SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotos komen er aanWinnaar KLB verkiezingen 2012.
Zal lekker schuren zekerquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
het enige probleem was ik met skinny jeans heb is dat mijn pik er zo groot in lijkt..
is soms wel ongemakkelijk
ook met normale broeken hoor, dan zit je en lijkt t net alsof je harde hebtquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
het enige probleem was ik met skinny jeans heb is dat mijn pik er zo groot in lijkt..
is soms wel ongemakkelijk
zal dan ff duren, misschien iets voor over een paar weken oid.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Gogo, overtuig je ouders eens om uit de 18e eeuw te komen.
preciesquote:Op donderdag 19 april 2012 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ook met normale broeken hoor, dan zit je en lijkt t net alsof je harde hebt
Maar mag je van je ouders niet internetbankieren?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zal dan ff duren, misschien iets voor over een paar weken oid.
Ik wil het morgen eigenlijk nog binnen hebben
ik ben nog geen 18, dus dat is automatisch afgesloten.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar mag je van je ouders niet internetbankieren?
Ik kon dat hier aanvragen op m'n 14de, Geen idee of dat ook in zweden kan.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben nog geen 18, dus dat is automatisch afgesloten.
Ik kan niet eens geld overmaken naar mijn ouders zonder er apart voor naar de bank te gaan
heb ik geen geld voorquote:Op donderdag 19 april 2012 17:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Trouwens Sweden, maakte jij een tijd geleden geen topic over dat je wilde gainen in gewicht?
Je kan best ook es naar de sportschool gaan
al geprobeert, maar alles zit hier potdicht tot je 18e,quote:Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik kon dat hier aanvragen op m'n 14de, Geen idee of dat ook in zweden kan.
Je kan toch gewoon opdrukken en situps doen?quote:
inderdaad, als je daar al mee begint, kan geen kwaadquote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon opdrukken en situps doen?
300 euro voor een jaarkaart ofzo, en dat is dus het goedkoopste. Zit studentenkorting en alles al bijquote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef Jajong het volgende:
Geen geld voor een sportschool? Wat kost dat daar dan?
Dat is toch niet zoveel? :/quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
300 euro voor een jaarkaart ofzo, en dat is dus het goedkoopste. Zit studentenkorting en alles al bij
dat geld heb ik niet manquote:
Niet iedereen geeft zoveel uit hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
dat is wel erg weinig geld als je leuke dingen wilt, zonder schoenen zit ik altijd boven de 500
Welke schoenen heb je nu in de kast staan?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef gogosweden het volgende:
maargoed, Kleren it is
Eventueel ook schoenen?
ik heb 250 te besteden, dus geef maar voorbeelden
250 SEK?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef gogosweden het volgende:
maargoed, Kleren it is
Eventueel ook schoenen?
ik heb 250 te besteden, dus geef maar voorbeelden
een paar rode typische "skate" schoenen (denk aan die DC dingen maar dan ander merk) en een paar bergschoenen die ik nu aan heb omdat er echt overal 10 cm dik ijs ligt wat aan het wegsmelten isquote:Op donderdag 19 april 2012 17:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Welke schoenen heb je nu in de kast staan?
2500SEKquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:58 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
Ik zou beginnen met je haar knippen zodat je gezicht weer zichtbaar is
Hij verwijst naar zn fobo foto toch? Hij heeft halflang blond ongekamd haar dat half voor zn gezicht hangt, als meisje kan ik nou niet zeggen dat ik dat echt woest aantrekkelijk vindt en ken niet echt meisjes die dat wel vinden, aangezien dat zijn doel is, gaf ik dat als tip.quote:
zo dus?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:58 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
Ik zou beginnen met je haar knippen zodat je gezicht weer zichtbaar is
Ah, inmiddels al gebeurd?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al goed dit!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens det wii fit bende zit ik maar 3 kg onder het ideaal gewicht voor mijn lengte. Dus dat valt op zich nog wel mee qua gewicht betreft dan he.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Al goed dit!
Toch vind ik je lichaamsbouw erg schriel.. doet er echt iets aan voor het te laat is
De fucking Wii fit.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
volgens det wii fit bende zit ik maar 3 kg onder het ideaal gewicht voor mijn lengte. Dus dat valt op zich nog wel mee qua gewicht betreft dan he.
Die lichaamsbouw, tsja..
Aight.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je weegt echt veel te weinig als je echt 55kg is dan ben je ondervoedquote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
volgens det wii fit bende zit ik maar 3 kg onder het ideaal gewicht voor mijn lengte. Dus dat valt op zich nog wel mee qua gewicht betreft dan he.
Die lichaamsbouw, tsja..
klopt, ik loop eigenlijk altijd al zoquote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
Verder voor overall apperance, probeer wat meer zelfvertrouwen uit te stralen. Weet niet of je altijd zo staat, maar op de foto's sta je een beetje met je hoofd en schouders naar voren. Met je schouders naar achter en je oren boven je schouders sta je een stuk rechter en zie je er zelfverzekerder uit, wat nooit verkeerd is![]()
Verder 55 kg? Bij 1.90? Daar moet echt een hoop bij! Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik dacht dat mijn vriend dun was met 72 kg en 1.92, maar dit is toch wel een overtreffende trap.
google eens op Kirunaquote:Op donderdag 19 april 2012 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Woon je in een klein dorp, gogo?
Deed ik ook eerst, maar het is beter voor je lichaam en uitstraling om het niet te doenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt, ik loop eigenlijk altijd al zo
Aaaawwwww!! Enorm leuk kapselquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben jij dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom zou het nog beter zijn dat hij gaat kracht trainen, ga je vanzelf rechtop lopenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Deed ik ook eerst, maar het is beter voor je lichaam en uitstraling om het niet te doen![]()
Best moeilijk om te veranderen, maar uiteindelijk lukt het wel
Lang niet altijd, er lopen zat gorilla's rond. Krachttraining zou zeker niet verkeerd zijn, maar bewust op zijn houding letten lijkt me wel handig.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
daarom zou het nog beter zijn dat hij gaat kracht trainen, ga je vanzelf rechtop lopen
Ja, maar je weet wat ik bedoel. Heb het niet over die gorilla's die overdrijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Lang niet altijd, er lopen zat gorilla's rond. Krachttraining zou zeker niet verkeerd zijn, maar bewust op zijn houding letten lijkt me wel handig.
Ik bedoel ook gewoon qua houding, van die naar voren hangende schouders (vaak met teveel spieren ja, maar ook daarmee kan je een goede houding hebben)quote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, maar je weet wat ik bedoel. Heb het niet over die gorilla's die overdrijven
nee, wat heb je daarvoor nodig?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie dat je een erg onrustige huid hebt, gebruik je daar al producten voor?
nouja, da's per persoon verschillend, maar probeer anders die clearasilzooi eens?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, wat heb je daarvoor nodig?
Een facewash is in ieder geval een goed begin, daarmee reinig je je huid, waardoor ontstekingen en verstoppingen minder kans hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, wat heb je daarvoor nodig?
ah, kijk, iemand met ervaring!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Een facewash is in ieder geval een goed begin, daarmee reinig je je huid, waardoor ontstekingen en verstoppingen minder kans hebben
Clearasil in ieder geval niet gebruiken ! Dat is echt volledige troep die je huid kapot maakt.
Gebruik zelf Dermalogica, niet goedkoop, maar je doet er enorm lang mee en het werkt goed.
Als je goedkoper wil kijken zijn producten waar tea trea in zit erg fijn. Het kruidvat verkoopt ze ook voor een paar euro. Geur is niet helemaal om over weg te schrijven (voornamelijk de pure olie) maar dat trekt allemaal snel weg.
Hij woont in Zweden hequote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Een facewash is in ieder geval een goed begin, daarmee reinig je je huid, waardoor ontstekingen en verstoppingen minder kans hebben
Clearasil in ieder geval niet gebruiken ! Dat is echt volledige troep die je huid kapot maakt.
Gebruik zelf Dermalogica, niet goedkoop, maar je doet er enorm lang mee en het werkt goed.
Als je goedkoper wil kijken zijn producten waar tea trea in zit erg fijn. Het kruidvat verkoopt ze ook voor een paar euro. Geur is niet helemaal om over weg te schrijven (voornamelijk de pure olie) maar dat trekt allemaal snel weg.
Ik heb echt zoveel uitgeprobeerdquote:
Goed puntquote:
Thanks! dit ga ik zeker proberenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel uitgeprobeerd![]()
Clearasil is me in ieder geval vanaf het begin afgeraden, verstoort de vochtbalans van je huid, waardoor deze alleen maar meer vet gaat produceren, en het dus eigenlijk alleen maar erger wordt.
Facewash is een begin, er is natuurlijk veel meer. Normaderm van Vichy is ook fijn trouwens. Ligt geloof ik rond de ¤15 per product. Om de huidverzorging volledig te maken zou je een dagcreme, nachtcreme, facewash, tonic, 1-2x per week scrub en een geconcentreerd product voor uitbarstingen nodig hebben, maar aangezien dat toch voor de meeste jongens veel te veel gedoe is, hou ik het maar op facewash, aangezien dat in ieder geval al een hoop helpt
[..]
Goed puntAl verkopen ze daar waarschijnlijk ook wel tea trea producten (alleen dan niet bij een kruidvat) Bodyshop verkoopt het ook, maar dan voor meer geld en dermalogica wordt niet in Zweden verkocht. Vichy waarschijnlijk wel, tenminste, dat zie ik in Frankrijk ook wel bij de apotheek liggen, dus dat zullen wel meer landen hebben.
en op droog haar!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:53 schreef Rebubbled het volgende:
Maar een heel klein beetje van gebruiken, ongeveer een stuiver. Verdelen over je vingertoppen en in de puntjes smeren, niet op de hoofdhuid. Dan in model brengen.
thanks!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:53 schreef Rebubbled het volgende:
Maar een heel klein beetje van gebruiken, ongeveer een stuiver. Verdelen over je vingertoppen en in de puntjes smeren, niet op de hoofdhuid. Dan in model brengen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en op droog haar!
eventueel na het douchen een klein beetje mousse erin, in model fohnen, en dan met wat wax verder afmodelleren
geef maar eens een paar oefeningen danquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:03 schreef Daclown het volgende:
Maar buiten je makeover, je houding man... Schouders na achter en beter doe je je vest open ritsen, dan lijk je breder. Als je wil kan ik je nog wat home oefeningen geven om wat spieren te kweken.
pff, die 250 euro is bijna een jaar kleedgeld voor mij, daar koop ik liever wat kleren voor dan een abo op de sportschoolquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:48 schreef skit het volgende:
Je haar us erop vooruit gegaan
Als je 250 euro hebt spaar dan even door en koop een sportschool abonnnement
Of eten..
Het is al vaker gezegd, maar je bent echt veelste mager. Er MOET wat wat vlees tussen je bot en vel komen
Leuk!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verstop je hand... Dat handje doet vermoeden dat je anders geaard bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Leuk!
Wel wat vrolijker kijken. En aankomen inderdaad, dan krijg je ook een leuker koppie
Kleren die in model zitten lijkt me al heel wat in jou geval.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:44 schreef gogosweden het volgende:
dusss nu heb ik mijn haar gedaan maar ik weet nog steeds niet wat voor kleren ik moet hebben
Wil je nog aankomen of wil je (rond de) 55 kilo blijven? Als je nu veel geld geeft aan kleding om vervolgens binnen drie maanden zo aan te komen dat de gekochte kleding je te strak staat is wel zonde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:44 schreef gogosweden het volgende:
dusss nu heb ik mijn haar gedaan maar ik weet nog steeds niet wat voor kleren ik moet hebben
ik ben gewoon nu bezig met meer eten, maar zo snel zal je dat in de breedte niet merken denk ik of wel dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je nog aankomen of wil je (rond de) 55 kilo blijven? Als je nu veel geld geeft aan kleding om vervolgens binnen drie maanden zo aan te komen dat de gekochte kleding je te strak staat is wel zonde.
kijk hier kan ik wat meequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:48 schreef saaw het volgende:
Goed haarscheelt een hoop zeg!
Een tshirt, eventueel met vest of overhemd, longsleeve of trui
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
met broek in niet-standaard-blauw
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
heel simpel maar wel meteen leuk imo, het hoeft niet ingewikkeld te zijn.
Zorg wel dat je kleding koopt die goed past, draag een riem, geen slobber t-shirts, je vest niet helemaal tot boven dichtgeritst, eventueel een leuk horloge erbij.
55 kg is trouwens echt niet in orde, ik ben een meisje van 1m65 en ben aan de dunne kant met dat gewicht.
Waarschijnlijk heb je meer zelfvertrouwen omdat je ermee bezig bent.quote:Op maandag 23 april 2012 17:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kijk hier kan ik wat meebinnenkort maar eens gaan shoppen.
Beeld ik het me trouwens in dat mensen "anders" tegen mij doen nu? (in de zin van meer sociaal etc etc?)
quote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je meer zelfvertrouwen omdat je ermee bezig bent.Dat straal je dan weer uit.
quote:
Je kan ook wat wax tussen je handpalmen wrijven en dan je door haar heen halen..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Thanks! dit ga ik zeker proberen
Iemand nog wat tips hoe ik het haar morgenochtend precies hetzelfde krijg als dat ik het nu heb? Ik heb "hair wax" gekocht, maar ik weet niet of dit genoeg is, en hoe je dit goed krijgt
Eet meer en ga rechtop staan.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwste trends boeit me niet zo. Als het maar leuk bij mekaar pastquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:40 schreef strontboer het volgende:
Als je nou eens eerst naar die winkels gaat. Er loopt niet voor niets personeel rond, die moeten en kunnen je zeker weten helpen. Zij weten als het goed is wat de nieuwste trends zijn.
Dat weten ze daar ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nieuwste trends boeit me niet zo. Als het maar leuk bij mekaar past
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef strontboer het volgende:
Ik zal zo eens voor je op internet kijken. Zit nu op mobiel op de wc
oké hier zal ik naar uit kijken! wat voor riemen? gewoon basic leer met een gewone gesp?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:50 schreef saaw het volgende:
Ga op zoek naar een lichte spijkerbroek zonder bleekvlekken of wat dan ook, en een basic beige chino. Deze moeten goed zitten, niet te strak, niet van je kont af zakken, niet te kort! Koop er meteen 2 riemen bij.
Daar kan verder bijna alles wel op. Dus wat leuke tshirt met print, wat effen gekleurde shirts, trui met brede strepen oid, geruit overhemd, effen vest. Zorg dat je kleding koopt die goed past. Geen goedkope vierkante shirts, niet te lang maar zeker ook niet te kort/strak.
Draag geen verschillende patronen of hele felle kleuren bij elkaar.
Neem desnoods plaatjes mee van wat je mooi vind, ook qua kleuren. Zie mijn vorige post bijvoorbeeld.
Heb je geen zusje of ander meiden om je heen? Dan kun je overwegen iemand mee te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef strontboer het volgende:
Ik heb het even in een spoiler gezet
Is niet helemaal wat ik bedoelde, maar tijdelijk staan er geen foldertjes op internet van de winkels waar ik altijd heen gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel leuk uit!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef saaw het volgende:
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
met daarboven
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wees niet te bang voor kleur, zeker in de zomerEn let op dat je je vest of overhemd bijvoorbeeld niet helemaal dicht doet zodat je het shirt wat je er onder aan hebt nog wat kan zien.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Hoeft niet per se. Je kunt er eventueel een wit shirtje onder doen. Het moet in ieder geval niet opvallen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:15 schreef gogosweden het volgende:
Stel, ik heb zoiets:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G80_0071_078R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.85]&set=key[width],value[2295]&set=key[height],value[2683]&set=key[x],value[1019]&set=key[y],value[372]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
heb je daar dan nog iets onder het overhemdje? of is dat echt gewoon overhemd en goan?
okéquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Je kunt er eventueel een wit shirtje onder doen. Het moet in ieder geval niet opvallen.
Haha zou ik wel doen als je overhemden wilt gaan kopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oké![]()
bedenk me net dat ik ook een strijkijzer moet gaan kopen door deze grapmaargoed, lijkt me wel een leuk overhemdje.
Moet dat in je broek of er gewoon los buitenhangen?
Ik ben echt slecht op dit soort meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |