Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Oh moet ik bang zijn voor een paar kutskinheads.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kkrijst, je weet wel met wie je te maken hebt hopelijk. En ik hoop ook voor je dat dat echt NIF Arfa was, anders staan er morgen een paar mensen voor je deur.
Shit just got real!!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kkrijst, je weet wel met wie je te maken hebt hopelijk. En ik hoop ook voor je dat dat echt NIF Arfa was, anders staan er morgen een paar mensen voor je deur.
Ik ken er nog wel een paarquote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh moet ik bang zijn voor een paar kutskinheads.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Shit just got real!!
*pakt popcorn*
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh moet ik bang zijn voor een paar kutskinheads.![]()
Gastquote:Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is 't ook, geen 250c SIF Ben Arfa in het ultimatedb grafiekje.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst, als dit een troll is kan je beter nu toegeven om verdere shit te voorkomen
Wat een wijsheid.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst, als dit een troll is kan je beter nu toegeven om verdere shit te voorkomen
Troll? Hij begint toch zelf dom te doen.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee maar even serieus man, we moeten het leuk houden hier..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Troll? Hij begint toch zelf dom te doen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee maar even serieus man, we moeten het leuk houden hier..
Was 'leuk' genoeg
Niet doen dit manquote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk weet ie dat ik niet zomaar een ventje ben. 2,01m en 96 kilo voor je deur ga je niet prettig vinden.
Ga nou niet de moraalridder spelen he. Je hebt zelf ook een keer iemand genaaid.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was 'leuk' genoeg
johquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga nou niet de moraalridder spelen he. Je hebt zelf ook een keer iemand genaaid.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk weet ie dat ik niet zomaar een ventje ben. 2,01m en 96 kilo voor je deur ga je niet prettig vinden.
geef hem dan 250k ofzo dit is niet meer leuk zoquote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
lol teruggeven? Dan zal ik een nieuwe moeten kopen
Dan doe je dat maar.. het zijn misschien wel een paar pixels, maar hij heeft er wel geld/tijd ingestoken..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
Dit meen je niet hè..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
Heb je het écht gedaan?quote:
Stop hier maar over. Ik hoop dat je beseft wat je gedaan hebt en dat je hiervoor gaat boeten vriend.quote:
Begin jij nou ook al tegen mij keren?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
team verkopen dan maar he..dit kan je niet maken natuurlijk
Dit is gewoon een beetje triest aan het worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al tegen mij keren?Wat is deze
ja kom op man wat ben je dan voor asshole als je dit doetquote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent gewoon dom bezig geweest.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja kom op man wat ben je dan voor asshole als je dit doetrespect -1
Eigenlijk wel ja. Ik had hem beter zelf kunnen verkopen ipv weg te geven.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je bent gewoon dom bezig geweest.
Er staat geen SIF voor. mysterie ontrafeld.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er staat geen SIF voor. mysterie ontrafeld.
Dat zie je ook echt op de webappquote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
dat staat er nooit voorquote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van rijst ookquote:
Joh, echtquote:
[x] verwachte reactiequote:Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het nog grappiger dat mensen denken dat ik troll.
Gewoon triest..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
Je maakt het alleen maar erger voor jezelf nu gast. Als je nu hierover door blijft gaan, zit je Koreaanse hoofd straks niet meer op je romp.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
Allemaal om je Ben Arfaatje. haha umad?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger voor jezelf nu gast. Als je nu hierover door blijft gaan, zit je Koreaanse hoofd straks niet meer op je romp.
Om 202k ja, dat is 20 euro. Dat vind ik een goede reden om even iemand te laten voelen dat ie dat beter niet had kunnen doen, alleen al uit principe. Hopelijk snap je dat ik echt morgen bij je voor de deur sta.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Allemaal om je Ben Arfaatje. haha umad?![]()
![]()
![]()
![]()
Om z'n deur dicht te timmeren voor Pascal komt..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst is even naar de sportwinkel een honkbalknuppel aan het halen
een deur dichttimmeren met een knuppel ja?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Om z'n deur dicht te timmeren voor Pascal komt..
Laten we nu weer over FUT gaan praten..
Jij denkt echt dat ik grappen maak hierover hè? Ik zou je anus maar dichttimmeren, want anders zit die PVR er morgen in.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
Pascal![]()
Ik heb je mijn adres geDM'ed. Kom maar. je bent waarschijnlijk toch zo'n dun stokstaartje
Ik vind het anders wel interessantquote:Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Om z'n deur dicht te timmeren voor Pascal komt..
Laten we nu weer over FUT gaan praten..
Is het ook, maar wel topic-verneuking..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel interessant
Pics van het eindresultaatquote:Op donderdag 19 april 2012 18:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik grappen maak hierover hè? Ik zou je anus maar dichttimmeren, want anders zit die PVR er morgen in.
Ik ook, pics or didn't happen.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Je klinkt echt als Buurman Bolderbast, maar ik blijf erbij dat dit 1 grote hoax is.
Wacht wel even tot ik terug van de kapper. 2 uur 's middags kan dus wel ongeveer.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
Pascal komt morgen bij me langs. En voor de mensen die het niet geloven. Ik zal het morgen ff streamen met de webcam. Als die überhaupt komt.
Om 12:45 ben ik uit, wacht je even op me?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
Pascal komt morgen bij me langs. En voor de mensen die het niet geloven. Ik zal het morgen ff streamen met de webcam. Als die überhaupt komt.
Ik wacht opo topic 5221quote:Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is topic 442 maar ik kan geen grap over 4-4-2 verzinnen
Jaquote:Op donderdag 19 april 2012 18:36 schreef pascal08 het volgende:
Zo prachtig dit. Iedereen is hier duidelijk uit op sensatie. Kijken of jullie dit morgen allemaal nog steeds zo leuk vinden als ie met 3 gebroken ribben in het ziekenhuis ligt.
Als ik dit zou geloven en in jouw situatie zou zitten zou ik ook boos zijn, maar ik zou hem niet gaan bedreigenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:36 schreef pascal08 het volgende:
Zo prachtig dit. Iedereen is hier duidelijk uit op sensatie. Kijken of jullie dit morgen allemaal nog steeds zo leuk vinden als ie met 3 gebroken ribben in het ziekenhuis ligt.
Pascal, stuur is foto van je dan kastquote:Op donderdag 19 april 2012 18:36 schreef pascal08 het volgende:
Wat heeft Rijst dan gedaan bij pascal?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik dit zou geloven en in jouw situatie zou zitten zou ik ook boos zijn, maar ik zou hem niet gaan bedreigen
SIF Ben Arfa voor 250c verkocht.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heeft Rijst dan gedaan bij pascal?
"SIF Arfa voor 250coins verkocht"quote:Op donderdag 19 april 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heeft Rijst dan gedaan bij pascal?
ik heb hem op facebook, wat een beestquote:Op donderdag 19 april 2012 18:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Pascal, stuur is foto van je dan kast
NIF*quote:Op donderdag 19 april 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SIF Ben Arfa voor 250c verkocht.
Die hij had gehad van Pascal
Hahahaha ouwe baas dat het isquote:Op donderdag 19 april 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SIF Ben Arfa voor 250c verkocht.
Die hij had gehad van Pascal
Stuur link is via DM anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem op facebook, wat een beest
Precies.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahahaha ouwe baas dat het isEn daar is pascal zo boos om?
Is maar een spelletje ...
vraag maar aan pascal, privacy enzoquote:Op donderdag 19 april 2012 18:39 schreef Walxie het volgende:
[..]
Stuur link is via DM anders.
[ afbeelding ]
Dacht ik al, maar hij antwoord nietquote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vraag maar aan pascal, privacy enzo
Tuurlijk is het een spelletje, maar ik ben nogal van de principes. Als iemand mij probeert boos te maken, dan heeft ie erom gevraagd en dan kan ie 'm krijgen ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahahaha ouwe baas dat het isEn daar is pascal zo boos om?
Is maar een spelletje ...
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Geef het hem dan terugHet is toch maar een spelletje....
![]()
Ik hoop echt dat je trollt.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een spelletje, maar ik ben nogal van de principes. Als iemand mij probeert boos te maken, dan heeft ie erom gevraagd en dan kan ie 'm krijgen ook.
Trollface.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef pascal08 het volgende:
Rijst, ik geef je een uur de tijd om die SIF Ben Arfa te kopen. Je verkoopt je hele team maar of je koopt coins via marktplaats. Zo niet, dan zijn de gevolgen voor jezelf.
Heb je weleens met Ogunjimi gespeeld?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
http://futhead.com/12/compare/4768/7034
http://www.futhead.com/12/compare/4761/1714
Ik wil er twee houden. Waarvan Vleminckx er waarschijnlijk 1 is.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef pascal08 het volgende:
Rijst, ik geef je een uur de tijd om die SIF Ben Arfa te kopen. Je verkoopt je hele team maar of je koopt coins via marktplaats. Zo niet, dan zijn de gevolgen voor jezelf.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit weerhoud me van huiswerk maken
Twee ster skills.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je weleens met Ogunjimi gespeeld?
Ik snap niet wat je met die waardeloze pace negers wil..kunnen echt niks behalve rennen.
Tering man, binnen 4 seconden quote je mequote:
weerhoudquote:Op donderdag 19 april 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit weerhoudt me van huiswerk maken
Beter 2 star en normale dribbling dan 3 en 54 dribblingquote:
Respect is gedaald naar 0. Ga lekker terug naar de straten waar je respect-o-meter van enig belang is.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef Fuszy het volgende:
Trieste mensen jullie twee, respect is zojuist gedaald naar 0. Ga lekker in een ander topic trollen
Pascal is een zielige kneus.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Pino0 het volgende:
Wat is hier gaande? Vat het even samen aub.
Niks, een normale Ben Arfa verkocht en dan samen via een DM'tje afgesproken er een show van te maken..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Pino0 het volgende:
Pascal geeft SIF Ben Arfa aan rijst > Rijst verkoopt voor 250c > Huidige situatiequote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Pino0 het volgende:
En dan lees ik dit nog, GJE die 'het' 'leuk' houd.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was 'leuk' genoeg
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Niks, een normale Ben Arfa verkocht en dan samen via een DM'tje afgesproken er een show van te maken..
Dit gaat om geldquote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan lees ik dit nog, GJE die 'het' 'leuk' houd.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Niks, een normale Ben Arfa verkocht en dan samen via een DM'tje afgesproken er een show van te maken..
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Pino0 het volgende:
Nigga what ?! Leg uit haha heb ook wat gemistquote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Hij stuurt met idd DM's jaquote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Respect is gedaald naar 0. Ga lekker terug naar de straten waar je respect-o-meter van enig belang is.
Pascal08 moet zich niet zo opwinden om een spelletje haha
Gewoon chopsticks gebruikenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij stuurt met idd DM's jamaar dan niet van die vriendelijke
Wacht nou maar tot morgen. Ik heb een leuke verassing voor hem.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nieuwe ninja-oefeningen gedaan?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:
Je Kamasutra ligt al klaar?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doet best pijn..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ga je schepje afpakken en ga daarmee hem voor z'n smoel slaan nou goed.
Jezus zit jij ook in het complot..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doet best pijn..
Ik ben wel echt benieuwd of dit gaat gebeuren
Hoelaat komt de stream?
Je moet minder zuipen joh, je word echt met de dag dommer.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doet best pijn..
Ik ben wel echt benieuwd of dit gaat gebeuren
Hoelaat komt de stream?
Nee, niet doen man, koop zelf een schep skeere straatpapi.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ga je schepje afpakken en ga daarmee hem voor z'n smoel slaan nou goed.
Onder welke steen heb jij geleefdquote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef BDIL het volgende:
Wacht maar waarom zou je een speler van iemand anders verkopen als hij hem aan je leent ?! Is toch een beetje gay?
We hebben al wel wat krediet opgebouwd met elke keer dat gezeik en offtopic hier. Dus die kans is wel aanwezig jaquote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Deze hele reeks gaat zo op slot dankzij deze boys vrees ik.
dat is normaal hier. GJE begon ermee.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef BDIL het volgende:
Wacht maar waarom zou je een speler van iemand anders verkopen als hij hem aan je leent ?! Is toch een beetje gay?
Onder een steen die tentamens heet en geen sociale leven 2 wekenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd
Gast ik heb hem mijn 'winst' van 2k teruggegevenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is normaal hier. GJE begon ermee.
Ja en jij dan dat je denkt dat dit gemeend isquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd
Ik ben te goedgelovig hèquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ja en jij dan dat je denkt dat dit gemeend is
Dat is heus niet zo slecht hoor, we hebben het hier vaak genoeg over studie etc van andere en dat is gewoon omdat ik met een deel van de mensen hier het wel gezellig heb dan. Offtopic is niks mis mee vind ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We hebben al wel wat krediet opgebouwd met elke keer dat gezeik en offtopic hier. Dus die kans is wel aanwezig ja
Over het algemeen niet nee, maar we hebben er al wel genoeg gezeik over gehad.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is heus niet zo slecht hoor, we hebben het hier vaak genoeg over studie etc van andere en dat is gewoon omdat ik met een deel van de mensen hier het wel gezellig heb dan. Offtopic is niks mis mee vind ik.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is zo'n slechte troll.De rustige pascal die ineens helemaal over z'n toeren raakt. Myth busted. Rijst doet fake. Pascal doet fake. Gr. Gr.
You don't say sherlock ....quote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is zo'n slechte troll.De rustige pascal die ineens helemaal over z'n toeren raakt. Myth busted. Rijst doet fake. Pascal doet fake. Gr. Gr.
Die is best amusant, kwaliteitspostquote:
Morgen een potje FUT dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is best amusant, kwaliteitspost
Hou je bek man, je vind het ook gewoon leuk over dingen te praten die vooraf zijn afgesproken..quote:
Sure thing, ik ben om 12:35 uitquote:
Zijn er al dingen uitgesloten dan? Ik heb nog nergens een bevestiging over hoor..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Hou je bek man, je vind het ook gewoon leuk over dingen te praten die vooraf zijn afgesproken..
Wel lekker om weer aan te zetten tot haat en discussie wanneer het eindelijk rustig is.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zijn er al dingen uitgesloten dan? Ik heb nog nergens een bevestiging over hoor..
Het gaat om de eerste 4 woorden in die zin die jij quote.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zijn er al dingen uitgesloten dan? Ik heb nog nergens een bevestiging over hoor..
Ja deze malloot geilt erop dingen weer op te stoken..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel lekker om weer aan te zetten tot haat en discussie wanneer het eindelijk rustig is.
Rustig is het hier nooit.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel lekker om weer aan te zetten tot haat en discussie wanneer het eindelijk rustig is.
Wauw, geilerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ja deze malloot geilt erop dingen weer op te stoken..
Alleen die hoed al van je picturequote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Walxie het volgende:
[..]
Rustig is het hier nooit.
[..]
Wauw, geilerd.
Moet eerst naar niemandsland Groningen rijden, ben om 1 uur waarsch. weer thuis. Hopen dat mijn pakketje er dan is. Als ik er ben praat ik wel even tegen je. Ik ga je 100% pakken morgen btwquote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure thing, ik ben om 12:35 uit
Alleen het feit al dat jij er op in gaat..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Alleen die hoed al van je picture
Ja, ik probeer FIFA draaiende te krijgen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lindgren. nog een potje spelen voor onze poule?
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Moet eerst naar niemandsland Groningen rijden, ben om 1 uur waarsch. weer thuis. Hopen dat mijn pakketje er dan is. Als ik er ben praat ik wel even tegen je. Ik ga je 100% pakken morgen btw
Ga jezelf verwennen man jij bijdehandquote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Walxie het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat jij er op in gaat..
Heb al een schaaltje yoghurt op, heerlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ga jezelf verwennen man jij bijdehand
Ok zeg maar wanneer het gelukt isquote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik probeer FIFA draaiende te krijgen.Heb er echt gekloot mee, de laatste dagen.
Morgenavond kom je vast weer met de vraag; 'Heeft er iemand een PS3 controller te koop?'quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Moet eerst naar niemandsland Groningen rijden, ben om 1 uur waarsch. weer thuis. Hopen dat mijn pakketje er dan is. Als ik er ben praat ik wel even tegen je. Ik ga je 100% pakken morgen btw
I'm in!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ok zeg maar wanneer het gelukt is. Zeg eventjes wanneer je een invite stuurt
Mmm, nee, moet mezelf echt leren beheersen maar met een nieuwe controller doe ik dat nietquote:Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morgenavond kom je vast weer met de vraag; 'Heeft er iemand een PS3 controller te koop?'
Je had hem met cheat engine voor 442 coins moeten verkopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
Wel grappig topic 442. Die Ben Arfa was ook een 442
Is goedquote:
Met je blaadje aan de muurquote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mmm, nee, moet mezelf echt leren beheersen maar met een nieuwe controller doe ik dat niet
Nee Rijst, gewoon nee..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
Wel grappig topic 442. Die Ben Arfa was ook een 442
Fifagamer ben jij toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ga je nog invite sturen Lindgren. ?
Wel toch.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jep. Mijn naam niet meer weten
Nee, ik log wel even uit anders gaat die bij jou raar doenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel toch.Volgens mij loopt 'ie vast in het laadscherm.
Had jij net een ragequit?
Ja tochquote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Met je blaadje aan de muur
Hij verliest altijd, en nog terecht ookquote:Op donderdag 19 april 2012 19:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja tochWord jij niet boos dan als je ontrecht verliest?
Welcome to my world, mijn record is 180 op 110 ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij verliest altijd, en nog terecht ook
HAhahaah leuke trollquote:
k.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
Lindgren wacht heel even moet iets doen
Dat wel, alleen het idee daarna is een beetje uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:30 schreef Pino0 het volgende:
Maar pascal is niet zo slim geweest om die Ben Afra te geven zo blijkt maar weer.
Beetje zonde van je coins.
Thanks.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ben gewoon pissig nu. Verdient gewonnen jij trouwens
http://www.futhead.com/12/squad/432238quote:Op donderdag 19 april 2012 20:11 schreef laucas het volgende:
Hulk maar eens proberen. Iemand een mooi team met deze man?
Neequote:Op donderdag 19 april 2012 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[Modern Warfare 3] #32: BLACK OPS 2 in zicht
Ja, hier ook. Zal zo wel verholpen zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
Fok! blijft raar doen! steeds krijg ik te zien dat ze uit de lucht zijn
Spitsen in Portugal zijn traag en/of kut behalve Saviola, maar die is niet zo geschikt voor dat systeem.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:32 schreef laucas het volgende:
@lindgren: ik speel 4321 en ben te lame nu om een team te verzinnen
Ja, net voor het toernooi maar dan zou ik geen team meer hebben. Vandaar, maar het lijkt alsof Suarez er helemaal alleen voor staat en de passes komen of niet bij de goede speler aan of bij de tegenstander dus even snel het toernooi afronden en de TP op.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Zag 't al aan je gedrag in 't veld
Slidings enzo, vond je daarvoor trouwens prima spelen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
Ik denk door zijn Agression en workrate.
weeniequote:Op donderdag 19 april 2012 21:28 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je weer is inmaken?
mwah. Niet echt mooi.quote:Op donderdag 19 april 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
alleen jammer van Manolevje
en @duuc-nl, weet niet
Deze stond bij mij nog in de ijskastquote:Op donderdag 19 april 2012 22:08 schreef poker4lifee het volgende:
iemand een idee voor een leuk 352 team? ; budget 200k, aanvallers minimaal 4* en het liefst ook paaaaaace.
heb volgens mij niet echt veel opties door die formatie
nicequote:Op donderdag 19 april 2012 22:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Deze stond bij mij nog in de ijskast
Ikke dus net ook alleen verloor ik met 3-0 van een 67chem teamquote:Op donderdag 19 april 2012 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan vandaag geen bronze toernooi winnen. Opnieuw verlies ik in de finale, nu van een MLS team (ik gebruikte mijn BPL bronze team) Hij komt met geluk op 0-1 (natuurlijk in de 45e minuut) Ik maak 1-1 en daarna krijg ik 2 LB+Y goals tegen en nog een goal. Ik verdiende te winnen maar ik verloor 4-1.
Zo samenvatting bij RTL 7 toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Hopen op een MOTM Falcao, na zo'n geweldige goal is de kans erop groot
Jep, je zult hem wel zien flammenquote:Op donderdag 19 april 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo samenvatting bij RTL 7 toch?
Ik moest bijna alleen maar tegen Engelse bronze teams met Ings (die ik bijna onmogelijk af kan stoppen) en Westcarr. Mijn BPL bronze team speelt steeds beter.. Pogba scoorde al 3x uit een vrije trap maar voor de rest valt hij bijna niet op.quote:Op donderdag 19 april 2012 22:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ikke dus net ook alleen verloor ik met 3-0 van een 67chem team. 1ste ronde tegen Serie B met Dembele. 7-2 gewonnen. Daarna MLS team afgemaakt met 4-0 en halve finale BPL-bronze met Pogba etc. 11-0 afgemaakt
. En dan verliezen van een 67 chem
. Rot spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |