Zelfs in de bijbel wordt er verscheidene keren door God ingegrepen, dus waar was die vrijheid toen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Ja maar God heeft ze vrijheid gegeven!"
Ja, zo kan ik ook wel een discussie winnen
Dan kunnen wij en Johan een eigen clubje op richten. Geen christelijke natuurlijkquote:
Er is nog een docu van hem, daar vertelt hij ook vanalles over zijn pa. Dit is in een programma waar ze op de achterbank van de auto zitten. Zie je m ook even emotioneel worden. Niet gek trouwens, die man heeft genoeg meegemaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:20 schreef Grifte het volgende:
Wel aardig is zo'n kant van Johan te zien
Dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang ze dat op een 'normale' manier doen moeten ze dat lekker zelf weten.
Dat schijnt alleen vaak niet te kunnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
Zolang ze dat op een 'normale' manier doen moeten ze dat lekker zelf weten.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat schijnt alleen vaak niet te kunnen.
Want?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
True, en de gevolgen zijn vaak enorm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vooral de Islam .quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want gelovigen denken de monopolie op de waarheid te hebben.
Ongelovigen niet dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het beste voorbeeld is Israël dat is eigenlijk gewoon niet te filmen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb nog nooit radicale ongelovigen gezien die zeggen dat alle gelovigen moeten branden.quote:
Breivik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb nog nooit radicale ongelovigen gezien die zeggen dat alle gelovigen moeten branden.
Heeft Israel er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het beste voorbeeld is Israël dat is eigenlijk gewoon niet te filmen.
En? Volgens mij dacht Breivik een aardige monopolie op de waarheid te hebben, niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Breivik zei anders een paar dagen geleden nog zich katholiek te voelen.
Ja, Breivik is toch gelovige?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:29 schreef inZanity het volgende:
En? Volgens mij dacht Breivik een aardige monopolie op de waarheid te hebben, niet?
Hij is dan ook gelovigquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
En? Volgens mij dacht Breivik een aardige monopolie op de waarheid te hebben, niet?
Ja, dat heb je vaak met gelovigen. 'Mijn god is beter, want...'.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:32 schreef inZanity het volgende:
Maar ook fel tegenstander van een bepaald geloof
Klopt. Ook hij dacht een monopolie op de waarheid te hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Maar ook fel tegenstander van een bepaald geloof
Ditquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Bijbel is net zo 'erg' als de islam. 'probleem' is dat de islam nog steeds een veelgebruikt geloof is bij volken die 'achterlopen'.
Alles is kut zodra het de extreme kant opslaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Bijbel is net zo 'erg' als de islam. 'probleem' is dat de islam nog steeds een veelgebruikt geloof is bij volken die 'achterlopen'.
omdat het geloof jonger is, het hoogtepunt komt eraan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Conservatieve christenen zijn ook fucked up ja, maar die plegen geen aanslagen of willen de wereld veroveren. Vroeger wel, nu niet meer. De islam is blijven hangen in de 12e eeuw. Iets met Crusades.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bullshit! Heb je de Bijbel wel eens gelezen?
De Griekse ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:35 schreef Smoofie het volgende:
De griekse en romeinse goden waren gwn het beste man.
Waarheid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:35 schreef Smoofie het volgende:
De griekse en romeinse goden waren gwn het beste man.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Conservatieve christenen zijn ook fucked up ja, maar die plegen geen aanslagen of willen de wereld veroveren. Vroeger wel, nu niet meer. De islam is blijven hangen in de 12e eeuw. Iets met Crusades.
quote:
Leg dat eens beter uit?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Want? Ik snap nooit zo dat veel mensen het geloof in een God niet los kunnen zien van oorlogen en ellende.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Bijbel is net zo 'erg' als islam? Hoe kun je een boek met een hele religie vergelijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het zijn de lezers die het erg maken.
De Quran is ook verkeerd vertaald uit het oud-syrisch. Zitten ook hoop fouten in die in de orginele evangelien van de Quran anders waren. Zelfde geldt voor de bijbel, die is ook aangepast om de waarheid te onderdrukken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bijbel is net zo 'erg' als islam? Hoe kun je een boek met een hele religie vergelijken.
Grootste verschil tussen quran en bijbel is vooral dat de quran veel meer aan interpretatie onderhevig is dan en dat er helaas een hoop idioten zijn die de quran zo interpreteren dat ze aanslagen gaan plegen en veel te fanatiek zijn. Op zichzelf is de quran dan ook niet 'erger' dan de bijbel, integendeel. Het zijn de lezers die het erg maken.
Laten we overigens ook niet vergeten dat er een hoop fanatici onder christenen zitten.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt
QFTquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:43 schreef Typisch het volgende:
Kan iemand mij cijfers geven van hoeveel Christenen gedood hebben de afgelopen 500 jaren tegenover die van de Moslims? Misschien dat men dan niet meer gooit met die termen als terrorisme. Iemand die zichzelf opblaast omdat zijn vrouwe, kinderen en koeien zijn gedood door Amerika is geen terrorist. Eerder een vrijheidsstrijder.
Veel moslims gebruiken dit argument, het "grappige" is dat de meeste moslims door moslims zelf zijn gedood.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:43 schreef Typisch het volgende:
Kan iemand mij cijfers geven van hoeveel Christenen gedood hebben de afgelopen 500 jaren tegenover die van de Moslims? Misschien dat men dan niet meer gooit met die termen als terrorisme. Iemand die zichzelf opblaast omdat zijn vrouwe, kinderen en koeien zijn gedood door Amerika is geen terrorist. Eerder een vrijheidsstrijder.
Veel moslims? Heb je daar ook cijfers van of leer je dat van de NOS?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel moslims gebruiken dit argument, het "grappige" is dat de meeste moslims door moslims zelf zijn gedood.
De meeste oorlogen in christelijk Europa waren juist niet-christelijk van aard, eerder geopolitiek van aard. In de Islamitische hoek ziet men juist vaak dat oorlogen religieus geïnspireerd al dan niet religieus gemotiveerd zijn. Daar zit het grote verschil.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:43 schreef Typisch het volgende:
Het christendom/de Bijbel zet dus niet aan tot geweld. Wat dat betreft hebben al die gelovigen die oorlog gevoerd hebben in naam van God dat gedaan voor zich zelf. Als je de bijbel goed leest is er geen enkel aanknopingspunt om mensen te gaan afslachten in naam van God.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bijbel is net zo 'erg' als islam? Hoe kun je een boek met een hele religie vergelijken.
Grootste verschil tussen quran en bijbel is vooral dat de quran veel meer aan interpretatie onderhevig is dan en dat er helaas een hoop idioten zijn die de quran zo interpreteren dat ze aanslagen gaan plegen en veel te fanatiek zijn. Op zichzelf is de quran dan ook niet 'erger' dan de bijbel, integendeel. Het zijn de lezers die het erg maken.
Laten we overigens ook niet vergeten dat er een hoop fanatici onder christenen zitten.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Veel moslims? Heb je daar ook cijfers van of leer je dat van de NOS?
Ik bedoel dat de cultuur hier vrijer er meer ontwikkeld is dan in bijvoorbeeld het midden-oosten waardoor mensen ruimdenkender zijn.quote:
Was een mooie film. Wel opvallend te zien hoe elke generatie weer terugverlangt naar de vorige generatie. Overigens heeft Woody Allen nu ook weer zo'n soortgelijke film over Rome gemaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:47 schreef DonRaja het volgende:
Net Midnight in Paris gezien. Verhaal was bijzaak, vanaf minuut 1 ben je verkocht aan die stad.
Parijs
Ik doe geen loze beweringen zonder dat ik er ook maar iets van af weet, dus hoef ik geen bronnen of cijfers te geven, of wel? Die oorlogen horen bij het proces van een land, hier begonnen de revoluties een paar eeuwen eerder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar zijn jouw cijfers dan?
Of heb je in een grot gewoond met de burgeroorlog die er was in Irak en de burgeroorlogen die er zijn geweest in de islamitische wereld, en eenslagen van de taliban etc?
Dat heeft meer levens gekost dan de JDAMS van de US.
En dat geldt dus precies hetzelfde voor de quran.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het christendom/de Bijbel zet dus niet aan tot geweld. Wat dat betreft hebben al die gelovigen die oorlog gevoerd hebben in naam van God dat gedaan voor zich zelf. Als je de bijbel goed leest is er geen enkel aanknopingspunt om mensen te gaan afslachten in naam van God.
Vindt je dit gek dan? Ik niet namelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:50 schreef Smoofie het volgende:
Moslims verbranden altijd wel bijbels, torahs en vlaggen van de US en EU landen.
De burgeroorlog in Irak was geen revolutie, dat was puur Soeni vs Shia. Irak vs Iran oorlog ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe geen loze beweringen zonder dat ik er ook maar iets van af weet, dus hoef ik geen bronnen of cijfers te geven, of wel? Die oorlogen horen bij het proces van een land, hier begonnen de revoluties een paar eeuwen eerder.Dat geeft jou niet het recht om moslims zo neer te zetten.
De Bijbel zet niet aan tot geweld, maar het volk van god mag wel andere volkeren uitmoorden die niet in hem geloven. Laatst kwam ik een site tegen die de doden in de Bijbel hadden berekend, maar kan hem niet meer vinden. Waren er ook aardig wat.
Moeten ze ook niet zeiken als we mohammed belachelijk maken of een Quran verbranden. Zij moeten dan meteen weer mensen doden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vindt je dit gek dan? Ik niet namelijk.
Ja die boodschap lag er wel duidelijk op. Barcelona heeft hij toch ook al gedaan? Maar echt, nu naar Parijs gaan zal alleen maar tegenvallen. Wat heeft ie die stad mooi in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was een mooie film. Wel opvallend te zien hoe elke generatie weer terugverlangt naar de vorige generatie. Overigens heeft Woody Allen nu ook weer zo'n soortgelijke film over Rome gemaakt.
Als je van gradaties in achterlijkheid kan spreken dan is de islam achterlijker dan het christelijk geloof. We treffen tenminste in de christendom nog geen profeet aan die actief meedeed aan het overvallen van karavanen, seksueel contact had met een 9-jarige meisje en nogal wat militaire campagnes op zijn naam had. De Islam is theïstische armoede.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:51 schreef Typisch het volgende:
De Bijbel zet niet aan tot geweld, maar het volk van god mag wel andere volkeren uitmoorden die niet in hem geloven. Laatst kwam ik een site tegen die de doden in de Bijbel hadden berekend, maar kan hem niet meer vinden. Waren er ook aardig wat.
Totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet zeiken als we mohammed belachelijk maken of een Quran verbranden. Zij moeten dan meteen weer mensen doden.
Dan maar te zwijgen over het groeiend aantal conservatieve moslims wat vrouwen onderdrukking goed vindt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je van gradaties in achterlijkheid kan spreken dan is de islam achterlijker dan het christelijk geloof. We treffen tenminste in de christendom nog geen profeet aan die actief aan het overvallen van karavanen meedeed, seksueel contact had met 9-jarige meisjes en nogal wat militaire campagnes op zijn naam had. De Islam is enkel theïstische armoede.
Dat wel, maar ik erger me wel vaak aan die Amerikaanse francofielen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
Ja die boodschap lag er wel duidelijk op. Barcelona heeft hij toch ook al gedaan? Maar echt, nu naar Parijs gaan zal alleen maar tegenvallen. Wat heeft ie die stad mooi in beeld gebracht.
Wat een onzin, ga weg man, achterlijke cultuur die ze daar hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken.
Vind je Parijs ruk of Parijzenaars? De stad op zich is kleiner dan Amsterdam qua oppervlakte, het zijn de lelijke voorsteden die meegeteld worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
Ik vind Parijs echt ruk. Van het rijtje soortgelijke steden in Europa dan.
Groeiend? Daar geloof ik ook geen reet van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan maar te zwijgen over het groeiend aantal conservatieve moslims wat vrouwen onderdrukking goed vindt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een onzin, ga weg man, achterlijke cultuur die ze daar hebben.
Het is inderdaad zo dat er in de bijbel gruwelijke verhalen voorkomen, dat vind ik ook gek, maar toch vind ik dat het individu veruit de grootste schuld zou moeten krijgen. Bijvoorbeeld de kruistochten, hét voorbeeld van oorlogen in naam van een religie. Maar alles werd in gang gezet door de paus (Urbanus volgens mij). Zou wel eens willen weten hoeveel doden die indirect op zijn naam heeft staan in de historie, daar word je ook niet vrolijk van. Zogenaamd de plaatsvervanger van God.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:49 schreef AryaMehr het volgende:
Wat ik laatst al zei:
Absoluut. De individu treft net zoveel schuld. Feit blijft wel dat er bepaalde religiën zijn - zoals de islam bijvoorbeeld maar ook het christendom - die een soort militaristische inslag kennen. Wanneer er in het heilige boek talloze keren tot heilige oorlogen wordt opgeroepen, de profeet zelf actief aan militaire campagnes heeft meegedaan en Jezus claimt de zwaard te hebben gebracht, dan zijn dit soort religieuze oorlogen natuurlijk niet geheel onbegrijpelijk. Het geloof speelt wel degelijk hier een rol in.
Vergelijk Egypte '70 eens met nu.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Groeiend? Daar geloof ik ook geen reet van.
Want?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je van gradaties in achterlijkheid kan spreken dan is de islam achterlijker dan het christelijk geloof.
Je verdraait de boel nogal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We treffen tenminste in de christendom nog geen profeet aan die actief meedeed aan het overvallen van karavanen, seksueel contact had met een 9-jarige meisje en nogal wat militaire campagnes op zijn naam had.
Precies. Wist je dat volgens de Koran de getuigenis van een vrouw slechts voor de helft van die van een man wordt meegerekend?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
Dan maar te zwijgen over het groeiend aantal conservatieve moslims wat vrouwen onderdrukking goed vindt.
Cijferssssssssssss wil ik dan, als je zulke dingen beweerd. In strenge Moslim landen mogen vrouwen soms zelfs al auto rijden, lijkt me een voorbeeld van dat het ook de andere kant op gaat.quote:
Francofielen zijn overal irritant vrees ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik erger me wel vaak aan die Amerikaanse francofielen.
Ik ben er niet zo één, het is toch achterlijk? WAt is dat voor onzin, zij mogen wel vlaggen, torahs etc verbranden, maar als we iets verkeerds zeggen over de quran of mohammed in een strip belachelijk maken dan zien zij er het recht in om aanslagen te plegen etc?quote:
Dat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cijferssssssssssss wil ik dan, als je zulke dingen beweerd. In strenge Moslim landen mogen vrouwen soms zelfs al auto rijden, lijkt me een voorbeeld van dat het ook de andere kant op gaat.
Dat heeft niets met cijfers te maken man, zoek het maar eens op, in de '70 zag je veel vrouwen in egypte westers gekleed, geen hoofddoekjes etc. Nu is het totaal andersom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cijferssssssssssss wil ik dan, als je zulke dingen beweerd. In strenge Moslim landen mogen vrouwen soms zelfs al auto rijden, lijkt me een voorbeeld van dat het ook de andere kant op gaat.
Weet niet. Gewoon het hele sfeertje inderdaad maakt toch voor mij vaak meer de stad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind je Parijs ruk of Parijzenaars? De stad op zich is kleiner dan Amsterdam qua oppervlakte, het zijn de lelijke voorsteden die meegeteld worden.
Laat het eens zien dan? Kom jij dagelijks daar? Of heb je het alleen van foto's op nu.nl?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heeft niets met cijfers te maken man, zoek het maar eens op, in de '70 zag je veel vrouwen in egypte westers gekleed, geen hoofddoekjes etc. Nu is het totaal andersom.
Precies. Wist je dat volgens de koran de getuigenis van een vrouw slechts voor de helft van die van een man wordt meegerekend? En dat vrouwen bij erfenissen minder krijgen uitgekeerd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag je liegen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Wist je dat volgens de Koran de getuigenis van een vrouw slechts voor de helft van die van een man wordt meegerekend?
Waarom zou je Mohammed belachelijk willen maken en daarmee mensen onnodig beledigen? Waarom zou je het uberhaupt willen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo één, het is toch achterlijk? WAt is dat voor onzin, zij mogen wel vlaggen, torahs etc verbranden, maar als we iets verkeerds zeggen over de quran of mohammed in een strip belachelijk maken dan zien zij er het recht in om aanslagen te plegen etc?
Jij hebt een blok voor je hoofd. Het Midden-Oosten - voornamelijk Egypte - is de laatste decennia enorm conservatiever geworden. Vraag het anders iemand als Joris Luyendijk eens. Zijn boek gelezen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat het eens zien dan? Kom jij dagelijks daar? Of heb je het alleen van foto's op nu.nl?
Jezus wordt ook belachelijk gemaakt, in bijv south park, zie je daar rellen over ontstaan? Cabaret is ook vaak belachelijk maken, gaat dat ook te ver?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mag je liegen?
[..]
Waarom zou je Mohammed belachelijk willen maken en daarmee mensen onnodig beledigen? Waarom zou je het uberhaupt willen?
Dat is ook zo, je kan het 1 niet zonder het andere zien. Ik ben er 2x geweest, de laatste keer was 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet. Gewoon het hele sfeertje inderdaad maakt toch voor mij vaak meer de stad.
Qua sightseeing enzulks is het uiteraard prachtig. Maar overall toch een 'mwah' gevoel. Terwijl ik er toch een keer of 4 ben geweest.
Jij wilt dat ontkennen? Je kent je eigen heilige boek niet eens?quote:
Is dat een antwoord op m'n vraag? Om het anders te stellen, waarom zou je jezus belachelijk maken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jezus wordt ook belachelijk gemaakt, in bijv south park, zie je daar rellen over ontstaan? Cabaret is ook vaak belachelijk maken, gaat dat ook te ver?
Maar wel met bijbels en Torahs.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op m'n vraag? Om het anders te stellen, waarom zou je jezus belachelijk maken?
Verder is het eigenlijk totaal niet relevant omdat het totaal niet te vergelijken is met het verbranden van Amerikaanse/Europese/Israelische vlaggen.
Waarom zou het niet mogen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op m'n vraag? Om het anders te stellen, waarom zou je jezus belachelijk maken?
Huhquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij wilt dat ontkennen? Je kent je eigen heilige boek niet eens?
Jij wilt ontkennen dat Mohammed een relatie had met Aisha, die destijds 6 jaar was en op haar 9e jaar seksuele contact met haar had? Dat Mohammed actief meedeed aan oorlogen? Dat Mohammed betrokken was bij karavaan-overvallen?
Ik ook voornamelijk in m'n jeugd hoor. Paar jaar terug wel een keer met vrienden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is ook zo, je kan het 1 niet zonder het andere zien. Ik ben er 2x geweest, de laatste keer was 20 jaar geleden.
Mensen die lukraak met de term terrorist gooien als er een winkelcentrum wordt opgeblazen door hoogstwaarschijnlijk een hopeloze Irakees, die hebben een ''blok voor hun hoofd''.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij hebt een blok voor je hoofd. Het Midden-Oosten - voornamelijk Egypte - is de laatste decennia enorm conservatiever geworden. Vraag het anders iemand als Joris Luyendijk eens. Zijn boek gelezen?
Waar zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat je nonsens uitslaat en alles ontkent. Jij wilt dat allemaal ontkennen?
Berlijn ben ik nooit geweest, Londen en Madrid zijn inderdaad tof. Brussel begin ik nu te leren kennen, maar Praag heeft mij echt het meest positief verrast.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook voornamelijk in m'n jeugd hoor. Paar jaar terug wel een keer met vrienden.
Maar geef mij maar Berlijn of Londen.
Dit bedoel ik dus.quote:
Je kwam op mij over alsof je daarmee tegenacties die zo ver gaan als geweld goedkeurt, maar als dat niet het geval is heb ik niks gezegd.quote:
Kijk die docu's, en er zijn genoeg andere waar professoren er iets over zeggen, ook die er onderzoek naar hebben gedaan. Daar zie je ook het voorbeeld terug wat ik zei over egyptequote:Op vrijdag 20 april 2012 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die lukraak met de term terrorist gooien als er een winkelcentrum wordt opgeblazen door hoogstwaarschijnlijk een hopeloze Irakees, die hebben een ''blok voor hun hoofd''.
'' En da's de reden dat ze stenen pakken. de verloren oorlog aangaan, is beter dan opvreden wachten.''
Dus in een aantal landen wordt het conservatiever, maar in een aantal landen ook zeker minder. Ik wil cijfers zien, anders moet je niet lullen. Één of twee voorbeelden van landen zegt mij niks. Wij hebben nu een rechts kabinet z0MFGGG DE WESTERSE WERELD GAAT WEER RICHTING HET NATIONAAL SOCIALISMEEE!!! Ja echt, kijk maar Nederland en Denemarken!
Ga weg man. Als jij dat überhaupt niet in wilt zien, ondanks dat alle experts het over eens zijn dat Egypte de laatst decennia veel conservatiever is geworden, dan heb je een enorme blok voor je hoofd. Ik ben vorig jaar naar Marokko geweest en om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een dergelijk onbeschoft en vervelend volkje als de Marokkanen ontmoet. Een ander persoon wist mij te vertellen dat ik nog redelijk geluk heb gehad, daar het in Egypte een stuk erger is. Egypte behoort wat dat betreft tot de meest achterlijke islamitische landen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:06 schreef Typisch het volgende:
Dus in een aantal landen wordt het conservatiever, maar in een aantal landen ook zeker minder. Ik wil cijfers zien, anders moet je niet lullen. Één of twee voorbeelden van landen zegt mij niks. Wij hebben nu een rechts kabinet z0MFGGG DE WESTERSE WERELD GAAT WEER RICHTING HET NATIONAAL SOCIALISMEEE!!! Ja echt, kijk maar Nederland en Denemarken!
Nogmaals: totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Torah, Bijbel en Quran zijn gelijkwaardig in wat ze betekeken voor het geloof. Maar het 1 is erger dan het ander? Onzin.
Want? Zeg dan eens waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: totaal niet met elkaar te vergelijken.
Berlijn is echt fantastisch. Brandenburger Tor de muur, Reichstag, en het Olympisch stadion zijn vooral dingen die ik echt heel vet vond.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook voornamelijk in m'n jeugd hoor. Paar jaar terug wel een keer met vrienden.
Maar geef mij maar Berlijn of Londen.
quote:''Consider the Koran, for example; this wretched book was sufficient to start a world-religion, to satisfy the metaphysical need for countless millions for twelve hundred years, to become the basis of their morality and of a remarkable contempt for death, and also to inspire them to bloody wars and the most extensive conquests. In this book we find the saddest and poorest form of theism. Much may be lost in translation, but I have not been able to discover in it one single idea of value. Such things show that the capacity for metaphysics does not go hand in hand with the need for it...''
En het uitgaan natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:12 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Berlijn is echt fantastisch. Brandenburger Tor de muur, Reichstag, en het Olympisch stadion zijn vooral dingen die ik echt heel vet vond.
En de Turkse dönner zaakjes.
In het midden-oosten wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:13 schreef Typisch het volgende:
Ik zeg nergens dat ik niet in zie dat Egypte conservatiever wordt. Maar er werd dacht ik beweerd dat in het in het algemeen conservatiever wordt en dat geloof ik niet.
Omdat moslimlanden continu bedreigd of zelfs aangevallen worden en dat door landen die dat doen met de bijbel of de thora in de hand.quote:
Club Watergate.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En het uitgaan natuurlijkMan, wat is dat gaaf daar.
Praag ben ik dan weer nooit geweest. Hoor daar ook alleen maar goede verhalen over.
Alsof je vrijwillig naar zo'n terroristische schurkenstaat zou willen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
In Tel Aviv schijnt men ook aardig te kunnen feesten.
Praag was geweldig, super goed stappen, relaxte mensen, niet duur en gewoon een mooie stad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En het uitgaan natuurlijkMan, wat is dat gaaf daar.
Praag ben ik dan weer nooit geweest. Hoor daar ook alleen maar goede verhalen over.
Precies dit, en de U-Bahn, de lucht als je daar naar beneden zo'n station binnen gaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:12 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Berlijn is echt fantastisch. Brandenburger Tor de muur, Reichstag, en het Olympisch stadion zijn vooral dingen die ik echt heel vet vond.
En de Turkse dönner zaakjes.
Ja, waarom niet. Ik zit liever in Israel dan in de omringende landen. Democratische en liberaal volkje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof je vrijwillig naar zo'n terroristische schurkenstaat zou willen..
Wel echt onduidelijk man, dat OV daar. Kunnen een voorbeeld aan Londen nemen, of Rotterdamquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Precies dit, en de U-Bahn, de lucht als je daar naar beneden zo'n station binnen gaat![]()
Hele dag voor fun met U en S-bahn gereden, beetje mensen kijken, dönertje eten in Turkse wijk, duik genomen bij Kromme Lange, mooi man
Ben je ook nog verder in Oost-Europa geweest? Schijnen redelijk racistisch te zijn hoor ik?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Praag was geweldig, super goed stappen, relaxte mensen, niet duur en gewoon een mooie stad.
Je blijft lekker kort door de bocht gaan héquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:19 schreef inZanity het volgende:
Maar ik ga pitten.
Slaap lekker alvast, PVV-stemmerts
Omdat moslimlanden continu bedreigd of zelfs aangevallen worden en dat door landen die dat doen met de bijbel of de thora in de hand.quote:
Ook namens een niet-PVV stemmer: een goede nachtrustquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:19 schreef inZanity het volgende:
Maar ik ga pitten.
Slaap lekker alvast, PVV-stemmerts
quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je blijft lekker kort door de bocht gaan hé
Thanksquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook namens een niet-PVV stemmer: een goede nachtrust
Ik ben in Weimar geweest en daar mocht ik toen in de avond niet alleen over straat. Maar ik kan niet zeggen dat ik echt iets gemerkt heb. En echt Oost-Europa ben ik niet geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ben je ook nog verder in Oost-Europa geweest? Schijnen redelijk racistisch te zijn hoor ik?
Wij waren op de laatste avond met de U-bahn ergens in de buitenwijken van Berlijn, gewoon een kroegje in gelopen waar alleen maar locals zaten, en zijn er de hele avond niet meer weg geweest. Heb echt genoten die avond, ik spreek en versta amper duits maar op die avond maakte dat niet uit. Ik zit sowieso liever in de kroeg dan dat ik echt naar een club ga.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Precies dit, en de U-Bahn, de lucht als je daar naar beneden zo'n station binnen gaat![]()
Hele dag voor fun met U en S-bahn gereden, beetje mensen kijken, dönertje eten in Turkse wijk, duik genomen bij Kromme Lange, mooi man
Serieus? Waarom mocht je niet alleen over straat dan? Maar voor de rest wel relaxte mensen dus?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:24 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben in Weimar geweest en daar mocht ik toen in de avond niet alleen over straat. Maar ik kan niet zeggen dat ik echt iets gemerkt heb. En echt Oost-Europa ben ik niet geweest.
Weimar is de stad van Goethe, maar in voormalig Oost-Duitsland. Ze hadden toen ik er was wat overlast van groepjes skins.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serieus? Waarom mocht je niet alleen over straat dan? Maar voor de rest wel relaxte mensen dus?
Zit net een paar toastjes met van dat feta/komkommerspul van philadelphia en kipsaté-salade weg te kanen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:27 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb opeens trek gekregen. Ben zo in staat om ergens wat te halen.![]()
Is er in Zwolle nu nog iets open dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:27 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb opeens trek gekregen. Ben zo in staat om ergens wat te halen.![]()
Pinguinquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er in Zwolle nu nog iets open dan?
Misschien de hoeren. Al betwijfel ik of ze dat zelfs hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Club Venus is sowieso openquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien de hoeren. Al betwijfel ik of ze dat zelfs hebben.
Is geen studentenstad toch, Zwolle.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh wacht, het is donderdagavond. Dan zal er wel genoeg open zijn.
Ook de donderdagavond is niet bijzonder in Zwolle.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh wacht, het is donderdagavond. Dan zal er wel genoeg open zijn.
Kun je in Nijmegen bij de hoeren ook eten? Ik zie een nieuw concept opdoemen voor McDonaldsquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien de hoeren. Al betwijfel ik of ze dat zelfs hebben.
McDrivequote:Op vrijdag 20 april 2012 01:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je in Nijmegen bij de hoeren ook eten? Ik zie een nieuw concept opdoemen voor McDonalds
Helaas. Je hebt wel zo'n soort inloophoerenhuis in nijmegen waar precies in het midden zo'n blikjesautomaat staat. Standaard met zatte kop rondje lopen en blikje cola halen na het stappen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je in Nijmegen bij de hoeren ook eten? Ik zie een nieuw concept opdoemen voor McDonalds
Jawel. Pinguin, Hawai, Febo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heeft Zwolle eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben geen eens een Febo op het station
Maar geen studentenstadquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wel 20.000 studenten op Windesheim.
Een paar coffeeshops, een paar ouwe lullen kroegen, 2 mongolen kroegen, een paar breezer 16 jarige chickies kroegen en Club Venus.quote:
Klinkt lame.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een paar coffeeshops, een paar ouwe lullen kroegen, 2 mongolen kroegen, een paar breezer 16 jarige chickies kroegen en Club Venus.
Utrecht en Groningen zijn bijvoorbeeld een stuk beter om een partijtje te gaan zuipenquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:45 schreef AryaMehr het volgende:
Amsterdam is anders ook een boerendorp als je het vergelijkt met echte wereldsteden. Heb niet heel lang geleden geen één eettent kunnen vinden die los was na 3/4 uur. In Utrecht daarentegen wel.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Utrecht en Groningen zijn bijvoorbeeld een stuk beter om een partijtje te gaan zuipen
Jammer dat Boskamp er niet bij zat, dan was het helemaal geweldig geweest. Ook dat Johan dan naar Sport1 wil zappenquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Derksen en de lachjes van Genee en Gijp
Je kan ze wel eten als je houdt van de smaak van verbrand rubberquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En terecht Derksens' rant op Sierd de Vos. Wat een ongelofelijk irritante mongool is datquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Derksen en de lachjes van Genee en Gijp
ik vind hem wel grappig soms maar hij draaft weleens teveel doorquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En terecht Derksens' rant op Sierd de Vos. Wat een ongelofelijk irritante mongool is dat. Ik wil godverdomme weten wat er gebeurt in de wedstrijd, niet waar hij zijn hoeren neukt
.
Die gast is mij in de vorm van een commentator manquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hem wel grappig soms maar hij draaft weleens teveel door
Ze hebben wel een metropoolachtige slogan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan is Tilburg ineens een metropool...
Dat weet ik, JUIST daarom erger ik me aan die man. Ik erger me ook kapot aan mezelf vaak genoeg hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:32 schreef Muto het volgende:
HMF, wat Sierd doet doe jij nou ook heel vaak in topics.
Keith in de Bak-(ker).quote:Vijf jaar cel voor Keith Bakker
Spijtigquote:
9 vrouwen, 7 bewezen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
Die Keith Bakker heeft toch vrouwen verkacht ofzo?
Keith en de 9 hoeren. e.d.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja?![]()
Welke programma's? Heb er nooit een gezien..
Volgens mij kwam ie uit Australiëquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:11 schreef Grifte het volgende:
Toch die gast met dat Amerikaans-Nederlandse accent die van die problemen in familie ging oplossen ofzo?
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ie uit Australië
oh grapje, New York it is.
Ah ok, rare gast. Z'n memes op't internet zijn wel lachenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ie uit Australië
oh grapje, New York it is.
Dat heb ik wel eens gezien ja. Die Kiki had moeilijk grote tetten voor een 15-jarige.quote:
Die is waarschijnlijk op haar 17e al zwanger van haar 2e kind, dan krijgt Jayden een zusje: Jada...quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
Die kiki zou de gemiddelde Fok!ker wel geven, met der verkrackte makeupkop!
Best lekker als je er zonder gevolgen overheen kan gaan.,quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk op haar 17e al zwanger van haar 2e kind, dan krijgt Jayden een zusje: Jada...
Alleen dat papa Wensley pas over 3 tot 5 jaar op bezoek kan komen.
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
x3?quote:
Je weet je zelf wel te vermaken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga proberen zo mijn record te breken. Vorige keer in 11 minuten naar dat grote Schip aan Katendrecht vanaf Sparta Stadion, nu kijken of het me lukt in 10.
Je moet wat hé. Vorige keer door ultra-rood-geel (het was nog wel geel het stoplicht maar VERDOMD dichtbij rood) geknald met 100 ofzoquote:
Daar is de moraalridderquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:45 schreef inZanity het volgende:
Stoer man. Totdat je iemand dood rijd/jezelf dood rijd.
Heeeeee geo'tje. lang niet gezienquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk hoop jij erop dat iemand reageert, aandachtshoer dat je bent.
Nee man.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
HMFhoeveel procent van z'n verhalen zouden juist zijn?
![]()
Ik denk 5%.
Zoveel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Ik denk 5%.
Nopequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeeeee geo'tje. lang niet gezien. Hebbie weer last van pMS
Zit je wel aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Ik denk 5%.
Nee manquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Maak eens een foto van al je diploma's.
Nee man, gewoon met paint je naam wegdoen.quote:
quote:
Dacht ik. Maar jullie zullen het wel beter weten.quote:
Hoe weet je dan dat ik het ben?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee man, gewoon met paint je naam wegdoen.
inZanity serieus nemenquote:Dacht ik. Maar jullie zullen het wel beter weten.
quote:
Ik vergeet elke keer dat ik er gewoon cocktailsaus bij moet gooien om met een minder ranzige bek wakker te worden. Maar sambal+knoflook is te aantrekkelijk op dat moment.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan daar btw maar beter weer mee beginnen. Vroeger standaard durumpie na 't stappen. Tegenwoordig is 't altijd friet, maar begin 't beu te worden.
Nooit, maar dan ook nooit concessies aan smaak doen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer dat ik er gewoon cocktailsaus bij moet gooien om met een minder ranzige bek wakker te worden. Maar sambal+knoflook is te aantrekkelijk op dat moment.
tip: koop gewoon van dat mondwater. Brandt gewoon elk vies smaak je uit je bek. Heeft je vriendin gelijk geen excuus meer om niet te slikken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan natuurlijk ook even je tanden poetsen als je thuis komt.
Dat is hetzelfde als water drinken voordat je gaat pitten. Alsof je daar aan denkt als je straalbezopen bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan natuurlijk ook even je tanden poetsen als je thuis komt.
Euh ja. Vannacht nog een meid midden in de nacht 3 keer water voor me laten halen. Je denkt toch niet dat ik met dorst ga slapen he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als water drinken voordat je gaat pitten. Alsof je daar aan denkt als je straalbezopen bent.
Ik pak dan meestal een biertje uit de koelkast en wordt wakker naast een halfvol lauw flesje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh ja. Vannacht nog een meid midden in de nacht 3 keer water voor me laten halen. Je denkt toch niet dat ik met dorst ga slapen he?
Of een heerlijk groot glas koude melk na het stappen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik pak dan meestal een biertje uit de koelkast en wordt wakker naast een halfvol lauw flesje.
Melk de dag erna wel altijd veel ja. na het stappen, wtf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of een heerlijk groot glas koude melk na het stappen.Zooo lekker he.
Komt in orde. Volgende week 3 dates = 3x zoveel kansen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:21 schreef Helpmefok het volgende:
Kapiteintje heeft het doorNeemt mijn adviezen aan
. Nou dalijk met al die andere sletjes ook op die manier omspringen, capiché? Krijg je een hele harem.
Ik drink altijd kankerveel appelsap. Dat moet je dus NIET doen na veel gezopen te hebben.
En mijn vriendin slikt sowieso Kapitein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 19:23:09 ]
Ja man, tik altijd zeker 1,5 flesje water weg voor ik ga pitten en wat melk als ik het heb. Kalmeert de maag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Melk de dag erna wel altijd veel ja. na het stappen, wtf?
Hmm. Bij mij is het meestal het probleem dat er qua alcohol niet echt een rem op zit. Vind dan eigenlijk alleen bier lekker en blijf het zuipen tot ik in slaap val.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man, tik altijd zeker 1,5 flesje water weg voor ik ga pitten en wat melk als ik het heb. Kalmeert de maag.
Ja man ik moet ook niets anders als ik aan de (sterke) drank zit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm. Bij mij is het meestal het probleem dat er qua alcohol niet echt een rem op zit. Vind dan eigenlijk alleen bier lekker en blijf het zuipen tot ik in slaap val.
Ja, zo'n maat heb ik ook. Die komt helemaal kachel thuis, maar schenkt vervolgens wel 2 longdrinks met 1 op 1 baco in voor zichzelf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm. Bij mij is het meestal het probleem dat er qua alcohol niet echt een rem op zit. Vind dan eigenlijk alleen bier lekker en blijf het zuipen tot ik in slaap val.
De Kameel!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man ik moet ook niets anders als ik aan de (sterke) drank zit.
Ik vul me wel altijd van tevoren helemaal op met water.
Waarom niet dan? Je bent dan toch gewoon bezopen. In de kroeg zuip je toch ook geen melk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, zo'n maat heb ik ook. Die komt helemaal kachel thuis, maar schenkt vervolgens wel 2 longdrinks met 1 op 1 baco in voor zichzelf.![]()
Snap nooit dat je daar dan nog echt zin in kunt hebben?
Ik verwijs je door naar het Ajaxtopic.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Je bent dan toch gewoon bezopen. In de kroeg zuip je toch ook geen melk?
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Je bent dan toch gewoon bezopen. In de kroeg zuip je toch ook geen melk?
Dude, hoe heeft mondwater daar effect op?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
tip: koop gewoon van dat mondwater. Brandt gewoon elk vies smaak je uit je bek. Heeft je vriendin gelijk geen excuus meer om niet te slikken.
Jij hebt nog nooit Listerine gebruikt zo te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, hoe heeft mondwater daar effect op?
Dan kan ze niet klagen over vieze smaakjes, want de oplossing daarvoor staat in de badkamer?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, hoe heeft mondwater daar effect op?
aah ok, ik vond het al vreemdquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kan ze niet klagen over vieze smaakjes, want de oplossing daarvoor staat in de badkamer?
Ik vind het vreemd dat jij niet direct de link tussen mondwater en een frisse mond zonder rare smaakjes legt?quote:
Schaafijs jongeeeequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jij niet direct de link tussen mondwater en een frisse mond zonder rare smaakjes legt?
Maargoed, onze knuffel-surinamer eet vrachtladingen ananas en vers fruit dus jij hebt dat niet eens nodig.
Shit man nou heb ik zin in Schaafijs.quote:
Gelukkig compenseer jij 't weer met koude tomaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
Fruithoud ik over het algemeen echt niet binnen.
Nee, ik dacht dat je bedoelde dat als jij mondwater gebruikt het voor jou vriendin prettiger slikken is. Die link kon ik niet leggen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jij niet direct de link tussen mondwater en een frisse mond zonder rare smaakjes legt?
Maargoed, onze knuffel-surinamer eet vrachtladingen ananas en vers fruit dus jij hebt dat niet eens nodig.
Gister deze eens van de appie meegenomen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Shit man nou heb ik zin in Schaafijs.
OEH ik heb nog een pot Ben and Jerry's. New york super fudge EN een pot Brownie.
Dude, wtf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je bedoelde dat als jij mondwater gebruikt het voor jou vriendin prettiger slikken is. Die link kon ik niet leggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |