Hahaha prutsahquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
Ik kom net terug
Kga vanmiddag nog wel een keer... gvd
Hij heeft vast ook al gestofzuigd en de ramen gezeemd. Echte metroman, die shifto. Kopen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Harajuku. het volgende:
Is ie vrij, gaat ie om 0900 naar de supermarkt, wtf
Ik besloot pas op het laatste moment niet te werken dus was al helemaal wakker en klaar, plus ik wilde koffie en dat had ik gvd niet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Harajuku. het volgende:
Is ie vrij, gaat ie om 0900 naar de supermarkt, wtf
Bitch, niet mij zomaar verkopen als we nog plannen hebben samenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook al gestofzuigd en de ramen gezeemd. Echte metroman, die shifto. Kopen?
wat een held ben jij!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
Bier vergeten!?!Dat kan toch niet?
Ik heb altijd bier in huis, en reserve bier, voor als het bier op is en ik nog geen tijd heb gehad om nieuwe te halen. Maar vergeten!?!
Juist!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
Bier vergeten!?!Dat kan toch niet?
Ik heb altijd bier in huis, en reserve bier, voor als het bier op is en ik nog geen tijd heb gehad om nieuwe te halen. Maar vergeten!?!
Deal!quote:
Bier..?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Deal!
Les 1: Wat mag je nooit vergeten?
Succes!quote:
Geslaagd! MohMi, kratje!quote:
aaah en iddquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen die voor me betalen laten me altijd komen.
Ze heeft functioneringsgesprek!
en nat? (hihih)quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
OMG ZOMER OMG IK WERD NET KEIWARM IN DE ZON
Geniet er maar van zo lang het nog kanquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
quote:In de ochtend trekt een gebied met bewolking en enkele buien van west naar oost over het land. In de middag kan plaatselijk onweer voorkomen. De middagtemperatuur ligt tussen 11 graden langs de westkust en 15 in het oosten. De wind is meestal zwak tot matig uit zuidwestelijke richtingen.
Hoe kan daar zon zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |