* uit het raam kijkt? * Mot je?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:49 schreef JK1982 het volgende:
Klop, klop..
* JK1982 nog steeds voor de deur staat..
Lijkt mij ook echt ideaal hoor maarja ik wil nog een nieuw matras, nieuwe fiets, nieuwe schuur :p efkes geduld dus maar. Dit is volgens mij ook al de 3e of 4e keer dat ze zoiets aanbieden via groupon dus wie weet dat ie in betere tijden ook wel weer in de aanbieding komt...quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef Rucky het volgende:
Ik zit nu naar die stofzuigerrobot te kijken. Lijkt me toch wel ideaal.
* raam dichtknalt en knuppel pakt *quote:Op donderdag 19 april 2012 09:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mot ik effe door je brievenbus heen pissen ofzo?
* Rucky verteld Merlijn even te wachten en pas toe te slaan de brievenbus open gaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* raam dichtknalt en knuppel pakt *
Dus jij deed een striptease op het bureau of zette je ze voor de tv met Bumba?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Altijd leuk, zit je in je eentje op kantoor lekker te werken, staan er opeens 3 mensen die voor de directeur komen op de stoep. Ik hem bellen: 'ja ik ben wat later', lekker dan, mag ik die gasten entertainen
Dus, je laat ze nu even Fok! zien?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Altijd leuk, zit je in je eentje op kantoor lekker te werken, staan er opeens 3 mensen die voor de directeur komen op de stoep. Ik hem bellen: 'ja ik ben wat later', lekker dan, mag ik die gasten entertainen
* Rucky stropdas omdoet.quote:
goedemorgen! Pauze?quote:
nee bijkomen met koffiequote:
* Jaloers *quote:
Ja! Hoe zit dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ik heb je geen bestelling horen opnemen?
Kom maar in Den Haag ophalen danquote:Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ik heb je geen bestelling horen opnemen?
Hmmmz. Den haag <-> Rijswijk.... Don't tempt mequote:
Succes.quote:
Wanner wordt de bestelling nou eens opgenomen?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmmz. Den haag <-> Rijswijk.... Don't tempt me
Lach maar, ik rij zo met Merlijn mee,zover is het niet voor mij om naar Rijswijk te komen.quote:
Te laat, broodjes zijn net besteldquote:Op donderdag 19 april 2012 11:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lach maar, ik rij zo met Merlijn mee,zover is het niet voor mij om naar Rijswijk te komen.
Naaistreekquote:Op donderdag 19 april 2012 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te laat, broodjes zijn net besteld
O, je wist niet waar ik zin in heb? Ik stap bij mij wel naar de kantine daar is ook niets mis mee. En anders kan ik nog naar het restaurant vd IKEA gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te laat, broodjes zijn net besteld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |