Ik heb ook geen flauw ideequote:Op donderdag 19 april 2012 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waren we samen niet in discussie daarover?
Weet nu eerlijk gezegd niet meer wie van ons wat postte...
Ik jou ook...quote:Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef wyccie het volgende:
Maakt niets uit, ik ben jullie allemaal dankbaar.
Om foto's te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef wyccie het volgende:
Er zit vast meer achter.
Ik kan even niet bedenken waarom iemand zo stiekem in een nepzwaan verstopt zou willen zitten.
Sander de Heer?quote:
Zie je dat zwarte rondje? Dat is een lens.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef wyccie het volgende:
Er zit vast meer achter.
Ik kan even niet bedenken waarom iemand zo stiekem in een nepzwaan verstopt zou willen zitten.
Een djquote:
Ik heb gehoord over die in Maasmechelen dat het een erg goede is, maar wel alleen extreem dure merken heeft (dus ondanks outlet nog steeds aardig aan de prijs)quote:Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand ervaring met de outlets in Roermond en/of Maasmechelen?
Zo ja, wat is de betere?
Ben a.s. weekend in het zuiden en aangezien het pleurisweer wordt...
Dank voor de info!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb gehoord over die in Maasmechelen dat het een erg goede is, maar wel alleen extreem dure merken heeft (dus ondanks outlet nog steeds aardig aan de prijs)
Pizzahut:quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, het is weer zover: die Amerikanen zijn weer goed bezig.
Deze keer: de pizzahut heeft een pizza met een gevulde rand(erg lekker met kaas) maar deze keer is 'ie gevuld met een hotdog
[ afbeelding ]
En de Burger King heeft een Sundae-ijsje met...bacon
http://www.cbsnews.com/83(...)offers-bacon-sundae/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |