quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit is de enige echte speer
[ afbeelding ]
SATC?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
Ha. Ik ben net als de meisjes van SATC. Een homovriend, veel kleding en vrij.
Sex and the City?quote:
Damn. Ik zou geschrokken zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:01 schreef Cerbie het volgende:
ik zet net de TV aan op het RTL Nieuws en hoor "..het CDA heeft hiermee gezegd geen vertrouwen meer te hebben in de PVV en daarmee komt een eind aan de samenwerking"
Gaat het over fucking Limburg
Vrij als in geen gebondenheid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
Ha. Ik ben net als de meisjes van SATC. Een homovriend, veel kleding en vrij.
Ik schrokquote:
Linksen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:04 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan mensen die nooit verantwoordelijkheid nemen en altijd anderen de schuld geven van hun problemen
Een kleine groep linksen zal daaruit bestaan, maar ik denk dat het PVV-electoraat ook uit veel van die mensen bestaat. Misschien zelfs de VVD-stemmers die in hun vinexwijkje gaan klagen dat de HRA wordt afgeschaftquote:
Kamerleden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:04 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan mensen die nooit verantwoordelijkheid nemen en altijd anderen de schuld geven van hun problemen
Tragisch , hij was zijn tijd ver voorruit maar zag tijdens de oorlog al in dat hij fout bezig weg. Maar had niet het lef om af te treden.quote:
Het is meestal makkelijker om met de stroom mee te gaan dus ik snap het wel. Hij zag in ieder geval dat het fout was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tragisch , hij was zijn tijd ver voorruit maar zag tijdens de oorlog al in dat hij fout bezig weg. Maar had niet het lef om af te treden.
Laatste orders van Hitler werden wel door hem aan de kant geschoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |