FOK! niet op een externe hardeschijf hebben staan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:06 schreef joeftw het volgende:
Was wel even schrikken inderdaad. Heb heel de downtime naar de de muren op m'n kamer gekeken.Kk beige.
Had je die niet al dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wil een schadevergoeding voor psychische schade.
Moeilijkheden bereikbaarheid FOK!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef shaderon het volgende:
Als dit onderhoud is doe het dan 's nachts ofzo.
Gaat nog niet helemaal lekker, krijg nog bij vrijwel elk topic dat ik aanklik zo'n melding..quote:
2 optiesquote:
vrije dag vandaag, dus ach. ga wel wat anders doen, hinderlijk is het echter welquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
2 opties
- echt aan het werk gaan
- vervroegd aan de vrimibo
Waarom duik jij niet gewoon eens een keer de kroeg in en laat je eventueel uitwonen door een neger?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom duik jij niet gewoon eens een keer de kroeg in en laat je eventueel uitwonen door een neger?
Ik meen het serieus, ik ben begaan met mijn medefokker en kom telkens tot de conclusie dat jij niks van je leven maakt.quote:
nee, dat is mijn taak, bemoei jij je maar met je eigen zakenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom duik jij niet gewoon eens een keer de kroeg in en laat je eventueel uitwonen door een neger?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jouw taak?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nee, dat is mijn taak, bemoei jij je maar met je eigen zaken
Ja?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Chroestjov wordt graag uitgewoond door negers.
BOSNEGERS!!!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Chroestjov wordt graag uitgewoond door negers.
Negers, dat is vragen om h.i.v. of andere ellende. Beter dan gewoon een flinke dildo gebruiken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij patent op Meloewa hebt? 6 uur eindhoven station als je wilt matten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
attitude, als jij zo graag een afspraak wilt maken mag je wel schappelijker opstellen boefquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij patent op Meloewa hebt? 6 uur eindhoven station als je wilt matten.
Ik heb al een brief gestuurd naar de FOK!-knokploeg, maar ik denk dat ik daar toch vanaf zie aangezien ik met Schenkstroop al een vogelschrikker voorhanden heb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
attitude, als jij zo graag een afspraak wilt maken mag je wel schappelijker opstellen boef
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Negers, dat is vragen om h.i.v. of andere ellende. Beter dan gewoon een flinke dildo gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |