Ik heb het hoe dan ook momenteel in beraad.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Probeer je nou te peilen of ie jou wil ?
Ooooh. Ik dacht je hebt dat allemaal uit zitten tikken.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon copy/paste en ik wachte gewoon om het een keer te gebruiken, ik zag nu mijn kans.
Godsgruwelijk lelijk zelfs, jij vuurspuwende draak!quote:
Wel handig als je rookt. En in het donker kan je ermee pronken dat ze vuur spuugt.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Godsgruwelijk lelijk zelfs, jij vuurspuwende draak!
Ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Godsgruwelijk lelijk zelfs, jij vuurspuwende draak!
'niet lelijk' is wat anders dan pronkmateriaal.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:30 schreef Cher- het volgende:
! Jij gaat toch ook niet met een lelijke vrouw. Of wel?
Je hebt liever pronkmateriaal dan normaal. En als je beweert van niet lieg je tegen me.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
'niet lelijk' is wat anders dan pronkmateriaal.
Een kip is geen mus.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik bedoel niemand hier wil een lelijke partner maar liever een mooie. Dus.
Ik lieg nooit!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ooooh. Ik dacht je hebt dat allemaal uit zitten tikken.
Of je liegt, dat kan ook.
Trophy wife.quote:
Ah, dan heb ik niks gezegd.quote:
Hangt ervanaf hoe het innerlijk is om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je hebt liever pronkmateriaal dan normaal. En als je beweert van niet lieg je tegen me.
Ik ken anders ook genoeg mannen die het nog geen dag zouden volhouden.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef sausagin het volgende:
Drop vrouwen in de wilderness : ze sterven
Ik heb het liefst een vrouw die er leuk-neigend-naar-normaal uitziet. Srs.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef Cher- het volgende:
Je hebt liever pronkmateriaal dan normaal. En als je beweert van niet lieg je tegen me.
Ik heb er zo mijn twijfels bij namelijk en wil graag een onderbouwing van je horen..quote:Als ze een zware inspanning leveren, zijn ze meer tijd kwijt aan de herstelperiode.
Jij valt op lelijke chicks dus jij krijgt sowieso geen pronkmateriaal.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe het innerlijk is om eerlijk te zijn...
Ja mooi om te zien dat Gar mij zo hoog heeft zitten.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Trophy wife.
A young, attractive woman married to an older, more powerful man.
His role in the relationship is to be her sugar daddy and provide her with power and material wealth. Hers, beyond providing sex, is to remind others that he is powerful or rich enough to be desirable to such a woman despite his age and thus to serve as a marker of this status -- hence the "trophy" part. A specialized type of gold digger.
Waarom?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een vrouw die er leuk-neigend-naar-normaal uitziet. Srs.
Misschien kan ik me juist permitteren om op te komen voor mijn rechten. Lelijke vrouwen accepteren alles maar.quote:
Het was een copy-paste.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:
Lieve snakelady..
Waarom baseer jij deze uitspraak?
[..]
Ik heb er zo mijn twijfels bij namelijk en wil graag een onderbouwing van je horen..
Ik hoor het wel,
Groetjes,
Kingtoppie.
Dus ze kopieert en plakt het zonder dat ze het er mee eens is?quote:
Nu vind ik je toch wel een beetje onnozel overkomen. En dan zie ik dat je politicologie studeert en van 1988 bent. Vreemd.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien kan ik me juist permitteren om op te komen voor mijn rechten. Lelijke vrouwen accepteren alles maar.
Die linkse blonde.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Cher, waarom val ik per se op lelijke chicks?
Leg uit
Ze is met die post wel echt met hakschoenen op je pik gaan staan of niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ze kopieert en plakt het zonder dat ze het er mee eens is?
Dus mannen zijn blijkbaar toch wel het sterkere geslacht dan.
Lieve mishu,quote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Omdat ze het wel ziet op Fok waar mannen opeens hun ware aard laten zien.
Misschien wel, maar........quote:Op donderdag 19 april 2012 12:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien kan ik me juist permitteren om op te komen voor mijn rechten. Lelijke vrouwen accepteren alles maar.
Je lijkt mij er stereotype voor.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:34 schreef Cher- het volgende:
Ja mooi om te zien dat Gar mij zo hoog heeft zitten.Net alsof ik echt zo word.
Omdat ik daar meer mee heb dan de vrouwtjes-vrouwen die ik associeer met 'pronkmateriaal'.quote:Waarom?![]()
Die linkse blonde was toch normaal, gaande richting knap?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nu vind ik je toch wel een beetje onnozel overkomen. En dan zie ik dat je politicologie studeert en van 1988 bent. Vreemd.
[..]
Die linkse blonde.
Nee?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze is met die post wel echt met hakschoenen op je pik gaan staan of niet?
En je denkt dat dat toeval isquote:Op donderdag 19 april 2012 03:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja dat is waar, mannen zijn een beetje enthousiast wat dat betreft.
Ach, het seksisme is zo'n groepsritueel waar mannen zich thuisvoelen. Lekker samen zich beter voelen. Ook zo makkelijk aangezien de geschiedenis altijd in je voordeel heeft beslist.
Mens, je komt zelf onnozel over.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nu vind ik je toch wel een beetje onnozel overkomen. En dan zie ik dat je politicologie studeert en van 1988 bent. Vreemd.
Sterker nog, ze IS onnozel.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mens, je komt zelf onnozel over.
Vrouwen hebben veel vaker (3:1) last van depressie, dus dat is sowieso al niet waar.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om te beginnen is de zuigelingensterfte onder jongetjes hoger dan onder meisjes. De jongetjes die overleven beginnen aan een leven vol getob.
Op school halen ze gemiddeld slechtere cijfers dan meisjes en hebben ze vaker last van problemen als ADHD, dyslexie, schyzofrenie en depressies.
Mannen hebben bovendien veel meer criminele neigingen en zijn gewelddadiger dan vrouwen.
De gevangenis is dan ook een mannendomein.
Mannen hebben vaker dan vrouwen ernstige ziekten en ze zijn eerder verslaafd aan alcohol, tabak of andere drugs.
Als ze een zware inspanning leveren, zijn ze meer tijd kwijt aan de herstelperiode.
Gooi een man en een vrouw in ijskoud water en de man is eerder dood dan de vrouw.
Gelukkig duurt alle ellende maar kort: mannen sterven behoorlijk wat eerder dan vrouwen.
Van de 65 plussers bestaat slechts 40 procent uit mannen.
Dus wat nou, vrouwen het zwakke geslacht!!
Nee, vrouwen kijken naar geld.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
En je denkt dat dat toeval is.
En over mannen die vrouwen alleen maar als een stuk vlees zien (ofzoiets, ik begreep niet helemaal wat nou precies je klacht was), doen vrouwen dat niet dan?
Heerlijk mannen vs vrouwen topic trouwens! (of eigenlijk: vrouw, als ik het zo zie)
Als je serieus bent vind ik dit een zielige opmerking. Stereotype.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je lijkt mij er stereotype voor.
Hoezo meer mee heb? Dat is een rare en onnozele reden. Ik denk dat het is omdat je misschien bang bent voor de écht mooie vrouwen. Geïntimideerd bent.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
Omdat ik daar meer mee heb dan de vrouwtjes-vrouwen die ik associeer met 'pronkmateriaal'.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Die linkse blonde was toch normaal, gaande richting knap?
Geloof echt niet dat jij knapper bent zoals je beweert
Oneens,quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef netflanders het volgende:
[..]
Vrouwen hebben veel vaker (3:1) last van depressie, dus dat is sowieso al niet waar.
Verslaving onder mannen neemt af, en toe onder vrouwen. Levensverwachting voor mannen groeit sneller dan die voor vrouwen. Mannen zijn eerder dood, maar vrouwen veel meer van hun latere leeftijd in ziekte - zelfs wanneer gecompenseerd wordt voor het feit dat mannen eerder dood gaan. Vrouwen zijn veel minder productief, en zijn sowieso vaker ziek.
Vrouwen halen weliswaar hogere cijfers, maar mannen zijn intelligenter. Tevens zijn er veel meer mannelijke genieën (maar ook verstandelijk gehandicapten) dan vrouwen - wederom een ratio van 3:1. Verschil wordt alleen verklaard door ijver van meisjes. Psychologen denken dat dit komt omdat meisjes en jonge vrouwen meer bevestiging nodig hebben.
Dus, ja. Vrouwen zijn het zwakke geslacht. Ik heb daar vrede mee - jij niet?
En wat dan nog?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:39 schreef Cher- het volgende:
Hoezo meer mee heb? Dat is een rare en onnozele reden. Ik denk dat het is omdat je misschien bang bent voor de écht mooie vrouwen. Geïntimideerd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |