Ik zie niet in hoe dit niet oprecht isquote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Slijme doe ik niet, maar het taalgebruik van TS is niet vrouwvriendelijk. Daar win je geen vriendin mee. Oprechtheid daar draait het om.
Ook is het zo dat hij die een stok zoekt om mee te slaan er altijd wel eentje vind. En ik vind het taalgebruik van ts, respectloos. Ik snap best dat FOK! vol zit met autisten die neerkijken op vrouwen. Maar een beetje vriendelijkheid mag toch wel.
Meestal gaat dat ook in combinatie met een kort pittig kapsel.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
vrouwen die het zover laten komen dat ze een buikje hebben laat ik links liggen
Het gaat hier over overgewicht, niet over afgetraind zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:05 schreef HiddenResponse het volgende:
Hoezo zouden vrouwen naar de sportschool moeten ? Ik zou ook weleens wat vaker afgetrainde mannen willen zien.
Nou qua oprecht bedoel ik. Je weet niet zeker of hij nu de boel trolt, of het echt allemaal meent.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit niet oprecht is
Respectloos valt nog over te discussiėren
Ik mag hopen dat die vriend van haar aan het trollen was ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou qua oprecht bedoel ik. Je weet niet zeker of hij nu de boel trolt, of het echt allemaal meent.
Je hoeft helemaal niet naar de sportschool als je van jezelf al mooi bent hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:05 schreef HiddenResponse het volgende:
Hoezo zouden vrouwen naar de sportschool moeten ? Ik zou ook weleens wat vaker afgetrainde mannen willen zien.
En jouw geslijm heeft je ver gebracht?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar je hoeft je daar toch niets van aan te trekken?Tis niet jouw vriendin, overigens als ik zie hoe je hier tegen de dames reageert.
Dan ben ik bang dat zelfs een chick van mamoet van 500 kilo jou niet wil.
Gr Gr Argo de ridder die dames verdedigd.
Gewoon het lichaam van Urkel als een baas.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Mja, wat wordt er verstaan onder afgetraind? Bodybuilders?
Welk geslijm, het respect mag ik toch nog wel verdedigen. Of zijn we zo ver gekomen, dat we respect verloochenen?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet naar de sportschool als je van jezelf al mooi bent hoor.
[..]
En jouw geslijm heeft je ver gebracht?
Dit natuurlijk:quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Mja, wat wordt er verstaan onder afgetraind? Bodybuilders?
SPOILER: spoiler voor je eigen veiligheid :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een blokjesbuik ? En dan niet een buik waar de blokjes zichbaar zijn omdat je zo mager bentquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit natuurlijk:Dit is een man, de klacht gaat over vrouwen? Ts is van de verkeerde kant?SPOILER: spoiler voor je eigen veiligheid :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee sorry, ik ben net begonnen met mijn cut. Ik zie je volgende maand wel dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:21 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Heb je een blokjesbuik ? En dan niet een buik waar de blokjes zichbaar zijn omdat je zo mager bent
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is een man, de klacht gaat over vrouwen? Ts is van de verkeerde kant?
Argoquote:Op donderdag 19 april 2012 14:05 schreef HiddenResponse het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit natuurlijk:Ik klikteSPOILER: spoiler voor je eigen veiligheid :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heb nu wel duidelijkheid.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Gaat niet per sé over dit topic, maar het is me wel eens vaker opgevallen dat je geslijm vertoont richting vrouwelijke users en als we dan toch gaan beweren dat je uitspraken hier een perfecte reflectie zijn van hoe je met vrouwen omgaat vraag ik me wel af hoe ver dat je heeft gebracht in het dagelijkse leven.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Welk geslijm, het respect mag ik toch nog wel verdedigen. Of zijn we zo ver gekomen, dat we respect verloochenen?
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaat niet per sé over dit topic, maar het is me wel eens vaker opgevallen dat je geslijm vertoont richting vrouwelijke users en als we dan toch gaan beweren dat je uitspraken hier een perfecte reflectie zijn van hoe je met vrouwen omgaat vraag ik me wel af hoe ver dat je heeft gebracht in het dagelijkse leven.
En respect verdedigen is iets anders dan zeuren. Waarom altijd als iemand iets kritisch zegt over vrouwen of ook maar iets simpels doet als een vrouw "chick" noemen komt er gelijk iemand zeiken dat "als je zo met vrouwen omgaat je sowieso geen vriendin gaat vinden". Wat willen jullie bewijzen? Dat jullie casanova zijn?
Laten we niet overdrijven.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef Argo het volgende:
[..]Mensen die mij in de gaten houden. Ik speel een rol.
Ik zie mijzelf als een nobele ridder, die schone maagden verdedigt hun eer incluis.
Echt hč, van de semi-superhelden die elk klein beetje kritiek richting vrouwen gaan verdedigen, pretenderent dat het kritiek onterecht, onfatsoenlijk en seksistisch is.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaat niet per sé over dit topic, maar het is me wel eens vaker opgevallen dat je geslijm vertoont richting vrouwelijke users en als we dan toch gaan beweren dat je uitspraken hier een perfecte reflectie zijn van hoe je met vrouwen omgaat vraag ik me wel af hoe ver dat je heeft gebracht in het dagelijkse leven.
En respect verdedigen is iets anders dan zeuren. Waarom altijd als iemand iets kritisch zegt over vrouwen of ook maar iets simpels doet als een vrouw "chick" noemen komt er gelijk iemand zeiken dat "als je zo met vrouwen omgaat je sowieso geen vriendin gaat vinden". Wat willen jullie bewijzen? Dat jullie casanova zijn?
Jij overdrijft ook.quote:
Natuurlijk is dit respectvol. En mag ik hier niet over zeuren. Sorry dat ik hier iets op zei.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er staat ik een dik lelijk mokkel dat hoor zeggen. Ben je mentaal geretardeerd ofzo
Jij bent dus eigenlijk de grootste sexist van allenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef Argo het volgende:
[..]Mensen die mij in de gaten houden. Ik speel een rol.
Ik zie mijzelf als een nobele ridder, die schone maagden verdedigt hun eer incluis.
Nee ik zie mezelf eerder als een Don Quichotte..quote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk de grootste sexist van allen
er zomaar van uit gaan dat de vrouwtjes jou nodig hebben
ze kunnen zich zelf wel verdedigen hoor
Niet alle meiden willen een 'gay best friend'quote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik zie mezelf eerder als een Don Quichotte..
Het is een duidelijk trollattempt, die verdienen zulke reacties en anders had ik gewoon gelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit respectvol. En mag ik hier niet over zeuren. Sorry dat ik hier iets op zei.
Wat is er gay aan Don Quichotte, beste vriend?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Niet alle meiden willen een 'gay best friend'
White knight noemt men dat.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Echt hč, van de semi-superhelden die elk klein beetje kritiek richting vrouwen gaan verdedigen, pretenderent dat het kritiek onterecht, onfatsoenlijk en seksistisch is.
Niet hij, jouw faalpoging als hem te willen zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is er gay aan Don Quichotte, beste vriend?
Ik zie mezelf meer, is anders dan ''ik voel mij, ik wil een zijn.''quote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Niet hij, jouw faalpoging als hem te willen zijn.
Mooi (vrouwelijk) gespierd is niet lelijk.quote:
Klopt, lichte sixpack is mooi op vrouwen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mooi (vrouwelijk) gespierd is niet lelijk.
Niks overdreven aan. Hij maakt een negatieve opmerking over iemand en jij vind dat niet kunnen alleen omdat het over een vrouw gaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij overdrijft ook.
''En respect verdedigen is iets anders dan zeuren. Waarom altijd als iemand iets kritisch zegt over vrouwen of ook maar iets simpels doet als een vrouw "chick" noemen komt er gelijk iemand zeiken dat "als je zo met vrouwen omgaat je sowieso geen vriendin gaat vinden". Wat willen jullie bewijzen? Dat jullie casanova zijn? ''
[..]
Natuurlijk is dit respectvol. En mag ik hier niet over zeuren. Sorry dat ik hier iets op zei.
Precies en vaker dan eens met het argument dat de persoon die de kritiek uitte waarschijnlijk geen vriendin kan krijgen omdat hij zulk soort kritiek uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Echt hč, van de semi-superhelden die elk klein beetje kritiek richting vrouwen gaan verdedigen, pretenderent dat het kritiek onterecht, onfatsoenlijk en seksistisch is.
Nee hoor, ik vecht al jaren tegen tovenaren. Ik heb ze verslagen. Maar nu heb ik een nieuwe vijand, mannen die mij niet geloven. Vrouwen geloven mijn verhalen altijd, ik sta aan hun kant.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Niks overdreven aan. Hij maakt een negatieve opmerking over iemand en jij vind dat niet kunnen alleen omdat het over een vrouw gaat.
[..]
Precies en vaker dan eens met het argument dat de persoon die de kritiek uitte waarschijnlijk geen vriendin kan krijgen omdat hij zulk soort kritiek uit.
Dit is ook niet lelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mooi (vrouwelijk) gespierd is niet lelijk.
Dat laatste faalt idd het meest. Zo'n argument gebruiken om hun eigen goedheid prominent naar voren te laten komen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Niks overdreven aan. Hij maakt een negatieve opmerking over iemand en jij vind dat niet kunnen alleen omdat het over een vrouw gaat.
[..]
Precies en vaker dan eens met het argument dat de persoon die de kritiek uitte waarschijnlijk geen vriendin kan krijgen omdat hij zulk soort kritiek uit.
Prachtig dit.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is ook niet lelijk
[ afbeelding ]
Waren er maar meer vrouwen zoals haar.
Kusje erop geile boiiii. Als je er niet tegen kan.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat laatste faalt idd het meest. Zo'n argument gebruiken om hun eigen goedheid prominent naar voren te laten komen.
Juistquote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Klopt, lichte sixpack is mooi op vrouwen.
Geen boobs.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Juist
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
Precies waar ik op doelde jaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is ook niet lelijk
[ afbeelding ]
Waren er maar meer vrouwen zoals haar.
Kritiek hebben op boobs maar luiheid en verzuim omhoog prijzen ter bescherming tegen 'mannen die seksistisch zijn'? Teringlijer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |