Je bent wel verplicht fatsoenlijk voor je kinderen te zorgen. En ik vind 16x friet halen daar niet onder vallen. Die vrouw zit in de WAO, dus tijd genoeg om aardappels te schillen. Dat kan het excuus niet zijn.quote:De fascist ben jij, dat is het punt dat ik maak, maar zoals een domme fascist ben jij niet in staat dat te vatten.
Jij vind dat mensen hebben te voldoen aan onderbuiknormen die jij verzint, niet dat ze in de wet staan. Wat jij hier letterlijk bedrijft is gewoon Gesundes Volksempfinden.
Er is helemaal geen wet die voorschrijft dat je AGV te eten hebt, maar jij wilt wel de buren aangeven.
Precies, dat bedoel ik. En dat vind ik te kort door de bocht. Je hebt wel degelijk een maatschappelijke verantwoordelijkheid.quote:Maar ik heb me er inderdaad maar overheen gezet, zo werkt de maatschappij nou eenmaal tegenwoordig. Zo veel mogelijk aan jezelf denken, de ander zijn probleem is niet mijn probleem!
Hier ga je net te ver. Jammer. Het was een goede troll.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent wel verplicht fatsoenlijk voor je kinderen te zorgen. En ik vind 16x friet halen daar niet onder vallen. Die vrouw zit in de WAO, dus tijd genoeg om aardappels te schillen. Dat kan het excuus niet zijn.
En dat is maar goed ook. Ik moet er niet aan denken dat lafhartige figuren als de TS de dienst uit gaan maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als kinderen die alleen maar friet te eten krijgen, dat is ook niet normaal.
En kinderen van 10 die om 23-24u nog buiten zijn ook niet.
En die kinderen moeten gewoon naar school.
Maar ik heb me er inderdaad maar overheen gezet, zo werkt de maatschappij nou eenmaal tegenwoordig. Zo veel mogelijk aan jezelf denken, de ander zijn probleem is niet mijn probleem!
Jouw instelling is inderdaad een stuk minder egoïstischquote:Op donderdag 19 april 2012 19:30 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb ook zulke buren gehad, kheb gelijk de OHRA gebeld en hun premie is verhoogd. Walgelijk zulke egoïstische varkens. Ik ga verdomme echt niet voor hun dichtgeslibde aderen betalen![]()
![]()
Hey gast,quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. En dat vind ik te kort door de bocht. Je hebt wel degelijk een maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Als het nodig is wel ja:quote:TS gaat ook vegetariers aanklagen omdat ze geen vlees eten
Jij vind, precies, jouw beperkte onderbuikgeblaat tot algemeenheid verheffen, gesundes volksempfinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent wel verplicht fatsoenlijk voor je kinderen te zorgen. En ik vind 16x friet halen daar niet onder vallen. Die vrouw zit in de WAO, dus tijd genoeg om aardappels te schillen. Dat kan het excuus niet zijn.
Verder ben jij een doorgeslagen individualist, wat wel te verklaren valt uit jouw sexuele voorkeuren. Maar als de hele wereld zo zou zijn dan was het ook snel afgelopen.
Lolwhut?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef LXIV het volgende:
Verder ben jij een doorgeslagen individualist, wat wel te verklaren valt uit jouw sexuele voorkeuren.
Eerst stuurt hij zijn teefje om intel te verzamelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:37 schreef Gokhan03 het volgende:
TS gaat ook vegetariers aanklagen omdat ze geen vlees eten
Wat eet je dan in dat restaurant?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey gast,
Ik ga 3x per week uiteten in een restaurant, wil je mij nu ook rapporteren bij de overheid dat ik niet 7 dagen per week AGV eet?
Je bent sneu....
Ben je ook in staat om een argument te verzinnen waar Hitler niet in voorkomt?quote:Als iedereen was als jij had Hitler de oorlog niet eens hoeven voeren om hem te winnen.
Als je je zo'n zorgen maakt, maar ga je dan niet langs, ipv het als een NSB-er ergens willen melden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je ook in staat om een argument te verzinnen waar Hitler niet in voorkomt?
Het je als betrokken burger terecht zorgen maken over de eetgewoonten van je buren is niet hetzelfde als het vergassen van 6.000K Joden.
Waar denk je dat friet van gemaakt wordt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |