quote:Op donderdag 19 april 2012 21:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Puur hierom naar KLB gekomen om te kijken of iemand al een topique had geopend...
quote:Op donderdag 19 april 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
Gewoon ook na 1 zin op de IRC geband
Terechte klacht lijkt me...
ik werd na 2 zinnen al gekicked... fuck dat man.quote:Op donderdag 19 april 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
Gewoon ook na 1 zin op de IRC geband
Terechte klacht lijkt me...
Welkom op FOK!quote:GODVER, en ook totaal niks op de twitters van breuls ed, gewoon nergens geen info. ERG IRRITANT DIT!!!
Echt waardeloos ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:04 schreef delano.888 het volgende:
GODVER, en ook totaal niks op de twitters van breuls ed, gewoon nergens geen info. ERG IRRITANT DIT!!!
Nee, de stijve mentaliteit van Tweakers... Daarbij is het online-bannen van iemand de enige macht die ze kunnen uitoefenen in hun leven. Ik heb er echt een schijthekel aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:40 schreef .Masturbatron. het volgende:
gebanned van de IRCwat is dit nazi-duitsland?
wil ik gewoon ff mn nick veranderen in masturbatron word ik eruit geschopt het is toch een schandequote:Op donderdag 19 april 2012 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, de stijve mentaliteit van Tweakers... Daarbij is het online-bannen van iemand de enige macht die ze kunnen uitoefenen in hun leven. Ik heb er echt een schijthekel aan.
Je kan het idd vergelijken met een Stalin-beleid daarquote:Op donderdag 19 april 2012 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, de stijve mentaliteit van Tweakers... Daarbij is het online-bannen van iemand de enige macht die ze kunnen uitoefenen in hun leven. Ik heb er echt een schijthekel aan.
Het waren donkere uren inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:00 schreef Specularium het volgende:
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is.
.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:06 schreef joeftw het volgende:
Was wel even schrikken inderdaad. Heb heel de downtime naar de de muren op m'n kamer gekeken.Kk beige.
FOK! niet op een externe hardeschijf hebben staan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:06 schreef joeftw het volgende:
Was wel even schrikken inderdaad. Heb heel de downtime naar de de muren op m'n kamer gekeken.Kk beige.
Had je die niet al dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil een schadevergoeding voor psychische schade.
Moeilijkheden bereikbaarheid FOK!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef shaderon het volgende:
Als dit onderhoud is doe het dan 's nachts ofzo.
Gaat nog niet helemaal lekker, krijg nog bij vrijwel elk topic dat ik aanklik zo'n melding..quote:
2 optiesquote:
vrije dag vandaag, dus ach. ga wel wat anders doen, hinderlijk is het echter welquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
2 opties
- echt aan het werk gaan
- vervroegd aan de vrimibo
Waarom duik jij niet gewoon eens een keer de kroeg in en laat je eventueel uitwonen door een neger?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom duik jij niet gewoon eens een keer de kroeg in en laat je eventueel uitwonen door een neger?
Ik meen het serieus, ik ben begaan met mijn medefokker en kom telkens tot de conclusie dat jij niks van je leven maakt.quote:
nee, dat is mijn taak, bemoei jij je maar met je eigen zakenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom duik jij niet gewoon eens een keer de kroeg in en laat je eventueel uitwonen door een neger?
[..]
Jouw taak?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nee, dat is mijn taak, bemoei jij je maar met je eigen zaken
Ja?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Chroestjov wordt graag uitgewoond door negers.
BOSNEGERS!!!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Negers, dat is vragen om h.i.v. of andere ellende. Beter dan gewoon een flinke dildo gebruiken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij patent op Meloewa hebt? 6 uur eindhoven station als je wilt matten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
attitude, als jij zo graag een afspraak wilt maken mag je wel schappelijker opstellen boefquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij patent op Meloewa hebt? 6 uur eindhoven station als je wilt matten.
Ik heb al een brief gestuurd naar de FOK!-knokploeg, maar ik denk dat ik daar toch vanaf zie aangezien ik met Schenkstroop al een vogelschrikker voorhanden heb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
attitude, als jij zo graag een afspraak wilt maken mag je wel schappelijker opstellen boef
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Negers, dat is vragen om h.i.v. of andere ellende. Beter dan gewoon een flinke dildo gebruiken.
Schenkstroop schijnt helemaal niet zo lelijk te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik heb al een brief gestuurd naar de FOK!-knokploeg, maar ik denk dat ik daar toch vanaf zie aangezien ik met Schenkstroop al een vogelschrikker voorhanden heb.
Bron/link?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Schenkstroop schijnt helemaal niet zo lelijk te zijn.
Is de site al gefixt?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tevens dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
NEEEEEquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Juminelle het volgende:
Zijn alle autistenbreinen inmiddels weer een beetje bijgekomen?
hey zo praat je niet over je internetmattiesquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Juminelle het volgende:
Zijn alle autistenbreinen inmiddels weer een beetje bijgekomen?
Al met al ook best een goede therapie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef TLC het volgende:
Fok was zo lang down dat ik bijna een sociaal leven heb gehad![]()
brrrr the horror
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hey zo praat je niet over je internetmatties
Spreek voor jezelf. FOK!en op donderdagavond/nachtquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef Meloewa het volgende:
Fok heeft gister wel onze avonden verpest
ofnie ik ging helemaal waus gek werd wakker vandaag dikke kater nie normaal maarja had e dag ervoor ook 5 uur lang wow gespeeld door ddat fok down was pfffff gelukg doet hij het weer mang anders zou ik helemaal crzay wordeeeee!!!!!!!1quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef Meloewa het volgende:
Valt wel mee, gewoon m'n tijd op een andere manier verspeeld..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef Meloewa het volgende:
Wat moet je anders doen op de donderdagavondquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. FOK!en op donderdagavond/nacht
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen op de donderdagavond
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet uitgaan in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je in de stad woont, uitgaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Uitgaan met matties?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Meloewa het volgende:
Oh ja wel koopavond wel donderdag, maar de rest zou ik niet weten
lekker naar de outlet zekerquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Meloewa het volgende:
Naar een koopavond gaan, terwijl je niks nodig hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Meloewa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Meloewa het volgende:
Voor studenten inderdaad, dus dat heeft geen betrekking op Meloewa.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..].
Donderdag is dé uitgaansavond.
Nee sukkel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..].
Donderdag is dé uitgaansavond.
Alleen naar een koopavond gaan als je iets nodig hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef sthomass het volgende:
[..]
Naar een koopavond gaan, terwijl je niks nodig hebt
Impulsaankopen doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alleen naar een koopavond gaan als je iets nodig hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |