idem. upc-klant.quote:
hebben ze de boel geblokkeerd? dacht dat UPC daar niet aan deed gisteren kon ik er nog opkomenquote:
geen idee. ik kon er vanochtend nog opkomen dacht ik, iig gisterenavond nog ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hebben ze de boel geblokkeerd? dacht dat UPC daar niet aan deed gisteren kon ik er nog opkomen
en dat voor zo'n zouteloze poepband.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:14 schreef alors het volgende:
Alwéér RHCP
donderdag 19-04-2012 18:08 Red Hot Chili Peppers Dani California
donderdag 19-04-2012 14:47 Red Hot Chili Peppers Other Side
donderdag 19-04-2012 12:05 Red Hot Chili Peppers Hump De Bump
donderdag 19-04-2012 07:20 Red Hot Chili Peppers Look Around
RHCPquote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat voor zo'n zouteloze poepband.
joepiequote:Op donderdag 19 april 2012 18:30 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge morgen bij EW
Nee, ik vind hem echt niet leuk of grappig, geforceerd en voorspelbaar eerder.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
JvK is een baas alors, kom op geef toe
DJ Free is een heldquote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef miieejj het volgende:
heey... ik had van de week tringerfinger op skyradio gehoord... ( ik was aan 't sporten..)
Helemaal niet erg, zo missen de mensen die moeten werken niet veelquote:
Ja, nu mag het idd wel wat sneller...quote:
Niet te hard, anders floept 'ie weer weg! Fok! is wat verlegen op het momentquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik leef ook nog! maar ik denk dat ik maar eens richting bed ga.....en dan morgen de girlband top 17! ik zit om 16u klaar hoor
Cool, toen was ik er niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er was eerder op de avond een dikke downtime.
Ik pas me gewoon aan aan Fok!, tempo bevalt me welquote:Op donderdag 19 april 2012 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat door Fok komt. Deze post zie ik ook pas na 3 minuten.
Ik niet, ik ga slapenquote:Op donderdag 19 april 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan aan Fok!, tempo bevalt me wel
Vaag... Ik zag in MyAT dat je een post had geplaatst, maar hier niet.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat voor zo'n zouteloze poepband.
Heb niet geluisterd, ik liet me in elkaar beuken op dat moment!quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
hebben knut en sandra het vandaag nog over Frankie Dane gehad?
Niet zo meemiepen Roel. Zo slecht is RHCP echt niet. Is gewoon leuke rockmuziek.quote:
Nou nee. Vroeger funkte RHCP de pan uit, maar de laatste 20 jaar is het zeuren met de mannen. Ze kunnen zó veel beter, maar het kabbelt maar aan en dat is zonde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet zo meemiepen Roel. Zo slecht is RHCP echt niet. Is gewoon leuke rockmuziek.
Ik heb dat hier nogquote:Op donderdag 19 april 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaag... Ik zag in MyAT dat je een post had geplaatst, maar hier niet.![]()
Slaap lekker mop!!![]()
`quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou nee. Vroeger funkte RHCP de pan uit, maar de laatste 20 jaar is het zeuren met de mannen. Ze kunnen zó veel beter, maar het kabbelt maar aan en dat is zonde.
Zoals verwacht een wijze reactie van Ome Sersj.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou nee. Vroeger funkte RHCP de pan uit, maar de laatste 20 jaar is het zeuren met de mannen. Ze kunnen zó veel beter, maar het kabbelt maar aan en dat is zonde.
afkraken. je kunt beter goede muziek gaan luisteren. check eens een cd van Kelly Clarkson of de laatste EP van Carly Rae Jepsenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of de laatste EP van Carly Rae Jepsen
Dat verkoopt nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:25 schreef themauster het volgende:
Dat Justin Bieber dit ontdekt heeft, als hij zelf nou eens goede muziek ging maken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:54 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Blof![]()
![]()
![]()
Vast wel ja en anders de nieuwe Racoon, zodat ze nog even kunnen kletsen over die fantastische awards.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders Kensington of dat afschuwelijke Babysitters Circus
know'm sayin?
word? word.
Wat een topavond was dat he. I word er nu nog emotioneel van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef alors het volgende:
[..]
Vast wel ja en anders de nieuwe Racoon, zodat ze nog even kunnen kletsen over die fantastische awards.
En anders Kensington of dat afschuwelijke Babysitters Circus
Jeweetog!quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoals verwacht een wijze reactie van Ome Sersj.
Als je me zoekt, ik ben die ene in een wit-blauw-wit shirt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:47 schreef borisz het volgende:
Overigens zuipen in Heemskerk komende zondag. Allen op kosten van Ome Sersj, AD0,20 gaat promoveren naar de topklasse.
Dat niet..quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh daar maken ze er wel 10 jaar van
Ik grinnik, ik lach, maar toch jank ik van binnen.quote:
Wat slinger jij qua emoties vandaag, wil je erover praten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik grinnik, ik lach, maar toch jank ik van binnen.
* Sersjee gaat op de bank liggenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat slinger jij qua emoties vandaag, wil je erover praten?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Leukste twee uur van de week ook weer aangebroken.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Leukste twee uur van de week ook weer aangebroken.
Serious!quote:
C&S doen vanmiddag immers de girlband top zoveelquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Pino112 het volgende:
Wordt de MH nu al bekend gemaakt?
Vind het aardig laat, maarja, dat is 3FM.
Wel toffe plaat.
Ja, Coen en Sander draaien alleen maar girlband-plaatjes vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Pino112 het volgende:
Wel toffe plaat.
En elke andere radiozender in Nederlandquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Pino112 het volgende:
Wel toffe plaat.
Fok is traag en kut momenteel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:46 schreef CindieY het volgende:
What's up met FOK!? En wat is de nieuwe megahit dan?
Idd, ik dacht EW.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef alors het volgende:
[..]
C&S doen vanmiddag immers de girlband top zoveelMaar ik dacht dat Rob het zou doen of anders bij EW
Jeetje, wat een verhaal!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
* Sersjee gaat op de bank liggen
"Het begon allemaal toen ik op de kleuterschool met m'n duim tussen de deur kwam..."
* Sersjee begint hartverscheurend te huilen
* Sersjee valt uitgeput in slaap met de bewuste duim in z'n mond
quote:1 - Spice Girls - Wannabe
2 - Linda, Roos & Jessica - Ademnood
3 - Destiny's Child - Survivor
4 - All Saints - Never Ever
5 - Solid HarmoniE - I Want You To Want Me
6 - Close II You - Baby Don't Go
7 - Dolly Dots - Love Me Just A Little Bit More
8 - TLC - Waterfalls
9 - Spice Girls - Stop
10 - Girls Aloud - Jump
11 - Bangles - Eternal Flame
12 - Atomic Kitten - Whole Again
13 - En Vogue - Don't Let Go
14 - B*Witched - Cest La Vie
15 - Sugababes - Round Round
16 - Wow! - Keer op keer (loop maar naar de maan)
17 - Pussycat Dolls - Don't Cha
Dat is niet te analyserenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:23 schreef borisz het volgende:
Nou Roel geef eens een politieke analyse.
Sterker nog, vroeger was het standaard altijd zo dat de MH vrijdagochtend in de Arbeidsvitaminen bekend werd gemaakt door Gerard. Is een paar jaar terug pas veranderd naar de middag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef Pino112 het volgende:
Wel toffe plaat.
Oh dat heb ik nooit geweten, toen kende ik 3FM nog nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, vroeger was het standaard altijd zo dat de MH vrijdagochtend in de Arbeidsvitaminen bekend werd gemaakt door Gerard. Is een paar jaar terug pas veranderd naar de middag.
quote:
het staat ook op de site van de Rijdende Rechter, hebben ze vast even opgezocht in die tien minuutjesquote:
Had je die lijst niet ff kunnen spoilertaggen? heb zo mijn best gedaan em te ontlopenquote:
Pussycat Dollsquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Had je die lijst niet ff kunnen spoilertaggen? heb zo mijn best gedaan em te ontlopen
ik heb zoveel mogelijk geprobeerd niet te kijken, maar volgens mij staat mijn favoriet er niet tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
"ons" meidengroepje staat er niet in he?quote:
niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/5572
Bert heeft dit ook gedraaid iets na 5'en
Wow is eigenlijk meer mijn groepje omdat dat mijn jeugd wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"ons" meidengroepje staat er niet in he?
ja maar, jij wilde toch eigenlijk Raffish? die promootte je zo hard in dat topic dat helaas totaal niet liepquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wow is eigenlijk meer mijn groepje omdat dat mijn jeugd was
hoezo? enig eis is toch dat het een groepje is dat alleen uit meiden bestaat? kan prima dus.....wel een kutnummer imho trouwens.quote:
Ik steunde je actiequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar, jij wilde toch eigenlijk Raffish? die promootte je zo hard in dat topic dat helaas totaal niet liep
ik vermoed dat er 2 stemmen voor zijn binnengekomen.....als jij tenminste gestemd hebt natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik steunde je actieRaffish hoort er zeker in!
Ja heb al vrij snel gestemd, weet alleen nu al niet meer wat erin stond, sowieso ook WOWquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat er 2 stemmen voor zijn binnengekomen.....als jij tenminste gestemd hebt natuurlijk...
ik had dus raffish, wow-zomer, close2you, lindaroosjessica-ademnood en solidharmonie-i'll be there for you. slechts 2 hebben volgens mij de lijst gehaald...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja heb al vrij snel gestemd, weet alleen nu al niet meer wat erin stond, sowieso ook WOW
Close II You had ik ook bedenk ik me nu, vanwege Saschaquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had dus raffish, wow-zomer, close2you, lindaroosjessica-ademnood en solidharmonie-i'll be there for you. slechts 2 hebben volgens mij de lijst gehaald...
ik zou ze allemaal doen...sterker nog, hun lelijke nichtjes zou ik nog doen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Close II You had ik ook bedenk ik me nu, vanwege Sascha
dat "riverdance"stukjequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:25 schreef alors het volgende:
hier had ik ook echt een grafhekel aan toen, maar nu zing ik lekker mee
Wie en Vogue?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou ze allemaal doen...sterker nog, hun lelijke nichtjes zou ik nog doen!
ik heb zo het idee dat niet al die dames het even goed met elkaar konden vinden...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb ooit bij een optreden vooraan gestaan bij ze in de plaatselijk discotheek en alleen maar naar Sascha staan gapen
ook toen die Nadja recht voor mn neus stond, die vond dat niet helemaal grappig
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zo het idee dat niet al die dames het even goed met elkaar konden vinden...
quote:"Stond net een ree midden op de weg. Dus ik uitstappen en vragen waarom die een zonnebril op had, zegt ie: "Jah, omdat ik een Rayban".
volgens mij woont hij in Buren zelf, zelfs in de vesting dacht ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef 3rdRock het volgende:
Woont Ramon toevallig in het buitengebied van Buren? kan hij een lantaarnpaal huren!
die kun je ook vertellen met een rapper van 2unlimited...quote:
ik heb er een tweetje aan gewaagdquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij woont hij in Buren zelf, zelfs in de vesting dacht ik
zuurpruimquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef miieejj het volgende:
vind het niet zo'n leuke top17 eigenlijk
inderdaad, AK is de sky versie van de Girlbandsquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef alors het volgende:
Atomic Kitten, dit was wel echt zo'n Sky nummer, nog steeds trouwensIk had ze toen al niet hoog zitten maar die cover van Eternal Flame verdient echt wel een lijfstraf.
girls aloudquote:
ik hoorde laatste tringerfringer op skyradio langs komen ...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, AK is de sky versie van de Girlbands
met die cover zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hoorde laatste tringerfringer op skyradio langs komen ...
Dus? Dat is de nr1 van Nederland.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hoorde laatste tringerfringer op skyradio langs komen ...
tja .. tringerfringer is niet echt een sky radio band he..quote:
Nou en.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
tja .. tringerfringer is niet echt een sky radio band he..
helemaal niksquote:
Extreme ook niet, maar More Than Words komt vast wel eens voorbij...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
tja .. tringerfringer is niet echt een sky radio band he..
Hehe, op je wenken bediendquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef alors het volgende:
Atomic Kitten, dit was wel echt zo'n Sky nummer, nog steeds trouwensIk had ze toen al niet hoog zitten maar die cover van Eternal Flame verdient echt wel een lijfstraf.
Alors heeft zichzelf net opgehangen aan het gordijnkoord...quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Alors heeft zichzelf net opgehangen aan het gordijnkoord...
zo klopt ie voor mijquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:45 schreef rubbereend het volgende:
schuifelen eenzaam in een hoekje zitten op het klassenfeest
maar niet Sound ot Undergroundquote:
ken je d'r meer dan ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
gaat er volgend jaar nog een gemengdegroepjeslijst komen? met ehm...Steps en S Club 7 enzo?
En Sonic Youth, Pixies, Breeders...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
gaat er volgend jaar nog een gemengdegroepjeslijst komen? met ehm...Steps en S Club 7 enzo?
A teensquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
nee, die niet....ik zag ook geen Opeth in de boybandtopnogwatquote:
met Tooske Breugem!quote:
omgquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef rubbereend het volgende:
En de heren van B*E*D waren eigenlijk ook meer vrouwen dan mannen dus die waren alles
en Follow That Dream, met die ben saundersquote:
Ik dacht dat dat zinnetje anders ging...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef alors het volgende:
'Hoe dichter bij de nul, hoe dichter bij de hits'!! Sander
hoe dichter bij de nul.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zinnetje anders ging...
Hè getver.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
hoe vul jij je bugles?? ik zal maar niet insturen dat ik iedere avond een zak bugles met lauwwarme mannenpap consumeer...
waarom niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
hoe vul jij je bugles?? ik zal maar niet insturen dat ik iedere avond een zak bugles met lauwwarme mannenpap consumeer...
tja, ik vind het ook zonde om weg te gooien....quote:
nja, ik ben bang dat ze dan van de psychiatrische inrichting komen om me weer op te sluiten...quote:
paar dagen laten indrogen dan heb je croutons volgens Katinka Poldermanquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:09 schreef 3rdRock het volgende:
TLC-Waterfalls. RIP die ene van TLC.
[..]
tja, ik vind het ook zonde om weg te gooien....
oftewel, een girlband is schadelijk voor je gezondheidquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef alors het volgende:
Lisa Lopes ja, zijn eigenlijk al best veel doodJoelle, Guusje, Lisa...
klopt ja! geniaal liedjequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
paar dagen laten indrogen dan heb je croutons volgens Katinka Polderman
Staan Dolly Dots er ook in..? Ria Brieffies..quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oftewel, een girlband is schadelijk voor je gezondheid
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
Idd, doe het gewoon een week niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef CindieY het volgende:
Paultje Pils is pas een vreemde eend in de bijt in deze uitzending
quote:
ik breng je op ideeën?quote:
haha, een Dubbel D Dubbel CDquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb een dubbel-cd van de Dots. Leuk hoor.
tataaaaaquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Staan Dolly Dots er ook in..? Ria Brieffies..
Ik zag het al ja, maar toen zou het nog een spoiler zijn geweestquote:
ik zal met mijn tere ziel eens over je hoofd pisenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag het al ja, maar toen zou het nog een spoiler zijn geweestEn dat kan Rocks tere zieltje niet aan.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:20 schreef 3rdRock het volgende:
dit is niet de kerstversie
maar wel een ontzettende geile clip!
als die linkse ff dat lijntje rond d'r lippen weghaalt vind ik ze alle5 prima te doen. maar ik zei al eerder dat ik zelfs hun lelijke nichtjes zou doen...quote:
Sascha, tweede van linksquote:
zwarte band pijpen kan je niet zomaar afdoenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als die linkse ff dat lijntje rond d'r lippen weghaalt vind ik ze alle5 prima te doen. maar ik zei al eerder dat ik zelfs hun lelijke nichtjes zou doen...
in de clip de middelste. die lag de halve clip in haar veel te korte nachthemdje te kronkelen en naar me te lonkenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zwarte band pijpen kan je niet zomaar afdoen
het staat haar niet, en het staat uberhaupt eigenlijk niemand.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zwarte band pijpen kan je niet zomaar afdoen
nee?quote:
die is ook mooiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
verkeerde nummer..ik wilde I'll be there for you
Die had ik ook gekozen. Veel leuker, zo met dat ABBA-pianostukje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
verkeerde nummer..ik wilde I'll be there for you
oh, dat weet ik niet hoor. maar ik vind het liedje gewoon leukerquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die had ik ook gekozen. Veel leuker, zo met dat ABBA-pianostukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |