geluidswerend ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
Zo, binnekort noppenschuim halen voor mijn kamer, Nieuwe laptop erbij en dan heb ik mijn ultimate battlestation voor een 16 jarigen.
Jaquote:
ja daar hoorde je toch echt NIKS?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Edit: Geen idee of je het al had gelezen maar er is nu ook een kamer met -9.4 dB, Kan je je eigen hart horen kloppen
Ja en nee..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef MineraalWater het volgende:
Ja daar hoor je inderdaad niets, Het langste wat iemand daar uit heeft gehouden is 45 minuten.
Bob, Geloof jij in dit? http://2014tupac.com/
Jan (een kkr kind, echt een aidskind.) dacht dat ie iemand (Tristan) met een zwarte band taekwondo kon verslaan. Nou toen iedereen beetje opjutten en in de pauze naar een (voetbal)veldje gegaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bob, hoezo vochten Jan en Tristan eigenlijk?
Lol ze lijken echt niet op elkaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan wil ik nog even mededelen dat de Kickflip, Pop Shuvit en Tre Flip er precies hetzelfde uitzien.
Tristan is wel zo typ dat op FOK! zit!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kom je verdedigen hoor bobber
Gr Tristan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |