Dit zijn de nieuwe prijzen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hé? Ik zit bij Vodafone 1 gig internet en 300 minuutjes plus heel veel smsjes voor 35 euri
Ik heb nog een oud abonnement met 300 belminuten onbeperkt internet en onbeperkt sms'en voor ¤35,00. Oja, en het eerste jaar was het de helft van de prijs.quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hé? Ik zit bij Vodafone 1 gig internet en 300 minuutjes plus heel veel smsjes voor 35 euri
Kben in loondienstquote:Op maandag 23 april 2012 11:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Programmeer jij dan ook in opdracht of alleen bedrijfsmatig?
Inderdaad. Wat zag ik nou trouwens ga je SGP stemmen?quote:Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De SC gaat ineens wel traag als stront hoor.
Komt vast wel weerquote:Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De SC gaat ineens wel traag als stront hoor.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even om terug te koppelen naar het vorige deel in de reeks; mijn stem op de SGP is zeker geen protest- of strategische stem.
Het is voor mij een deugdelijke partij die de politiek erg serieus neemt. Met een hoog percentage aan aangenomen moties, vrij behoorlijke voorstellen in het algemeen en weinig 'gedraai' vind ik dat ze goed bezig zijn.
Een Nederland dat door deze partij geregeerd wordt, lijkt mij vreselijk. Maar een Nederland waar deze partij alleen maar een beetje invloed heeft, dat is volgens mij niet verkeerd.
Als iedereen dan zo denkt he... dan zitten we mooi in de shitquote:
Does een wilde gokquote:Op maandag 23 april 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat stemmen jullie trouwens? Het lijkt er op dat we straks weer verkiezingen krijgen
Daarom die laatste alinea van mij, héquote:Op maandag 23 april 2012 13:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als iedereen dan zo denkt he... dan zitten we mooi in de shit.
Piratenpartij.quote:Op maandag 23 april 2012 13:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Does een wilde gok.
Je zit er toch geheid naast.
Ik heb echt geen idee. Ik heb het idee dat we hoe dan ook genaaid worden. Vooral door de EU.quote:Op maandag 23 april 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat stemmen jullie trouwens? Het lijkt er op dat we straks weer verkiezingen krijgen
quote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ik heb het idee dat we hoe dan ook genaaid worden. Vooral door de EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |