SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 9% gewijzigd door STING op 19-04-2012 19:19:09 ]If not now, then when.![]()
LOL MEEN JE DEZE?quote:
ik zei alleen dat mensen de SC nauwelijks gebruiken.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Het gaat prima zo en uiteraard hoeft niet iedereen er blij mee te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
LOL MEEN JE DEZE?
ik zei alleen dat mensen de SC nauwelijks gebruiken.
Nu einde discussie hierover.![]()
ik heb
jij heb
wij hebIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
-weg-
[ Bericht 99% gewijzigd door STING op 19-04-2012 19:14:22 ]Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Waarom zijn de 2 fok servers uit de op? Degene die dat heeft gedaan wilde graag dat het NOG rustiger word?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Oude OP maar eens teruggezet.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn de 2 fok servers uit de op? Degene die dat heeft gedaan wilde graag dat het NOG rustiger word?![]()
druk eens op Mquote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Syphixx het volgende:
hoe kan ik typen met da klote sprout ?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Flodder waar ben je ?:POp maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
ik heb sprout geinstalleerd, maar als ik het run zegt het dat er een update is van minecraft. Klik ik op YES, staat er download interrupted?Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Misschien nog een keer proberen, volgens mij hebben ze wat server problemen bij Spout.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:30 schreef rijsttafel het volgende:
ik heb sprout geinstalleerd, maar als ik het run zegt het dat er een update is van minecraft. Klik ik op YES, staat er download interrupted?![]()
Vaag, ik stuur je later wel even mijn .spoutcraft ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 19:30 schreef rijsttafel het volgende:
ik heb sprout geinstalleerd, maar als ik het run zegt het dat er een update is van minecraft. Klik ik op YES, staat er download interrupted?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: