dit, gewoon enteren die shizzlequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Bij opties van whatsapp kun je instellen dat je met de Enter toets berichten kan versturen. Nu springt ie bij jou waarschijnlijk naar de volgende regel.
Persoonlijk merk ik er helemaal niets van. Normaal zat ik na een werkdag bij thuiskomst rond de 70%, en nu na de update nog steeds. En ik ga op zo'n dag erg constant met mijn telefoon om, muziek luisteren van en naar werk icm nieuws checken en in de pauzes het nieuws lezen.quote:
Ik zie mxplayer, dus waarschijnlijk film of serie gekeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:52 schreef MacorgaZ het volgende:
5 uur van 13 uur screen aan? Naast dat dat qua batterijduur indrukwekkend is vraag ik me wel af wat jij doet met je telefoon, geen screen timeout bij lamme whatsapp-gesprekken ofzo?
Msn, whatsapp en een filmquote:Op maandag 7 mei 2012 00:52 schreef MacorgaZ het volgende:
5 uur van 13 uur screen aan? Naast dat dat qua batterijduur indrukwekkend is vraag ik me wel af wat jij doet met je telefoon, geen screen timeout bij lamme whatsapp-gesprekken ofzo?
Ik weet niet wat je verbruik is maar ik raad je aan eens bij KPN te gaan kijken i.p.v. Hi.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:32 schreef Unknown18 het volgende:
Denk dat ik deze week ook maar m'n abo verleng met de One X (Bij Hi).
En dat moet je iemand anders vragen, geen idee namelijk.quote:Zag nog wel leuke actie bij mediamarkt deze week. Vroeg me af of dat ook voor mij geldt?
Bij verlenging van een KPN of VF abo 50 euro cadeukaart van mediamarkt.
Nu heb ik dus Hi, is een dochter van KPN dus geldt die actie ook voor Hi of alleen voor KPN?
Linkjes zijn altijd handig/nodig bij zulk soort posts?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef Fiorano het volgende:
Van het weekend een Hoesje besteld en een Auto-oplader via Ebay voor omgerekend ¤15 in totaal thuis bezorgd. Ben benieuwd of het een beetje kwaliteit is
Hi is geen KPN. Net zoals een actie van Media Markt niet bij Saturn geldt ook al zijn ze onderdeel van hetzelfde concern.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:32 schreef Unknown18 het volgende:
Denk dat ik deze week ook maar m'n abo verleng met de One X (Bij Hi).
Zag nog wel leuke actie bij mediamarkt deze week. Vroeg me af of dat ook voor mij geldt?
Bij verlenging van een KPN of VF abo 50 euro cadeukaart van mediamarkt.
Nu heb ik dus Hi, is een dochter van KPN dus geldt die actie ook voor Hi of alleen voor KPN?
Want, wat wil je gebruiken dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Synchronisatie met Mac is wel ronduit kut
Welke heb je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Fiorano het volgende:
Nice, m'n hoesje binnen. Voor die 3.50 pond niks te klagen past prima
Zit er idd wel goed uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Pr(...)e7f574#ht_854wt_1396
Heb die zelf en die is goede kwaliteit en erg goedkoop.
Bedankt voor de tip, heb 'm ook besteldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Pr(...)e7f574#ht_854wt_1396
Heb die zelf en die is goede kwaliteit en erg goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |