Dat is het probleem; ze hebben geen maat 38 meer en ze doen niet aan restockquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:01 schreef papernote het volgende:
Terugsturen en een maat groter bestellen.
Voor de bruiloft zelf heb een ik een roze jurkje. Deze jurk trek ik aan voor avond receptie. Daarnaast wil ik het in de zomer vaker aantrekkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Mariposas het volgende:
Dikzak.
Ik vind het trouwens ook niet echt een bruiloftjurkje... meer iets voor een feestje 's avonds.
Ik vind het ook niet echt geschikt voor een bruiloftreceptie. Wel mooi maar meer voor een avondje dansen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor de bruiloft zelf heb een ik een roze jurkje. Deze jurk trek ik aan voor avond receptie. Daarnaast wil ik het in de zomer vaker aantrekken
Dan laten verstellen of niet meer eten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat is het probleem; ze hebben geen maat 38 meer en ze doen niet aan restock
Als het jurkje nu al niet past en je maar 3 weken hebt om het passend te krijgen door te dieten, dan kun je denk ik ook niet eten of drinken tijdens de bruiloft om het jurkje passend te houden en je niet opgepropt te voelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor de bruiloft zelf heb een ik een roze jurkje. Deze jurk trek ik aan voor avond receptie. Daarnaast wil ik het in de zomer vaker aantrekken
Ach, dat hele etiquette of je zwart mag dragen bij een avond receptie of niet is een beetje ouderwets. Ik ga sowieso rode pumps dragen en bijbehorende armbanden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt geschikt voor een bruiloftreceptie. Wel mooi maar meer voor een avondje dansen...
Thanks!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:06 schreef DonJoris het volgende:
TS is dik en weet niet hoe ze blijvend af moet vallen, dus gaat ze maar een crash dieet doen, dat als gevolg heeft dat het grootste deel van je verloren gewicht vocht is. Succes
Thanksquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:09 schreef allesbeterweter het volgende:
Ga joggen en eet meer groente en minder fruit ,zit erg veel suiker in fruit........
Succes en veel geluk.
Zal het pm'en naar je!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef mega-worstje het volgende:
Ts heeft maatje 38![]()
Wel leuk jurkje hoor. Gewoon 3 weken niks eten. of eten en vinger in de keel. Tevens zou je even een paar fotos van jezelf en je ontlasting kunnen posten. thnx
Graagquote:
Foto's van ontlastingquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef mega-worstje het volgende:
Ts heeft maatje 38![]()
Wel leuk jurkje hoor. Gewoon 3 weken niks eten. of eten en vinger in de keel. Tevens zou je even een paar fotos van jezelf en je ontlasting kunnen posten. thnx
Ach, dat hele etiquette of je zwart mag dragen bij een avond receptie of niet is een beetje ouderwets. Ik ga sowieso rode pumps dragen en bijbehorende armbanden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt geschikt voor een bruiloftreceptie. Wel mooi maar meer voor een avondje dansen...
Het gaat me niet om de etiquette, daar heb ik ook lak aan... Hoewel ik de regel geen wit om de aandacht niet van de bruid af te leiden wel respecteer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, dat hele etiquette of je zwart mag dragen bij een avond receptie of niet is een beetje ouderwets. Ik ga sowieso rode pumps dragen en bijbehorende armbanden.
Heb daarnaast altijd dat roze jurkje
Totdat je er mee stopt en je eigen eetpatroon weer gaat bepalen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef nutoj het volgende:
Sonja Bakker
werkt bij ons thuis iig wel goed bij allebei
Dat is nu de discussie niet. TS wil binnen 3 weken de jurk passen...ze vraagt niet om advies voor blijvend resultaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:20 schreef Keadran het volgende:
[..]
Totdat je er mee stopt en je eigen eetpatroon weer gaat bepalen...
Beste manier van afvallen is en blijft gewoon voldoende beweging.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef minkuukel het volgende:
Gezien je fobo lijk je me helegaar niet dik
Uiteraard ben ik van plan om een panty eronder te dragenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de etiquette, daar heb ik ook lak aan... Hoewel ik de regel geen wit om de aandacht niet van de bruid af te leiden wel respecteer.
Het gaat me meer om het model van de jurk. Zoals ik al zei leuk voor een avondje dansen, ongepast voor een bruiloftsreceptie. Er zijn zoveel leuke cocktailjurkjes te koop die perfect zouden voldoen, dit jurkje is meer voor breezah's night outNo flame intended.
Blijvend is ook wel fijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dat is nu de discussie niet. TS wil binnen 3 weken de jurk passen...ze vraagt niet om advies voor blijvend resultaat
Bedankt voor je advies, jij ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:28 schreef imanidiot het volgende:
Geen frisdrank geen snoep geen snacks en geen drank, als je dan ook nog eens een half uur per dag ga hardlopen is je probleem opgelost.
Geen dank prettig weekend.
Deze is prachtig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik van plan om een panty eronder te dragenAch, wat ik net zei, ik heb dat roze jurkje ook nog
[ afbeelding ]
Schattig he!
Trouwens, ik ben maar 1.57, dus het is niet zo dat je mijn kont net niet ziet
Denk je dat je een eerlijk antwoord krijgt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:32 schreef G.R.S. het volgende:
Ik zie de bruid vanavond, zal eens gaan vragen wat zij ervan vindt
Begin nu wel meer te twijfelen wat betreft die zwarte jurk. Wilde het eigenlijk ook in de zomer dragen maar ik houd er niet van om met blote benen rond te lopen. En een panty terwijl het 30 graden is, is ook niet echt fris.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Deze is prachtig.Waarom hou je die niet gewoon de hele dag/avond aan? En jouw lengte helpt wel om het zwarte jurkje minder breezah te maken ja
![]()
Oh, die heeft een mening over echt allesquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat je een eerlijk antwoord krijgt?
Aan de andere kant: jij kent de bruid en haar snaakniveau natuurlijk beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |