quote:Op maandag 23 april 2012 15:27 schreef vogelkooi het volgende:
Ach nee man, goed op zuigen dan zijn ze zo weg.
Ik stem overigens VVD.
HA ik nog maar 4!quote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef Berend. het volgende:
Tering! Ik heb nog maar 8 schooldagen. Naja, wel een vakantie en een eindexamen maargoed
Wat STEM JE?quote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef Berend. het volgende:
Tering! Ik heb nog maar 8 schooldagen. Naja, wel een vakantie en een eindexamen maargoed
WAT STEM JE?quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HA ik nog maar 4!
BTW WIE WILT MEETEN MET MIJ KOM VRIJDAG DUINRELL JWZ
Ahh, 4 tot de kleine vakantie ja. Maar ik heb nog 8 schooldagen totdat ik zomervakantie hebquote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HA ik nog maar 4!
Als ik turken in een zwembad wil zien ga ik wel naar almere.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HA ik nog maar 4!
quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Als ik turken in een zwembad wil zien ga ik wel naar almere.
mag nog niet stemmenquote:
niiiiice!!quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ahh, 4 tot de kleine vakantie ja. Maar ik heb nog 8 schooldagen totdat ik zomervakantie heb
ben geen turkquote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Als ik turken in een zwembad wil zien ga ik wel naar almere.
Nope, ik ben niet getint.quote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Uiteindelijk stem je toch wel PvdA, je blijft Amsterdammer.
Dubbel zelfs.quote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, heb jij überhaupt wel stemrecht?
[pvv]MAGNIE![/pvv]quote:
Om het naar de kloten de te helpen! Het moet eerlijker boehoee.quote:Op maandag 23 april 2012 15:53 schreef TJV het volgende:
Zit bij mij een gozer die actief lid van de pvda is. WAAROM STUDEER JE DAN ECONOMIE VIEZE VUILE NEGER.
Wel grappig dat heel veel andere landen geen stufi aanbieden. Uiteindelijk is het toch geld voor het uitgaan.quote:Op maandag 23 april 2012 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat rechts Stufi wil verlagen is trouwens wel dom. Maak er dan een lening met iets meer rente van, maak je er nog winst op ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |