WHY YOU LITTLEquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:29 schreef Mystikvm het volgende:
Voor mijn doen uitgeslapen.
Droge bek ook, mijn tong blijft helemaal aan mijn verhemelte plakken
Er zijn drie schema's.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat kan je dus netjes aangeven bij beide. Maar ze staan alletwee al op 'geen actie ondernemen' dus wel vaag.
Ik weet nu al dat mijn energieschema vandaag op lage prestaties staatquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Er zijn drie schema's.
Hoge prestaties, gebalanceerd en lage prestaties of zoiets
Dat staat los van het schema. Kan je wel afhankelijk instellen, maar viaquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:34 schreef Crutch het volgende:
Er zijn drie schema's.
Hoge prestaties, gebalanceerd en lage prestaties of zoiets
Braaf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:41 schreef Geester het volgende:
Ik heb een droge mond, een verstopte neus en een schraal strottenhoofd
Last van mijn voeten
En oogkassen
Het is te merken ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat ik wel vermoed dat m'n funct gesprek goed zal gaan.. wordt ik langzaam steeds zenuwachtiger
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
And now for something completely different:
A spider eating a snake.
[ afbeelding ]
Het is een beetje een dooddoener om je te vertellen dat het wel mee gaat vallen maar...quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat ik wel vermoed dat m'n funct gesprek goed zal gaan.. wordt ik langzaam steeds zenuwachtiger
In het kader van mijn opleiding ben ik ook bezig met beoordelenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:57 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zing je altijd gelijk over mijn dm's, ze gaan dit doorkrijgen.
Dan mag je veel hopen denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:01 schreef Geester het volgende:
Ik hoop dat het lekker weer wordt dit weekend
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:03 schreef SicSicSics het volgende:
Lady stardust sang his songs?
Mogguh!
Ok, goed... En Bowie was altijd al een beetje... Off.quote:
Je wist toch wel dat lady stardust een man was?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ok, goed... En Bowie was altijd al een beetje... Off.
Voetballen in de regen ben ik toch niet zo fan van...quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Als ik moet voetballen mag het wel iets regenen
Iddquote:
Niet meteen, nee!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
Je wist toch wel dat lady stardust een man was?
Dat wilde ik ook doen, maar ben toch maar weer op mijn fietsje geklommen.quote:
Geen koffie in huis kom ik net achterquote:
Ik twijfelde ook vet lang, pas toen ik mn haren gedaan had en schoenen aan etc besloot ik te blijvenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen, maar ben toch maar weer op mijn fietsje geklommen.
Geniet van je vrije dag!quote:
Je baas denkt, die shifto heb ik vandaag niet nodig?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook vet lang, pas toen ik mn haren gedaan had en schoenen aan etc besloot ik te blijven
Thanksquote:
Mijn werkgever en denkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je baas denkt, die shifto heb ik vandaag niet nodig?
Ben ook wel beniewd hoe dat zomaar kan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je baas denkt, die shifto heb ik vandaag niet nodig?
Hij presteerde goed onder het bureau gisterenmiddagquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ook wel beniewd hoe dat zomaar kan.
Maar het is nog zo vroehoeg. Wat zei Zooey nu over de ochtendenquote:
Gefeliquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben jarig, wie wil er langs komen:
[ afbeelding ]
Cheetos! Ik ben onderweg!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je dat nu wel doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
om nom nom wel opschieten want honger
Baas!quote:
Hij gaat zo boodschappen doen heeft ie gezegdquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Baas!Ben trots op je
Zorg jij nog voor drniken voor vanavond als je toch de hele dag thuis bent?
Gefeliciteerd muhahaha!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Baas!Ben trots op je
Zorg jij nog voor drniken voor vanavond als je toch de hele dag thuis bent?
Ik kom net terugquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij gaat zo boodschappen doen heeft ie gezegd
Jazeker ja! Bier vergetenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Ik kom net terug
Kga vanmiddag nog wel een keer... gvd
Hahaha prutsahquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
Ik kom net terug
Kga vanmiddag nog wel een keer... gvd
Hij heeft vast ook al gestofzuigd en de ramen gezeemd. Echte metroman, die shifto. Kopen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Harajuku. het volgende:
Is ie vrij, gaat ie om 0900 naar de supermarkt, wtf
Ik besloot pas op het laatste moment niet te werken dus was al helemaal wakker en klaar, plus ik wilde koffie en dat had ik gvd niet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Harajuku. het volgende:
Is ie vrij, gaat ie om 0900 naar de supermarkt, wtf
Bitch, niet mij zomaar verkopen als we nog plannen hebben samenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook al gestofzuigd en de ramen gezeemd. Echte metroman, die shifto. Kopen?
wat een held ben jij!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
Bier vergeten!?!Dat kan toch niet?
Ik heb altijd bier in huis, en reserve bier, voor als het bier op is en ik nog geen tijd heb gehad om nieuwe te halen. Maar vergeten!?!
Juist!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
Bier vergeten!?!Dat kan toch niet?
Ik heb altijd bier in huis, en reserve bier, voor als het bier op is en ik nog geen tijd heb gehad om nieuwe te halen. Maar vergeten!?!
Deal!quote:
Bier..?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Deal!
Les 1: Wat mag je nooit vergeten?
Succes!quote:
Geslaagd! MohMi, kratje!quote:
aaah en iddquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen die voor me betalen laten me altijd komen.
Ze heeft functioneringsgesprek!
en nat? (hihih)quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
OMG ZOMER OMG IK WERD NET KEIWARM IN DE ZON
Geniet er maar van zo lang het nog kanquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
quote:In de ochtend trekt een gebied met bewolking en enkele buien van west naar oost over het land. In de middag kan plaatselijk onweer voorkomen. De middagtemperatuur ligt tussen 11 graden langs de westkust en 15 in het oosten. De wind is meestal zwak tot matig uit zuidwestelijke richtingen.
Hoe kan daar zon zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |