Niet, DIKKE GROTE MEGA TETTEN MET JETSERSCHOTELS!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
kleine borsten zijn mooier
Ook goed, dan neem jij de grote tieten en ik de kleine.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Niet, DIKKE GROTE MEGA TETTEN MET JETSERSCHOTELS!
Want ? Oordopjes in en je hebt van niemnd last als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Terechte klacht.
Toch lijkt het me vervelend om een vrouw te zijn en naar de sportschool te gaan.
Nooit heb ik dit gedaan om vrouwen te beschermen. Verder kom je er misschien nu langzaam achter dat je te maken hebt met iemand die FOK! niet zo serieus neemt als jou.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kritiek hebben op boobs maar luiheid en verzuim omhoog prijzen ter bescherming tegen 'mannen die seksistisch zijn'? Teringlijer.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Niet, DIKKE GROTE MEGA TETTEN MET JETSERSCHOTELS!
Boner acquired.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Juist
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
Grappig, je metaforen spraken toch vaak over een vorm van 'bescherming'. Moet je nu niet je baan als ridder verzaken.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Nooit heb ik dit gedaan om vrouwen te beschermen. Verder kom je er misschien nu langzaam achter dat je te maken hebt met iemand die FOK! niet zo serieus neemt als jou.
Vrouwen worden constant gadegeslagen. Ik zie wel een kerels die een andere oefening gaan doen om een verplaatsend vrouwmens te kunnen blijven volgen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Want ? Oordopjes in en je hebt van niemnd last als je dat bedoelt.
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
kleine borsten zijn mooier
Natuurlijk bescherm ik dames. Daar krijg ik betaald voor, dat is mijn werk. Ik verzaak mijn baan nooit, ik gebruik het slechts waar ik het nodig vind. Verder heb ik nergens beweerd dat ik een trol ben. Let's not jump to conclusions.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Grappig, je metaforen spraken toch vaak over een vorm van 'bescherming'. Moet je nu niet je baan als ridder verzaken.
Dus je bent een troll? Jij weten, ook trolls moeten ontkracht worden.
Nou ik let meer op de taille, heupen, billen en het gezicht dus kleine borsten is niet erg of zo. Maar beter dan grotere borsten? Misschien als die grote borsten overdreven groot zijn.quote:
Gelukkig niet, anders werd je hobby ook al verzaakt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Verder heb ik nergens beweerd dat ik een trol ben. Let's not jump to conclusions.
Ik verzaak niets, waarde heer.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders werd je hobby ook al verzaakt.
Gewoon schijt aan hebben. Vanaf het moment dat ze doorhebben dat je serieus bezig bent krijg je op z'n hoogst af en toe wat nuttige tips. En elkaar groeten doet iedereen wel, of je nou man of vrouw bent.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Vrouwen worden constant gadegeslagen. Ik zie wel een kerels die een andere oefening gaan doen om een verplaatsend vrouwmens te kunnen blijven volgen.
Dat lijkt me behoorlijk irritant.
Dat hart kan ik niet helen. Zul je toch bij een homofiele gigolo moeten zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik verzaak niets, waarde heer.
Overigens vind ik het wel niet leuk dat je zij vijandig tegen mij doet. Het doet mij pijn aan mijn hart.
Ik bedoelde onze naastenliefde.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat hart kan ik niet helen. Zul je toch bij een homofiele gigolo moeten zijn.
Ik wou me net overgeven maar voor het zover kwam, kwam tot de ontdekking dat ik niet weet of getrolt als voltooid deelwoord met D of met T moet.quote:
Doe jij zelf kracht training?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Vanaf het moment dat ze doorhebben dat je serieus bezig bent krijg je op z'n hoogst af en toe wat nuttige tips. En elkaar groeten doet iedereen wel, of je nou man of vrouw bent.
Ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Doe jij zelf kracht training?
Je pompt bloed naar je pik vanwege benen en buik? Of ben je nog jong?quote:
Het was bij wijze van spreken natuurlijk. Gewoon sexy.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je pompt bloed naar je pik vanwege benen en buik? Of ben je nog jong?
Begrijp ik goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja.
Naast het feit dat ik niet echt fan ben van cardio in de sportschool is afvallen ook niet echt een doel. Plus dat krachttraining me meer voldoening geeft.
Mijn moeder gaat wel naar de sportschoolquote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
ts heeft het over zijn dikke moeder
Ben jij dat in die tekening?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef Ziba het volgende:
Alweer een vrouwen-haat topic!Stop daar toch eens mee.
Dit is geen vrouwenhaattopicquote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef Ziba het volgende:
Alweer een vrouwen-haat topic!Stop daar toch eens mee.
Kom maar.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is ook niet lelijk
[ afbeelding ]
Waren er maar meer vrouwen zoals haar.
Dat is niet alleen bij vrouwen hoor. Het valt je alleen op bij vrouwen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:26 schreef aspirantspierbundel het volgende:
vrouwen zijn lief maar ze vergeten vaak meteen in te grijpen wanneer het lichaam zijn mooie vorm verliest
respect, meer vrouwen zouden zoals jou moeten denken....quote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij vrouwen hoor. Het valt je alleen op bij vrouwen.
Ik heb gewoon een streefgewicht die ik wil behouden. Als ik zo rond de 57 kilo blijf, dan ben ik tevreden. Streefgewicht is perfect om op gewicht te blijven.
In Nederland zijn meer mannen dan vrouwen met overgewicht. En vrouwen gaan vaker hardlopen enzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef UpsideDown het volgende:
In de sportschool is zo'n 70-80% man. Terwijl de verdeling tussen mannen en vrouwen gemiddeld 50/50 is. Dat zegt al genoeg. En ja, ik ben in meerdere sportscholen geweest.
Er zijn meer mannen met een beetje overgewicht maar minder vrouwen met veel overgewicht...quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
In Nederland zijn meer mannen dan vrouwen met overgewicht. En vrouwen gaan vaker hardlopen enzo.
Bedoel je dan niet meer vrouwen met veel overgewicht?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen met een beetje overgewicht maar minder vrouwen met veel overgewicht...
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet meer vrouwen met veel overgewicht?
Anders is het gewoon er zijn meer mannen een beetje lui en een paar vrouwen heel erg lui.
Vrouwen worden veel gemakkelijker dik en zijn veel minder fysiek bezig.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, zoiets.![]()
Maar snap jij dan als vrouw zijnde waarom vele het gewoon zo ver laten komen?
Vind ik best nog wel een ouderwetse en schrikbarende opmerking.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vrouwen horen achter de potten en pannen, niet in de sportschool.
Hoezo hopelijk? Als ze niet kan koken kan je haar toch de deur wijzen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef dustbrain het volgende:
Hoeft voor mij niet perse.Als mijn chick geen zin heeft om te koken moet ik at maar doen.
![]()
Hoeveel chicks hebben eigenlijk behoefte aan koken? Hopelijk kan mijn toekomstige chick koken.
Ik zeg slechts hardop wat iedere man stiekem denkt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vind ik best nog wel een ouderwetse en schrikbarende opmerking.
Laat die vrouwen toch. Net zoals dikke mannen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:58 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, zoiets.![]()
Maar snap jij dan als vrouw zijnde waarom vele het gewoon zo ver laten komen?
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Laat die vrouwen toch. Net zoals dikke mannen.Ik denk nog steeds dat sommige dikke mensen zichzelf gewoon sexy vinden op die manier.
Ja, je ziet toch wel eens van die dikke vrouwen die helemaal trots op de foto staan? Het bestaat.quote:
Kunnen koken is iets waar ik persoonlijk (waarschijnlijk) niet veel waarde aan zal hechten.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo hopelijk? Als ze niet kan koken kan je haar toch de deur wijzen?
Vraagje dan. Wat doe je vaker neuken of eten?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kunnen koken is iets waar ik persoonlijk (waarschijnlijk) niet veel waarde aan zal hechten.
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
te lekker gewoon.
zie je frank, dit krijg je niet door enkel in de keuken te staan
Jaloerse vrouw nummer 1.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch best wel hoerig als je 3x per week zo in de sportschool gaat staan.
Hoezo? als ze een broek aan doet vind ik het prima.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Jaloerse vrouw nummer 1.
Niets mis mee hoor. Ze doet het voor de sport.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch best wel hoerig als je 3x per week zo in de sportschool gaat staan.
Als je zo naar de sportschool gaat, doe je het echt niet voor de sport.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor. Ze doet het voor de sport.
Natuurlijk valt mijn argument in het niets als ik ook de kostwinner ben. Maar ik ben van plan om de taken later te verdelen, koken is dan niet specifiek een vrouwentaak. Dat is het hem gewoon.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Vraagje dan. Wat doe je vaker neuken of eten?
Jaloerse vrouw #2quote:Op donderdag 19 april 2012 16:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je zo naar de sportschool gaat, doe je het echt niet voor de sport.
Vrouwen met zo'n figuur komen in dat soort kledij het beste uit de verf.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? als ze een broek aan doet vind ik het prima.
Alleen nu is het geen wifey material meer.
Niet specifiek, maar een vrouw die niet kan koken is wel sad.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Natuurlijk valt mijn argument in het niets als ik ook de kostwinner ben. Maar ik ben van plan om de taken later te verdelen, koken is dan niet specifiek een vrouwentaak. Dat is het hem gewoon.
Man naar m'n hartquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen met zo'n figuur komen in dat soort kledij het beste uit de verf.
Ligt aan de cultuur waarin je opgegroeid bent.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar een vrouw die niet kan koken is wel sad.
snel afvallen bestaat niet. op de juiste manier is vetverbranding redelijk sloom. had gelezen dat je maximaal 1 kg vet per week kwijt kan raken, en dan moet je het op de perfecte manier doen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
zeer terechte klacht. Voor snel afvallen zonder te jojo'en, moet je gewoon gezond eten + sporten. Goude combinatie.
je kan makkelijk meer dan 1kg gewicht per week verliezen als je pusht hoor...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:52 schreef Saturos het volgende:
[..]
snel afvallen bestaat niet. op de juiste manier is vetverbranding redelijk sloom. had gelezen dat je maximaal 1 kg vet per week kwijt kan raken, en dan moet je het op de perfecte manier doen.
precies de reden dat mensen zo snel geneigd zijn om zo'n bullshit dieet te gaan volgen die "snelle" resultaten gaat leveren.
gewicht kun je in een week gigantisch veel verliezen, lol. ga een week op je bed liggen 0.0 beweging en eet minimaal, net genoeg om in leven te blijven.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
je kan makkelijk meer dan 1kg gewicht per week verliezen als je pusht hoor...
zeker in het begin
Ah goshie, nog steeds op je teentjes getrapt omdat ik zei dat je nooit een vriendin krijgt als je zo blijft praten!? haha, man zo bedoelde ik het niet eens. Wat stel jij je aan zeg.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Echt hè, van de semi-superhelden die elk klein beetje kritiek richting vrouwen gaan verdedigen, pretenderent dat het kritiek onterecht, onfatsoenlijk en seksistisch is.
sorry, je had het over pure vetmassaquote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef Saturos het volgende:
[..]
gewicht kun je in een week gigantisch veel verliezen, lol. ga een week op je bed liggen 0.0 beweging en eet minimaal, net genoeg om in leven te blijven.
ik had het over vetverbranding. vet verlies je niet zo snel als dat je gewicht (lees spiermassa) verliest. vet ben je ook voor altijd kwijt, of je moet jezelf weer vol gaan proppen
Goed figuur maar GEEN tetten.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Juist
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
Een vrouw moet tig jaren trainen op de perfecte manier om ook maar iets van spieren te krijgen ( zonder anabolen etc te gebruiken), dus wees maar niet bang vrouwen gespierd raken doe je niet.quote:
Oneens, als ik elke week 1x buikspieroefeningen ga doen in de sportschool zijn die zeer snel te zien. Oke, heeft dat misschien ook wat met laag vetpercentage te maken, maar alsnog is het te generaliserend.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Een vrouw moet tig jaren trainen op de perfecte manier om ook maar iets van spieren te krijgen ( zonder anabolen etc te gebruiken), dus wees maar niet bang vrouwen gespierd raken doe je niet.
jaloers?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goed figuur maar GEEN tetten.
dat is dan ook duidelijk voor een fotoshoot.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je zo naar de sportschool gaat, doe je het echt niet voor de sport.
Maar het klopt toch wel wat Hidefinition zegt. Spieren zijn pas zichtbaar bij een laag vetpercentage. Een vrouw moet dus wel keihard trainen om daar spieren te zien. En dan met name bij de billen en bovenbenen, waar vrouwen het meeste vet hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Oneens, als ik elke week 1x buikspieroefeningen ga doen in de sportschool zijn die zeer snel te zien. Oke, heeft dat misschien ook wat met laag vetpercentage te maken, maar alsnog is het te generaliserend.
Nee, want ik heb gelukkig geen kleine tetten. En toch ben ik slank.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
jaloers?![]()
ze heeft kleine borsten die perfect bij haar passen
Wat is geen kleine tetten?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, want ik heb gelukkig geen kleine tetten. En toch ben ik slank.
Of gewoon nooit een hoog vetpercentage opgebouwd hebben, ook een optie. Billen en bovenbenen zijn zeer moeilijk strak te krijgen ja. (al hoeft dat van mij bij billen ook niet helemaal)quote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar het klopt toch wel wat Hidefinition zegt. Spieren zijn pas zichtbaar bij een laag vetpercentage. Een vrouw moet dus wel keihard trainen om daar spieren te zien. En dan met name bij de billen en bovenbenen, waar vrouwen het meeste vet hebben.
Dus je benen lijken dikker, maar het is niet zichtbaar dat dat door spieren komt.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar het klopt toch wel wat Hidefinition zegt. Spieren zijn pas zichtbaar bij een laag vetpercentage. Een vrouw moet dus wel keihard trainen om daar spieren te zien. En dan met name bij de billen en bovenbenen, waar vrouwen het meeste vet hebben.
en alsnog is het een dik mokkelquote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat wel naar de sportschool
Net ietsje te voor mij, maar wel mooie dame.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is ook niet lelijk
[ afbeelding ]
Waren er maar meer vrouwen zoals haar.
klopt niet altijd, want ik heb altijd al een sixpack gehad. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik me broer versloeg met de blokjes en dat vond ik zelf heel lelijk. Inmiddels wel minder geworden en nu gewoon een mooie platte buik.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Een vrouw moet tig jaren trainen op de perfecte manier om ook maar iets van spieren te krijgen ( zonder anabolen etc te gebruiken), dus wees maar niet bang vrouwen gespierd raken doe je niet.
Goed zo, zij weet hoe het moetquote:Op donderdag 19 april 2012 19:29 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
klopt niet altijd, want ik heb altijd al een sixpack gehad. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik me broer versloeg met de blokjes en dat vond ik zelf heel lelijk. Inmiddels wel minder geworden en nu gewoon een mooie platte buik.
"Abs are made in the kitchen"quote:Op donderdag 19 april 2012 19:30 schreef 16meter het volgende:
'sixpack' = vetpercentage
heeft weinig met spiermassa te maken
hoe kom je erbij dat een sixpack is vetpercentage?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:30 schreef 16meter het volgende:
'sixpack' = vetpercentage
heeft weinig met spiermassa te maken
Je lichaam wordt er hoe dan ook beter door gevormd.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je benen lijken dikker, maar het is niet zichtbaar dat dat door spieren komt.
precies waar die vrouwen zouden moeten zijn, in plaats van een beetje hier te lopen trollen...quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:25 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
precies waar die vrouwen zouden moeten zijn, in plaats van een beetje hier te lopen trollen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |