* uit het raam kijkt? * Mot je?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:49 schreef JK1982 het volgende:
Klop, klop..
* JK1982 nog steeds voor de deur staat..
Lijkt mij ook echt ideaal hoor maarja ik wil nog een nieuw matras, nieuwe fiets, nieuwe schuur :p efkes geduld dus maar. Dit is volgens mij ook al de 3e of 4e keer dat ze zoiets aanbieden via groupon dus wie weet dat ie in betere tijden ook wel weer in de aanbieding komt...quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef Rucky het volgende:
Ik zit nu naar die stofzuigerrobot te kijken. Lijkt me toch wel ideaal.
* raam dichtknalt en knuppel pakt *quote:Op donderdag 19 april 2012 09:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mot ik effe door je brievenbus heen pissen ofzo?
* Rucky verteld Merlijn even te wachten en pas toe te slaan de brievenbus open gaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* raam dichtknalt en knuppel pakt *
Dus jij deed een striptease op het bureau of zette je ze voor de tv met Bumba?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Altijd leuk, zit je in je eentje op kantoor lekker te werken, staan er opeens 3 mensen die voor de directeur komen op de stoep. Ik hem bellen: 'ja ik ben wat later', lekker dan, mag ik die gasten entertainen
Dus, je laat ze nu even Fok! zien?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Altijd leuk, zit je in je eentje op kantoor lekker te werken, staan er opeens 3 mensen die voor de directeur komen op de stoep. Ik hem bellen: 'ja ik ben wat later', lekker dan, mag ik die gasten entertainen
* Rucky stropdas omdoet.quote:
goedemorgen! Pauze?quote:
nee bijkomen met koffiequote:
* Jaloers *quote:
Ja! Hoe zit dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ik heb je geen bestelling horen opnemen?
Kom maar in Den Haag ophalen danquote:Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ik heb je geen bestelling horen opnemen?
Hmmmz. Den haag <-> Rijswijk.... Don't tempt mequote:
Succes.quote:
Wanner wordt de bestelling nou eens opgenomen?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmmz. Den haag <-> Rijswijk.... Don't tempt me
Lach maar, ik rij zo met Merlijn mee,zover is het niet voor mij om naar Rijswijk te komen.quote:
Te laat, broodjes zijn net besteldquote:Op donderdag 19 april 2012 11:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lach maar, ik rij zo met Merlijn mee,zover is het niet voor mij om naar Rijswijk te komen.
Naaistreekquote:Op donderdag 19 april 2012 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te laat, broodjes zijn net besteld
O, je wist niet waar ik zin in heb? Ik stap bij mij wel naar de kantine daar is ook niets mis mee. En anders kan ik nog naar het restaurant vd IKEA gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te laat, broodjes zijn net besteld
quote:
Wat moet jij met het broodje van Jaleesa?quote:
quote:
Op eten.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat moet jij met het broodje van Jaleesa?
Maar je houdt het nog vol?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waaar is mamaaa?
Tja kind mama komt er zo aan :p
Teletubbies en bumba helpen me. En anders lezen we voor de 3e keer dikkie dik en het vlot?quote:
Spannend!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:19 schreef LaPeach het volgende:
Ik ben blij![]()
Binnenkort woning bekijken, eindelijk!!
Kun je dat niet van ze eisen dan, bepaalde dingen? Of zeggen ze dan rustig: voor jou 10 anderen?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef LaPeach het volgende:
Ja normaal gesproken wel, maar heb al eens bezichtigingen gekeken en daar schrok je je dood.. opknappen niks op tegen maar niet dat ik de hele boel moet verbouwen en de woning bouw er niks meer aan doet hahaha
Normaal wel hoor, maar de woningen die ik heb mogen bezichtigen toen stonden op de nominatie om gesloopt te worden, nu denk ik niet dat dat met deze ook zo is, dus zijn ze het wel verplicht volgens mij..quote:Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kun je dat niet van ze eisen dan, bepaalde dingen? Of zeggen ze dan rustig: voor jou 10 anderen?
Hier zijn ze behoorlijk pietluttig bij de woningbouw hoor.. Moet gewoon netjes opgeleverd worden..
Goed bezig! Ik ben blij voor je..quote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Normaal wel hoor, maar de woningen die ik heb mogen bezichtigen toen stonden op de nominatie om gesloopt te worden, nu denk ik niet dat dat met deze ook zo is, dus zijn ze het wel verplicht volgens mij..
Maar we gaan het zien.. ik laat iig me goede humeur van nu niet meer los
Dank uquote:
Yep, gefeliciteerd ik hoop dat het een goede woning is.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dank u![]()
Loop nog net niet stuiterend door het huis hahaha
Thnx!!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Yep, gefeliciteerd ik hoop dat het een goede woning is.![]()
De woning waar ik terecht ben gekomen hoef ik eigenlijk niets noodzakelijks te doen voordat ik er in kon trekken.
Neuh, inderdaad. Heb je mazzel mee gehad, leuke woning vind ik!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Yep, gefeliciteerd ik hoop dat het een goede woning is.![]()
De woning waar ik terecht ben gekomen hoef ik eigenlijk niets noodzakelijks te doen voordat ik er in kon trekken.
Eerst maar es kijken, zorgen maken kan altijd nog.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Thnx!!
Ja ik hoop het ook hoor, maar hopen dat ik snel afspraak kan maken voor een bezichtiging
Zolang het geen sloopwoning is dan heb ik er wel vertrouwen in want dan zijn ze toch verplicht om de boel wat te fixen
Ja daarom, wordt vervolgdquote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh, inderdaad. Heb je mazzel mee gehad, leuke woning vind ik!
[..]
Eerst maar es kijken, zorgen maken kan altijd nog.
Gefeliciteerd iig!
Je hebt je eigen gedachtes dus weg gegumt ipv die van mij??quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef vannelle het volgende:
Ik zal eerlijk moeten bekennen dat ik ff niet (meer) weet wat je bedoelt.
OH!!!!!!!!! Nu snap ik em.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Je hebt je eigen gedachtes dus weg gegumt ipv die van mij??![]()
haha never mindzat nog ff over vanacht te ouwehoeren
nnelle is groot en sterk, hij legt je zo over de knie.quote:
Grrrrrrrr........quote:
Dat wel, maar ik heb een hekel aan geweld dus ze is veilig hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Rucky het volgende:
Pas je op wat je zegt va
[..]
nnelle is groot en sterk, hij legt je zo over de knie.
Ben al op een andere manier wraak aan het nemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef LaPeach het volgende:
Ik ben niet bang
Ben opgegroeid met grote sterke kerels om me heen..
Een corrigerende tik is wat anders dan geweld.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Grrrrrrrr........
[..]
Dat wel, maar ik heb een hekel aan geweld dus ze is veilig hoor.
Boontjes hiero, ook lekker!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef LaPeach het volgende:
Uitstekende keus natuurlijk![]()
![]()
Ik ga zo aan de rauwe andijvie stampot
Tot later dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 gaat weer op huis aan..
Fijne avond alvast, kom vanavond laat wel weer even gluren
Da's dan ook wel weer waar......maar zal alsnog bij mezelf een stuk zeerder doen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een corrigerende tik is wat anders dan geweld.
Ik heb hier nog steeds CrystalClear Cranberry.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zit aan de risotto!! En ik ga maar eens drinken zoeken ofzo
LaPeach is op zoek naar een woning en over dat andere hoef je niet verbaasd te zijn. In Utrecht liep ik ook zo naar Ireth als het moest.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:36 schreef belle1608 het volgende:
Hallo!!
Jullie hebben mij weer laten lachen, goed gedaan!
* belle1608 vraagt zich af waar het klusteam dan nodig is?
* belle1608 is verbaasd dat er zoveel mensen zo dichtbij zijn!
Wij eten mexico melange ofzo![]()
ga ff over aanzetten (voor de rösti)
* JK1982 is niet dichtbij hoor..quote:Op donderdag 19 april 2012 17:36 schreef belle1608 het volgende:
Hallo!!
Jullie hebben mij weer laten lachen, goed gedaan!
* belle1608 vraagt zich af waar het klusteam dan nodig is?
* belle1608 is verbaasd dat er zoveel mensen zo dichtbij zijn!
Wij eten mexico melange ofzo![]()
ga ff over aanzetten (voor de rösti)
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 is niet dichtbij hoor..
Ik ga gauw weer door naar de volgende afspraak! Tot later
Dat begreep ik maar bedoelde meer de regioquote:Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
LaPeach is op zoek naar een woning en over dat andere hoef je niet verbaasd te zijn. In Utrecht liep ik ook zo naar Ireth als het moest.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 19 april 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we knuffelen, goed?
Bon Soir.... Ca Va?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
Bon soir monsieur!
Ik ben vanavond door mijn broer gestrikt om op mijn 2 nichtjes te passen volgende week vrijdagavond
Leuk! Hoe oud?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
Bon soir monsieur!
Ik ben vanavond door mijn broer gestrikt om op mijn 2 nichtjes te passen volgende week vrijdagavond
Ça va bien!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
Bon
[..]
Bon Soir.... Ca Va?
Nichtjes zijn lief. Ik heb ze in alle leeftijden. 26, 6, 4, 3 en 1
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:32 schreef belle1608 het volgende:
Ik ga slapen tot morgen knuffel voor wie wil. Speciaal een voor jk1982
Uhm... 7 en 11 geloof ikquote:
Zeg.. die van 26 hè..quote:Op donderdag 19 april 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
Bon
[..]
Bon Soir.... Ca Va?
Nichtjes zijn lief. Ik heb ze in alle leeftijden. 26, 6, 4, 3 en 1
Bezet en dat doe ik je sowieso niet aan!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bezet en dat doe ik je sowieso niet aan!
Ik heb geen gegevens van je, sorry! Telepathie ging helaas niet..quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kon niemand mij waarschuwen dat de boel het alweer deed
Nu wel maar nu reageer je niet meer, biatch!quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen gegevens van je, sorry! Telepathie ging helaas niet..
Hahahaha, ik zei toch: ik ben een beetje verlegen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nu wel maar nu reageer je niet meer, biatch!
Fok lag vannacht plat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:10 schreef JK1982 het volgende:
En goedemorgen allemaal..
Nog 1 dagje volhouden, en dan weekend!
Ik heb de hele nacht liggen huilen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:19 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen!!
@Rucky, dus je hebt niet geslapen?
Nog 1 dagje werken inderdaad, dit keer in groep 3![]()
![]()
7 en 11, leuke leeftijden
Ach nee toch! Dus je zit nu met 2 rooddoorlopen ogen achter je koffiequote:Op vrijdag 20 april 2012 07:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht liggen huilen.![]()
Ik ben jeugdleiding geweest met kinderen in die leeftijd en dat was ook erg leuk om te doen.
#bustedquote:Op vrijdag 20 april 2012 06:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zei toch: ik ben een beetje verlegen..
't Was stil hier trouwens!
Ik zat me gisteren nog te bedenken: eigenlijk is het best wel triest.. Zelfs mijn broer heeft dus blijkbaar al zoiets van: jk heeft toch geen moer te doen op vrijdagavond, dus die kunnen we mooi even vragen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:19 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen!!
@Rucky, dus je hebt niet geslapen?
Nog 1 dagje werken inderdaad, dit keer in groep 3![]()
![]()
7 en 11, leuke leeftijden
Ehm, ja.. daarom slaap ik ook nog steeds alleen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
#busted
jij bent NIET verlegen![]()
eerder een brutale snotaap die heel goed weet wat hij wil, maar dat zo weet te verpakken dat je alle vrouwen om je vingers windt
Een bikini. Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat moet ik toch aan vandaag pompiedom
Nu moet ik denken aan dat manneke uit "the big bang theory"quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zat me gisteren nog te bedenken: eigenlijk is het best wel triest.. Zelfs mijn broer heeft dus blijkbaar al zoiets van: jk heeft toch geen moet te doen op vrijdagavond, dus die kunnen we mooi even vragen..
En het ergste is: hij heeft nog gelijk ook.. Vanavond wederom geen plannen![]()
[..]
Ehm, ja.. daarom slaap ik ook nog steeds alleen!
En bedankt hè!![]()
Nee, maar even serieus.. ik meende het wel..
Ik heb het vannelle-syndroom: als ik in de buurt kom van knappe vrouwen sla ik dicht, kom ik niet meer uit mijn woorden en ga ik me onhandig gedragen.. Of hebben alle mannen dat?
Je wil niet weten hoe ik de eerste keer bij Jaleesa voor de deur stondquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:12 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb het vannelle-syndroom: als ik in de buurt kom van knappe vrouwen sla ik dicht, kom ik niet meer uit mijn woorden en ga ik me onhandig gedragen.. Of hebben alle mannen dat?
Zwetende handjes ? trillend op de beentjes ? zal vast cafeine gebrek geweest zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik de eerste keer bij Jaleesa voor de deur stond
Nee, rood hoofd, stotteren, de neiging om snel weg te rennen nadat ik haar pakketje in haar handen had gedruktquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:16 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zwetende handjes ? trillend op de beentjes ? zal vast cafeine gebrek geweest zijn
ach gossiequote:Op vrijdag 20 april 2012 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, rood hoofd, stotteren, de neiging om snel weg te rennen nadat ik haar pakketje in haar handen had gedruktzelfs met mijn stomme kop iets te drinken afgeslagen
en bedankt. Hier kon je prima uit je woorden komen en was je helemaal niet onhandig... ik ben dus niet knapquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zat me gisteren nog te bedenken: eigenlijk is het best wel triest.. Zelfs mijn broer heeft dus blijkbaar al zoiets van: jk heeft toch geen moer te doen op vrijdagavond, dus die kunnen we mooi even vragen..
En het ergste is: hij heeft nog gelijk ook.. Vanavond wederom geen plannen![]()
[..]
Ehm, ja.. daarom slaap ik ook nog steeds alleen!
En bedankt hè!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
en bedankt. Hier kon je prima uit je woorden komen en was je helemaal niet onhandig... ik ben dus niet knap
Je bent vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
[..]
en bedankt. Hier kon je prima uit je woorden komen en was je helemaal niet onhandig... ik ben dus niet knap
En ik wou de grap niet maken, lelijkerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Frustraties Merlijntje?quote:
ja, sorry.quote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Frustraties Merlijntje?
Ik ben de hele tijd op mijn externe toetsenbord aan het typen. Dat werkt alleen niet als ie niet is aangesloten... Slim!!!
Oh fijn, het heeft een naam gekregen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:12 schreef JK1982 het volgende:
Geeft DJMO gewoon een kop koffie, en zegt haar Merlijn gewoon te negeren tot dat 'ie weekend heeft... dan istie vast wel weer lief.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, sorry.
* DJMO verdrietig in een hoekje kruipt
Ik ben altijd lief. Mo doet vervelend op de vroege ochtend tegen me.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:50 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geeft DJMO gewoon een kop koffie, en zegt haar Merlijn gewoon te negeren tot dat 'ie weekend heeft... dan istie vast wel weer lief.
[..]
I just KNEW you were gonna say that..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed, ik heb het meer over de extreem knappe, echt die waarvan het water je in de mond loopt.. Kwam er vanmorgen viavia een tegen op Facebook, maar ik kan haar zo snel even niet terugvinden.. Anders had ik je een voorbeeld kunnen gevenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Frustraties Merlijntje?
Ik ben de hele tijd op mijn externe toetsenbord aan het typen. Dat werkt alleen niet als ie niet is aangesloten... Slim!!!Net slim..
![]()
Je hebt er wel meer in je feestboek staan hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
I just KNEW you were gonna say that..![]()
Maargoed, ik heb het meer over de extreem knappe, echt die waarvan het water je in de mond loopt.. Kwam er vanmorgen viavia een tegen op Facebook, maar ik kan haar zo snel even niet terugvinden.. Anders had ik je een voorbeeld kunnen geven
[..]Net slim..
van een knappe tafel kun je niet eten .quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
I just KNEW you were gonna say that..![]()
Ik vind het wel aardig klinken, haha!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh fijn, het heeft een naam gekregen.![]()
Dichtslaan is het niet, ben dan gewoon té fanatiek bezig om positief over te komen en wil dan heeeeel veel leuke en verstandige dingen zeggen.
En aangezien ik maar 1 woord tegelijk uit kan spreken gaat dat fout.
Gelukkig valt het in het eggie wel mee en ben ik onder vrijwel alle omstandigheden lekker mezelf.
Uuhhh...quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je hebt er wel meer in je feestboek staan hoor
Nee, zo hoorde ik inderdaad ook eens de gevleugelde uitspraak:quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
van een knappe tafel kun je niet eten .
oh en je doet me nu aan judge dredd denken ...
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef vannelle het volgende:
Klinkt wel aardig idd.
hoe'st met de auto onderdelen? Al iets besteld?
Ik ken hem als, een gebakje smaakt niet in je eendje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:23 schreef JK1982 het volgende:
Nee, zo hoorde ik inderdaad ook eens de gevleugelde uitspraak:
"Een lekker gebakje eet je nooit alleen!"
Welk van de onderstaande eendjes bedoel je precies?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ken hem als, een gebakje smaakt niet in je eendje.
Dat is een taart badmuts.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Welk van de onderstaande eendjes bedoel je precies?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja, gebak/taart en eendjes.. Ik vond het al een beetje vreemdquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is een taart badmuts.![]()
Maar ik wist dat ik deze kon verwachten op het moment dat ik eendje intypte.
Het hoort alle drie uit de oven te komen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, gebak/taart en eendjes.. Ik vond het al een beetje vreemd
Is dat zo?? hier (nog) nergens geen last van en ik heb Hiquote:
Hi!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:56 schreef LaPeach het volgende:
i
[..]
Is dat zo?? hier (nog) nergens geen last van en ik heb Hi
Het kon sowieso niet aan mn mobiele netwerk liggn, want ik kreeg gewoon steeds de site van Fok! Waar stond dat de site uit de lucht wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:59 schreef LaPeach het volgende:
Hii Jk
Ja merk het hier nu ook, begint weer vaag te doen op de pc idd
Ligt dus niet aan je mobiele netwerk hoor Jaleesa
Saai hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef JK1982 het volgende:
Weet je wat.. ik ga gewoon lekker even van Fok! af..
Kom straks wel weer even gluren of het beter gaat..
Laterrrr!
Die zit thuis op de bank toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:32 schreef belle1608 het volgende:
Hallo schatten
Of is mijn grootste schat er niet?
Dan moet je het maar met JK1982 en mij maar doen tot die tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:53 schreef belle1608 het volgende:
Nee, dies aant werk hahanet als ik, moet nog 10 schriften nakijken (van de 30) x 2 blz.
Daarna lessen voorbereiden, boodschappen doen en naar huis
Maar jij bent er wel!
Maar..quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:53 schreef belle1608 het volgende:
Nee, dies aant werk hahanet als ik, moet nog 10 schriften nakijken (van de 30) x 2 blz.
Daarna lessen voorbereiden, boodschappen doen en naar huis
Maar jij bent er wel!
Hè vannelle, gun mij m'n pleziertje nou ook even..quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
Ik hou half om half belle en jk wel in de gaten, niet te veel geflikvlooi hier.
quote:
oké oké!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hè vannelle, gun mij m'n pleziertje nou ook even..
Mogen kinderen in jou klas hun tong naar je uitsteken? Waarschijnlijk niet. Waarom doe jij het dan wel? En tegen vanelle nog wel.quote:
Thanks mate!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mogen kinderen in jou klas hun tong naar je uitsteken? Waarschijnlijk niet. Waarom doe jij het dan wel? En tegen vanelle nog wel.![]()
Eerst zien dan geloven. Dus voorlopig hou ik jullie voor de zekerheid in de gaten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:19 schreef belle1608 het volgende:
hij hoeft niet op te letten, doen we zelf wel toch jk
Ik niet, ik mag dat niet.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Dus voorlopig hou ik jullie voor de zekerheid in de gaten.
En bedankt he... daar had je toen je hier was he-le-maal geen last van!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:12 schreef JK1982 het volgende:
Hahahahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En bedankt he... daar had je toen je hier was he-le-maal geen last van!!!!![]()
Gheheheheheeee........quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bijna door de mogelijkheden heen geloof ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Nou JK je maakt geen vrienden, eerst DJMO al en nu Ireth, wie wordt de volgende?
Ja?? zou het?? haha hmm dan vrees ik met grote vrezen voor hemquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bijna door de mogelijkheden heen geloof ik.
praat hij tegen jou wel normaal of ben jij ook slachtoffer van het vannellesyndroom?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja?? zou het?? haha hmm dan vrees ik met grote vrezen voor hem
Hij lult de oren van me kopquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
praat hij tegen jou wel normaal of ben jij ook slachtoffer van het vannellesyndroom?
Ik typ extra langzaam nu, sla ook weer bijna wartaal uit.
Gek he, rond etenstijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 vindt het hier erg stil! Eten = op!
Leuk stoepkrijt, bij de action, 15 stuks voor 0,66 cent! of 6 voor 0.23 cent!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef Rucky het volgende:
Ik heb het weekend helemaal vrij gehouden dus ik zit even te denkn wat ik ermee zal doen. Dus als je nog wat weet aangezien ik nog maar net hier woon.
Anders ga ik wel een doos stoepkrijt halen en morgen een mooie tekening maken.
Voorjaars-schoonmaakquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef Rucky het volgende:
Ik heb het weekend helemaal vrij gehouden dus ik zit even te denkn wat ik ermee zal doen. Dus als je nog wat weet aangezien ik nog maar net hier woon.
Mja, om daar nou 'n heel weekend over te doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat voor de verandering maar weer eens douchen
Dan ben ik ook met een half uurtje klaar.quote:
dan krijg je wel een heel erg rimpelige huidquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:26 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Mja, om daar nou 'n heel weekend over te doen;-)
Die vloer bij jou he, ligt ie er nou al inquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef Rucky het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die vloer bij jou he, ligt ie er nou al in
Ach de bouwmarkt gaat om 8 of 9u open morgen... Of e gaat vandaag nog:pquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik moet nog een onderlaag kopen maar daarna is het niet veel werk.
Zeker weten.. Wij kunnen heel goed op onszelf passen Rucky! Kssst..quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:19 schreef belle1608 het volgende:
hij hoeft niet op te letten, doen we zelf wel toch jk
Zo, da's nummer 2..quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig vind belle me wel aardig, ondanks dat we heel gezellig hebben zitten kletsen.. De uitzondering bevestigt de regel hè!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Nou JK je maakt geen vrienden, eerst DJMO al en nu Ireth, wie wordt de volgende?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja?? zou het?? haha hmm dan vrees ik met grote vrezen voor hem
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hij lult de oren van me kop, ben bang dat ik dus ook in de categorie van de rest behoord
Hoewel dit is internet natuurlijk dus wie weet, er is nog hoop
![]()
Hahaha
Jawel, je webcam stond nog aan..quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:31 schreef LaPeach het volgende:
tja..
Maar bedenk met net dat ik vanmorge ook op feestboek zat![]()
Hij zou mij toch niet stiekem gezien hebben![]()
![]()
Voorjaarsschoonmaak?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat voor de verandering maar weer eens douchen
Vloer, volgens mij zijn het 3 planken..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die vloer bij jou he, ligt ie er nou al in
Ai, dat klinkt niet best.. Niet onderuit gegaan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:29 schreef vannelle het volgende:
Goed, Rucky's weekend is nu ook ongedeeld.
Ik moet nog het achterwiel van een scooter er uit halen, iemand vond het nodig om weg te rijden met het big-ass kettingslot nog om het achterwiel.![]()
Manmanman, dát zit vast!!!
Gelukkig niet nee. Vind dit al werk genoeg eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet best.. Niet onderuit gegaan?
Succes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ni na naaimachine? Ik heb een leuk stofje op de kop getikt en nu wil ik zien of ik er een rokje van kan maken in maat 140....hoop dat het mooi wordt :p
Veel plezier dan maar!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 vindt dat ze inderdaad gezellig met JK1982 heeft zitten kletsen
Haha, voorjaarsschoonmaak, heb zo een verjaardag en wilde daar weer fris? en fruitig? heen
Top gear vond ik leuk toen het nog nauwelijks bekend was en alleen op de bbc.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar!
Ik zit ondertussen even Top Gear te kijken, wat een heerlijk programma is dat toch..
Koetsiekoe.quote:
Hi girl..quote:
Da's van voor mijn tijd denk ik..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Top gear vond ik leuk toen het nog nauwelijks bekend was en alleen op de bbc.
[..]
Koetsiekoe.![]()
'97-'98 Denk ik. Maar toen ik aan vrienden vertelde dat er een leuk auto programma is, kreeg ik te horen dat er geen ondertiteling bij zit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hi girl..
[..]
Da's van voor mijn tijd denk ik..
Tsja, ik ben wat dat betreft eerlijk gezegd ook redelijk lui aangelegd hoor, heb ook bij films altijd ondertiteling..quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
'97-'98 Denk ik. Maar toen ik aan vrienden vertelde dat er een leuk auto programma is, kreeg ik te horen dat er geen ondertiteling bij zit.
Schaam je JKquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben wat dat betreft eerlijk gezegd ook redelijk lui aangelegd hoor, heb ook bij films altijd ondertiteling..
Ik kijk heel veel zonder ondertiteling.. haalt je engels ook weer opquote:
Nou, dat wordt geen film kijken samen dus..quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel zonder ondertiteling.. haalt je engels ook weer op![]()
Luiwammes
Nee niet bij mij thuis dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt geen film kijken samen dus..
Hoor ik daar een uitnodiging..quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee niet bij mij thuis dusanders moet ik alles gaan lopen vertalen
![]()
Maar bios heeft gwn ondertiteling hoor![]()
Ik weet wel een hele mooie bios, naast het mooiste stadion van Nederland in de plaats Rotterdamquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie in deze reeks posten?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er zit érgens een discrepantie in deze zin, maar ik kan er zogauw de vinger niet op leggen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik weet wel een hele mooie bios, naast het mooiste stadion van Nederland in de plaats Rotterdam![]()
Zeg hey.. van naar de bios gaan krijg je geen baby's jah..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat heb je voor lekkers gehad?quote:
Zodra er hier meer delen zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Aaahja daar ben ik ook geweest. Vond het daar alleen veel rumoeriger in de bioscoop. Bellers tijdens de ilm n.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef vannelle het volgende:
Mooiste bios zit in Antwerpen!
Helaas zit die niet het dichtste bij, ga echt niet zo'n eind rijden voor een film.
Denk je nu al zo slecht over me??quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Er zit érgens een discrepantie in deze zin, maar ik kan er zogauw de vinger niet op leggen..
Nee hoor, ik zou niet durven!quote:
Ik heb begrepen dat er nu en slaapfeestje op de bank bij yska thuis wordt gehouden, kom je ook?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef Rucky het volgende:
Ik heb begrepen dat er een bbq bij Merlijn wordt gehouden.Ik heb een beamer die ik mee kan nemen.
Afschieten..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aaahja daar ben ik ook geweest. Vond het daar alleen veel rumoeriger in de bioscoop. Bellers tijdens de ilm n.
Zijn die kinders nog steeds niet opgehaald door hun moeder?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er nu en slaapfeestje op de bank bij yska thuis wordt gehouden, kom je ook?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou niet durven!![]()
Maar iets klopt niet.. Of het nou om dat mooiste stadion van NL gaat, of 'mooiste' en 'Rotterdam' in een zin.. Ik kom er niet uit..
Het went vanzelf wel, ik woon hier nu bijna vier maanden. Waar je bed staat is je thuis, zeg ik maar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou niet durven!![]()
Maar iets klopt niet.. Of het nou om dat mooiste stadion van NL gaat, of 'mooiste' en 'Rotterdam' in een zin.. Ik kom er niet uit..
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je nou aan mij twijfelen?? Mooiste en Rotterdam past prima samen.. en zeker als ik het zeg
Maar gij komt daar nog wel achter
quote:
Dus JK verplaats je bed!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het went vanzelf wel, ik woon hier nu bijna vier maanden. Waar je bed staat is je thuis, zeg ik maar.
Volgende keer wel graag met wat beter weer..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je nou aan mij twijfelen?? Mooiste en Rotterdam past prima samen.. en zeker als ik het zeg
Maar gij komt daar nog wel achter
Tsja, die van mij staat in the middle of nowhere helaas..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het went vanzelf wel, ik woon hier nu bijna vier maanden. Waar je bed staat is je thuis, zeg ik maar.
Vooruitziende blik?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, die van mij staat in the middle of nowhere helaas..![]()
En zelfs dat voelt niet eens als thuis als ik heel eerlijk ben..
Dat is iets wat moet groeien, tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgende keer wel graag met wat beter weer..
Hoewel..
[..]
Tsja, die van mij staat in the middle of nowhere helaas..![]()
En zelfs dat voelt niet eens als thuis als ik heel eerlijk ben..
Geen geflikvlooi was er afgesproken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
@Yska: sorry van het vroege sms'je trouwens..
Nouja, ik woon al ruim 3jr in huis, maar nog steeds voelt het niet echt als thuis..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is iets wat moet groeien, tenminste dat is mijn ervaring.
Gauw doen, dan heb je niet eens in de gaten dat je wakker bent geweest..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef Ireth het volgende:
Ging Susanne rond kwart over 8 naar bed brengen. Nog even lekker knuffelen en kroelen samen op ons grote bed.... en daar zijn we samen in slaap gevallenNet wakker geworden, een half slapend kind over gedirigeerd naar haar eigen bed en nu zit ik te knikkebollen. Denk dat ik er zo maar weer in duik
Het oude bed van Susanne uit elkaar halen (vol zweudse schreufjes) en die 2 straten verderop afleveren en dan haar nieuwe bed ophalen en in elkaar zetten. Ze gaat met haar 8 jaren gewoon in een 2persoons slapenquote:
Mwoah, niet echt.. Morgen misschien even auto's kijken.quote:
Weekendje niks!quote:
Dat is drie uur reizen, ik houd het wel te goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er nu en slaapfeestje op de bank bij yska thuis wordt gehouden, kom je ook?
Autospeurtocht? Je hebt toch een mooie?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:38 schreef Martijntj het volgende:
Morgen autospeurtocht!zondag naar 't strand!
Dat werkt niet echt, moet Joep nog eerst uitlaten dus moet de kou nog inquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gauw doen, dan heb je niet eens in de gaten dat je wakker bent geweest..
Hoewel, het is wel stil hierm dus als je gezellig wilt blijven
Had je nu maar een grasveldje in de achtertuin..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat werkt niet echt, moet Joep nog eerst uitlaten dus moet de kou nog in![]()
Letterlijk. Een speurtocht door Nederland met collega's... while drivingquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Autospeurtocht? Je hebt toch een mooie?
Of moet je op zoek naar een 5-deurs?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je nu maar een grasveldje in de achtertuin..
He verrek! Zal ik dan toch maar weer....quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je nu maar een grasveldje in de achtertuin..
Oh, zo..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Letterlijk. Een speurtocht door Nederland met collega's... while driving
Die tegels blijven liggen hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
He verrek! Zal ik dan toch maar weer....
Jaaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt.. Morgen misschien even auto's kijken.
En oh ja, zondag ben ik in de buurt natuurlijk, op Zandvoort. Maargoed, dat wist je al..
Wie weet kom ik wel effe aanwaaien.. Het gaat hard waaien dit weekendquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaazwaai je nog ff dan als je langs rijdt??
![]()
Hmm wat zal ik eens verzinnen om te gaan doen..
En dan weer snel met de wind mee zekerquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wie weet kom ik wel effe aanwaaien.. Het gaat hard waaien dit weekend
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wie weet kom ik wel effe aanvoorbij waaien.. Het gaat hard waaien dit weekend
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
En dan weer snel met de wind mee zeker
Heb het lef niet want dan ga ik naar de beste masseuse en stuur je de rekening. Ik heb drie dagen lang door spierpijn niets kunnen doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |