SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotos komen er aanWinnaar KLB verkiezingen 2012.
Zal lekker schuren zekerquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
het enige probleem was ik met skinny jeans heb is dat mijn pik er zo groot in lijkt..
is soms wel ongemakkelijk
ook met normale broeken hoor, dan zit je en lijkt t net alsof je harde hebtquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
het enige probleem was ik met skinny jeans heb is dat mijn pik er zo groot in lijkt..
is soms wel ongemakkelijk
zal dan ff duren, misschien iets voor over een paar weken oid.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Gogo, overtuig je ouders eens om uit de 18e eeuw te komen.
preciesquote:Op donderdag 19 april 2012 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ook met normale broeken hoor, dan zit je en lijkt t net alsof je harde hebt
Maar mag je van je ouders niet internetbankieren?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zal dan ff duren, misschien iets voor over een paar weken oid.
Ik wil het morgen eigenlijk nog binnen hebben
ik ben nog geen 18, dus dat is automatisch afgesloten.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar mag je van je ouders niet internetbankieren?
Ik kon dat hier aanvragen op m'n 14de, Geen idee of dat ook in zweden kan.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben nog geen 18, dus dat is automatisch afgesloten.
Ik kan niet eens geld overmaken naar mijn ouders zonder er apart voor naar de bank te gaan
heb ik geen geld voorquote:Op donderdag 19 april 2012 17:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Trouwens Sweden, maakte jij een tijd geleden geen topic over dat je wilde gainen in gewicht?
Je kan best ook es naar de sportschool gaan
al geprobeert, maar alles zit hier potdicht tot je 18e,quote:Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik kon dat hier aanvragen op m'n 14de, Geen idee of dat ook in zweden kan.
Je kan toch gewoon opdrukken en situps doen?quote:
inderdaad, als je daar al mee begint, kan geen kwaadquote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon opdrukken en situps doen?
300 euro voor een jaarkaart ofzo, en dat is dus het goedkoopste. Zit studentenkorting en alles al bijquote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef Jajong het volgende:
Geen geld voor een sportschool? Wat kost dat daar dan?
Dat is toch niet zoveel? :/quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
300 euro voor een jaarkaart ofzo, en dat is dus het goedkoopste. Zit studentenkorting en alles al bij
dat geld heb ik niet manquote:
Niet iedereen geeft zoveel uit hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
dat is wel erg weinig geld als je leuke dingen wilt, zonder schoenen zit ik altijd boven de 500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |