abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5179485
Waar is de zelfbenoemde leider van de oppositie uit het vorige parlement gebleven? Durft hij ook geen oppositie meer te voeren of vond het het belangrijker aan de rand van zijn zwembad in Frankrijk te vertoeven dan de regeringsverklaring te bespreken in de kamer?
  zondag 28 juli 2002 @ 19:19:43 #2
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_5179585
Dat vroeg ik me van de week ook al af toen Femke Halsema het woord voerde namens Groen Links bij het bespreken van de regeringsverklaring in de Tweede Kamer.

Familie-omstandigheden? Ziek?

pi_5179766
Je klinkt als een gefrustreerde LPF'er Hiz
pi_5179778
quote:
Op zondag 28 juli 2002 19:50 schreef gelly het volgende:
Gooi het daar maar op, linkse fluim
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 juli 2002 @ 20:20:40 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_5179994
persoonlijk vond k t helemaal nie erg dat ie dr nie was, k mag graag naar mevrouw Halsema kijken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_5180258
quote:
Op zondag 28 juli 2002 19:50 schreef gelly het volgende:
Ik ben geen LPF-er en ik steun de LPF niet, ik vraag me gewoon af waar hij zit. Ik vind het a-typisch gedrag voor meneer Rosemöller, onder normale omstandigheden hing hij altijd rond de interuptie microfoon, met zo'n akelig verbeten trek op zijn gezicht. En voor zover ik weet is hij nog steeds fractie-voorzitter van Groen-Links.
pi_5180282
Marijnissen was er de vorige keer niet bij vanwege een hernia. Weten wij veel, het kan van alles zijn. Boeiend.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_5180311
quote:
Op zondag 28 juli 2002 21:00 schreef Meneer_Aart het volgende:
Marijnissen was er de vorige keer niet bij vanwege een hernia. Weten wij veel, het kan van alles zijn. Boeiend.
Dat Marijnissen gezondheidsredenen had om er niet bij te zijn wisten we. Maar waarom is de afwezigheid van de leider van Groen Links zo omhuld met geheimzinnigheid?

We hebben het wel over de man die dacht dat hij zo'n beetje in z'n eentje tegen Paars oppositie voerde.

pi_5180394
Hij gaat misschien nog steeds gebukt onder bedreigingen...

Of is al op vakantie...

Of hij bekijkt het filmpje met Frans Bromet nog es en schaamt zich diep

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 28 juli 2002 @ 21:26:32 #11
136 V.
Like tears in rain...
pi_5180542
quote:
Op zondag 28 juli 2002 20:20 schreef rubbereend het volgende:
k mag graag naar mevrouw Halsema kijken
Maar als ze d'r bek opentrekt krijg ik de onbedwingbare neiging die anderhalve kilo Opperdoesen achter haar huig vandaan te trappen

Wat een zeurtopic, zeg...

Get a life.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 28 juli 2002 @ 22:26:53 #12
10090 waspman
life is sweet
pi_5181335
quote:
Op zondag 28 juli 2002 20:20 schreef rubbereend het volgende:
k mag graag naar mevrouw Halsema kijken
je valt op vrouwen met snor?
pi_5181443
quote:
Op zondag 28 juli 2002 21:26 schreef Verbal het volgende:

Get a life.

Dat vertelde ik HiZ laatst ook al .
pi_5182399
quote:
Op zondag 28 juli 2002 22:34 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Dat vertelde ik HiZ laatst ook al .

Het viel me al op dat links defensief reageert als je het falen van hun leiders ter discussie stelt.
pi_5182420
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:26 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het viel me al op dat links defensief reageert als je het falen van hun leiders ter discussie stelt.

"falen van hun leiders .."

Je wordt met de dag hilarischer Hiz.

pi_5182503
quote:

[..]

Precies.

Maar Paul wordt bedreigd dus geen grapjes maken of ironie of sarcasme ten toon spreiden, dat is niet gepast....

zondag 28 juli 2002 @ 23:32:28 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5182511
quote:

HiZ, ik snap de je ernstig teleurgesteld bent in jouw LPF-clubje, maar probeer a.u.b. die frustratie niet af te reageren op deze manier?

Jeetje, wat maak jij jezelf de laatste tijd volkomen belachelijk.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_5182558
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:27 schreef gelly het volgende:

[..]

"falen van hun leiders .."

Je wordt met de dag hilarischer Hiz.

Bedoel je dat ik Leider had moeten schrijven?
pi_5182578
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:32 schreef golfer het volgende:

[..]

HiZ, ik snap de je ernstig teleurgesteld bent in jouw LPF-clubje, maar probeer a.u.b. die frustratie niet af te reageren op deze manier?

Jij maakt jezelf belachelijk door een volstrekt normale vraag; 'waar is de leider van de tweede oppositie-partij' belachelijk te noemen.

P.S. De LPF heeft mij helemaal niet teleurgesteld, ik had namelijk geen verwachtingen van ze.

pi_5182602
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Volgens mij is Hiz helemaal niet teleurgesteld in zijn clubje, want het is nooit zijn clubje geweest.

Ik zie niet in waarom hij zich belachelijk maakt.

Ik vroeg het me eerlijk gezegd ook al af.
Waar is Paultje?

zondag 28 juli 2002 @ 23:39:19 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5182613
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:36 schreef HiZ het volgende:

Jij maakt jezelf belachtelijk door een volstrekt normale vraag; 'waar is de leider van de tweede oppositie-partij' belachelijk te noemen.

Oké, dan maar weer over tot de orde van de dag met jouw Leider?
Pim Fortuyn
Je begint erg voorspelbaar te worden en helaas niet meer zo genuanceerd als je ooit was.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 28 juli 2002 @ 23:40:48 #22
136 V.
Like tears in rain...
pi_5182633
quote:

[..]

Nou, ik vind anders dat Pim ook wel terug had kunnen komen uit Italië terwijl zijn partij in de bankjes plaatsnam

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5182663
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Pim Fortuyn
Je begint erg voorspelbaar te worden en helaas niet meer zo genuanceerd als je ooit was.

Pim Fortuyn mijn Leider? Het was je zeker ontgaan dat:
1. ik verklaard heb voor de verkiezingen dat ik niet gestemd zou hebben op Pim Fortuyn als hij nog geleefd had;
2. ik verklaard heb voor de verkiezingen dat mijn stem op het lijk van Pim Fortuyn een protestsstem was;
3. dat ik geen enkele verwachting had van de partij LPF en dat juist het feit dat ik geen verwachtingen had de LPF een uitstekend verhikel maakte voor het uitbrengen van een proteststem.
pi_5182680
quote:
Op zondag 28 juli 2002 20:57 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik ben geen LPF-er en ik steun de LPF niet, ...

quote:
FYI : Ik werd Pim Fortuynstemmer op 7 mei 2002, kort na 6 uur
Geloofwaardiger word je ook al niet Hiz
  zondag 28 juli 2002 @ 23:45:36 #25
136 V.
Like tears in rain...
pi_5182714
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:44 schreef gelly het volgende:

FYI : Ik werd Pim Fortuynstemmer op 7 mei 2002, kort na 6 uur

Moest je daar 24 uur over 'nadenken', Hiz?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5182729
quote:

[..]

[..]

De geciteerde stukken zijn anders volstrekt in overeenstemming met wat ik net zei. Moet ik mijn 'stemverklaringen' van tussen de moord en de verkiezingen er even bij zoeken of zo?

P.S. mag ik er even op wijzen dat daar staat 'Pim Fortuynstemmer'?

pi_5182890
quote:

[..]

[..]

Jij moet beter lezen, toen en nu .
pi_5182939
Het zoeken duurde even, maar ik heb het toch gevonden, en fyi, zelfs in Ik stem op Pim postuum! herhaalde ik mijzelf al.
quote:
Door HiZ - woensdag 08 mei 2002 01:47
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben geen LPF stemmer, ik ben een Pim Fortuyn stemmer.
Maar als ik mijn ogen richt op de LPF, dan zie ik een partij die niet van de familie van Fortuyn is, en ook niet van Harry Mens. Het was de partij van PIM Fortuyn. En nu pappie dood is zijn het de kinderen die met de boedel zitten. Ken ik ze al? Nope, hoewel winnie de Jong meteen al de indruk maakte een bitch met ballen te zijn, Varela een leuke jongen, maar misschien net iets te jong voor het Catshuis. Maar het maakt me allemaal niet zo heel veel uit.

Met mijn stem op Fortuyn maak ik duidelijk dat ik liever op een lijk stem dan op iemand van de gevestigde partijen. De ultieme proteststem wat mij betreft. Dat ik daarmee toevallig wat zetels doe toevallen aan een partij die ik niet zo goed ken, het zij zo. Elke zetel die zij krijgen is er eentje die niet aan de regenten toevalt.

Maar zoals ik al zei, ik ben een Pim Fortuyn stemmer, sinds maandag 6 mei, iets na 6 uur.

Waar die 7 mei vandaan kwam weet ik niet, het zal wel een typfout zijn geweest.
pi_5182953
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Jij moet beter lezen, toen en nu .

nu kan hij het nog een keer lezen, misschien dat het deze keer beter lukt
  maandag 29 juli 2002 @ 00:02:05 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5182980
Maar om je originele vraag te beantwoorden, geen idee waar Paul is, misschien privé-omstandigheden?

Hoe dan ook deed Femke het ook niet slecht want tijdens debat van 26-7:

quote:
De Tweede Kamer heeft vandaag unaniem steun gegeven aan een motie van Femke Halsema over het politieke klimaat in Nederland. Deze motie onderstreept het belang van de vrijheid van meningsuiting en van een levendig en scherp maar respectvol publiek debat. Politici en burgers mogen nooit worden bedreigd om wat ze zeggen of denken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_5183012
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:00 schreef HiZ het volgende:

[..]

nu kan hij het nog een keer lezen, misschien dat het deze keer beter lukt

Ik poste die quote vlak na jou bericht die ik nog niet gelezen had. Mijn fout dus.
pi_5183108
Of misschien zit hij te wachten 'tot er wat leuks voorbij komt'?
  maandag 29 juli 2002 @ 00:10:28 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5183131
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:08 schreef HiZ het volgende:
Een kogel van rechts?
Poef.....gone! ©golfer
pi_5183166
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Een kogel van rechts?

over je belachelijk maken gesproken....
pi_5183210
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:08 schreef HiZ het volgende:
Ik denk niet dat hij dat hij zo weg zou gaan, daar is hij veels te verbeten voor.

Als ik hem zie in dat filmpje van Bromet, die blik in de ogen als de naam Fortuyn valt...die felheid en verbetenheid, nee dat zou gezichtsverlies zijn, lijkt me voor hem.

pi_5183546
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:02 schreef golfer het volgende:
Maar om je originele vraag te beantwoorden, geen idee waar Paul is, misschien privé-omstandigheden?
Yep, familie-omstandigheden om precies te zijn. Is dus verder weinig mysterieus aan.
pi_5183720
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij dat hij zo weg zou gaan, daar is hij veels te verbeten voor.

Als ik hem zie in dat filmpje van Bromet, die blik in de ogen als de naam Fortuyn valt...die felheid en verbetenheid, nee dat zou gezichtsverlies zijn, lijkt me voor hem.

Ik ken dat filmpje van Bromet niet, maar ik heb hem wel live zien optreden in een debat. Koude rillingen van het fanatisme dat hij uitstraalde.
pi_5183728
quote:

[..]

Een kogel van rechts?

Dit is wat het linkse smaldeel 'genuanceerd' noemt?
pi_5183782
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dit is wat het linkse smaldeel 'genuanceerd' noemt?

Dat jij het woord "genuanceerd" überhaupt nog durft te gebruiken
  maandag 29 juli 2002 @ 01:04:43 #40
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5183823
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik ken dat filmpje van Bromet niet, maar ik heb hem wel live zien optreden in een debat. Koude rillingen van het fanatisme dat hij uitstraalde.

Dat had ik nou ook toen je door je 'fascisme van Groen Links' psychotische episode ging.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_5183882
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:04 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Dat had ik nou ook toen je door je 'fascisme van Groen Links' psychotische episode ging.

Hoe kom je erbij dat ik daar tegenwoordig anders over denk?
pi_5183890
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat jij het woord "genuanceerd" überhaupt nog durft te gebruiken

Ik ervaar het niet als een falen van mijn kant als jij mijn schrijfsels fout interpreteert.
pi_5183916
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:10 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik ervaar het niet als een falen van mijn kant als jij mijn schrijfsels fout interpreteert.

Aan je "schrijfsels" valt weinig te intepreteren. Het is stompzinnig ongenuanceerd gebral.
pi_5183925
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Aan je "schrijfsels" valt weinig te intepreteren. Het is stompzinnig ongenuanceerd gebral.

Bewijs dat maar eens, en dan niet met selectieve quotes die het tegendeel bewijzen.
pi_5183926
quote:

[..]

Een kogel van rechts?

Grote jongen, golfer.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  maandag 29 juli 2002 @ 01:14:23 #46
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5183929
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:09 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik daar tegenwoordig anders over denk?

Ik heb je ook wel minder rabiaat bezig gezien dus ik dacht ik gun je het voordeel van de twijfel
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_5183962
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:14 schreef HiZ het volgende:

[..]

Bewijs dat maar eens, en dan niet met selectieve quotes die het tegendeel bewijzen.

Ach, van mensen die termen als "linkse maffia" te pas en te onpas gebruiken valt weinig genuanceerds te verwachten niet?
pi_5183965
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:14 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ik heb je ook wel minder rabiaat bezig gezien dus ik dacht ik gun je het voordeel van de twijfel

For the record then : Ik vind Groen Links nog steeds een fascistoïde club.
pi_5183971
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Ach, van mensen die termen als "linkse maffia" te pas en te onpas gebruiken valt weinig genuanceerds te verwachten niet?

Van mensen die niet kunnen lezen nog minder.
pi_5184008
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hier nog te zien :
http://www.sp.nl/nieuws/indemedia/fransbromet.stm
of hier :
http://www.vpro.nl/programma/7dagen/index.shtml?2785571+2894409+7259082

Interviews met alle lijsttrekkers. Paul als eerste.

Hij voelde zich onjuist bejegend door Bromet en heeft na het interview de andere lijsttrekkers gebeld om hen te waarschuwen voor Bromet.
(Fortuyn heeft gewoon een interview afgelegd overigens, was als eerste benaderd. Zou Paul hem anders ook gebeld hebben )

Andere lijsttrekkers trokken daarop hun eerder toegezegde medewerking in, tot verbazing van Bromet, die nog geprobeerd heeft de overige lijsttrekkers duidelijk te maken dat Paul er toch echt naast zat.
Hetinterview was goed verlopen, er heerste geen nare sfeer, zoals Paul suggereerde.

Bromet heeft toen Paul weer gebeld en hem aangeboden de video eerst te bekijken.

Paul vond dat hij er toch niet zo slecht overkwam als hij eerst dacht en heeft toen weer de andere lijsttrekkers gebeld om hun te vertellen dat ze zich toch wel door Bromet konden laten interviewen.

Hetgeen gebeurd is.
Door de moord op PF is het programma alsnog niet uitgezonden.

pi_5184042
Dit wordt er op de site van de SP gezegd :
quote:
Frans Bromet, de roemruchte programmamaker die vanachter zijn camera de meest indringende vragen kan stellen, wilde aan de vooravond van de verkieingen van 15 mei een aantal portretten maken van de lijsttrekkers.
Hier vindt u zijn unieke verhaal: "De verkiezingen van Frans Bromet". Het is in verband met de moord op Pim Fortuyn nooit uitgezonden. Maar hier en bij de VPRO nog wel te zien. Het verhaal is bijzonder omdat het een unieke inkijk geeft in hoe het leven van een programmamaker eruit ziet als politici gaan bepalen wat ie wel en wat ie niet mag.
Heel grappig, dat laatste, overigens
pi_5184165
Bedankt voor die link,

Rosenmöller raakt helemaal in de stress als hij moet vertellen dat hij in een twee-onder-een-kap in Driebergen woont. Hij durft niet eens te zeggen dat hij mooi woont.

Maar wat ik nog veel erger vind is de manier waarop de andere partijen kennelijk het doodnormaal vinden om één front te vormen tegen een journalist.

pi_5184217
Als de naam Fortuyn valt, heeft Bromet het helemaal gedaan

Paul : U overweegt wel om op Fortuyn te stemmen zeker?

Bromet : dat hoort tot een van de mogelijkheden, ja

Dat was het punt waarop Paul vond dat de sfeer naar begon te worden, denk ik.

En dat hij daarom bepaald heeft voor een Thom de Graaf dat hij zich beter niet kon laten interviewen door Bromet... en die geeft daar braaf gevolg aan, zomder de beelden gezien te hebben...

pi_5184261
Opvallend hoe weinig aandacht dit eigenlijk heeft gekregen in de media. Het is een schandaal van de eerste orde. Vooral dat telefoongesprek met die D66-vrouw is een eyeopener.

Bromet zegt het heel treffend 'alsof je bij Paul Rosenmöller een examen moet afleggen om met Thom de Graaf te mogen spreken. Ik ben blij dat ik mijn stem niet zoals voorheen op D66 heb uitgebracht, wat een stelletje dweilen zijn dat zeg. Je vraagt je af of ze zich er niet voor schamen dat de D van democraten in hun naam zit.

pi_5184323
De manier waarop Paul reageert aan de telefoon met Bromet doet me erg denken aan zijn reactie toen hij werd aangesproken op het geval Singh Varma.

Hoe lul ik mij eruit, les 6.

pi_5184410
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:51 schreef milagro het volgende:
De manier waarop Paul reageert aan de telefoon met Bromet doet me erg denken aan zijn reactie toen hij werd aangesproken op het geval Singh Varma.

Hoe lul ik mij eruit, les 6.

Als ik hem was zou ik me ook niet meer durven vertonen in Den Haag. Maar ja, Groen Linkser he.
pi_5190030
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

Jij maakt jezelf belachelijk door een volstrekt normale vraag; 'waar is de leider van de tweede oppositie-partij' belachelijk te noemen.

Het is alleen dat jij het vraagt.
pi_5190987
Gaat dit topic nog ergens over?
  maandag 29 juli 2002 @ 16:43:25 #59
136 V.
Like tears in rain...
pi_5191173
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:27 schreef k_man het volgende:
'nog'?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5191243
quote:
over Paultje en het paarse krijtje

pi_5191261
quote:
Nee.

Want Rosenmöller was er niet bij vanwege 'familie-omstandigheden', and that's all there is to it.

Iets wat overigens gewoon in de diverse actualiteiten programma's gemeld is hoor...

pi_5191834
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:50 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Nee.

Want Rosenmöller was er niet bij vanwege 'familie-omstandigheden', and that's all there is to it.

Iets wat overigens gewoon in de diverse actualiteiten programma's gemeld is hoor...

dinsdag 30 juli 2002 @ 09:16:48 #63
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_5199040
Hij zal wel in zijn buitenhuis in Zuid-Frankrijk zitten bedenken hoe hij uit naam van het onderdrukte proletariaat al die gemene rijke mensen in het verre Nederland strakjes weer kan gaan aanpakken.
Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
  dinsdag 30 juli 2002 @ 11:41:49 #64
136 V.
Like tears in rain...
pi_5200327
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 09:16 schreef Baas het volgende:
Hij zal wel in zijn buitenhuis in Zuid-Frankrijk zitten bedenken hoe hij uit naam van het onderdrukte proletariaat al die gemene rijke mensen in het verre Nederland strakjes weer kan gaan aanpakken.
LEZENNNNNN:
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:50 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Nee.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 30 juli 2002 @ 14:02:12 #65
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_5202033
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 11:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

LEZENNNNNN:
[..]

V.

Relax, ik maakte een geintje. Paul heeft helemaal geen buitenhuis in Frankrijk uiteraard. En hij is ook niet verhuisd uit een arme wijk naar de grachtengordel omdat hij zijn kindjes niet naar een zwarte school wilde sturen. Dat kan ook niet als je voorman bent van GL. Zou net zoiets zijn als geheelonthouding prediken bovenop een kratje pils. Geintje dus, Paul is een oprechte kerel met het hart op de juiste plek.

Mooie ondertitel heb je trouwens.

Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
pi_5206586
Wat nou 'LEZEN', alsof alles verklaard is met 'persoonlijke omstandigheden'. Alles is 'persoonlijke omstandigheden', van met vakantie willen tot op je sterfbed liggen. Dus we weten nog absoluut niks.
pi_5207319
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 20:12 schreef HiZ het volgende:
Wat nou 'LEZEN', alsof alles verklaard is met 'persoonlijke omstandigheden'. Alles is 'persoonlijke omstandigheden', van met vakantie willen tot op je sterfbed liggen. Dus we weten nog absoluut niks.
Het is inderdaad schandalig dat Paul niet het gore fatsoen heeft kunnen opbrengen om jou persoonlijk even uit te leggen wat er aan de hand is. De wereld verloederd.
pi_5207682
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 21:23 schreef Sorrow het volgende:

[..]

Het is inderdaad schandalig dat Paul niet het gore fatsoen heeft kunnen opbrengen om jou persoonlijk even uit te leggen wat er aan de hand is. De wereld verloederd.

Hij krijg ongeveer €80.000 betaald voor zijn kamerlidmaatschap. Dat geld komt deels uit mijn zak, dus ik heb inderdaad het recht om te weten of meneer Rosenmöller nog van plan is wat te gaan doen voor mijn geld.
  dinsdag 30 juli 2002 @ 22:13:52 #69
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_5207807
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 22:00 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hij krijg ongeveer €80.000 betaald voor zijn kamerlidmaatschap. Dat geld komt deels uit mijn zak, dus ik heb inderdaad het recht om te weten of meneer Rosenmöller nog van plan is wat te gaan doen voor mijn geld.

Maar voor die €80.000 die hij in zijn eigen zak steekt komt deze salonsocialistische multi-millionair uiteraard wel op voor de verschoppelingen van onze maatschappij. Voorwaarts Paultje, op naar een betere samenleving!
  dinsdag 30 juli 2002 @ 22:19:50 #70
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5207852
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Pim Fortuyn

Ik hoop maar dat ik hieruit op mag maken dat Paultje doodgeschoten is door een enkel milieululletje rozewater...

Anders getuigd dit van weinig, zeer weinig respect..

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 30-07-2002 22:27]

pi_5207927
quote:

[..]

Ik vind het wel een prettig idee dat uitgerekend jouw belastingcenten worden gebruikt om Paul Rosenmuller's salaris van te betalen. Mijn belastingcenten daarentegen komen bij goede zaken als gezondheidszorg en onderwijs terecht. Sneu voor je...
pi_5207942
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 22:13 schreef Baas het volgende:

[..]

Maar voor die €80.000 die hij in zijn eigen zak steekt komt deze salonsocialistische multi-millionair uiteraard wel op voor de verschoppelingen van onze maatschappij. Voorwaarts Paultje, op naar een betere samenleving!

Mogen rijke mensen niet links zijn?
En als je jouw gedachtegang volgt, zijn VVD'ers dus automatisch luie, egoistische lamzakken, omdat ze er nou eenmaal recht op hebben.
  dinsdag 30 juli 2002 @ 22:31:14 #73
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5207976
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 22:29 schreef Bazooka-Eend het volgende:

[..]

Mogen rijke mensen niet links zijn?

wel als links vooruitstrevend is..
niet als links socialisme is..
niet dus
quote:
En als je jouw gedachtegang volgt, zijn VVD'ers dus automatisch luie, egoistische lamzakken, omdat ze er nou eenmaal recht op hebben.
niet als rechts conservatief is
niet als rechts liberaal is..
niet dus
pi_5208072
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 22:31 schreef Frenkie het volgende:

niet als links socialisme is..

Wat een onzin eigenlijk. Socialisme is geen streven naar armoede.
pi_5208481
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 22:27 schreef Sorrow het volgende:

[..]

Ik vind het wel een prettig idee dat uitgerekend jouw belastingcenten worden gebruikt om Paul Rosenmuller's salaris van te betalen. Mijn belastingcenten daarentegen komen bij goede zaken als gezondheidszorg en onderwijs terecht. Sneu voor je...

OH ja, ik was vergeten dat linkserikken het geen donder kan schelen wanneer de overheid het geld van de burgers over de balk smijt.
pi_5208494
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 22:40 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Wat een onzin eigenlijk. Socialisme is geen streven naar armoede.

Goh, als je zo naar de landen kijkt die zich tooiden met het label 'socialistisch' zou je het toch haast kunnen denken.
pi_5208734
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:11 schreef HiZ het volgende:

[..]

OH ja, ik was vergeten dat linkserikken het geen donder kan schelen wanneer de overheid het geld van de burgers over de balk smijt.

Ik beschouw het betalen van de salarissen van gekozen volksvertegenwoordigers als een onderdeel van een democratisch bestel waar ik erg veel waarde aan hecht.
Dat jij dat 'geld over de balk smijten' vindt maakt duidelijk hoe jij staat tegenover een gekozen parlement.
Blijft sneu...
  dinsdag 30 juli 2002 @ 23:34:08 #78
272 R@b
No-nonsens
pi_5208849
quote:
Op zondag 28 juli 2002 19:00 schreef HiZ het volgende:
Waar is de zelfbenoemde leider van de oppositie uit het vorige parlement gebleven?

Waar is Paultje

Ik kan niet zeggen dat ik hem mis
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 30 juli 2002 @ 23:39:07 #79
136 V.
Like tears in rain...
pi_5208930
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 20:12 schreef HiZ het volgende:
Wat nou 'LEZEN', alsof alles verklaard is met 'persoonlijke omstandigheden'. Alles is 'persoonlijke omstandigheden', van met vakantie willen tot op je sterfbed liggen.
Precies.

Pim was er ook niet wegens persoonlijke omstandigheden.

quote:

[..]

Meer dan mevrouw Bijlhout, iig.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 30 juli 2002 @ 23:52:09 #80
272 R@b
No-nonsens
pi_5209130
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:39 schreef Verbal het volgende:

[..]

Precies.

Pim was er ook niet wegens persoonlijke omstandigheden.
[..]

Hij is weer van het bekende Verbal -rioollucht-rotte vis- niveau.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_5209167
Paul stapt na de zomer ook op, althans dat zou me niets verbazen.

Hij heeft geld zat, wordt nog steeds bedreigd volgens Halsema, heeft jonge kids nog en zo.

En Marijnissen blijkt meer talent te hebben en ik denk dat zijn partij een volgende keer de echte links stemmers naar zich toetrekt..en niet GL

Halsema heeft zich al vast warmgelopen, zo vlak voor het zomerreces.

pi_5209170
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:26 schreef Sorrow het volgende:

[..]

Ik beschouw het betalen van de salarissen van gekozen volksvertegenwoordigers als een onderdeel van een democratisch bestel waar ik erg veel waarde aan hecht.
Dat jij dat 'geld over de balk smijten' vindt maakt duidelijk hoe jij staat tegenover een gekozen parlement.
Blijft sneu...

Ik vind het pas over de balk smijten als de door mij betaalde fractie-voorzitter van Groen Links niet bereid blijkt te zijn zijn functie uit te oefenen.
  dinsdag 30 juli 2002 @ 23:56:52 #83
136 V.
Like tears in rain...
pi_5209208
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:52 schreef R@b het volgende:

[..]

Hij is weer van het bekende Verbal -rioollucht-rotte vis- niveau.

...sprak degene die het uitpersen van Fortuyns lijk tot een kunst poogt te verheffen...

V.

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 31-07-2002 00:00]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5209233
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:54 schreef milagro het volgende:
Paul stapt na de zomer ook op, althans dat zou me niets verbazen.

Hij heeft geld zat, wordt nog steeds bedreigd volgens Halsema, heeft jonge kids nog en zo.

En Marijnissen blijkt meer talent te hebben en ik denk dat zijn partij een volgende keer de echte links stemmers naar zich toetrekt..en niet GL

Halsema heeft zich al vast warmgelopen, zo vlak voor het zomerreces.

Ik las net een stukje uit de volkskrant van 4 mei, over hoe Rosenmuller toen nog droomde van een ministerschap, erg grappig.

Het lijkt mij voor de hand te liggen dat wat jij schrijft ongeveer wel het scenario zal zijn. Maar linkserikken schijnen het heel erg te vinden om dat te bespreken. Wellicht voelen ze zich wat verweesd zonder de Leider.

Blijft natuurlijk de vraag; zit Rosenmuller op onze kosten te wachten 'tot er wat leuks voorbij komt?'.

pi_5209246
Heeft er iemand een kilootje zout?
  woensdag 31 juli 2002 @ 00:05:27 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5209351
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:58 schreef HiZ het volgende:

Het lijkt mij voor de hand te liggen dat wat jij schrijft ongeveer wel het scenario zal zijn. Maar linkserikken schijnen het heel erg te vinden om dat te bespreken. Wellicht voelen ze zich wat verweesd zonder de Leider.

Blijft natuurlijk de vraag; zit Rosenmuller op onze kosten te wachten 'tot er wat leuks voorbij komt?'.

Ik zal nog 1 keer proberen serieus op je getroll in te gaan.

De leider van de oppositie is in de regel de fractie-voorzitter van de grootste oppositie-partij, dus in dit geval Jeltje van Nieuwenhoven.

Het feit dat jij volledig ongevoelig blijkt te zijn voor het accepteren van iemands afwezigheid vanwege familie-omstandigheden geeft mij erg wrange smaak in de mond.

Ik hoop voor jou dat jij niet geconfronteerd wordt met zulke familie-omstandigheden en als het wel zo is wel enig begrip van jouw omgeving/werkgever mag verwachten.

Het niveau van jouw posts is momenteel echt te triest voor woorden verder.

Poef.....gone! ©golfer
pi_5209384
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik vind het pas over de balk smijten als de door mij betaalde fractie-voorzitter van Groen Links niet bereid blijkt te zijn zijn functie uit te oefenen.

Jouw paranoïde fantasietjes zijn nu al zover doorgeschoten dat jij werkelijk denkt dat Paul elke vrijdag bij jou persoonlijk zijn loonzakje komt halen, in ruil uiteraard voor een door jou te beoordelen urenverantwoording.

Je zou voor de lol eens moeten uitrekenen wat een onbenullig bedrag jij vorig jaar hebt bijgedragen aan de rijksbegroting en wat een minimaal deel van die begroting wordt gebruikt om Paul Rosenmuller's salaris (of wiens salaris dan ook) te betalen. Enige bescheidenheid zou dan wel gepast blijken te zijn.

Maar fantaseer vooral verder. Ik vind het erg grappig om te lezen.

woensdag 31 juli 2002 @ 00:07:16 #88
136 V.
Like tears in rain...
pi_5209390
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:58 schreef HiZ het volgende:

Wellicht voelen ze zich wat verweesd zonder de Leider.

Neuh, da's een andere fractie...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5209504
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:07 schreef Sorrow het volgende:

[..]

Jouw paranoïde fantasietjes zijn nu al zover doorgeschoten dat jij werkelijk denkt dat Paul elke vrijdag bij jou persoonlijk zijn loonzakje komt halen, in ruil uiteraard voor een door jou te beoordelen urenverantwoording.

Je zou voor de lol eens moeten uitrekenen wat een onbenullig bedrag jij vorig jaar hebt bijgedragen aan de rijksbegroting en wat een minimaal deel van die begroting wordt gebruikt om Paul Rosenmuller's salaris (of wiens salaris dan ook) te betalen. Enige bescheidenheid zou dan wel gepast blijken te zijn.

Maar fantaseer vooral verder. Ik vind het erg grappig om te lezen.

Ik heb een redelijk goed inzicht in wat ik bijdraag aan de rijksbegroting en dan is bepaald geen 'onbenullig bedragje'. En het gaat om het principe, de overheid heeft de plicht om zorgvuldig om te gaan met het geld van ELKE belastingbetaler, of die nu €100 of €1.000.000 bijdraagt.

Volg eens een cursusje 'democratie voor beginners' wellicht dat je er dan wat meer van kunt volgen. Dan hoef je jezelf niet meer belachelijk te maken door de basis-principes van ons regeringsbestel af te doen als 'mijn persoonlijke paranoia'.

pi_5209580
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:16 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik heb een redelijk goed inzicht in wat ik bijdraag aan de rijksbegroting en dan is bepaald geen 'onbenullig bedragje'. En het gaat om het principe, de overheid heeft de plicht om zorgvuldig om te gaan met het geld van ELKE belastingbetaler, of die nu €100 of €1.000.000 bijdraagt.

Volg eens een cursusje 'democratie voor beginners' wellicht dat je er dan wat meer van kunt volgen. Dan hoef je jezelf niet meer belachelijk te maken door de basis-principes van ons regeringsbestel af te doen als 'mijn persoonlijke paranoia'.

En nu lig je wakker van het feit dat Rosenmöller een keer afwezig is? Mail GroenLinks eens, misschien weten zij waar hun fractievoorzitter uithing.

Komt er nu iedere keer dat een kamerlid afwezig is tijdens een vergadering een topic van HiZ?

pi_5209582
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zal nog 1 keer proberen serieus op je getroll in te gaan.

De leider van de oppositie is in de regel de fractie-voorzitter van de grootste oppositie-partij, dus in dit geval Jeltje van Nieuwenhoven.

Het feit dat jij volledig ongevoelig blijkt te zijn voor het accepteren van iemands afwezigheid vanwege familie-omstandigheden geeft mij erg wrange smaak in de mond.

Ik hoop voor jou dat jij niet geconfronteerd wordt met zulke familie-omstandigheden en als het wel zo is wel enig begrip van jouw omgeving/werkgever mag verwachten.

Het niveau van jouw posts is momenteel echt te triest voor woorden verder.

Goed beschouwd kennen wij hier in Nederland natuurlijk geen 'leider van de oppositie', net zomin als wij een 'leider van de regeringsfactie' kennen. Maar in het voorgaande parlement was het zeer overduidelijk dat Paul Rosenmuller zichzelf wel degelijk als Leider van de oppositie ervoer.

Ik vind het heel kinderachtig van jou dat jij een serieuze politke discussie afdoet als een troll. Is het niet relevant waar de leider van Groen Links uithangt op een zo cruciaal moment? Voor mensen die een beroep doen op de 'persoonlijke levenssfeer' doen heb ik hetzelfde antwoord als voor de mensen die dat doen bij Beatrix & Cie; 'Ze hebben geen bezwaar tegen de lusten van een publiek leven, dan moeten ze ook niet gaan zeuren als daar ook lasten bij blijken te zitten'.

Een gewone werknemer kan ook geen onbeperkte vakantie opnemen voor 'persoonlijke omstandigheden' ongeacht welke dat zijn.

woensdag 31 juli 2002 @ 00:23:30 #92
136 V.
Like tears in rain...
pi_5209598
quote:
En het gaat om het principe, de overheid heeft de plicht om zorgvuldig om te gaan met het geld van ELKE belastingbetaler, of die nu €100 of €1.000.000 bijdraagt
*kuch*

Bijlhout

*kuch*

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5209646
quote:
Ik deel aan de Kamer mede, dat zijn ingekomen berichten van verhindering van de leden:

Hessels, wegens verblijf buitenslands;

Voûte-Droste en M.B. Vos, wegens bezigheden elders;

Rosenmöller, wegens familieomstandigheden.

http://www.tweede-kamer.nl/images/22_10071.doc

Verblijf buitenlands?
Bezigheden elders?

Die mensen worden toch betaald om kamerlid te zijn? Bij familie-omstandigheden kan ik me tenminste nog iets voorstellen.

pi_5209647
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

*kuch*

Bijlhout

*kuch*

V.

Als je mocht denken dat ik meer sympathie heb voor liegende LPF-politici dan voor de groen linkse Leider die zich drukt dan heb je het goed fout.
pi_5209668
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:26 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Verblijf buitenlands?
Bezigheden elders?

Die mensen worden toch betaald om kamerlid te zijn? Bij familie-omstandigheden kan ik me tenminste nog iets voorstellen.

Ik kan me er niks bij voorstellen en ik wil ook niet afgescheept worden met dit soort gemeenplaatsen.
pi_5209686
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:28 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik kan me er niks bij voorstellen en ik wil ook niet afgescheept worden met dit soort gemeenplaatsen.

Schrijf een brief aan kamervoorzitter Weisglas!
pi_5209722
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:29 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Schrijf een brief aan kamervoorzitter Weisglas!

Optimist, wel eens geprobeerd? Een ontvangstbevestiging kun je verwachten als je geluk hebt, maar voor de rest moet het volk hier in Nederland vooral niet denken dat de volksvertegenwoordigers er voor het volk zijn. En als ik zo kijk naar de reacties in dit topic heeft het volk in meerderheid de juiste slavenmentaliteit om zich dat aan te laten leunen.
  woensdag 31 juli 2002 @ 00:31:42 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5209726
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:22 schreef HiZ het volgende:

Goed beschouwd kennen wij hier in Nederland natuurlijk geen 'leider van de oppositie', net zomin als wij een 'leider van de regeringsfactie' kennen. Maar in het voorgaande parlement was het zeer overduidelijk dat Paul Rosenmuller zichzelf wel degelijk als Leider van de oppositie ervoer.

Die kennen we dus wel in Nederland, die heet oppositie-leider en grootste regeringsfractie-leider.

jou ook cursusje beginnende staatsinrichting en parlementaire democratie aan raadt.

quote:
Ik vind het heel kinderachtig van jou dat jij een serieuze politke discussie afdoet als een troll. Is het niet relevant waar de leider van Groen Links uithangt op een zo cruciaal moment? Voor mensen die een beroep doen op de 'persoonlijke levenssfeer' doen heb ik hetzelfde antwoord als voor de mensen die dat doen bij Beatrix & Cie; 'Ze hebben geen bezwaar tegen de lusten van een publiek leven, dan moeten ze ook niet gaan zeuren als daar ook lasten bij blijken te zitten'.
Er is een verklaring geweest dat ie afwezig dus vanwege persoonlijke omstandigheden, wat meer wil je nog?
quote:
Een gewone werknemer kan ook geen onbeperkte vakantie opnemen voor 'persoonlijke omstandigheden' ongeacht welke dat zijn.
Als iemand in jouw directe omgeving overlijdt of als je ernstig ziek bent, denk ik dat ook jij wel verlof kunt opnemen, zo niet dan raad ik je van harte een andere werkgever aan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_5209727
quote:

[..]

Jouw bijdrage is onbenullig gerelateerd aan de totale rijksbegroting. De mijne ook trouwens.
Zoals ik al eerder heb gesteld vind ik het betalen van gekozen volksvertegenwoordigers een normaal onderdeel van het democratisch bestel. De cursus 'democratie voor beginners' en een aantal vervolgdeeltjes had ik geschreven kunnen hebben. Maar soms is beledigen blijkbaar de beste verdediging.

Waar ik bezwaar tegen maak is dat jij problemen blijkt te hebben met het betalen van de salarissen van jouw persoonlijke politieke vijanden. En dat vreet aan de grondbeginselen van de democratie. Ik baal er ook van dat van 'mijn belastingcenten' Ferry Hoogendijk z'n volgende BBQ/ledenwerfactie kan financieren, maar het is niet anders.

woensdag 31 juli 2002 @ 00:32:35 #100
136 V.
Like tears in rain...
pi_5209742
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:26 schreef HiZ het volgende:

[..]

Als je mocht denken dat ik meer sympathie heb voor liegende LPF-politici dan voor de groen linkse Leider die zich drukt dan heb je het goed fout.

Could have fooled me...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5209776
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik bezwaar heb dat Rosenmuller een vergoeding krijgt van mijn belastinggeld. Wat ik wel heb gezegd is dat ik er bezwaar tegenheb als iemand misbruik gaat zitten maken van (mijn) belastinggeld.

Ik vind het belachelijk, dat als ik vraag waar Rosenmuller is er wordt gedaan alsof dat een heel onfatsoenlijke vraag is. 'Hij heeft toch gezegd dat er familie-omstandigheden waren?' Dat is het soort reactie dat je hier voornamelijk krijgt.

woensdag 31 juli 2002 @ 00:38:09 #102
136 V.
Like tears in rain...
pi_5209813
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:35 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het belachelijk, dat als ik vraag waar Rosenmuller is er wordt gedaan alsof dat een heel onfatsoenlijke vraag is. 'Hij heeft toch gezegd dat er familie-omstandigheden waren?' Dat is het soort reactie dat je hier voornamelijk krijgt.
Het is geen onfatsoenlijke vraag.

Dat zijn je insinuaties en je kinderachtige doorzeuren.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 31 juli 2002 @ 00:39:53 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5209834
quote:
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik bezwaar heb dat Rosenmuller een vergoeding krijgt van mijn belastinggeld. Wat ik wel heb gezegd is dat ik er bezwaar tegenheb als iemand misbruik gaat zitten maken van (mijn) belastinggeld.
Alweer dus maar even *kuch* doet en Bijlhout roept?

Geen bezwaar tegen?

Overige verhinderend zijnde kamerleden roept (wel eens een debat in levende lijve meegemaakt en gezien hoe weinig kamerleden over het algemeen aanwezig zijn?), ook geen bezwaar tegen?

Poef.....gone! ©golfer
pi_5209852
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

Optimist, wel eens geprobeerd? Een ontvangstbevestiging kun je verwachten als je geluk hebt, maar voor de rest moet het volk hier in Nederland vooral niet denken dat de volksvertegenwoordigers er voor het volk zijn. En als ik zo kijk naar de reacties in dit topic heeft het volk in meerderheid de juiste slavenmentaliteit om zich dat aan te laten leunen.

Ik denk dat Femke Halsema in het debat prima de belangen van GroenLinks heeft verdedigd. Een door haar ingediende motie werd nota bene kamerbreed overgenomen. Verder is GroenLinks niet mijn partij en kan ik me echt niet druk maken vanwege het feit dat een kamerlid van deze partij (of welke partij dan ook) een keer verstek moet laten gaan tijdens een vergadering.
pi_5209854
Het niet in de vergaderzaal aanwezig zijn en afwezig zijn is niet hetzelfde.
pi_5209893
quote:
...
Het had een hele normale vraag kunnen zijn als we nog nooit wat van jou hadden gelezen. Maar jij laat geen kans onbenut om te gaan hakken op het in jouw ogen on-democratische, fascistische GroenLinks en dus was al snel duidelijk waar je naar toe wilde (het denigrerende 'Paultje' deed dat ook al vermoeden).

Fatsoen? Pas echt fatsoenlijk is het als je genoegen neemt met de uitleg 'wegens familieomstandigheden'. Normale mensen weten dan dat er een ernstig zieke of een overlijden in de familie is. En dan laat je iemand even met rust.

Dan door lopen zeiken over jou belastingcenten en dat je geen genoegen neemt met die verklaring is ronduit sneu.

woensdag 31 juli 2002 @ 00:44:24 #107
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5209900
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:40 schreef hoerejong Verbal het volgende:

[..]

Nou, ik vind anders dat Pim ook wel terug had kunnen komen uit Italië terwijl zijn partij in de bankjes plaatsnam

V.

Trieste opmerking. Wat een zielig kneusje ben je toch ook he? Hoe vaak ben jij nou van je knikkers bestolen of gedumpt op balavond dat je zo bent geworden?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 31 juli 2002 @ 00:46:27 #108
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5209921
Voor zover ik had vernomen van een Groen Links stemmerd op dit fijne forum, had Paultje het te druk met...vakantie vieren.

Gelukkig houdt zijn schoonmaakster Fatima de boel thuis op orde.

Het laat wel wat betrokkenheid zien....

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_5209948
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:41 schreef HiZ het volgende:
Het niet in de vergaderzaal aanwezig zijn en afwezig zijn is niet hetzelfde.
Inderdaad, de LPF was in de zaal anwezig, maar gezien hun niveau van ouwehoeren toch ook collectief afwezig.

Verder: Mijn complimenten voor het topique, je kunt al bijna zo goed trollen als ik, Hiz.

pi_5209967
quote:
Je maakt van een mug een olifant. Er wordt niet gedaan alsof het een onfatsoenlijke vraag is. Er wordt hoogstens gesteld dat het niet echt belangrijk is. Het zal wel eens vaker voorkomen dat er parlementsleden afwezig wegens "familie-omstandigheden". Is het dan echt noodzakelijk dat heel Nederland (en in het bijzonder HiZ) dient te weten dat het wegens een begrafenis van een achteroom of ziekte van een kind of whatever is?
  woensdag 31 juli 2002 @ 00:51:29 #111
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5209997
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:49 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Je maakt van een mug een olifant. Er wordt niet gedaan alsof het een onfatsoenlijke vraag is. Er wordt hoogstens gesteld dat het niet echt belangrijk is. Het zal wel eens vaker voorkomen dat er parlementsleden afwezig wegens "familie-omstandigheden". Is het dan echt noodzakelijk dat heel Nederland (en in het bijzonder HiZ) dient te weten dat het wegens een begrafenis van een achteroom of ziekte van een kind of whatever is?

Zn tante in Zuid-Frankrijk moest haar nieuwe collectie kristal laten zien natuurlijk.

Familie-omstandigheden.
Toch wel jammer voor Paultje, want nu heeft hij Het-lekker-opstandig-klappen-met-Novib-op-de-tribune gemist.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_5210012
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Inderdaad, de LPF was in de zaal anwezig, maar gezien hun niveau van ouwehoeren toch ook collectief afwezig.

Nahja, ze riepen toch heel "democratisch" wegwezen toen Halsema namens GroenLinks het woord voerde. "Nieuwe Politiek" heet dat geloof ik.
  woensdag 31 juli 2002 @ 00:55:26 #113
136 V.
Like tears in rain...
pi_5210052
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:44 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Trieste opmerking. Wat een zielig kneusje ben je toch ook he? Hoe vaak ben jij nou van je knikkers bestolen of gedumpt op balavond dat je zo bent geworden?

Och, dat valt wel mee.

Ik ben alleen allergisch voor domme proleten, maar dat heb jij al gemerkt, nietwaar?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 31 juli 2002 @ 00:55:33 #114
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5210055
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:52 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nahja, ze riepen toch heel "democratisch" wegwezen toen Halsema namens GroenLinks het woord voerde. "Nieuwe Politiek" heet dat geloof ik.

Ach, Halsematje was lekker aan het klappen tijdens de rede, gezamenlijk met dr lieve Novib vriendjes. Femmeke vond namelijk dat het volk niet lief had gekozen.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_5210067
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:51 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Zn tante in Zuid-Frankrijk moest haar nieuwe collectie kristal laten zien natuurlijk.

Familie-omstandigheden.
Toch wel jammer voor Paultje, want nu heeft hij Het-lekker-opstandig-klappen-met-Novib-op-de-tribune gemist.

Klinkt als: Hereinintrepretieren.
pi_5210068
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:49 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Idd, waaraan natuurlijk ook de vraag kleeft waarom HiZ het in z'n hoofd haalt om te denken dat hij hier een antwoord kan krijgen.

GL of de Kamer zal beter op de hoogte zijn, lijkt me.

Maar als HiZ wil, kan hij vast wel een presentielijst topic maken.

woensdag 31 juli 2002 @ 00:56:07 #117
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5210070
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Och, dat valt wel mee.

Ik ben alleen allergisch voor domme proleten, maar dat heb jij al gemerkt, nietwaar?

V.

Oh vandaar dat je je vader nooit meer opzoekt?

Aha....

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 31 juli 2002 @ 00:57:46 #118
136 V.
Like tears in rain...
pi_5210089
quote:

Ja, en de ronduit briljante Kwartje-van-Kok-manchetknopen

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5210113
Hiz en X-ray werken blijkbaar in ploegendienst.
  woensdag 31 juli 2002 @ 01:00:56 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5210143
quote:

Familie-omstandigheden.

heb je dit topic helemaal gelezen, ventje?

En zo niet doe dat even dan, voordat je dit soort onzin plaatst?

Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 31 juli 2002 @ 01:01:40 #121
136 V.
Like tears in rain...
pi_5210151
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:56 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Oh vandaar dat je je vader nooit meer opzoekt?

Aha....

Heel gevat hoor

voor een domme proleet dan, he?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5210185
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 01:01 schreef Verbal het volgende:

[..]

Heel gevat hoor

voor een domme proleet dan, he?

V.

Hé, Kaiser Sose en other suspects.... doe es niet zo op de man spelen steeds.
  woensdag 31 juli 2002 @ 01:09:24 #123
20137 Volcanus
M.Kemal Atatürk
pi_5210246
Onze Paultje?? OOO, die zag ik laatst nog toen ik op vakantie was. Lekker op zijn luchtbedje op het water...
Tha best place to be is Turkey!
pi_5210281
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 01:09 schreef Volcanus het volgende:
Onze Paultje?? OOO, die zag ik laatst nog toen ik op vakantie was. Lekker op zijn luchtbedje op het water...
En waarom was jij op vakantie? Weet je wel hoeveel het het bedrijfsleven kost als jij op vakantie gaat? En die betalen een bulk van de belasting, wat wij weer moeten ophoesten om de zalmnorm te halen.

Egoistische hufter! Een beetje op vakantie gaan! Van mijn geld!

woensdag 31 juli 2002 @ 01:15:09 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5210316
Topic even van preventief slotje voorziet, totdat PCH moderators aanwezig zijn en hun verdere oordeel hier over vellen.
Poef.....gone! ©golfer
  Admin woensdag 31 juli 2002 @ 07:22:26 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5211441
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 01:15 schreef golfer het volgende:
Topic even van preventief slotje voorziet, totdat PCH moderators aanwezig zijn en hun verdere oordeel hier over vellen.
Slotje is correct, wat een gedonder in mn forum.
Na mn vakantie, wordt het weer geween gesplitst in een apart politiek forum en komt C&G weer terug.
Ik ben al het ongenuanceerde gedonder meer dan zat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')