Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Oh moet ik bang zijn voor een paar kutskinheads.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kkrijst, je weet wel met wie je te maken hebt hopelijk. En ik hoop ook voor je dat dat echt NIF Arfa was, anders staan er morgen een paar mensen voor je deur.
Shit just got real!!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kkrijst, je weet wel met wie je te maken hebt hopelijk. En ik hoop ook voor je dat dat echt NIF Arfa was, anders staan er morgen een paar mensen voor je deur.
Ik ken er nog wel een paarquote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh moet ik bang zijn voor een paar kutskinheads.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Shit just got real!!
*pakt popcorn*
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh moet ik bang zijn voor een paar kutskinheads.![]()
Gastquote:Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is 't ook, geen 250c SIF Ben Arfa in het ultimatedb grafiekje.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst, als dit een troll is kan je beter nu toegeven om verdere shit te voorkomen
Wat een wijsheid.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst, als dit een troll is kan je beter nu toegeven om verdere shit te voorkomen
Troll? Hij begint toch zelf dom te doen.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee maar even serieus man, we moeten het leuk houden hier..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Troll? Hij begint toch zelf dom te doen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee maar even serieus man, we moeten het leuk houden hier..
Was 'leuk' genoeg
Niet doen dit manquote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk weet ie dat ik niet zomaar een ventje ben. 2,01m en 96 kilo voor je deur ga je niet prettig vinden.
Ga nou niet de moraalridder spelen he. Je hebt zelf ook een keer iemand genaaid.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee maar even serieus man, we moeten het leuk houden hier..
Was 'leuk' genoeg
johquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga nou niet de moraalridder spelen he. Je hebt zelf ook een keer iemand genaaid.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk weet ie dat ik niet zomaar een ventje ben. 2,01m en 96 kilo voor je deur ga je niet prettig vinden.
geef hem dan 250k ofzo dit is niet meer leuk zoquote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
lol teruggeven? Dan zal ik een nieuwe moeten kopen
Dan doe je dat maar.. het zijn misschien wel een paar pixels, maar hij heeft er wel geld/tijd ingestoken..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
Dit meen je niet hè..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |