Omdat ze een idioot is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef Lovechild het volgende:
Waarom moet dat geloof er zo bijgesleept worden?
Ze doet al een jaar of 10 (gokje?) niks meer op tv, dus ja van een paar jaar TMF kun je niet rentenieren denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze moet nu dus op zoek naar werk, had zij dan helemaal geen werk of gewoon weinig verdienste met de showbusiness?
Ik heb ergens gelezen gezien dat ze niet in staat is om te werken. Ze heeft al heel lang ME en ontvangt een uitkering.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze moet nu dus op zoek naar werk, had zij dan helemaal geen werk of gewoon weinig verdienste met de showbusiness?
Die meiden waren de 1e generatie vj's op TMF, dat was leuk jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
TMF, hoe vet was dat in de tijd van Bridget, Daphne, Fabiėnne! Met de Dag-top-5, keispannend vond ik dat!
Oh ja! Close2You!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die meiden waren de 1e generatie vj's op TMF, dat was leuk ja
Al was Daphne ook al weer later geloof ik...
Eerste; Fabienne/Bridget/Sylvana/Isabelle.
Nee dat was een ander groepjequote:
Oh ja, ik haal 2 dingen door elkaar. Maar ik bedoel inderdaad dat liedje toen van die TMF-babes. All I wanna do, all I wanna do... close to youhou...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
The Magnificent Four; meisjes van TMF
Maar wel met liedje Close 2 you ja
Close II You was dit:
[ afbeelding ]
Ik zie ze nog die pasjes dansen, whehehequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh ja, ik haal 2 dingen door elkaar. Maar ik bedoel inderdaad dat liedje toen van die TMF-babes. All I wanna do, all I wanna do... close to youhou...
Ze heeft een jaar of 5 geleden nog een rol als weet ik veel wat voor secretaresse gehad in die Talpa serie Lotte. En ik herinner me dat ze met dat zingende Friese schaap op tv iets deed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doet al een jaar of 10 (gokje?) niks meer op tv, dus ja van een paar jaar TMF kun je niet rentenieren denk ik
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:50 schreef Vivi het volgende:
Hoe dacht Sonja haar ME te integreren in haar leven als K3 lid toen ze destijds zo enthousiast deelnam? Keimoe3?
Maar wat kletst ze dan over nu aan het werk moeten? Ik snap er weinig van....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen gezien dat ze niet in staat is om te werken. Ze heeft al heel lang ME en ontvangt een uitkering.
Ik zit dat programma uit het linkje te kijken en het is al sinds 1967 een erkende ziekte? Dus dan zou ze misschien toch geen ME hebben dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:00 schreef Vivi het volgende:
De regels worden aangescherpt en wat zij heeft is geen erkende ziekte..zoiets was het.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:50 schreef Vivi het volgende:
Hoe dacht Sonja haar ME te integreren in haar leven als K3 lid toen ze destijds zo enthousiast deelnam? Keimoe3?
Maar toch is ze nog regelmatig ergens in beeld. Vandaar dat ik dacht dat ze misschien nog schnabbelde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doet al een jaar of 10 (gokje?) niks meer op tv, dus ja van een paar jaar TMF kun je niet rentenieren denk ik
Scherp!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:50 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat heb ik dan gemist, ik dacht echt dat ze nooit meer ergens te zien was.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar toch is ze nog regelmatig ergens in beeld. Vandaar dat ik dacht dat ze misschien nog schnabbelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |