Vervolg:quote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef Rebubbled het volgende:
Zoals je op deze foto kunt zien heeft hij een typisch wit stukje aan het eind. Hij is verder gewoon glad.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:19 schreef Rebubbled het volgende:
Dus, zojuist is de Voedsel en Warenautoriteit langs geweest. Twee man sterk. Deze gaven ook aan dat er geen levende parasieten in vis horen te zitten. Ze horen ingevroren te worden, zodat alles sterft, parasieten en eitjes. Daarom nemen ze mijn vis zeer serieus. Hij gaat nu naar het lab om te kijken welke parasiet het is, ze denken zelf ook aan de haringworm. Dit maakt het nog serieuzer, aangezien het bedrijf dat mijn vis heeft gevangen en behandeld misschien ook wel vis voor sushi levert en die vissen waarschijnlijk ook niet goed behandelen. Dit gaan ze allemaal verder uitzoeken.
Veel plezier met je sushi stoere boys.
Ze zijn langsgeweest he?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Och, wellicht wat groot, maar de keuringsdienst zal daar niet wakker van liggen ben ik bang. Bekijk de aflevering "world's dirtiest man" uit de Curiosity-reeks eens zou ik zeggen...:
Sinds het zien hiervan eet ik ook opeens geen sushi meer btw, kijken op eigen risico
Dat dit KAN in Amsterdam! << Mijn slogan is zelfs voorzien van een bijna rijmpje. Gaat scoren, ik zeg het je.quote:
Aangezien ik toch enkel nog yoghurt eet heb ik het gekeken. Ik eet dus echt geen vis meer. Zitten deze beestjes eigenlijk ook in kweekvis? Of enkel wilde, vrije, blije vis? En hoe komen ze erin? En heeft de vis er geen last van? Zoveel vragen..quote:Op donderdag 19 april 2012 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Och, wellicht wat groot, maar de keuringsdienst zal daar niet wakker van liggen ben ik bang. Bekijk de aflevering "world's dirtiest man" uit de Curiosity-reeks eens zou ik zeggen...:
Sinds het zien hiervan eet ik ook opeens geen sushi meer btw, kijken op eigen risico
Ah.. ik denk al, wat bedoelt HeatWave nouquote:
Bekijk dan maar niet de gehele aflevering, dan durf je straks niet eens meer met anderen in contact komen, of naar een wc die niet van jouzelf isquote:Op donderdag 19 april 2012 12:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Aangezien ik toch enkel nog yoghurt eet heb ik het gekeken. Ik eet dus echt geen vis meer. Zitten deze beestjes eigenlijk ook in kweekvis? Of enkel wilde, vrije, blije vis? En hoe komen ze erin? En heeft de vis er geen last van? Zoveel vragen..
Kan in elke vis voorkomen, het kan zijn dat ze het via voedsel binnenkrijgen, of dat parasieten gewoon rondzwemmen in het water. Zolang de vis gezond is maakt een parasiet meer of minder (meestal) niet uit. Natuur noemen ze datquote:Op donderdag 19 april 2012 12:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Aangezien ik toch enkel nog yoghurt eet heb ik het gekeken. Ik eet dus echt geen vis meer. Zitten deze beestjes eigenlijk ook in kweekvis? Of enkel wilde, vrije, blije vis? En hoe komen ze erin? En heeft de vis er geen last van? Zoveel vragen..
Volgende topic: TS komt om van honger.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:27 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Sterker nog je bak yoghurt is gefermenteerde melk, hebben bacteriën gedaan
Gelukkig weet jij alles beterquote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik denk dat het een complot is en dat het larven zijn van aliens ,en dat de mens dan na consumptie zo muteert in een alien(reptilian) en we allemaal opgepikt gaan worden op 20-12-2012.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |