idem. upc-klant.quote:
hebben ze de boel geblokkeerd? dacht dat UPC daar niet aan deed gisteren kon ik er nog opkomenquote:
geen idee. ik kon er vanochtend nog opkomen dacht ik, iig gisterenavond nog ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hebben ze de boel geblokkeerd? dacht dat UPC daar niet aan deed gisteren kon ik er nog opkomen
en dat voor zo'n zouteloze poepband.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:14 schreef alors het volgende:
Alwéér RHCP
donderdag 19-04-2012 18:08 Red Hot Chili Peppers Dani California
donderdag 19-04-2012 14:47 Red Hot Chili Peppers Other Side
donderdag 19-04-2012 12:05 Red Hot Chili Peppers Hump De Bump
donderdag 19-04-2012 07:20 Red Hot Chili Peppers Look Around
RHCPquote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat voor zo'n zouteloze poepband.
joepiequote:Op donderdag 19 april 2012 18:30 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge morgen bij EW
Nee, ik vind hem echt niet leuk of grappig, geforceerd en voorspelbaar eerder.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
JvK is een baas alors, kom op geef toe
DJ Free is een heldquote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef miieejj het volgende:
heey... ik had van de week tringerfinger op skyradio gehoord... ( ik was aan 't sporten..)
Helemaal niet erg, zo missen de mensen die moeten werken niet veelquote:
Ja, nu mag het idd wel wat sneller...quote:
Niet te hard, anders floept 'ie weer weg! Fok! is wat verlegen op het momentquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik leef ook nog! maar ik denk dat ik maar eens richting bed ga.....en dan morgen de girlband top 17! ik zit om 16u klaar hoor
Cool, toen was ik er niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er was eerder op de avond een dikke downtime.
Ik pas me gewoon aan aan Fok!, tempo bevalt me welquote:Op donderdag 19 april 2012 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat door Fok komt. Deze post zie ik ook pas na 3 minuten.
Ik niet, ik ga slapenquote:Op donderdag 19 april 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan aan Fok!, tempo bevalt me wel
Vaag... Ik zag in MyAT dat je een post had geplaatst, maar hier niet.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat voor zo'n zouteloze poepband.
Heb niet geluisterd, ik liet me in elkaar beuken op dat moment!quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
hebben knut en sandra het vandaag nog over Frankie Dane gehad?
Niet zo meemiepen Roel. Zo slecht is RHCP echt niet. Is gewoon leuke rockmuziek.quote:
Nou nee. Vroeger funkte RHCP de pan uit, maar de laatste 20 jaar is het zeuren met de mannen. Ze kunnen zó veel beter, maar het kabbelt maar aan en dat is zonde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet zo meemiepen Roel. Zo slecht is RHCP echt niet. Is gewoon leuke rockmuziek.
Ik heb dat hier nogquote:Op donderdag 19 april 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaag... Ik zag in MyAT dat je een post had geplaatst, maar hier niet.![]()
Slaap lekker mop!!![]()
`quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou nee. Vroeger funkte RHCP de pan uit, maar de laatste 20 jaar is het zeuren met de mannen. Ze kunnen zó veel beter, maar het kabbelt maar aan en dat is zonde.
Zoals verwacht een wijze reactie van Ome Sersj.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou nee. Vroeger funkte RHCP de pan uit, maar de laatste 20 jaar is het zeuren met de mannen. Ze kunnen zó veel beter, maar het kabbelt maar aan en dat is zonde.
afkraken. je kunt beter goede muziek gaan luisteren. check eens een cd van Kelly Clarkson of de laatste EP van Carly Rae Jepsenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of de laatste EP van Carly Rae Jepsen
Dat verkoopt nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:25 schreef themauster het volgende:
Dat Justin Bieber dit ontdekt heeft, als hij zelf nou eens goede muziek ging maken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:54 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Blof![]()
![]()
![]()
Vast wel ja en anders de nieuwe Racoon, zodat ze nog even kunnen kletsen over die fantastische awards.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders Kensington of dat afschuwelijke Babysitters Circus
know'm sayin?
word? word.
Wat een topavond was dat he. I word er nu nog emotioneel van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef alors het volgende:
[..]
Vast wel ja en anders de nieuwe Racoon, zodat ze nog even kunnen kletsen over die fantastische awards.
En anders Kensington of dat afschuwelijke Babysitters Circus
Jeweetog!quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoals verwacht een wijze reactie van Ome Sersj.
Als je me zoekt, ik ben die ene in een wit-blauw-wit shirt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:47 schreef borisz het volgende:
Overigens zuipen in Heemskerk komende zondag. Allen op kosten van Ome Sersj, AD0,20 gaat promoveren naar de topklasse.
Dat niet..quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh daar maken ze er wel 10 jaar van
Ik grinnik, ik lach, maar toch jank ik van binnen.quote:
Wat slinger jij qua emoties vandaag, wil je erover praten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik grinnik, ik lach, maar toch jank ik van binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |