Niet, DIKKE GROTE MEGA TETTEN MET JETSERSCHOTELS!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
kleine borsten zijn mooier

Ook goed, dan neem jij de grote tieten en ik de kleine.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Niet, DIKKE GROTE MEGA TETTEN MET JETSERSCHOTELS!

Want ? Oordopjes in en je hebt van niemnd last als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Terechte klacht.
Toch lijkt het me vervelend om een vrouw te zijn en naar de sportschool te gaan.

Nooit heb ik dit gedaan om vrouwen te beschermen. Verder kom je er misschien nu langzaam achter dat je te maken hebt met iemand die FOK! niet zo serieus neemt als jou.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kritiek hebben op boobs maar luiheid en verzuim omhoog prijzen ter bescherming tegen 'mannen die seksistisch zijn'? Teringlijer.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Niet, DIKKE GROTE MEGA TETTEN MET JETSERSCHOTELS!

Boner acquired.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Juist
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden

Grappig, je metaforen spraken toch vaak over een vorm van 'bescherming'. Moet je nu niet je baan als ridder verzaken.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Nooit heb ik dit gedaan om vrouwen te beschermen. Verder kom je er misschien nu langzaam achter dat je te maken hebt met iemand die FOK! niet zo serieus neemt als jou.

Vrouwen worden constant gadegeslagen. Ik zie wel een kerels die een andere oefening gaan doen om een verplaatsend vrouwmens te kunnen blijven volgen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Want ? Oordopjes in en je hebt van niemnd last als je dat bedoelt.

Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
kleine borsten zijn mooier

Natuurlijk bescherm ik dames. Daar krijg ik betaald voor, dat is mijn werk. Ik verzaak mijn baan nooit, ik gebruik het slechts waar ik het nodig vind. Verder heb ik nergens beweerd dat ik een trol ben. Let's not jump to conclusions.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Grappig, je metaforen spraken toch vaak over een vorm van 'bescherming'. Moet je nu niet je baan als ridder verzaken.
Dus je bent een troll? Jij weten, ook trolls moeten ontkracht worden.

Nou ik let meer op de taille, heupen, billen en het gezicht dus kleine borsten is niet erg of zo. Maar beter dan grotere borsten? Misschien als die grote borsten overdreven groot zijn.quote:

Gelukkig niet, anders werd je hobby ook al verzaakt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Verder heb ik nergens beweerd dat ik een trol ben. Let's not jump to conclusions.

Ik verzaak niets, waarde heer.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders werd je hobby ook al verzaakt.

Gewoon schijt aan hebben. Vanaf het moment dat ze doorhebben dat je serieus bezig bent krijg je op z'n hoogst af en toe wat nuttige tips. En elkaar groeten doet iedereen wel, of je nou man of vrouw bent.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Vrouwen worden constant gadegeslagen. Ik zie wel een kerels die een andere oefening gaan doen om een verplaatsend vrouwmens te kunnen blijven volgen.
Dat lijkt me behoorlijk irritant.

Dat hart kan ik niet helen. Zul je toch bij een homofiele gigolo moeten zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik verzaak niets, waarde heer.
Overigens vind ik het wel niet leuk dat je zij vijandig tegen mij doet. Het doet mij pijn aan mijn hart.

Ik bedoelde onze naastenliefde.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat hart kan ik niet helen. Zul je toch bij een homofiele gigolo moeten zijn.

Ik wou me net overgeven maar voor het zover kwam, kwam tot de ontdekking dat ik niet weet of getrolt als voltooid deelwoord met D of met T moet.quote:

Doe jij zelf kracht training?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Vanaf het moment dat ze doorhebben dat je serieus bezig bent krijg je op z'n hoogst af en toe wat nuttige tips. En elkaar groeten doet iedereen wel, of je nou man of vrouw bent.

Ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Doe jij zelf kracht training?

Je pompt bloed naar je pik vanwege benen en buik? Of ben je nog jong?quote:

Het was bij wijze van spreken natuurlijk. Gewoon sexy.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je pompt bloed naar je pik vanwege benen en buik? Of ben je nog jong?

Begrijp ik goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja.
Naast het feit dat ik niet echt fan ben van cardio in de sportschool is afvallen ook niet echt een doel. Plus dat krachttraining me meer voldoening geeft.

Mijn moeder gaat wel naar de sportschoolquote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
ts heeft het over zijn dikke moeder

Ben jij dat in die tekening?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef Ziba het volgende:
Alweer een vrouwen-haat topic!Stop daar toch eens mee.

Dit is geen vrouwenhaattopicquote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef Ziba het volgende:
Alweer een vrouwen-haat topic!Stop daar toch eens mee.

Kom maar.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is ook niet lelijk
[ afbeelding ]
Waren er maar meer vrouwen zoals haar.

Dat is niet alleen bij vrouwen hoor. Het valt je alleen op bij vrouwen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:26 schreef aspirantspierbundel het volgende:
vrouwen zijn lief maar ze vergeten vaak meteen in te grijpen wanneer het lichaam zijn mooie vorm verliest

respect, meer vrouwen zouden zoals jou moeten denken....quote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij vrouwen hoor. Het valt je alleen op bij vrouwen.
Ik heb gewoon een streefgewicht die ik wil behouden. Als ik zo rond de 57 kilo blijf, dan ben ik tevreden. Streefgewicht is perfect om op gewicht te blijven.

In Nederland zijn meer mannen dan vrouwen met overgewicht. En vrouwen gaan vaker hardlopen enzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef UpsideDown het volgende:
In de sportschool is zo'n 70-80% man. Terwijl de verdeling tussen mannen en vrouwen gemiddeld 50/50 is. Dat zegt al genoeg. En ja, ik ben in meerdere sportscholen geweest.

Er zijn meer mannen met een beetje overgewicht maar minder vrouwen met veel overgewicht...quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
In Nederland zijn meer mannen dan vrouwen met overgewicht. En vrouwen gaan vaker hardlopen enzo.

Bedoel je dan niet meer vrouwen met veel overgewicht?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen met een beetje overgewicht maar minder vrouwen met veel overgewicht...

Ja, zoiets.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet meer vrouwen met veel overgewicht?
Anders is het gewoon er zijn meer mannen een beetje lui en een paar vrouwen heel erg lui.

Vrouwen worden veel gemakkelijker dik en zijn veel minder fysiek bezig.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, zoiets.![]()
Maar snap jij dan als vrouw zijnde waarom vele het gewoon zo ver laten komen?

Vind ik best nog wel een ouderwetse en schrikbarende opmerking.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vrouwen horen achter de potten en pannen, niet in de sportschool.

Hoezo hopelijk? Als ze niet kan koken kan je haar toch de deur wijzen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef dustbrain het volgende:
Hoeft voor mij niet perse.Als mijn chick geen zin heeft om te koken moet ik at maar doen.
![]()
Hoeveel chicks hebben eigenlijk behoefte aan koken? Hopelijk kan mijn toekomstige chick koken.

Ik zeg slechts hardop wat iedere man stiekem denkt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vind ik best nog wel een ouderwetse en schrikbarende opmerking.

Laat die vrouwen toch. Net zoals dikke mannen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, zoiets.![]()
Maar snap jij dan als vrouw zijnde waarom vele het gewoon zo ver laten komen?

quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Laat die vrouwen toch. Net zoals dikke mannen.Ik denk nog steeds dat sommige dikke mensen zichzelf gewoon sexy vinden op die manier.

Ja, je ziet toch wel eens van die dikke vrouwen die helemaal trots op de foto staan? Het bestaat.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |