopt en je eigen eetpatroon weer gaat bepalen...
Beste manier van afvallen is en blijft gewoon voldoende beweging.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef minkuukel het volgende:
Gezien je fobo lijk je me helegaar niet dik
Uiteraard ben ik van plan om een panty eronder te dragenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de etiquette, daar heb ik ook lak aan... Hoewel ik de regel geen wit om de aandacht niet van de bruid af te leiden wel respecteer.
Het gaat me meer om het model van de jurk. Zoals ik al zei leuk voor een avondje dansen, ongepast voor een bruiloftsreceptie. Er zijn zoveel leuke cocktailjurkjes te koop die perfect zouden voldoen, dit jurkje is meer voor breezah's night outNo flame intended.
Blijvend is ook wel fijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dat is nu de discussie niet. TS wil binnen 3 weken de jurk passen...ze vraagt niet om advies voor blijvend resultaat
Bedankt voor je advies, jij ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:28 schreef imanidiot het volgende:
Geen frisdrank geen snoep geen snacks en geen drank, als je dan ook nog eens een half uur per dag ga hardlopen is je probleem opgelost.
Geen dank prettig weekend.
Deze is prachtig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik van plan om een panty eronder te dragenAch, wat ik net zei, ik heb dat roze jurkje ook nog
[ afbeelding ]
Schattig he!
Trouwens, ik ben maar 1.57, dus het is niet zo dat je mijn kont net niet ziet
Denk je dat je een eerlijk antwoord krijgt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:32 schreef G.R.S. het volgende:
Ik zie de bruid vanavond, zal eens gaan vragen wat zij ervan vindt
Begin nu wel meer te twijfelen wat betreft die zwarte jurk. Wilde het eigenlijk ook in de zomer dragen maar ik houd er niet van om met blote benen rond te lopen. En een panty terwijl het 30 graden is, is ook niet echt fris.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Deze is prachtig.Waarom hou je die niet gewoon de hele dag/avond aan? En jouw lengte helpt wel om het zwarte jurkje minder breezah te maken ja
![]()
Oh, die heeft een mening over echt allesquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat je een eerlijk antwoord krijgt?
Aan de andere kant: jij kent de bruid en haar snaakniveau natuurlijk beter.
Dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:28 schreef imanidiot het volgende:
Geen frisdrank geen snoep geen snacks en geen drank, als je dan ook nog eens een half uur per dag ga hardlopen is je probleem opgelost.
Geen dank prettig weekend.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:37 schreef CrushedTinBox het volgende:
Je mag wel drie weken in mijn kelder bivakkeren, tweemaal daags een sneetje brood en een glas water en dat jurkje zal je passen.
Hopelijk niet neequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:34 schreef themole het volgende:
Gewoon zelf een beetje verstellen, ziet niemand.
Het jurkje vind ik prachtig maar gewoon het feit dat het net niet past en niet wetende wanneer ik het weer ga dragen maakt het lastig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:41 schreef Copycat het volgende:
Bij twijfel, niet doen is mijn credo. Je zult zien dat het achter in de kast blijft hangen, omdat het het net niet is.
Zonde.
Dat roze jurkje vind ik dan weer wel leuk.
OP lezen is best handig ...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:49 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom koop je geen grotere maat? Problem solved dacht ik.
Dat is jammer... Waarom loop je niet graag met blote benen (als ik zo nieuwsgierig mag zijn)?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Begin nu wel meer te twijfelen wat betreft die zwarte jurk. Wilde het eigenlijk ook in de zomer dragen maar ik houd er niet van om met blote benen rond te lopen. En een panty terwijl het 30 graden is, is ook niet echt fris.
Heb nog 28 dagen om het terug te sturen dus genoeg tijd om te beslissen
Ze zijn niet strak (daar moet ik ook dus aan werkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is jammer... Waarom loop je niet graag met blote benen (als ik zo nieuwsgierig mag zijn)?Ik vind dat net heerlijk, blote benen, blote voeten... aaaah laat de zomer maar komen.
Ah, was vergeten te vermelden dat ik niet aan poepen doequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:56 schreef mega-worstje het volgende:
godverdomme waar zijn mijn foto's ?
Dan zou ik dat jurkje al helemaal terugsturen. Er een panty oid onder doen haalt het laatste greintje stijl er nog van af.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef G.R.S. het volgende:
Ze zijn niet strak (daar moet ik ook dus aan werken) Ben altijd onzeker over mijn benen geweest en zie mezelf daar ook niet snel bloot in rond lopen
Salsa gaan dansen meid... doe het nu iets meer dan acht jaar... en ondertussen zijn mijn benen het mooiste wat ik heb. Vond ik vroeger ook wel anders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze zijn niet strak (daar moet ik ook dus aan werken) Ben altijd onzeker over mijn benen geweest en zie mezelf daar ook niet snel bloot in rond lopen
TS is nog geen 40, dan kan het wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de etiquette, daar heb ik ook lak aan... Hoewel ik de regel geen wit om de aandacht niet van de bruid af te leiden wel respecteer.
Het gaat me meer om het model van de jurk. Zoals ik al zei leuk voor een avondje dansen, ongepast voor een bruiloftsreceptie. Er zijn zoveel leuke cocktailjurkjes te koop die perfect zouden voldoen, dit jurkje is meer voor breezah's night outNo flame intended.
TS heeft al gezegd dat haar maat er niet was. Ze heeft een 38 en probeert het nu met een 36. Zo gek is dat niet, heb normaal ook een 38, maar bij Vero Moda bijvoorbeeld heb ik vaker een 36.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:56 schreef Trannellius het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een grotere maat? Door een kleinere maat hou je alleen jezelf voor de gek...
Het kan zeker wel... niet voor een bruiloft. En euh ik ben geen veertig hoor, als je dat wilde insinueren...quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
TS is nog geen 40, dan kan het wel.
Ik zou het wel dragen naar een bruiloft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het kan zeker wel... niet voor een bruiloft. En euh ik ben geen veertig hoor, als je dat wilde insinueren...
Op welke manier wel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef Izabelle het volgende:
[..]
Ik zou het wel dragen naar een bruiloft.
Niet op die manier natuurlijk.
Ging TS ook doenquote:
Oh, niet gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ging TS ook doenIk vind trouwens het bloot niet zo'n probleem hoor, sommige denken dat misschien. Vind de jurk op zich gewoon niet stijlvol genoeg voor een bruiloft. Misschien met een blazertje wel... ? Die roze jurk vind ik veel stijvoller.
Zwarte kleedjes zijn dan ook leukquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:53 schreef Izabelle het volgende:
[..]
Oh, niet gezien.
Ja, ik zou voor de eerste gaan en dan inderdaad misschien met een leuk blazertje.
Maar ik ben verliefd op zwarte jurkjes.
Ik ooook!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zwarte kleedjes zijn dan ook leukIk heb wel een stuk of vijf van die little black dresses, heb me pas een extra kast gekocht
Filmpjes van poepende meisjesquote:
Dames, zo wordt het natuurlijk nooit een echte 'rokjesdag' hè?quote:
Natuurlijk doen we het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAS ERLAUBE SONJA BAKKER?!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef nutoj het volgende:
Sonja Bakker
oh echt :0quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:41 schreef Meloewa het volgende:
Afvallen is juist heel makkelijk gewoon 3 weken elke dag op energydrank leven
Een jurkje is geen rokje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dames, zo wordt het natuurlijk nooit een echte 'rokjesdag' hè?
Nee altijd te ''dun'', zo'n ielig klein bruggertje die je op kan hangen aan zijn megarugtasquote:
Hoe weet je dan dat het werkt? Volgens mij ben jij gewoon een dikzak die pretendeert dun te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee altijd te ''dun'', zo'n ielig klein bruggertje die je op kan hangen aan zijn megarugtas
Omdat ik te laat naar bed ga waardoor ik smorgens geen honger heb en liever een energyblikje naar achter schut dan echt een ontbijt eetquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het werkt? Volgens mij ben jij gewoon een dikzak die pretendeert dun te zijn.
eerder slapen meloentjequote:Op zaterdag 21 april 2012 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik te laat naar bed ga waardoor ik smorgens geen honger heb en liever een energyblikje naar achter schut dan echt een ontbijt eet
Ik kan me sowieso niet in dikkertjes verplaatsen omdat zelf geen aanleg heb
Dan wel 3 weken non-stop voor het beste resultaat.quote:
het had ook niet korter moeten zijn anders was het echt een korset! Komt denk ik door het platte deel onder je borst... Verder vind ik het meestal raar als mensen zwart dragen op een bruiloft. En met zwart bedoel ik het hele geheel. Een zwart vestje is prima maar een hele jurk? Gebruik kleuren! T'is toch een geweldige dag? Maargoed. Tja dat word afvalle!:p ( als je al een beetje mollig bent).quote:
1 weekend non-stop feesten en afteren met weinig eten dan ben je zo dunquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan wel 3 weken non-stop voor het beste resultaat.
En nu dan? wat is je plan van outfit?quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef G.R.S. het volgende:
Zwarte breng ik terug maar ben sowieso van plan om af te vallen maar niet binnen die 3 weken
Vies hequote:
Goddayumn jij bent bejaardquote:
Keith ook, lekker sportenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef nutoj het volgende:
Sonja Bakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |