Ik zie het ook niet als troll, ik denk gewoon dat je het mis hebt.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal het voor je zoeken 1 van deze dagen
Het is serieus geen troll reactie van mij
Dan is dat per dit jaar, want ik lees dit:quote:Op donderdag 19 april 2012 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Let nou maar op
De beschermde status in die laatste voorronde is er niet meer
quote:FC Twente geniet tijdens de loting voor de derde voorronde nog een beschermde status. De kans is klein dat dit ook in de vierde voorronde het geval is
Je vergeet er één, die nu ook nog gewoon boven jullie staat...quote:Op donderdag 19 april 2012 18:28 schreef Buitendam het volgende:
Om tweede te worden zul je 2 van de 3 uit het rijtje AZ, Ajax en Twente achter je moeten houden, en dat lijkt mij te veel van het goeie.
De gevaarlijkste.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vergeet er één, die nu ook nog gewoon boven jullie staat...
Nee, was geen vergissing. Die heb ik gezien het programma bewust niet opgenomen in het rijtje.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vergeet er één, die nu ook nog gewoon boven jullie staat...
Neen, thuis tegen AZquote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De gevaarlijkste.
Feyenoord, en die moeten ook nog thuis tegen Twente dacht ik.
Bold statement.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, was geen vergissing. Die heb ik gezien het programma bewust niet opgenomen in het rijtje.
Noem maar wat wedstrijdjes danquote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Haha, zijn ze echt aangeklaagd?
Shit.. dat dat kan.. bij ajax hoor je dat zo vaak..
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Shit.. dat dat kan.. bij ajax hoor je dat zo vaak..
Zie signature.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef Roypsv het volgende:
psv wordt gewoon nog kampioen. mark my words
Weet niet wat jij gebruikt, maar het laat je rare dingen zeggen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef Roypsv het volgende:
psv wordt gewoon nog kampioen. mark my words
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Oidipous het volgende:
PSV aangeklaagd voor spreekkoren wat je doorgaans elke week hoort in de competitie. 't moet niet gekker worden.
Clubliefde?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet niet wat jij gebruikt, maar het laat je rare dingen zeggen.
nu klopt het.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Shit.. dat dat kan.. bij Ado hoor je dat zo vaak..
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, was geen vergissing. Die heb ik gezien het programma bewust niet opgenomen in het rijtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |