SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 20-04-2012 18:19:41 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jij wil mij bijzonder vaak knuffelen nu het zeker is dat S. en ik niets meer doenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:40 schreef Muisraket het volgende:
Goeien TT inderdaad. En sorry handje, ik altijd met mijn vooroordelen. Zondag een goedmaakknuffel.
Inb4 een jellybelly DJ die gaat mekkeren.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wil mij bijzonder vaak knuffelen nu het zeker is dat S. en ik niets meer doen
Nou ik denk het welquote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! En dat is toch helemaal niet meer zeker?
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou ik denk het wel![]()
[ afbeelding ]
?quote:
AH BAH!quote:
Ja maar ik heb niet zulke foto's, die ook nog eens op internet staan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
?
Baby's eten altijd lichtelijk onsmakelijk, maar ik neem aan dat je ook gewoon foto's van jezelf hebt gezien toen je klein was en te eten kreeg?
Bij mijn moeder zijn er van die mensen die alles onderpoepen en het dan op de muren en deuren smerenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Misschien is mijn idee van wat vies is ook wel wat anders door mijn opleiding en door allerlei verhalen van geneeskundestudenten/tijdschriften en mijn moeder.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Misschien is mijn idee van wat vies is ook wel wat anders door mijn opleiding en door allerlei verhalen van geneeskundestudenten/tijdschriften en mijn moeder.
Ah vandaar dat jij altijd zulke vieze dingen verzint, dit verklaart een hoop.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mijn moeder zijn er van die mensen die alles onderpoepen en het dan op de muren en deuren smeren
Nee die vieze dingen komen vanzelf naar boven, daar heb ik geen hulp bij nodig.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah vandaar dat jij altijd zulke vieze dingen verzint, dit verklaart een hoop.
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, voortgangsgesprek ook weer overleefd.
En nog maar 1 dag en dan weekend
Nicequote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, voortgangsgesprek ook weer overleefd.
En nog maar 1 dag en dan weekend
/carequote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of heeft shifto ons verlaten voor het loslaten van je ex topic?
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/careDaar maakt hij zeker meer kans op e-punani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |