WHY YOU LITTLEquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:29 schreef Mystikvm het volgende:
Voor mijn doen uitgeslapen.
Droge bek ook, mijn tong blijft helemaal aan mijn verhemelte plakken
Er zijn drie schema's.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat kan je dus netjes aangeven bij beide. Maar ze staan alletwee al op 'geen actie ondernemen' dus wel vaag.
Ik weet nu al dat mijn energieschema vandaag op lage prestaties staatquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Er zijn drie schema's.
Hoge prestaties, gebalanceerd en lage prestaties of zoiets
Dat staat los van het schema. Kan je wel afhankelijk instellen, maar viaquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:34 schreef Crutch het volgende:
Er zijn drie schema's.
Hoge prestaties, gebalanceerd en lage prestaties of zoiets
Braaf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:41 schreef Geester het volgende:
Ik heb een droge mond, een verstopte neus en een schraal strottenhoofd
Last van mijn voeten
En oogkassen
Het is te merken ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat ik wel vermoed dat m'n funct gesprek goed zal gaan.. wordt ik langzaam steeds zenuwachtiger
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
And now for something completely different:
A spider eating a snake.
[ afbeelding ]
Het is een beetje een dooddoener om je te vertellen dat het wel mee gaat vallen maar...quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat ik wel vermoed dat m'n funct gesprek goed zal gaan.. wordt ik langzaam steeds zenuwachtiger
In het kader van mijn opleiding ben ik ook bezig met beoordelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |